Helemaal mee eens dat die 3 niet in de finale horen, maar ben wel erg benieuwd of Ben of Esther straks door is. Pff Anne heeft haar dag geloof ik niet, die zingt echt bagger. Zeker nu ze een duet zingt tegen Leonie.
erg fijn dat ze op kantoor nu wel naar je luisteren!! ik heb ook zo'n cliënte gehad (ook op vrijdag)... het ene moment was ze poeslief en het volgende moment viel ze uit tegen mij terwijl ik nix had gedaan... paar keer op kantoor aangegeven maar werd niet op gereageerd... op gegeven moment vroeg ze of ik een matras wilde verslepen en de halve kamer wilde verbouwen.. tja wel gedaan maar onder zwaar protest.. hier ook melding van gemaakt op kantoor (geen reactie!) toen mevrouw vroeg of ik het plafond met een autoruitenkrabber wilde gaan staan afkrabben heb ik gezegd "nee daar begin ik niet aan want dat mag niet! als u het gedaan wilt hebben vraag uw zoon maar" meteen melding gemaakt op kantoor en ik kreeg als reactie "was dit de 1e keer dat ze zoiets vroeg" heb meteen aangegeven dat ze een week de tijd hadden om iemand anders voor haar te zoeken want ik was het spuugzat! konden ze niet begrijpen... heb ik aangegeven dat ze maar eens in het verleden moesten kijken: bleek die muts nix te hebben genoteerd maar ik gelukkig wel... mevrouw heeft toen ook een waarschuwing gehad dat het niet de bedoeling is dat wij van die klusjes gingen doen... achteraf bleek mevrouw dus beginnend dementie te hebben maar niemand die mij dat had verteld!! whahaha die sharry-an en anne... blegh!!!!
Ben want der is aan het begin al gezegd dat TVOH wel eens door hem gewonnen kon worden.... wendy lulde er overheen met ja maar wij beslissen dat niet bla bla bla....
halloootjes nou heb alles wel een beetje gelezen Voor een ieder een knuf van mij en frummie Me mams is lakentjes aan het borduren kantjes enzo echt te cute echt he heb de liefste mamma ook Frummie is hartstikke actief elke keer als ik eet heb vandaag na een nachtmerrie droomde dat me vliezen weer braken en ik de afslag naar het ziekenhuis had gemist en alles weer van voor af aan begon dus werd weer in tranen wakker Nou lekker wezen shoppen met me mamma die me heeft afgeleid en we zijn helemaal los gegaan in de V&D in Amstelveen en nu zit ik lekker op de bank met me lappie en pirates of the carribean op tv en crimnel intent knuffels
Je mam weet wel hoe ze je af kan leiden zeg.... Ergens baal ik er nu van dat mijn mam 200 km verderop woont (tja zelf voor gekozen door samen te gaan wonen, trouwen en nu dus kindje onderweg). Maar zou er echt wat voor over hebben om samen met haar lekker te shoppen.
Esther of Ben? Dnek dat Roel om het programma te winnen voor Ben kiest. Zo duet pearl en jennefer. Zal ook nergens na klinken denk ik!
La Palma, ok ok na een jaar nog niks van een schema is ook niet mijn ding, ik denk dat een heel jaar bv ook niet mijn ding is maar we gaan het zien, ik zet mijn doel op een half jaar en vanaf 6 wk ook proberen met kolven om niet altijd vast te zitten of een wijntje te kunnen nuttigen Muts, Troetel, Meimamma, (nog iemand?) allemaal een digi knuffel! Vandaag bij de KNO arts gehoord dat mijn dreumes van 18 mnd onder het mes gaat voor zijn neusamandelen en buisjes, brrrr niet fijn maar goed, gaat hem wel helpen! (mijn middelste heeft het ook al gehad maar die was toen al 6) Ik laat papa mee gaan, is dat heel ontaard? Hij is echt een papa's kindje en ik zit nu niet te wachten op dat ziekenhuis gebeuren moet ik zeggen Ik ga op mijn bed liggen, ben wel klaar met vandaag, truste!
Ja sommige mensen zijn erg gemeen blijkt wel. Of je nou maat 40 of 50 hebt. Het gaat erom of je je werk goed doet! Ik kom geen modeshow lopen! Het krengt je heel erg hoor als mensen zo reageren en nogwel zo achterbaks!
Niks mis mee hoor Rianne dat je papa mee laat gaan. Ik zat er toevallig vd week aan te denken toen ik iets op tv zag over een kindje dat geopereerd moest worden dat ik denk ik ook mn vriend mee zou laten gaan.Ik denk dat ik gewoon te emotioneel ben dan haha en daar heeft zo'n kindje ook niks aan toch.
Ben ik ff blij dat ik TVOH niet volg!!! ik hou echt niet van dat soort programma's! Rianne suc6 voor je kleine mannetje!
Rianne veel sterkte voor je kleine man. Ik heb in mn omgeving ook wel gezien dat het vaak de papa`s zijn die mee gaan omdat de mama`s er toch iets te emo voor zijn. Ach ja en daar is ook niets verkeerd aan!
klinkt heel lullig hoor meimamma maar ik heb het ook een aantal keer gehoord toen ik bij iemand ging invallen... vond het ook geen stijl en gaf dan altijd aan "mevr. als u niet tevreden bent over het schoonmaken belt u dan even met kantoor, .... doet heel erg haar best voor u" (het schuingedrukte dan ff heel erg duidelijk) tis echt zooo belachelijk!!! rianne beterschap en sterkte met je mannetje!!! enne ik zou ook manlief mee laten gaan hoor als het een pappa's kindje is! met mn zoontje zouden we denk ik allebei mee gaan.. zoonlief is veel te gehecht aan ons beide.... haha wij volgen alleen de audities voor het lachen (ja ja leedvermaak ) en dat ga ik nu ook ff kijken.... doos ewbank is aan het zingen
Lieve meiden ik ga afsluiten en lekker naar bedje Hoor me toch een verschrikkelijk kattengejank vanaf de tv (zusje kijkt dus wel TVOH) haha ga maar snel weg hier hihi Weltrusten allemaal!!!
Wow wat een werelds verschil in stem tussen pearle ne jennifer. Maar nu pearl wat rustiger zingt klinkt het toch tot mijn verbazing best goed samen...!
Rianne, juist goed idee om papa mee te laten gaan, zeker als het een papa's kindje is, hoef je zelf niet
nee sorry maar ik vind die jennifer echt 6 keer nix.... net met de opening ook: iedereen knalt er in en dan komt zij poesliefjes aanzetten *kots-smiley*
Helemaal gelijk muts. En nu vond ik ook in die opening toen iedereen samen zong, je haar helemaal niet hoorde, terwijl je als je goed luisterde je de rest wel fatsoenlijk kon horen.
Haha ik vind Jennifer ook geen bal aan en van mij had ze er al weken geleden uit gemogen hoor. Maar dat duet net klonk iets beter als dat ik verwacht had