Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Superleuk kado!!! Wij gaan ook in week 27 voor de pretecho...krijgen we van mijn ouders:D

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meiden zijn jullie allemaal vroeg onder de wol gekropen vanavond??

3. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Meiden ik weet het wel dat ik maar 1 lichaam heb maar als ik mn werk aan de lijn heb hoor je gewoon in hun stem dat ze echt wachten op wanneer het weer beter gaat en ik weer wat kan gaan doen;) Ik denk ook eerder dat als ik echt moet werken ik gewoon zoiets voorstel van praatje maken met bewoners ofzo maar niet mn eigen werk.Eerst maar ff overleggen met de peut

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ow meid wat een mazzel!
    Ja tis nog wel aardig aan de prijs zag ik. Ik wil dr ook graag een dvd bij. Maar ja ik heb er zelf ook veel lol van he.
    Nemen jullie jou ouders ook mee?
    Misschien dat ik mn oma en schoonouders wel mee neem.

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik ga ook maar eens naar mn bedje toe meiden.

Weltrusten!

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Wij willen ook graag 4d echo maar wat een prijzen 90 euro.bij marja schouten en 110 bij twinkelster jeetje mina poehoe

7. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja aan de ene kant lijkt me dat wel leuk aan de andere kant heb ik zoiets van het is zo mooi te zien op de dvd...je hoort dan ook precies wat ze ziet enzo dat we net zo goed na de echo naar mn ouders huis kunnen gaan om de dvd te bekijken

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ La palma: wat is een groeidiamant???
    Jammer van al het stof in je huis!

@ Wish: Wat rot van je pijn! Probeer lekker rustig aan te doen!

@ Meimamma: Wat een leuk cadeau idee!

* pretecho 3/4D, ik heb m 17-02, ben dan 26 weken
    ik heb hem van mn ouders voor kerst gekregen dus die gaan mee en mn zus en zusje miss als s-moeder zich goed voelt komen mn s-ouders ook. Konden wel tot 10 mensen in als het moest stond op de site ;) en wij laten het ook op DVD zetten!

Zo hier weer thuis en op bed, net nog ff met vriendlief gebeld, die ging ook even slapen.

Wens iedereen een hopelijk fijne en rustige nacht toe!

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

Pff weer even wennen twee vroege diensten na me kaar komt kmdat me ma vandaag een wiekendje weg vaat met ze werk. :(. Kan ik nooit zo goed tegen slaap ik slecht en zo. Ben ook. Benieuwt ben altijd kapot op zaterdag. Na het werken en nu ben ik dus alleen met me meisje nou ja we zien wel

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Binna gefeliciteerd met je 25 weken hihiji..

Hier zo dochter naar school mama naar de tandarts en ik heb geen zin brrrrrtrr

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb de hele nacht al zo onrustig geslapen! Ben erg moe maar kom niet in slaap.. We zijn gisteren met het huis bezig geweest. De banken die we besteld hebben komen ze Maandag leveren, en tot maandag wil ik de rest klaar hebben. Dus gister wat dingen in elkaar gezet en nu is het natuurlijk weer een zooitje.. Oh wat ben ik blij als het af is, dan moeten we alleen de babykamer nog (die doe ik natuurlijk met liefde :p). Die is ook eigenlijk zo goed als klaar! Even goed schoonmaken en wachten tot 4feb, dan is de babykamer er!

Ik ga nog maar eventjes proberen te slapen.. Tot straks meiden!

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik heb de laatste tijd slapeloosheid ik kan gewoon niet slapen pff kom maar niet in slaap enz enz

13. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen meiden!

Hier ook niet zo lekker geslapen.. Lag maar te draaien en te doen. Vriendlief sliep al vroeg ( 30 min nadat we een filmpje hadden opgezet).. Ik heb de hele film afgekeken, kon toch niet lekker liggen.

Vanmorgen kon ik nauwelijks opstaan, maarja toen moest ik dus weer plassen!! Dus toen toch maar opgestaan en toen was ik natuurlijk klaarwakker. Dus zo maar vroeg alles doen en dan misschien nog middagdutje!

pretecho: Wil hem ook heeeeeel graag.. En dan samen met moeder ( en tja s-moeder.. Al voelt dat als een verplichting.. )
    Weet niet hoe vriendlief het opvat als ik zeg: Mama gaat mee.. En we laten jouw moeder de dvd wel zien..
    Maarja prijzig he, weet niet waar we de centjes vandaan moeten halen eerlijk gezegd!!

Even een vraagje wat betreft flessenwarmer..
    Ik ga borstvoeding geven, zo nu en dan wel afgekolfd.
    Die melk mag je niet in de magnetron opwarmen toch??
    En raden jullie dan aan om flessenwarmer op voorhand te hebben ( voor afgekolfde voeding) of om later te halen.
    Hoe hebben de al-mama's dat voorheen gedaan??

Liefs

14. meedje

meedje Niet meer actief

Goedemorgen dames!
    Even heel snel, wij vertrekken zo om bij een kinderdagverblijf te kijken en gaan daarna richting ameland. Zondagavond laat zijn we weer terug. Dus maandag kom ik weer reageren.
    Fijn weekend allemaal en tot maandag!

15. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Veel plezier meedje en een fijn weekend:)

16. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Wow Binna.. 25 weken alweer. Zo gauw..Jeetje

Vagans. Een groeidiamant koop je zeg maar op de groei. Ik heb een kleintje als verlovingsring gehad van mijn nu man. Je betaald de ring voor het bedrag wat het waard is. Als je daar zin in hebt kun je het laten groeien. Je levert je oude ring in, legt geld bij en kan dan de diamantwaarde laten stijgen. Dus dan krijg je een grotere steen + een nieuwe ring.

