Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha weet ik, het was ook niet richting jou of hopmarjanneke bedoelt. Als je goed leest staat er dat ik bedoel dat veel mensen vaak niet weten wat voor ras het is of dat ze denken dat het nog een pup is.

Daarmee bedoelde ik alle mensen in t algemeen;)

Even wat anders meiden..
    voedingsbh's: Waar heb je goede, lekker zittende maar ook sexy varianten?? Die van de hema vind ik niet zo sexy, maar ga er wel 1tje van halen denk ik.

Ben namelijk bezig met de laatste versie (hoop ik) van de uitzetlijst.. Het was zo'n rommeltje geworden dat ik hem even opnieuw heb gemaakt en ben gelijk effe aan het kijken hoeveel alles nog 'ongeveer' gaat kosten.. Wel zo handig.. Maar je schrikt toch nog van hoe duur de kleine dingetjes samen gaan kosten hoor. pfoe.. hahaha en dan heb ik 'overbodige' dingen of dingen die later gehaald kunnen worden er al afgestreept..
    Zoals badzitje, tepelhoedjes, en ook de bewaarflessen voor melk zijn vaak overbodig. Dus die hoeven niet op voorhand. En met de kolf wachten we dan ook nog even af, misschien eerst een paar dagen huren ( ook niet te lang want dan kun je hem beter kopen!)

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Troetel: o maar ik snapte dat het in het algemeen bedoeld was hoor, maar ik dacht ik zal is zeggen dat er ook heus mensen zijn die het wel zien ;)

Ik heb een voedingsBH gekregen van een vriendin. Sexy absoluut niet gewoon simpel zwart maar misschien dat ik toch zelf ff ga kijken, dit is een 90 D en ik heb van mezelf 80 F, nu rekt die wel goed mee maar op de rug had die wat strakker gemogen.

je kunt je op de kruidvat site aanmelden als zwangere he, dan krijg je kortingsbonnen voor o.a. 2 voedingsbh's voor een 10tje geloof ik en rompertjes, lepeltjes en weet ik t wat nog meer, ook een bon om gratis een pak new born luiers op te halen ;)

Oja en kolf krijg ik te leen van iemand :)

3. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ohja die bonnen heb ik (ergens).. voor kruidvat haha.. Maar waar:|

Dan haal ik voor het begin wel die bh's (als ik die bon kan terugvinden) en ga ik wanneer ik weer te been ben na de bevalling wel opzoek naar sexy voedingsbh's bij V&D ofzo..

Heb een topic geopend onder babyuitzet: Babyuitzet stress hihihi.. Misschien dat dames hier kunnen antwoorden of dat ze er zelf nog wat aan hebben:)

Liefs

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hoi Dames!

Ik lees bij meerdere dames hier dat ze bij o.a kruitvat bonnen hebben gekregen voor een pak newborn luiers.
    Ik heb ook die bonnen aangevraagt. Dat zijn idd voor bh`s, lepetjes etc maar geen pak luiers...
    Moet ik ergens anders aanvragen ofzo???

Ik ben net even de zeeman in gelopen en met een klein tasje gekleurde baby kleertjes naar buiten gekomen.
    Zooooooo snoezig!!!

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hahaha ja nou ik zie wel dat het geen Cocker is hoor.... Maar heb zelf ook al eens een gigantische blunder gemaakt hoor... Schold een uitzonderlijke kleur St Bernhard uit voor een Leonberger.... :)

Anderzijds kwam ik op een hondenevenement een Welsh Corgi pupje tegen in de Merle-variant.... of het nu een Pembroke was of die andere weet ik zo niet meer... maar die eigenaresse was blij verrast dat ik het diertje herkende en m niet uitschold voor een border-pupje oid.

Voedingsbeha's... sexy???? :$ Nou nee, meestal niet. Heb simpele witte katoenen dingen zonder beugel etc, maar ze zitten heerlijk.

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Leuk he dat inkopen van kleertjes,

Die bon is wel een losse bon, waarop je adresgegevens moet vermelden. Zat los in de envelop! Bij de andere bonnen. hmmm... hoe omschrijf ik dit... die andere bonnen is gewoon een A-4tje met diverse bonnen. En die voor de luiers is een klein bonnetje.

7. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
  8. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Maar bh is uitverkocht :'(..

