Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Dat kost ie bij Babydump ook en bij Gardo ook

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Oke ik gaat even denken hahahaha difrax heet leuke kleurtjes hahahaah

3. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    hahahaha dat vind ik nog wel het minst belangrijk

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Even vraag wie weet wat leukes

me moeder en zus willen vokgende week zaterdag wat leukes doen met me voor me verjaardag maar wat iemand ideeen..
    Ze willen naar sanadome maar ik rkijg jeuk van zwemwater dus weet niet of ik daar zo zin in heb

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hier geloof ik avent flesjes en ook een S-fles gekregen.
    denk dat het ook gewoon een kwestie van uitproberen is.

pff ben blij dat het niet meer zo regent! heb ik tenminste droog de doggies uit kunnen laten!

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Puli-vacht.... aua da's inderdaad een hele lastige! Ben dan toch wel blij met de korte vachten van onze hondjes hoor.

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Pim Fortuin-hondje? Vlinderhondje toch... of hebben die nu zwarte "bellen" aan de oren. Haalde ze altijd door elkaar bij Kynologie.

8. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Ik heb ervaring met Avent flessen en het is mij erg goed bevallen. Maar hier heeft ze pas voor het eerst na 8 weken een fles gehad, daarvoor altijd live gevoed. Dus ik weet niet hoe ze zouden bevallen voor de hele kleine iniemienie's....

9. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Marjan: We zijn al 25 weken!! Gaat snel he??

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @aukj. Ik mogen ook :D

Ik twijfel
    Tussen drifrax en nubby Bij nubby is het net een borst en heeft het een zachter sorry silcone.
    Bij difraxs is de vorm ergonomie en de flessen gaan oor ontsteking tegen en ook krampjes

Atvent vindt ik lelijk en niet fijn in de hand liggen (deze ervaring is vanuit me werk )

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    tnks binna ik heb me besluit gemaakt hahahahaha ik ga voor difrax weer

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    ja echt wel!!!! Nog 15 weken + of - een paar weken/dagen.... en dan mogen we onze frummels in onze armen sluiten. :D

Kreeg afgelopen week van de arts nog te horen dat we ons nog even moesten gaan "voorstellen" rond 35, 36 weken. Dan konden we kennismaken met een deel van de artsen, verpleegkundigen en hebammen (verloskundigen) Mijn eigen Frauenartzt zal niet bij de bevalling aanwezig zijn, zij is "Niedergelassene" en dat betekent zoveel als zelfstandig arts maar niet verbonden aan enig ziekenhuis. Dus ik krijg sowieso een andere begeleider aan mn bedje....

Oh ja... en ze hebben hier een bevalbad!!!!! Ziet er mooi uit op de brochure. Vooralsnog zou ik dat wel willen proberen. E. zij al dat we dat niet gingen doen :D omdat ik anders teveel verwend zou worden en ik ook nog zou opteren voor een derde kindje ;)
    Binnenkort maar eens een van de rondleidingen gaan bezoeken (2* per maand)

13. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant

Hahaha een Cavalier King Charles Spaniel. Vlinderhondje heeft meer puntige oren zegmaar. Maar veel mensen halen rassen door elkaar hoor.

Pim Fortuin had idd ook meerdere van deze hondjes.

Ook dit vachtje is geen pretje, maar kan me voorstellen dat die van jouw hondje erger is Vagans.. Hebben zelf een ras krullenbol gehad met dezelfde vacht als die van jouw hondje. Geen idee wat voor ras het was hoor, geloof een mengelmoes.. Maar die had altijd klitten en vilten haha. Mn moeder zei altijd: Tis net een schaap.. maar dan nog erger hihi..

Ons hondje wil mn moeder ook altijd trimmen maar ik vind dat niet zo mooi bij een cavalier..

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ook wij hebben goede ervaringen met de Avent en dan vooral met de standenspeen... gulzige drinker!
    Andere flessen/spenen bevielen hier niet goed... maar ja dat is voor iedereen anders hè.

15. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Flessen:
    Vind de ervaring die ik hoor, lees en zie en zelf heb ervaren met avent zwaarder wegen dan het 'mooi uitzien' van die moderne flessen als difrax etc.. Maakt het mij uit of er een koeienprint op de fles staat of een van een giraf.. pff hahaha

Maargoed.. Het maakt me niet uit waar al die flessen wel niet goed 'tegen' helpen. Als het kindje iets krijgt ( oor ontsteking, krampjes of wat dan ook) dan komen we daar ook wel weer doorheen. Deden ze vroeger ook..
    En je moet eens weten hoe goed mijn borsten werken tegen al die kwaaltjes en aandoeningen en griepjes! Perfect.. (Sorry vanwege de grootte krijgen ze een beetje kapsones.. :D)

16. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Met de meesten had ik niet veel problemen... ja de grote witte berghonden (bergamasco, pool....) ... :$ en die kleine witjes (coton, whw etc)
    Voor de Spaniels en Corgies enzo had ik wel wat ezelsbruggetjes...

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Troetel: HAHA ja idd net een schaap!!! dat zeg ik ook altijd hihi!

Meiden even een vraagje:

Ik had gisteren dus al zon buikpijn, nu heb ik steken, ze lijken wel mn vagina in te gaan om zo in mn buik te komen! Ik moet soms opstaan omdat ik niet kan blijven zitten bij zon steek en schiet dan omhoog van de bank! Niet leuk!

Herkenbaar?

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

Oja en ik heb het de hele dag al heel erg warm!
    zweet ook een beetje
    terwijl de kachel laag staat en ik altijd een kou kleum ben...

19. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Euhm bij mij zijn die steken meestal zo weer weg Vagans. Dus als ik het zo als jou hebben zou ik persoonlijk de VK effe bellen.

Maar misschien weet een van de andere meiden hier er meer van??

@ Hondjes; Haha regelmatig wordt hier gevraagd of onze hond nog een puppie is omdat hij klein is.. Maar hij is al 7, wordt 8 dit jaar..

En wat ook zo afschuwelijk is.. Mensen zeggen gauw: KIJK EEN COCKER SPANIEL.. Nou sorry maar das een andere hond hihihih..

Klein verschilletje maar!!

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Troetel: ja soms zakt het wat af en soms is het er weer en heb het steeds zoooo warm...
    Enne ik wist wel wat voor hondje het was hoor, maja ik heb op mijn opleiding (dierenopleiding, hoe kan het ook anders hihi;)) 200 hondenrassen moeten leren!!! Niet dat ik ze alle 200 nog weet hoor maar wel genoeg ;)

Deel Deze Pagina