sorry hoor troetel je kunt nu wel zeggen dat je er niets mee te maken hebt maar het gaat wel over jou en je s-moeder bericht!!! enne kippetje??? sorry hoor maar kun je iemand ook anders aanspreken? eerst al zwangere mutsen en nu weer kippetje... gloof dat ik toch altijd nog een vrouw ben!!!!
Rianne. Sorry ik wilde ng reageren was het helemaal vergeten.. Maar ik ga ook niet echt een schema aanhouden de eerste weken, maar dat kind van mijn zus is bijna 1.. Als je dan nog geen ritme hebt word ik er een beetje kriegel van. TUurlijk als je honger hebt moet je eten. Dat is zo. Maar dan heb ik het alleen over de eerste weken/ maandjes. Niet een heel jaar. La Palma, ik zou me met BV niet teveel gaan richten op een schema, de meeste rust vind je in het volgen van je baby heb ik ervaren. BV is een zeer natuurlijk systeem dat werkt op vraag en aanbod en na verloop van tijd vormt zich vanzelf wel een patroon omdat je baby ritme krijgt. Dit is de theorie die ik ken hoor, ga nog naar een voorlichtingsavond voor BV want ik ben FV gewend en wil wel weten waar ik aan begin
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff troetel je hebt helemaal gelijk ''proest'' one tok tok tok
troetel als je eens heeeeeeeeeeel ver terug leest zie je nog iets staan waar je totaal niet op gereageert heb en wel erg bot hebt gereageerd...!!!
Haha flower, waar bedoel je? Want je zegt het vaag.. Ergens, iets, bot gereageerd. Miss. pagina nr? Dan weet ik wat je precies bedoelt.. Of quote het even?? Fouten zijn er om van te leren, dus wil graag weten wat ik dan gezegd heb.
uuuh nou heb ik even geen zin in geen idee welke pagina muts jij mischien een idee ?? want helemaal terug lezen heb ik niet zo veel zin in sorry
Tja ik vond het ook bot hoe ik aangesproken wordt. Ik zet hier mn gevoel neer over mijn s-moeder. Het kan zijn dat het niet helemaal juist is hoe ik me over haar voel, of dat het niet terecht is. Natuurlijk is ze ook maar een mens. Dat mag ook gezegd worden. Maar er werd voorbijgegaan aan dat ik ook een mens ben he! Daar voel ik me ook rot over.. Ik heb net een konijntje begraven met tranen in mijn ogen. Daarna naar haar zusje zitten kijken die maar wat treurig om haar heen kijkt en weinig wil eten om die reden.. Ik ben de hele dag al uit mn doen doordat ik een van mn meissies zo gevonden heb. En dan log ik effe hier in om opgevrolijkt te raken en dan heb ik een discussie veroorzaakt waar ik zelf niet van wist.. Tja dat is ook niet leuk.. Bedoel het alleen maar goed. Maar als niemand mijn goede bedoelingen van nu wil inzien of wil delen en daar goed bedoelt op terug wil reageren.. Dan zij het zo. Ik kan dat niet veranderen.. Ik doe ook maar mn best nu he.
lieve lieve lieve troetel je voelt je aangesproken op mijn bericht maar het is niet bot bedoetl vind alleen dat je je s-moeder een kans moet geven...!!! die vrouw is onzeker en tja als iemand zo uitgevallen is tegen mij zal ik ook snel geen contact op durven nemen...!! Jij wel dan?? neej toch als jou gevoel zegt haar niet meenemen moet je dat niet doen maar ik zei daarop denk erover na gun haar het ook zo gunnen jullie elkaar niks..!!
en daarom reageerde ik dus ook met " ik gaf MIJN MENING! en het is jouw keuze!!" jij ziet het ene van je s-moeder en wij PROBEREN je te laten zien dat je s-moeder heel anders is dan je eigen moeder en zich rot voelt en daarom niet langs durft te komen (je hebt immers zelf gezegd dat ze op ongepaste tijden langskomt!) maar goed ik doe niet meer mee aan die discussie.. ieder zijn eigen mening... enne tis k.u.t. van je konijn maar ik heb ook een k.u.t.dag... tis 7 jaar geleden dat ik mn oma naar haar laatste rustplaats heb moeten brengen en morgen is het 4 jaar geleden dat mijn moeder is overleden... goh wat had ik graag gewild dat zij deze zw. mee zou kunnen maken!!!!
