Hé muts; dat vind ik nu echt tijd en benzine verknoeien. Om twee dagen achter elkaar "eventjes" op en neer Zeeland te kachelen. Ik zou t echt niet zo doen! Dan inderdaad maar ff met de bedrijfsbus voor dat feest, dan kan meteen die wasmachine mee. Die's gek!!!! om op zaterdag nog een keer die kant uit te vliegen Meedje: veel plezier op Ameland Pijn icm werken: dames jullie hebben maar 1 lijf en dit is jullie kindje!! Denk om je gezondheid. Je bent maar negen maanden zwanger en je kunt nog je hele leven werken voor de baas!!! M.a.w. als het niet gaat, dan gaat het gewoon niet en dan niet tegen beter weten in toch met pijn doorwerken omdat je niet wilt "zeuren". Jullie lichamen maken nu overuren hè! Zo "oma" heeft dr preek afgestoken Meimama: dat is echt veel te gek wat je schoonzus doet zeg. Ik vond het al snel dat M met zes maanden zelfstandig rechtop zat! Die is met tien maanden al wel gaan staan in de box (zelf optrekken), maar ze loopt pas sinds afgelopen augustus hoor, dus met 16 maanden... oké nu heb ik een stevig dametje, dus dan duurt het wat langer. Maar dit kan echt niet! Buikliggen zodat het ruggetje sterker wordt, ala, maar echt al "dwingen" (zo lees ik het nl) om dingen te doen :x Arm kind Zo vanavond komen paps en mams langs, blijven vannacht slapen en dan paps en E. morgen aan de klus op de bovenverdieping. Dus zometeen eerst het een en ander opruimen, M's kamer even doen, bedje aan het einde van de dag naar onze kamer verhuizen, dan kunnen opa en oma daar gaan slapen vannacht. Voor morgen wat klusjes bedenken om te doen met oma strijken ofzo... oh ja, heb ook nog wat verstelwerk liggen.... ligt al een eeuwigheid eigenlijk. En dan zondag hebben we ook nog twee afspraken, dus ik weet niet of ik dit weekend nog veel online kom.
@ Binna: Gefeliciteerd met je 25 weken! @ Troetel: Das een goeie, had ik helemaal niet aan gedacht! Ik wil ook BV geven met tussendoor afkolven. Heb trouwens ook gehoord dat als je een keer het flesje geeft de baby de borst niet meer wil... is dat ook zo? Want ik ga echt ook met flesjes werken aangezien ik niet overal en nergens met dat kind aan mn tiet ga zitten. @ Meedje: Heel fijn weekend! @ La palma: Aha, kende ik helemaal niet! En ik weet hoe het is om ergens anders te moeten douchen, toen wij die 3 maanden in Limburg in een chalet hebben gewoond was daar de douche nog niet in klaar maar wij waren al blij met een dak boven ons hoofd! Gelukkig wonen s-ouders daar en konden we elke dag daar douche, maar toch toen we in dit huis onze eigen douche hadden was dat super relax! ookal stelt de douche niks voor! @ Flower: suc6 bij de tandarts! @ Muts: ik snap je frustratie, dat gaat hier ook wel is zo als ik een keer iets niet wil wat met de s-familie te maken heeft. Hier weer helemaal alleen moeten slapen, naja met de hondjes dan wel op bed. Vriendlief heeft de hele nacht door moeten werken dus die zal nu wel kappot zijn. Strax komt een vriend van me (ook mn ex baas) en dan gaan we even wat shoppen voor hem.