Ik moest van de week bij zeeman pyjamaa's halen voor ons omaatje(ze ligt in het zkh) en toen kwam ik met twee pyjamaa's en een supersnoezig knalpaars jurkje naar buiten hihih.. Echt super dat babyshoppen

Kruidvatbonnen: euhmz ik ben ze kwijt denk ik:(

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
  10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

hahhaha ook shit daar hb ik niet op gelet toen ik de bonnen krg.
    Ik zal ze nog eens aanvragen e.v.t op naam van mn vriend ofzo;)

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

Idd dat bonnetje zat er los bij
    ik heb ze meteen tussen een boek gestopt dat ik aan het lezen was om ze niet kwijt te raken ;)

en idd die BH is wel mooi, jammer dat die er niet meer is
    maar misschien komt die nog of iets in die trant ;)

12. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb ze net opnieuw aangevraagd.. Gewoon op mn eigen naam haha.. en het lukte dus ben benieuwd!

@ Marjan; Tja mijn maat zat er ook niet tussen hoor. Maar ik vond het fijn om te zien dat er een voedingsbh te krijgen was die niet zo 'standaard' is hihihih.. en niet te duur..

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ja gelukkig dus wel te krijgen ja. Ik hoorde drie jaar geleden van mn vriedin (errug goed bedeeld :$) dat ze alleen maar van Hunkemuller ofzo kon krijgen.... kostten 80 euro p/s :$ Die heeft mama dus toch maar weer terug gebracht.... mede omdat ze op doktersadvies geen BV meer ging geven (slechte start mama ivm zwaar bloedverlies na keizersnede en ontstekingen)

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Oh ja troetel.. heb gereageerd op je Uitzetstress.

15. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hebben jullie al een beetje een ide wat het eerste pakje voor jullie kleintje gaat worden??
    Ik heb toen ik net wist dat ik zwanger was, van mn beste vriendin een lief pakje van prenatal gekregen.
    Wit met groene nijntjes erop. Tis een overslag pakje. En ik heb een aantal overslag rompers gekocht.
    Maar dat pakje wordt voor ons het eerste pakje.
    Neem ook voor de zekerheid pakje in een ander maatje mee. You never no hihi

16. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha nou dat eerste pakje moeten we nog vinden omdat het een meid blijkt te worden en we op een jongen 'gerekend' hadden.. En als vrouw zijnde wil ik dan natuurlijk lekker KNALroze hihihih..

Wil wel iets van overslag/wikkel truitje/jurkje/rompertje etc. Lekker makkelijk aan en uit te trekken.

Eerste sokjes zijn al wel in huis. I love mom and I love dad. En dan doen we aan ieder voetje een met andere tekst. Zo worden papa en mama er beide bij betrokken hahaha..

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb van mijn moeder een tijdje terug een heel lief pakje gehad met ook de voetjes eraan zeg maar en aan de zijkant beestjes, ze had er ook een mutsje bij gedaan dus ik wilde dat als eerste pakje gebruiken, Voor de zekerheid nog ff een extra maatje meenemen natuurlijk, je weet nooit hoe groot ze is als ze er uit komt ;)

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    flessen: ik ga weer voor Avent. bij mijn zoontje liep ik echt te klooien met Difrax met het vacuum-zuigen en met Avent nergens last van!

oef flower wat een droom... *knuf* maareh lekker hier spuien hoor!!!

ik ga zo ff bij de baby-uitzet-stress-topic kijken....

oef mn zoontje is vanmorgen op school gevallen... hij was hyper en mocht van de juf een paar rondjes rennen om zn energie kwijt te raken... is ie in de 1e de beste bocht gevallen en met zn hoofd op een kist :(
    dikke blauwe bult en grote kras op zn voorhoofd....

19. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Oef balen voor je zoontje muts! Houd m wel in de gaten hè ivm evt hersenschudding!

Mbt eerste pakje... weet ik nog niet. Enerzijds wil ik wel hetzelfde als bij de oudste... anderzijds wil ik iets anders... dan kunnen ze het beide meekrijgen als aandenken ofzo.

Ik had iets mee in mt 50 en iets in mt56, gewoon voor de zekerheid. Uiteindelijk heeft ze nog wel een week of drie in mt 50 gelegen.

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Muts: ahhh, knuffel voor je zoontje hoor!
    heeft vast zeer gedaan!

Deel Deze Pagina