@ La palma: Haha, ach ja ik vergeet sommige dingen ook die ik al heb door gegeven maar dr komen nu ook zoveel dingen op je af die je moet regelen! En gelukkig ben ik niet de enige die over verhit is! Maandag moet ik even een afspraak maken voor de intake, dat kan of bij mij thuis of bij hun, maar dan moet ik helemaal naar oud beijerland dus ik denk dat ik voor thuis kies. Zouden ze moeilijk doen als nog niet alles af en dus een rommeltje is??? @ Bas: nee mn liezen doen gelukkig geen pijn! @ Troetel: Konijntjes gaan echt niet dood van ff iets minder aandacht hoor! Het is vast te verklaren, maja daar zal je nooit achter komen Zolang ze alle basis dingen (voedsel en goede huisvesting) er zijn is dat goed!Heel veel sterkte ermee hoor!!! En ik vind mn eigen moeder ook ''belangrijker'' hoor ik snap hoe je het voelt! En dat je er niks vervelends mee bedoeld naar je s-moeder toe. Tuurlijk is het ook haar kleinkind maar het belangrijkste is dat het JOU kind is en jij de keuze moet maken waar JIJ je lekker bij voelt! Ik vind zowiezo dat oma's en opa's belangrijk zijn maar het is jou kind, jou zwangerschap, jij beslist wat andere daar ook van mogen denken of zeggen. En ja als ik geen goede relatie zou hebben met mijn s-moeder zou ik haar er miss ook niet bij willen hebben, het is toch iets heel intiems/speciaals en dat wil je niet laten verpesten. Ik snap dat het moeilijk is meid, praat er is met je partner over! En ja ik kan heel hard zijn als mijn s-moeder een bitch zou zijn dan kan ze de pot op! Enne heksen zijn niet gemeen hoor, ik ben een heel lief heksje @ Muts: Ja die techniek ken ik, maar dat is bij die kleine hondjes van mij bijna niet te doen, daarbij heeft de mops amper een nek dus altijd een tuigje om En hoe is het met je zoontje na zijn val? En knuffel voor je rot tijd! Zo, weer thuis ff lekker bij de mac geweest en wat spullen gehaald voor het inrichten van het terrarium van die vriend van mij vriendlief belde nog, de tumoren van s-moeder zijn iets kleiner geworden. Maar aangezien ze al opgegeven is gaan we niet al te hard tillen aan het bericht want mn vriend heeft de ervaring bij dit soort berichten dat het dan juist ineens over is! (zo ging het bij zijn opa en bij een goede vriendin ook namelijk) Nu bij mn ouders, blijf daar logeren Miss komt vriendlief zaterdag aaf thuis maar dat weet die nog niet zeker, ik hoop t wel Kindje is weer heeeeel stil vandaag.
@lapalma. Ik had me kraam intacke. Wel via de tel maar zit bij het zelfde bureao dus kon ze al eersr keer had ik ook thuis afgesproken En qua. Op tijden voeden dag komt van zelf Al moer je het dan natuurlijk wel iets stimoleren Wahhhhhb. Wat een dag heb ik gehad colega was ziek en ik kon alles regelen ben kapot stond met een inval op een andere groep en dan ook nog eens alleen. Bah
Nou S-moeder heeft longkanker met uitzaaingen door het hele lichaam en tumoren in dr hoofd, elke dag kan haar laatste zijn en het is niet te genezen. Ze heeft een chemo reeks gehad en bestraling op haar hoofd om het te remmen nu ineens na de chemo zeggen ze dat het met 70% Verminderd is!!! en op sommige plekken schoon... Dr hoofd kunnen ze nog niet beoordelen omdat de bestraling nog 2 maanden doorwerkt Vriendlief en ik vinden het maar raar, geloven het eigenlijk niet zo! De laatste tijd ging het alleen maar slechter, ze had wat uitvallen, kan nog maar moeilijk lopen en dat soort dingen Zijn wij nou heel negatief? wat vinden jullie?
Tja Vagans moeilijk maar ik denk dat je toch maar af moet gaan op wat de artsen zeggen.Ze zeggen dat echt niet zomaar! Zou natuurlijk fantastisch zijn met 70% verminderd!
Tsja dat is zo maar mijn oud tante heeft ook kanker en daar hebben ze ook fout na fout gemaakt! toen mijn vriend te horen kreeg over zn opa dat die genezen verklaard was hebben ze hem 3 weken later kunnen begraven en dit zelfde gebeurde met een goede vriendin van de familie dus miss komt het ook dat we niet blij durven te zijn... iig heb ik er geen goed gevoel bij en vind ik het echt een beetje raar... maja ik ben geen dokter!