hihi flower heb je mijn energie ook gekregen?? vanmiddag toch rondje bos gedaan.. ik was kapot!!! heb net 2 uur zo vast liggen slapen dat ik van mn eigen gesnurkt wakker werd oom/tante: das ieders eigen keuze! mijn zoontje zegt tegen niemand oom of tante gewoon de voornaam.. mn vader is Opa en zijn vrouw is haar voornaam. s-moeder is Oma met haar voornaam.. maareh flower je bent lekker bezig geweest!!! leuk hoor die fotos wat ik net voorbij zag komen op hyves!! wish niet iedereen maakt het mee.. de ene is er gevoeliger voor als de ander en ik ben op dit moment heel erg gevoelig! ik merk nu ik zwanger ben dat ik er veel gevoeliger voor ben! en mijn vriendin die heeft natuurlijk haar gave waardoor ik er heel erg mee "geconfronteerd" wordt... over mp: ik heb mijn boeken ook eens op MP gezet maar das niet te doen... je krijgt echt van zulke rare biedingen.. na een jaar ermee te hebben gezeuld heb ik aan de buren gevraagd of zij interesse hadden of er iemand blij mee kunnen maken: ja! ze lezen het merendeel nu zelf, daarna gaan ze naar haar s-zus en die brengt ze naar een verzorgingstehuis waar het bij de rommelmarkt verkocht wordt voor een uitje
ja had in het andere topic ook gereagererd op je muts ja leuk he je weet alleen niet hoe het er uit zag hahahahaha
Sanny, die operaties worden gelukkig poliklinisch gedaan. 's Ochtends vroeg komen en begin van de middag sta je weer op straat. Lopendeband werk Flower, je namen crisis... Davy is dat met Romy niet een beetje hoog jut en jul gehalte? De rest van de namen zijn populair maar als je daar geen moeite mee hebt stem ik voor Timo Chaartje dilemma's meid... Jij mag tegen je kind gewoon je zus tante noemen als jij dat wil, zij kan haar naam noemen tegen je kind als zij dat wil... Je kind zal uiteindelijk zelf iets gaan zeggen dat ook weer anders kan zijn... Ik zou er geen punt van maken, dat wil zeggen, ik zou doen wat ik wil en geen discussie voeren erover, het is toch mijn kind... Erg jammer dat ze niet je wens heeft uitgevoerd om voor je zoon te ondertekenen met tante al is dat feitelijk haar goed recht, ik vind niet dat je daar een punt van moet maken als je grote zus zoeits door maakt, erg flauw van haar... Mijn kinderen morgen zeggen wat ze willen, ik zeg ook wat ik wil en een ander kan zichzelf anders noemen naar mijn kinderen maar ze mogen niks gaan afdwingen van ze, dan zijn ze van mij Ik benoem mijn broer en zussen gewoon als tante en dan gevolgd door hun voornaam. Wish, heb je bij bol.com gekeken voor je boekenverkoop? Anders aan een kringloopwinkel geven of benader een tweedehands boekenwinkel ergens? Je hoeft niet op te geven hoe zwaar hij is op marktplaats hoor, dat zijn opties, geen verplichtingen
ow trouwens Chaartje mijn zus heeft 2 kids (geen contact meer met zus) en haar kids noemde mij altijd Tante met een bijnaam... mijn voornaam was blijkbaar te moeilijk voor ze! haha flower nee dat klopt maar zoals het er nu staat vind ik het erg leuk!!! zag daarna ook nog fotos van een vriendin van mij die ook in mei uitgerekend is... heeft ook een superschattig kamertje voor der ZOONTJE! jammie manlief is pizza halen
Wat ik dus echt verschrikkelijk vind is dat mensen zichzelf een koosnaampje geven, en dat je kind dus ook dat koosnaampje uit spreekt ipv de echte naam, en nog erger, de naam met TJE erachter! haha vin ik echt niet kunnen (dit wordt bij s-familie bij een paar gedaan) maja moet iedereen lekker zelf weten!
Heb een aantal boeken hier op zp neergezet hahaha Trouwens een vriendin van me is vandaag bevallen van een jongetje Dio Luca heet hij
Vroeger heb ik zelf nooit oom of tante .. hoeven zeggen, dus van mij hoeven de kids dat ook niet. Oma en opa natuurlijk wel, maar verder maakt me het niet echt uit.
HAHAHAHA Ja dat kan ook! ben echt benieuwd hoe iedereen hier hun kindje gaat noemen! en of er nog iemand onze naam kiest enzo
Hooooi meiden Onze naam is best origineel dus denk niet dat die hier al voorkomt. Maar ben idd ook wel benieuwd naar wat voor namen er gekozen gaan worden. @ flower; Persoonlijk vind ik Timo 60 keer niks haha. Milan vind ik het mooist.. Davey/Davy zou ik niet doen in combi met Romy. Wij hebben hier allebei een naam eindigend op -y dus willen dat voor de kleine absoluut niet. Dan krijg je idd zo'n jut en jul idee. Maar als jij het mooi vindt, Gewooooon doen Jongensnaam moet hier ook maar eens over nagedacht worden ( voor de zekerheid ) hahaha..
woohoo ik kan een voedingskussen ophalen voor maar 5 euro! das nog is een koopje En het is nog in zwijndrecht ook dus lekker dichtbij
Ah, mn hondje blijft maar braken! We hebben m al een paar x buiten gezet (ff wat water erover en das sneller schoon) Nu komt die gewoon vertellen dat ie moet en kijkt je heel ziellig aan zodat we hem buiten kunnen zetten... wat een slim hondje maar o zo sneu dit! Kijk m ziellig staan met zn kotsmond.
Awww... Vagans, wat kijkt 'ie zielig!!! Flower, ik zou qua naam voor Milan of Timo gaan. Die namen vind ik het leukst bij Romy passen. Muts: de dag is gelukkig over 1,5 uur weer voorbij... wat fijn dat je de aanwezigheid van overleden dierbaren kunt voelen! Hier vandaag wat gerommeld in huis. Best weer veel papieren weggegooid op m'n werkkamer. Geeft altijd een fijn gevoel, vind ik. Ook boeken uitgezocht en heb al een hele doos met boeken die ik niet meer hoef te hebben. Denk dat ik het gewoon in 1x naar de kringloop breng. Eerst gaf ik alles altijd aan de weggeefwinkel hier in Leiden, maar die moest uit het gekraakte pand helaas. Jammer dat dat soort initiatieven dan moeten stoppen, maarja... Verder een chillavondje hier. Zit op youtube lekker muziekjes te luisteren en mee te blèren, hahaha. Begon met Kinderen voor Kinderen en Fame en ben nu bij ouwe punknummers beland, die ik alleen op bandjes heb (en m'n cassetterecorder is al een tijdje stuk) allemaal van die liedjes die ik echt al heeeeeeel lang niet gehoord heb. Zo cool dat je ze dan nog bijna letterlijk uit je hoofd kent! Ik ga weer even verder blèren! Doeg!