Je kunt ervoor kiezen om het op speciale gelegenheden te doen bv.. Dus het is iets wat je al hebt, maar toch als cadeautje kunt krijgen. I love it.

Hier: Douche is pas maandag klaar, dus het hele weekeind nog elders douchen. Pffff. De persoon die de vloer moest schuren heeft er zo'n puinhoop van gemaakt dat zijn opzichter hem de opdracht heeft gegeven straks mijn huis schoon te maken :D
    Hij zal wel sjaggie zijn.

Dussse. ik zit hier thuis met werkers. Wil eigenlijk liggen op bed, maar ik voel me niet op mijn gemak als er vreemden in mijn huis zijn. Dus ga ik jullie maar vervelen.

Iemand vroeg net over bv opwarmen. De regel is idd flessenwarmer, maar ik weet zelf van bepaalde kdv's dat ze het ook gewoon in de magnetron doen hoor. Ik wil zelf wel een flessenwarmertje.
    Heeft er ng iemand de badserie van Nijntje gekocht bij V&D?

17. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ La palma;

Had idd ook begrepen dat sommige mensen het niet zo nauw nemen met het opwarmen van voedingen.

Zat idd ook te denken aan een flessenwarmertje gewoon in huis te halen. Denk die van Avent. Maar zag dat er ook nog best wat tweedehands te krijgen zijn (apparaten willen wij normaal niet 2ehands) maar misschien toch overwegen. Scheelt meer dan de helft op de flessenwarmer die wij willen.

Ben de afgelopen dagen bezig geweest met berekenen wat we nog ongeveer kwijt gaan zijn aan babyuitzet evenals de verbouwing.

We willen van het vakantiegeld (omdat we toch niet weggaan dit jaar) namelijk al een nieuwe bank + andere auto kopen en evt. rekeningen betalen (stroom als die hoog uitvalt ofzo & de heffingsbelasting ineens betalen zodat we dat niet maandelijks meer hebben).. Maar als we van de week belastingaangifte effe in orde maken krijgen we dat miss. ook nog wel terug voordat de kleine komt dus kunnen we dat lekker opzij zetten.
    Ben trouwens ook blij als het maart is: kan ik mijn telefoon abonnement veranderen ( heb nu een veel te dure eigenlijk).. Tja ik wou perse de nieuwste nokia.. Nou weet nu wel dat dat echt niet belangrijk meer is:D

Nou nu ga ik effe mezelf optutten en dan om boodschapjes:D

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Zo kindje lief is op school mama zit in volendam bij de bekkenbeul hoop zo dat de schade meevalt maar reken wel op gaatjes hahaha..
    Heb namelijk 10 hele kleine mini gaatjes diep in me tanden en het is alweer een half jaar gelee

19. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    flower sterkte bij de tandarts!!

wow meimamma hoezo overstimuleren??? sorry hoor maar dit is echt niet goed voor zo'n kleintje!!! een keertje zelf op de beentjes laten staan met heel veel hulp dat ie net met zn voetjes de grond of je benen raakt kan maar dit... dit is veelSTE!!!

oeh la Palma wat ben je verwend!!! wat lief van je man!!

aaaaah Vagans wat lief van je vriend dat ie je zo'n lieve sms stuurt!!!

wish lekker rustig aan doen! werkgevers laten altijd een ondertoon doorkomen als je belt als je ziek bent!!
    eerst volgende week ff afwachten en dan pas beslissen... totaal niet schuldig voelen...

binna ook jij rustig aan doen met werken!! wens manlief veel plezier het weekend.. jij heel erg veel sterkte met het alleen zijn!!!

meedje veel plezier op ameland... hoe is het met pake???

vroeg naar bed: pff zat er gister helemaal doorheen.. eerst smiddags op de bank al een uur heel diep en vast liggen slapen en gisteravond tegen 9 uur in bed in slaap gevallen (lag filmpje te kijken)... maar helaas vannacht om 1 uur kreeg ik weer een elleboogstoot en ben toen maar op de bank gaan liggen want meneer lag op zn rug te snurken en reageerde niet op mn duwen :x

we hebben volgende week een bruiloft van de zus van s-moeder... had al aangegeven dat ik niet zou gaan: ik heb die vrouw 3 keer gezien in 2,5 jaar tijd (hem maar 1 keer) en ga niet helemaal naar zeeland voor een slokje drinken... (middagreceptie tot 6 uur dus file-rijdend naar huis :()
    zegt manlief gister: moet ik ff kijken welke bus (van de zaak) als we meenemen want dan kunnen we meteen de wasmachine voor mn moeder mee terug nemen (de oude wasmachine van zus van s-moeder).... :(
    dus ik zo "ik ga niet".. hij: Ow.. nou dan denk ik dat maar met de luxe auto ga en zaterdag met de bus FF op en neer ga.... pff werd een beetje boos... s-moeder bedenkt iets wat hij wel FF kan doen maar ze vergeten allebei wel dat het een hele dag kost om FF te doen....
    heb er verder maar niet meer op gereageerd.... hij zoekt het maar uit.. als hij zn zaterdag dat we iets leuks kunnen doen met zoonlief wil verrijden dan doet ie zn best maar....
    *klaagmodus uit*

20. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Kusje voor Muts.. DIe mannen ook. Begrijpen het soms ook niet he. Voor jou is het belangrijk dat je niet mee gaat en dat al heb gezegd. EN dan vergeet hij het gewoon. Ik krijg er soms moordneigingen van :D Maar komt goed meis.. Knuffie

Deel Deze Pagina