Zo ben kapot romy haar kamer is helemaal gedaan kasten gesloopt andere indeling en haar peuter bedje kan dan staan
helluur ladies wil ff weten hoe jullie er tegenover staan ik heb dus een jonger zusje van 25 en die begon vandaag ook weer es hard te roepen Ja ik wil niet dat je kind me tante noemt.. Nou ben ik van de oude stempel en ik wil het juist wel Me moeder vind dat ik er niet zo een punt van moet maken als zij geen tante genoemd wilt worden Maar voor mij is het gewoon een teken van respect naar mijn broertje en zusje toe Ik vind het is mijn wens en ik zal mijn kind opvoeden hoe ikd at wil. Ik heb ook zoiets van hoe me zusje haar toekomstige kinderen opvoed dat is haar zaak en zal ik respecteren maar ik wil ook dat ze mijn opvoeding zal respecteren en accepteren dat ik het zo wil. Zowiezo wil ik niet dat me kind een vertekend beeld krijgt en dan zoiets heeft van ja als ik me moeders zusje al geen tante hoef te noemen dan hoeft het bij de rest ook niet. Of ben ik nou een beetje aan het doordraaien Als me zusje kinderen krijgt vind ik het ook raar als een uk van 3 mij dan gaat aanspreken bij me voornaam maar als me zusje vind dat het niet hoeft dan zal ik er ook niet op aandringen want het is immers haar kind. Dan mag ik dit toch bij me eigen kind ook verwachten Kreeg natuurlijk in mijn ogen hele domme commentaar terug van ja als je zo blijft dan zal het wat worden als ze niet wilt oppassen dus is dan jammer voor haar als zij dat niet wilt puur omdat ik wil dat ze gewoon tante zegt. Dit was ook het geval met de herdenking van me zoon ik gaf me wens van ik wil graag dat je ondertekend met tante en dan je naam en dat weigerde ze gewoon en iedereen neemt het voor haar op en het komt bij mij over van wat jij wilt zelfs met je eigen kind boeit niet we doen toch wat we willen. Ben er echt wel een beetje boos over. Wat vinden jullie eigenlijk?? En hoe staan jullie daar tegen over mogen je kinderen je familie leden bij de voornaam aanspreken of heb je toch liever dat ze opa oma oom of tante zeggen?
Even kort reageren op CHAARTJE: Ik vind het dus zo raar klinken als kinderen failieleden bij de voornaam noemen. Iedereen moet het zelf weten natuurlijk, maar ik vind het dus helemaal niks. Wij leren ons kindje ook gewoon oom/tante/opa/oma zeggen en niet bij de voornaam. En als de oom of tant in kwestie daar een probleem mee heeft dan moeten ze hun eigen kinderen maar wat anders leren. Dit is ons kind en wij bepalen de opvoeding en daarbij dus ook dat ze tante/oom zeggen! Dus ik ben het volledig met je eens en ik snap eerlijk gezegd niet dat jou familie daar zo'n commentaar op heeft. Liefs
Het is jou kind en ik vind dat je zusje jou mannier van opvoeden moet respecteren, net als oma's en opa's. Mn vriend heeft ook een nichtje en die moet ook Oom en tante zeggen (ookal hoeft dat voor ons niet) doet ze dat niet moeten wij dr negeren en dit doen wij dus ook. Ons kindje hoeft dit daalijk niet (ik ben zo ook niet opgevoed) wel u enzo. Ik vind het namelijk ook niks dat sommige kinderen tegen jan en alleman tante en oom moeten zeggen (huisvrienden en vriendjes en vriendinnetjes van enzo) ieder zo zn mening, en jij als ouders beslist en vrienden en familie horen dit te respecteren vind ik!
Wij leren het Silver ook dat mijn en steve ze broertje haar oom's zijn en de vriendin van me broertje een tante. ze zegt nu nog wel vaker gewoon hun naam maar ja tis ook niet niks al die namen en dingen. maar zekker als ze straks wat groter is dan moet ze het zeggen. vindt dat dat hoort en sorry maar ik vindt 25 nou niet echt jong om dat niet te willen. dat kan ik me voor stellen als je 16 bent of zo.
Zoooo kan ik ook is zeggen dat mn kleine meid bewegelijk is Zowel mn moeder als mn zusje hebben dr gevoeld en nu ligt ze nog te spartelen. Ze ligt ook heel laag, heb het idee dat ik haar daar het beste voel
Pffff meiden....vanwege grote opruiming hier in huis ben ik al mn boeken aan het verzamelen Belachelijk zoveel boeken! Zou ze eigenlijk willen verkopen maar heb ff gekeken op internet maar wat een rompslomp zeg om dat te doen Moet ik nou met al die boeken heen
Marktplaats is toch niet zon rompslomp? kun je ze toch gewoon op zetten? Alleen moet je ze evt versturen als de koper niet in de buurt woont...
Muts, wil je ook nog even heel veel sterkte wensen. Vagans wat leuk dat de kleine zo druk was. Flower, hier Milan favoriet en daarna Timo, heeft ook op ons lijstje gestaan. Oom/tante. Ik heb hier eigenlijk nooit echt over nagedacht en ook geen reacties gehad van zusjes en broer. Het is hier tante voornaam, oma voornaam enz. Vroeg bevallen, sta ik nu ook veel meer bij stil dan de vorige keren. Mijn neefje is vorig jaar met 29 weken gehaald en dat komt nu steeds dichterbij. Hier gaat alles zijn gangentje. De oudste was gister aan het kroelen met de baby, dat ik zei dat ze wakker was. Mooi me buik aaien enz en op een gegeven moment legde hij zijn hoofd op mijn buik en kreeg hij een trap. Hij helemaal trots dat hij de baby gevoeld had.
Je weet niet wat je allemaal moet invullen joh als je boek verkoopt....hoe zwaar ie is bijv en of ie door brievenbus kan dat soort dingen
@ Liset: Oma en opa is hier gewoon oma en opa zonder naam erbij hihi lekker makkelijk @ Wish: Mmm... dat wist ik niet maar dat kun je toch ook gewoon leeg laten? toch? Kun je altijd nog doorgeven als iemand geintereseerd is!
Nee dan kan ik de advertentie niet verder plaatsen...was het alweer zat toen ik bezig was haha 1 boek ala maar om nou al mn boeken zo in te voeren
O dat wist ik echt niet nog nooit een boek verkocht via MP (ik lees zo goed als niet) miss hier doorgeven, misschien is hiet iemand wel geintereseerd?
zooo ben nog steeds actief waar haal ik het vandaan:S:S heb echt power voor 10 zo raar heb slapeloosheid dus slapen lukt niet ben sochtends vet vroeg wakker enz