Kijk hoe me dochter rv kijkt net een oud wijf met de benen over elkaar hahahahah zo kijkt zit ze ook altijd op de stoel Bekijk bijlage 121922
Wij twijfelen zo over de naam hahahahaa ik kan nergens over eens worden.. Als ik een zak ships wil doe ik er half uur over. .. Ik zit echt in dubio Romy & Timo Romy & Milan Twijfel tussen deze twee en ja mischien jullie nog ideeen bij de naam romy wel beetje stoere naam en niet te lang
flower wat zegt R. ervan???? stoere foto van je meisje!! la palma hoe laat mag je dinsdag?? valt me trouwens wel op dat wij altijd op dezelfde dag naar de vk of echo's gaan wij mogen om 16.50 weer
Nou hier vanacht mn wekker maar een paar keer gezet. T arme beestje blijft spugen Some kleine en soms grote slijmerige doorzichtige plekken (tsja hij heeft niks meer in zn maagje) Nu weer gekotst, hij wil ook niet eten, niet eens een koekje! Arm beesie hij voelt zich echt niet lekker! Ik zou zo mee gaan naar mn opa en oma (honden gaan ook altijd mee) maar ik blijf maar thuis voor hem. Vriendlief komt vanavond hier eten, das wel leuk daarna moet hij waarschijnlijk wel weer terug naar boord maar goed, heb ik m toch weer ffies gezien
Flowertje.. lieve foto van je dochter. Het nadeel met namen is dat ik in het onderwijs werk en bij bijna elke naam wel een beeld heb. Dus ik kan er niets over zeggen. Wij hebben zelf beide geen leerlingen gehad die zo heten als hoe ons kind gaat heten Mutsie; klopt, misschien liggen we ook straks samen te werpen hahahaha Trouwens lol @ import Arnhemse hahahahaha. Maar uuuh.. ik mag om 16 uur
@zwangerschapsdiabetes: Bij mij in de familie hebben ook zoveel mensen het dat ik er ook een beetje bang voor ben. Maar gelukkig heb ik nu nog niets van symptomen die erbij horen. @Naam: bij ons staat de naam al heel lang vast . Maar het is een geheimpje! @Palma, een hele goede vriendin van me heeft die buikband ook, maar dan voor haar bekken. Dus ik weet van haar dat je die niet zomaar om mag en dan niet de hele dag door.. @Flower, Wat is je dochtertje schattig!!. Goedemorgen trouwens meiden! Het is gisteren erg laat geworden omdat we bezig waren met het huis. De woonkamer is zo goed als klaar, morgen worden de banken geleverd en dan kunnen we aan de slag in de babykamer! Dus ik ben nog een dagje of 3, 4 wat minder bij jullie aanwezig! . Het moet helemaal af voordat ze de kamer komen bezorgen, maar dat gaat wel lukken! Nu lekker ontbijten, douchen en wat te eten maken voor vanavond. Mijn vader komt terug van vakantie, dus die halen we vanmiddag op van Schiphol en dan eet hij gezellig met ons mee .
Bij mij in de familie komt suikerziekte voor (niet bij ouderdom maar op jonge leeftijd). Daarom zijn we er extra alert op en heb ik net als een paar andere meiden hier zo te lezen, een verhoogde kans op zw.diabetes. Dat is bij de eerste controle ook gelijk vastgesteld. Maar ik denk ook dat het waarschijnlijk gewoon een gezonde groei van de buik is. Ik ben het niet zo gewend aangezien het een eerste zwangerschap is en ben daarom extra blij als ze morgen bij de vk aangeeft dat het precies zo hoort Extra bevestiging als het waar. Flower, ik vind Milan een mooie naam. Stond eerlijk gezegd ook op ons lijstje.. maar als het goed is hebben we die niet nodig aangezien het een meisje zou moeten zijn Lieve dochter heb je zeg.
