Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Vagans haha geweldig:D
    Wij hebben er van de week hier in de zelfde stad 1 opgehaald voor 7,50:D Scheelt weer he?

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Scheelt zeker! Bij de Hema zijn de 35 euro!

3. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Klopt ja. Daar baalde ik eerst best van, maar ben gewoon op mp blijven zoeken. En dat loont:D Van de week de hoes van de voedingskussen maar eens wassen en dan er lekker mee slapen ( wie weet slaap ik dan lekkerder:D)

Net nog een waskussenhoes gekocht voor 0,50 ct. hahaha:D

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ja ik ga voor een leuke hoes wel ff bij de hema kijken ofzo
    er zit als het goed is al een witte badstof hoes bij.

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ach jee mn hondje houd niet op, en ik wilde toch echt naar bed gaan!

Naja dan zie ik morgen ochtend wel wat er ligt...

weltrusten allemaal!

6. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen!!!

Lekker geslapen allemaal? Hier alweer vroeg wakker:$ Gisteravond druk geweest op Marktplaats...heh superleuke kleertjes gekocht voor weinig:D Normaal hou ik niet zo van 2e hands maar kon dit echt niet laten liggen.Ff goed wassen dan maar toch?

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@vagas hoest met je hond gegaan

@wish ik koop voor mijn dochter(s) ha ha eigelijk onwijs veel tweedehands alles lekker in de wasmaschienen en het is weer van mijn. en zekker merk kleertjes voor leukere prijsjes als in de winkel en ik ben weer happy.

zo wij gaan straks lekker naar het strand met een vriendin haar man en kindje de meiden zijn beste vriendinetjes dus ben benieuwt en dan komt aan het einden van de middag mijn mannetje weer lekker thuis heerlijk vindt het toch maar saai zo

8. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja ideaal toch....zo heb ik gisteren een heel leuks toer mexx pakje gekocht voor maar 5 euro!! hahaha ik was helemaal blij:D

Lekker naar het strand...zou mooi weer worden vandaag.

9. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal :)

Lekker dagje vandaag? Hier wel hoor. Mijn paps en vrouw komen vanmiddag eten. MOrgen en overmorgne ben ik vrij ( BLIJ )
    Gisteren was ik op een feestje van goede vrienden. Jaren 80/90 party en ik ben nietlang gebleven. Maar ze gingen foto's maken en p dat moment hield ik het glas bier van een vriend van ons vast. Ziet er superfout uit. Die buik en dat glas bier hahaha.

Fijne dag. Lekker het strand Binna. Have fun. xxx

10. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Dames: Wie van jullie heeft er een ondersteunende buikband? Dus niet zo eentje voor de leuk met prints enzo maar 1 die je onder je kleding draagt en puur als steun wordt gebruikt?

Ik tijwfel dus. Want ik las ergens dat je eigen spieren erdoor verslappen? ????? Maar ik heb bijna geen middel doordat ik zo slank ben en dan heb ik ineensdie buik. Het lijkt alsof het aan de voorkant soms geen steun heeft ofzo .. Wie kan mij adviseren?

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    haha la palma dat zijn juist de leuke fotos!!! en dan straks ook nog gaan zeggen "dat was me een lekker biertje" :p

wish gefeliciteerd voor je vriendin! is alles goed gegaan en nu goed?
    vind de naam ook niet zo mooi..

hier ook kleertjes via MP hoor... wasmachine en het is weer schoon! laatst een superleuk (vind ik) boxpakje zonder mouwen en pijpjes van Superman gekocht :D:D

wij hebben wel een naam maar zijn nog niet uit de schrijfwijze.... maar gaat goedkomen! ow trouwens hier geen dubbele naam!!

12. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen Palma!!

Toevallig heb ik daar ook naar gekeken ivm mn bekkenklachten.heb het er met vk over gehad en ze raadde aan het eerst met de bekkentherapeut te overleggen ws raad die aan het alleen te gebruiken bij lichamelijke inspanning zoals werk en/of huishoudelijke klusjes.Niet de hele dag want dan maak je idd je spieren lui.Donderdag moet ik naar therapeut dus dan ga ik het er over hebben.

13. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen muts,

Ja alles goed gegaan...gezonde zoon van ruim 8 pond!!
    Top dat jullie uit de naam zijn! Hier nog niet echt verder over gehad...zitten nog steeds met 2 namen te dubben haha

14. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal.

Muts ik ben blij voor je dat 'de dag' weer voorbij is, al zal het verdriet er even niet minder om zijn. Zoiets blijft natuurlijk en op zo'n dag komt het vast allemaal weer naar boven. Doe rustig aan en een hele dikke knuffel!

Ik zag nog een hond voorbij komen, wat een schattige foto met zo'n zielig pruillipje. Zo kan ik me ook voelen na het kotsen.

Vandaag gaan wij weer aan de slag met het kamertje. Misschien (als het lukt) spam ik wel vast een foto vanmiddag. Heb er zo'n zin in.

Morgen naar VK en ben benieuwd wat zij te zeggen heeft over mijn buik. Vind hem erg gegroeid en vraag me af of het zo precies hoort te zijn bij 24 weken. Ik hou de verhoogde kans op zwangerschapsdiabetes wel in mijn achterhoofd natuurlijk.

Fijne dag allemaal op het strand of met alle andere leuke plannen.

15. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Jaaaa foto foto!!;)
    Heb je zo'n dikke buik dan dat je eraan twijfelt? tis niet te hopen dat je zwdiabetes hebt.

16. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik twijfel want ben van mezelf niet al te dik en het gaat nu wel erg hard ineens. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon de onwetendheid van een zwangerschap zijn natuurlijk.
    Dus ben benieuwd naar de mening van vk en anders maar even prikken hoor voor de zekerheid.

17. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ik moet de volgende controle ook laten prikken omdat het kindje een week voor ligt op schema;) Hoop het niet hoor....kan zijn dsat je daar nooit meer vanaf komt:$

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    sunnie wij schelen maar 1 dag en ik vind van mezelf ook dat ik een behoorlijke buik heb gekregen de laatste tijd!!!
    ik las dat je kindje nu heeel erg snel groeit en je buik dus ook!
    enne je kindje is nu al ongeveer 31 cm!!!

misschien rare vraag en heb ik ergens overheen gelezen: maar hoezo denk je aan zw.diabetes???

wow wish 8 pond! das niet echt een kleintje!!
    enne ik vind jouw naam leuker als die van je man ;)

19. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Wishie : Jaaaa. dat ga ik dinsdag even vragen bij de VK. Als ze niet met een zinnig antwoord komt, wacht ik op jouw antwoord donderdag a.s.

Hoi Sunny, daggenootje> Ik begrijp je twijfel. Ik ben de afgelopen tijd ook supersnel gegaan ( volgens mij hoort dat bij deze termijn ). Dinsdag word ik geprikt op suiker. ALs het dan hoger is of lager dan mijn vorige waarde moet ik zo'n tolerantietest doen in het ziekenhuis.
    Reden: eigenlijk al mijn ooms/ tantes hebbben ouderdomssuiker en mijn mams had ook nog eens last van zw suiker toen ze in verwachting was van mij. Dus ik wist al vanaf de eerste afspraak dat ze bij mij iedere keer suiker gaan prikken vanaf 24 weekjes. Hopelijk niet, maar ik ben blij als dinsdag achter de rug is.

@ Wish; ja misschien km je er nooit meer van af.. Het grootste nadeel van zw suiker vind ik ook dat het eigenlijk een garantie is dat je het later k krijgt, maar dan typeII.

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik had vanacht wat hoor romy via de babyfoon

dus ik kijken zit ze in bed schrok me rot gaat liggen en alaapt verder..
    Ik tref haarsteeds vaker zittend slapend aan best scarry

Deel Deze Pagina