Nou meiden. Ochtend begint lekker zo.. Loop net de garage in om mijn superfiets te starten ( hahaha oftewel mn fiets te pakken) en ik zie dat de konijntjes honger hebben dus wil eten geven en denk wat ligt daar dan toch voor grote pluk haar.. Nou die pluk haar was dus een dood en verstijfd konijntje!!! Heb het 'boodschappen doen' maar even uitgesteld en het zusje van konijntje eruit gehaald want die zat nog bij haar dode zus in de kooi. Kan alleen erg genoeg die kooi niet verschonen (is te zwaar). Dus maar even in de ren gezet met een grote berg eten, drinken, lekkers, hooi en stro. Want als ik haar bij dr broertje zet hebben we weer kleintjes! Vriendlief gebeld en die heeft beloofd vanavond even het lijkje weg te halen en de kooi op te ruimen. Pff dat is toch weer even een domper hoor.. Al die dode mensen en dieren ben ik wel effe zat. Hadden nog zo gezegd 2011 even sterf-vrij te houden.. Dat is bij deze in de tweede week alweer verkloot!! @ Muts; Jeetje mannen toch.. Die snappen veel niet he! Nou laat hem maar lekker zelf ondervinden dat het tijd en benzineverspilling is.. Als hij naar jou niet wil luisteren.. pfff @ Marjan; Gezellig paps en mams in huis het weekend. Moeders lekker aan het werk zetten haha. @ Flower; Suc6 bij de tandarts! @ Vagans; Denk dat het een beetje fabeltje is dat een babytje na de fles de borst niet meer wil. Ik bedoel.. Dat zal ze toch moeten leren hier.. Want papa en oma ( mijn moeder dan) willen haar ook voeden.. S-moeder waarsch. ook. Maar weet niet of ik dat zo fijn vind.. over s-moeder gesproken; De mijne is gewoon niet zo snugger en daaruit komt haar gedrag waarsch. voort.. Maar ik merk dat ik sinds de zwangerschap steeds meer de pik op haar heb.. Klinkt dit bekend?? Eigenlijk best stom want ze is puur zo dom bezig omdat ze niet zo snugger is. Ze doet het waarsch. niet om mij dwars te zitten.. Maar ik wil haar eigk. niet mee hebben naar de pretecho.. ( is dat heel lullig??) En zoals het nu voelt wil ik eigk. ook niet dat ze de baby teveel vasthoudt straks ( lees helemaal niet vast houden).. Terwijl ik mijn eigen moeder zo de hele middag met de baby vertrouw.. Moet ook zeggen dat het komt doordat mijn moeder gewoon kundiger en vertrouwder overkomt met kinders.. En s-moeder maakt er een potje van. Die is heel onzeker en stilletjes en durft zich niet te uiten tegenover kinderen.. Voorbeeld: Toen onze 3 neefjes hier waren werd 1tje heel erg ziek. Dus wij die in bed leggen ( werd pcies ziek tijdens avondeten) en verzorgen met zijn tweetjes (manlief en ik) en oma zou wel effe op de andere twee letten ( 3 jr en 7 jr).. Boven hoorde ik al allemaal geroep maar ik had zoiets van ja wij zijn nu effe bezig. (oudste had zich helemaal ondergespuugd en de hele bovenverdieping ook dus hadden onze handen vol). Kwam ik beneden iets pakken: stonden die kids gewoon op de bank te springen en elkaar in elkaar te slaan.. En de hele stoel zat onder de lasagne gesmeerd.. En s-moeder?? Die zei een keertje heel rustig: Jongens... en meer niet!! Laat staan toen we naar de huisartsenpost moesten met de oudste omdat de koorts te hoog werd... Kwamen we terug en de afwas en tafel lukten niet schoon omdat ze op die jongens moesten letten.. Nou zal je vertellen die jongens hadden hun kleren uitgetrokken omdat ze dat leuk vonden en renden in blote billen met schoenen aan over alle meubels heen.. En die kids zijn goed onder de duim te houden door mij of mannetje alleen! Een keer of twee keer iets zeggen en ze luisteren.. Sorry hoor meiden; even gal spuwen haha. Zit hier al best wel lang mee Liefs
voor wie gaan jullie shoppen Vagans??? en waar gaan jullie voor shoppen?? thanx La Palma.. gaat echt helemaal goedkomen!!! bevalt het wel in jullie nieuwe huisje?? ja marjan tis echt van de zotte maarja "tis voor mamma" zou hij dan zeggen.... maar stel dat ik die mensen wel vaker had gezien en mee zou gaan dan zou ik achterin die k*tbus moeten zitten want zoonlief kan niet ivm geen gordels en die achterbank zit zooooo verschrikkelijk beroerd... vorige week ook in dat ding gezeten en zo'n last van mn rug gehad.... hoe is het trouwens met jullie auto-jacht??? hmm druk druk druk dus... veel plezier!!
@ Troetel: Ahhh wat sneu van je konijntje! was ze al oud? of een ander idee waarom ze dood is gegaan? En over voeden, JUIST als iedereen op bezoek komt en gaat zitten vragen naar voeden krijgt ze nog BV hihi Ik stop er mee op een rustig moment haha En ik heb sinds de zwangerschap ook niet zon zin in s-familie niet dat ze niet heel lief zijn hoor, maar gewoon niet zon zin. En dat komt ook omdat iedereen daar rookt, en ik vind dat verschrikkelijk, en als vrouw trek je toch naar je eigen mama toe als je zwanger bent denk ik @ Muts: We gaan shoppen voor een omgebouwd aquarium (nu terrarium) en daarvoor gaan we naar een reptielenwinkel in ridderkerk (geloof ik) Hij moet nog ingericht worden en ideetjes op worden gedaan voor nieuwe bewoners.