Goeiemorgen meiden! Hier weinig te melden. Ook niet veel van plan vandaag. Zit lekekr in mn "zondagse pak" Ik moet dinsdag een dagcurve laten prikken in het zh voor de suiker. Dus eerst nuchter komen, dan ontbijten en weer terug prikken, dan lunchen en weer terug om te prikken en sàvonds om een uur of 8 geloof ik laatste keer na het avond eten. Het zit niet bij ons in de familie en ben ook niet enorm gegroeid, maar ja mn overgewicht he. Maar tis goed dat ze het in de gaten houden. Verder iedereen fijne gezelige dag met wat julllie ook gaan doen! x
Goeiemorgen allemaal! Zw-diabetes: gelukkig geen verhoogd risico hierop. Ik moet wel echt opletten dat ik genoeg drink, want soms heb ik een dag zo'n erge dorst dat ik ga denken: het zal toch niet.... Maar dat maak ik mezelf maar wijs... Flower: op zomerkampen regelmatig meegemaakt dat kinderen, zittend slipene, of met hun ogen open of dat ze echt gingen slaapwandelen. Vroeger slaapwandelde ik zelf ook en nog steeds praat ik vaak in m'n slaap en ga ineens rechtop zitten. M'n vriend is eraan gewend, maar zelf vind ik het stiekem altijd een beetje eng als een kind op kamp het doet, hihihi. Leuke foto trouwens, haha. Buik/bekkenband: geen ervaring mee... Hier: beetje onrustig geslapen. Werd een paar keer badend in het zweet wakker, dus ander shirt en andere onderbroek aan en dan maar weer verder slapen. Vanmorgen m'n koorts opgenomen, maar die was maar 36,9. Best raar. Voel me wel gewoon goed nu, dus ik weet niet wat het was vannacht. Vanmorgen wasje opgehangen en weer zooi uit zolderkamer weggegooid. Straks lekker in bad en eindelijk de andere helft van het krat geleende positiekleren passen. Was ik 'n beetje vergeten. hihi. Krat moet naar de logeerkamer, zodat vriend straks in de slaapkamer kan stofzuigen onder het bed enzo. Is errug stoffig... Iedereen fijn dagje en Binna veel plezier op het strand! Goed idee, misschien kan ik na het opruimen vriend nog overhalen tot een strandwandeling o.i.d. Groetjes!
mn arme hondje voelt zich echt niet goed. wil ook niet eten. Als t morgen niet beter gaat gaan we maar ff langs de dierenarts.
Ow, shit Vagans! Sterkte met je hondebeessie!! Hopelijk knapt hij vandaag weer een beetje op en anders morgen inderdaad maar even naar de dierenarts!
haai allemaal! Ik kan jullie niet allemaal volgen hoor! hondje: ah zielig, ja net als bij baby's, niet te lang wachten met drinken... zw-suiker: geen ervaring gelukkig.. al eet ik me nu helemaal te barsten aan chocolade dus ik geloof niet dat ik het nu bij die 13 kilo van de vorige keer houd namen: wij hebben een Christiaan/Chris dus we krijgen nu ook een lange/korte variant. De naam die we de vorige keer voor een meisje hadden doen we nu niet meer omdat we die niet meer mooi vinden passen bij Christiaan (wat we toch vaker gebruiken dan Chris) maaaarrrr manlief wil er nog niet zo aan, hij heeft zoiets van 'hebben we dat al besloten dan?!?' Ja schat want anders heeft ze over drie jaar nog geen naam als het aan jou ligt met je onzekerheid hierover.. ego bericht; we hebben een huis gekocht!!!!!!!!! jIPPIE!!! Ik ga waarschijnlijk vallen in de categorie horrorverhalen; kamer net op tijd klaar, in de stof op een gaspitje voor heel bouwvakkend werklui eten koken... gelukkig hebben de opa's en oma's meteen een logeerkamer, kunnen ze meteen helpen einde ego bericht
Aaah arm hondje Vagans!! Hopelijk knapt ie snel op!!! Gefeliciteerd Esmee!! Wanneer is de verhuizing??? Hmmm manlief hierzo is erg actief... volgens mij heeft ie een peper in zn poeperd... hij is nu bezig met de kast te schilderen en de wasmachine staat aan En Sanny zat er nog iets leuks in de krat???
@ Esmee: Gefeliciteerd! Ja drinken doet mn hondje nog wel (gelukkig) maja hij spuugt ook alles weer uit, net weer nu gal. Vanavond ga ik ff Renske proberen (gekookt voer) of die dat wil (hij moet toch wat!) en anders bel ik morgen meteen de DA. Het is geen mini pupje meer maar toch pas 10 maanden oud! en ik wil gewoon geen risico lopen, hij is mn alles!
Oja en ik had net een ienimienie speldenknop groot druppeltje melk! HAHAHAHAHAHA ik heb me kappot gelachen, vond het wel grappig!
Ow heeerlijk Muts zon aktieve vent! Die van mij is in de zelfde bui als ikzelf vandaag...Lazy sunday Kan ik mooi energie opdoen voor de komende werkweek *zucht* Zielig van je hondje Vaganas. Maar wat grappig van je drupje melk. Zal idd wel even een komisch iets zijn geweest. Ik heb het nog niet gehad. Ik vind het wel grappig te lezen hoe sommige dames hier al vlot zijn met bepaalde dingen en sommige zoals ik nog weinig merken. Die kleine van mij voel ik alleen nog kriebelen en heb geen lekkage. Ach ja alles op zn tijd.. Hier ligt uk wel erg laag. Kan uk goed voelen zitten met veel houdingen. Soms ligt ze weleens "in de weg" hihhig
Wat vinden jullie van de kleding kast van me ukkie en de bovenste 2 schappen zijn van dochter lief hahahahaahahah ben op zo weer verder Bekijk bijlage 121982