Troetel om nou overal s-moeder buiten te sluiten is natuurlijk ook niet goed mischien gewoon meenemen het is ook maar een mens he... hier geen gaatjes jeeeeeej.. wel 10 diepliggende maar die heb al al een hele tijd muts grrr mannen pffff soms wordt je er gek van he bah
Valt op zich wel mee. Borst is lekker warm en kindje ligt lekker dicht tegen mama aan, hartslag etc.... speen is toch anders hoor. Zeker wanneer je in eerste instantie het voeden er goed in hebt gebracht. Wel zou ik niet direct al in de eerste week gaan "switchen" tussen borst en fles... daar zou ik pas na een paar weken mee beginnen. Kolven is ook nog lastig hoor, dat moet ook lukken uiteraard. Zelf heb een dubbele electrische kolf van Medela. Bij M aangeschaft, was een uitlopend model en ik had verjaardagsgeld gehad... dus die kolf gekozen. En uiteindelijk niet lang gebruikt, omdat het kolven niet goed liep en dus ook de voeding... Al met al heb ik denk ik ongeveer 10 weken BV gegeven en toen volledig op flesvoeding.
@autojacht: E. is op internet druk aan het zoeken. Vorige week achter een auto aan gebeld, maar die was alleen voor export, dus niet voor particulier :x Verder momenteel een beetje rustig op het autofront. Zo ik ga weer afsluiten, dochterlief krijgt te weinig aandacht lampen aan en uit doen, televisie luider zetten, moeders pesten door op het toetsenbord te drukken etc. Doeiiiieeeiiiii, zou M. zeggen
Hoi dames! Weer even snel vanaf werk. Ik voel me niet helemaal jofel en word elke morgen misselijk in de veel te volle sprintertrein, bleh.. En als ik dan de trein uitstap op weg naar de frisse buitenlucht en met mijn normale, lekkere looptempo naar werk wil lopen, moet ik steeds stoppen omdat ik rechtsonder heel nare steken krijg (en na een tijdje links ook, grrr...) Kan dus alleen met heel sneue kleine stapjes lopen en dan doet het nog seteds pijn. Verder heeeeeeeeeeeeeeel moe............ Dit was eventjes m'n egoberichtje. Moet nu weer verder werken. Hopelijk heb ik vanavond nog puf om even te reageren op alles. Fijne dag allemaal!
Marjanneke: Fijn die hulp zeg Vagans: 3 maanden ?? Wow, ja, zo ga je wel waarderen wat je hebt. Een douche hoort er vor onze eisen gewoon bij natuurlijk en als het dus weg valt, ja dan komt het hard aan hahahahah En normaal heb ik geen moeite met ergens logeren/ douchen enzo maar nu ik zwanger ben valt het me toch zwaar. Ik vond het al erg om 4 dagen bij mijn moeder te logeren terwijl ik daar vorig jaar rond deze tijd nog woonde .. Echt bizar Troetel; Vervelend om je bunny zo te moeten vinden Hey Mutsie; hier alles goed, en met jou verder? Je buikkie? Mijn nieuwe huisje bevalt prima. Ik voel me er echt thuis. Het is kleiner ( veeel kleiner ) dan ons oude huis, we betalen natuurlijk ook een stuk minder, maar het is echt thuis zeg maar. Er is warmte hier Gelukkig dat alles goed gaat Flowertje Weer een half jaar door. En die verstandkiezen komen wel hoor. Ik moest er ook 4 uit halen. Ik heb 2 gedaan ( 4 jaar geleden ofzo ) en van de anderen heb ik nu geen last meer Marjanneke; Goede tip. Eerst wennen aan de BV. Voor zowel baby als mama en dan pas af en toe een flesje. Mijn zus doet alleen bv ( haar kind is bijna 1 ) en ze voedt ook nog eens op aanvraag. Kijk als je kind honger heeft, gewoon eten geven maar voor mijn eigen rust en voor die van de baby wil ik wel gewoon een schemaatje aanhouden hoor. Of in ieder geval een richtlijn. Soms ben ik ook bang dat ik geen bv kan geven Sanny : Miss bandenpijn? Oja; heb een nieuwe verslaving: Stroopsoldaatjes hahahahahah
troetel gecondoleerd met het overlijden van je konijntje!!! (ik lees je berichtje nu pas.. was mn vorige bericht aan het tikken toen je postte) gevoel tegenover je s-moeder ken ik maar al te goed! maar ik denk dat als je je ouders wel mee neemt naar de pretecho en haar niet dat ze zich dan buitengesloten voelt.. tis natuurlijk ook haar kleinkind he! fijn La Palma dat je je zo thuis voelt in je nieuwe huisje.. .haha ja het is altijd raar om weer ff thuis te wonen.. tis niet echt wonen maar meer logeren... getver stroopsoldaatjes... eet smakelijk met buikkie gaat het goed.. af en toe last van trekkend gevoel aan de zijkant en nu steeds moeilijker kunnen opstaan, lekker zitten of liggen maar verder geen klachten haha marjan handige dochter heb jij! mijn zoontje gaat rustig een heel bla bla bla verhaal ophangen of dingen vragen waarvoor je op moet staan succes met auto-jacht!! whoehoe fijn flower dat de bekkenbeul je niet te grazen heeft genomen! enne die verstandskiezen komt wel... ik heb ze alle 4 in het ziekenhuis eruit moeten laten snijden.. zat dag later alweer op mn werk (kon niet praten maar was er wel!) vagans veel shopplezier!!
@ Hopmarjanneke: Okeey, En ja ik snap dat het voor de baby wel zo gezellig is dat borstvoeding geven en ik was idd niet van plan meteen te gaan switchen eerst moet het ff goed lopen natuurlijk. De kolf krijg ik te leen en als dat allemaal niet wil lukken stap ik over op flesvoeding. Zo hier weer lekker gedouched Nu ff alle beestjes voeren want we zijn daalijk ook in zwijndrecht (waar mn ouders wonen) dus dan blijf ik gelijk daar. Ik neem wel mn laptop mee hoor
Goedemorgen!! Over schoonmoeders kan ik helaas(of gelukkig) niet meepraten...mijn vriend heeft al 30 jaar geen ouders meer @Troetel wat sneu dat je konijntje overleden is. @Flower Geen gaatjes heeerlijk...ik moet maandag naar de tandarts...2 gaatjes en vulling die eruit gevallen is @Palma Grootte van je huis is niet heel belangrijk als je je er maar thuis voelt das het allerbelangrijkste! Wat zijn stroopsoldaatjes
Klopt Wish ... Je hebt helemaal gelijk. Dit zijn stroopsoldaatjes http://ladybird50.50plusser.nl/weblog/images/ladybird50/8660-1970-0211102025-stroopsoldaatjes.jpg Oud hollands snoep... Heerlijk.
*klop klop klop* Onze kleine uk zegt vanuit mijn buik: GOEDEMIDDAG DAMES!! Iedereen een fijne dag toegewenst!! En een knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken!!! Liefs
@Troetel, Wat naar van je konijntje Begrijp dat je er even niet goed van wordt.. @Palma, Fijn dat jullie huisje zo 'thuis' voelt. Ik hoop dat wij ons ook zo voelen als het helemaal af is hier . @Flower, Ik haat tandartsen P) Fijn dat je niets hebt! Heb nog even proberen te slapen maar echt gelukt is het niet.. Ik wil het weekend het hele huis af hebben en dan gaat ons flink wat energie kosten aangezien manlief ook nog eens werkt.. Gelukkig wel alleen de ochtenden, dus hebben we nog de hele dag de tijd om bezig te zijn.. Ik ga nog maar even 2 wasjes draaien tot manlief komt en nog iets eten.. Ik heb om het uur honger! Niet normaal meer
@ bloemmm via pb telefoonnummers uitwisselen... zodat je elkaar kan smsen als je bevallen bent of als er iets is waardoor je een tijdje niet online kan komen....
Zo, doggies hebben weer lekker gewandeld moet nog wel ff etra goed oefenen met het commando ''naast'' dat vinden ze beide niet zo en lopen altijd lekker ver aan een 8mtr flexi, maar strax met de kinderwagen moeten ze er toch netjes naast kunnen lopen!
Moet ik je een soldaatje sturen? Ik heb er nog wel een paar over. Ja ik ga je mailen. Ik ga even de pagina opzoeken wat dat buddy ding nou is en wie weet kan ik je dan meer vertellen. Jij ook in de verbouwing? Vermoeiend, maar toch fijn om ergens naar uit te kijken. Hahaha, dat eten heb ik ook.Denk dat ik nu wel wat meer ben aangekomen dan 1 kilo. Gisteren zei mijn teamleider. Je wordt bol in je gezicht.. Uuuh oke. Ik ga voor de beschuitjes met sellerie salade Haaai Sunnyqueen... *zwaait naar baby*