Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Flower: ziet er goed uit!

@ Meimamma: Ja ik vond eht wel grappig!
    en ach ja bij jou komt dat vanzelf!

Nou de kleine meid is weer lekker bewegelijk!
    Komt vast omdat ik voornamelijk achter een kotsende hond aan ren en als ik dan ff zit dan gaat ze meteen zitten bonken ;)

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    nou ik begin aan de volgende kamer pfff hahahahha mijn kleren dat wordt een ramp hahahaha

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Zo Flower, je bent er maar druk mee!
    Ik kan ook niet wachten dat de meubeltjes 24 februari komen.
    Kan ik hier ook eindelijk beginnen met inpakken enzo.
    Kan ik de zolder leeg maken hihihi. Gister dan kleertje beddengoed en al die dingen geinventariseerd maar wat verzameld een mens een hoop door de weken heen!
    Maar ja heb al wel zon beetje alles!
    Wil alleen nog even een paar praktische dingetjes dr bij halen.
    Was gister bij de wibra en daar had ik zon lief paars broekje en shirtje en dan een soort van gehaakt achtig snoezig wit vestje gekocht!!
    je hartje smelt er gewoon van als je het ziet!

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Flower: Je bent een bezige bij meid!

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Mijn lieve speelse energieke hondje
    nu ziekjes tegen zn vriendje Bikkel (de mops) aangekropen!

:(

6. meimamma

meimamma Fanatiek lid

AAAhhh gossie!

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    zo ik doe niks meer ben kapot me rug doet zeer en ben een beetje sjaggie bleghhh

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Flower: Lekker rustig aan doen!!!

Vriendlief belde, die is onderweg. En dan gaan we lekker bij nmn ouders chinees eten :) altijd fijn en dan vanaaf naar de verjaardag van een nichtje van me en vriendlief weer naar boord.

Hoop dat mn hondje straks toch iets van het gekookte voer wil eten, dit is normaal een extratje voor ze en licht verteerbaar! Ben benieuwd!

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    lekker rustig hier:p

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

Zeker rustig hier!

Nou dan maar weer een ego berichtje over mn hondje

Hij wilde het zachte voer ook niet eten helaas :( Ik zal het vanavond nog een keer aan proberen te bieden en anders morgen nog een laatste keer voor ik de DA bel. Wel is het overgeven even gestopt, das misschien een goed teken.

Ik zal jullie op de hoogte houden (of jullie nou willen of niet haha ;))

11. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh wat is je hond beroerd. Niet best als hij helemaal niets eet. Anders inderdaad da bellen, want hij moet iets binnen krijgen.

Ik ben kapot! Vol goede moed aan het kamertje begonnen, en wat staan de meubels mooi. Maar zoiets in elkaar zetten valt altijd tegen ;). Foto komt nog, als het niet zo'n zooitje is en de spullen op de juiste plek.

Nu is vriend lekker frietjes halen en gaan we samen op de bank ploffen om er niet meer vanaf te komen. Wel zo verdiend ;).

Fijne avond allemaal.

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Sunnie: Het is idd altijd meer werk dan je denkt!

Jeetje wat zijn jullie allemaal druk geweest vandaag!
    Ik totaal niet! (behalve achter een kotsende hond aan rennen dan)

Vriendlief is weer naar huis, gaat ie lekker douche en onder de wol, als hij tijd krijgt om te slapen moet hij dat ook uitgebreid benutten!!!

Enne nog geen lelijk woord van zijn kant :) das wel fijn!

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    oke weer even eenvraag inverband namen hahahahahh

we hebben een rijtje

Milan
    Timo
    Joey

ik twijfel zooo en kom er gewoonniet uit ook niet met manlief hahaha

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik ga ook voor Timo.
    Dat vind ik de leukste die je er tussen hebt staan.
    En staat ook het leukste bij Romy.
    Joey en Romy heb je ook zon Jut en Jul effect.

Hier net lekker Burrito`s gegeten.
    We zijn er hier een beetje aan het invoeren dat mn vriend de weekenden kookt. Ik doe het meestal door de weeks. Dan staat het eten klaar als mn vriend thuis komt. Ik ben toch altijd eerder thuis.
    Verder dvdtje gekeken en genikst;)

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

TIMO!!! :D

Zo pulchra heeft een klein beetje gegeten!!! :D:D:D

16. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Flower: Ik vind Milan het leukst, Timo vind ik ook wel oke. Joey vind ik persoonlijk 10x niks...
    Leuke kast! Ik moet ook maar eens wat voor onze kleine man kopen anders moet ie straks nog in de roze truitjes!

Vagans: Wat zielig van je hond, hopelijk is het niets ernstigs!

@ Melk... hier vanochtend ook de eerste druppen bij het wakker worden.

@ Esmee: Wat spannend! Komt vast helemaal goed met jullie huisje, een kindje heeft vooral de eerste paar maanden echt nog niet zoveel nodig, als jullie maar een paar vertrekken klaar hebben. Wanneer gaan jullie echt verhuizen?

@ Binna: Hoe was het op het strand?

Voor de rest weet ik het niet meer.....

Hier schopte de baby gister zo hard dat je mijn buik zag bewegen! Mijn man heeft hem nog steeds niet gevoeld, altijd als hij zijn hand er op mijn buik legt is het stil, maar hij heeft hem dus wel zien schoppen!

Vandaag even bij vrienden op visite geweest, zij is ook zwanger nu 15 weken. Was erg gezellig!

Nu ga ik even gehakballen braden en dan voor boer zoekt vrouw!

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik ben zo twijfel doos sorry hoor zijn ook me hormonen je moet me zien als ik chips ga kopen sta ik dit 5 min te kijken welke ik neem zo ook met het avondeten ahahha

18. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Goede regel meimamma! Las ook al dat mutsevluts haar mam een peper in de reet heeft, moet dit topic maar eens aan mijn man laten lezen... misschien komt hij dan in actie, haha.

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

het strand was heerlijk alleen daarna toch wel erg last van me bekke en buik. was ook best zwaar stond veel wind. dus lekker geslapen op de bank en dochter in haar bedje.

toen vanmidag kwam mannetje thuis en had een grote vlaai gehad dus even naar me ouders om te delen

20. meedje

meedje Niet meer actief

Even kort berichtje na de pagina's te hebben gelezen.
    Morgen reactie als alles mee zit.

We zijn weer terug van ameland, heerlijk uitgewaaid.
    Pake gaat erg slecht, is niet meer aanspreekbaar en heeft veel pijn en is benauwd.
    We willen eigenlijk gaan starten met palliatieve sedatie, alleen hebben 2 van zijn kinderen(in totaal 7) en zijn vrouw daar moeite mee. Alsof ze hem een "spuitje" geven. Terwijl dit niet zo is. Helaas krijgen we hun dat niet aan het verstand. En al zou het wel zo zijn, dood gaat hij toch, dan toch liever zonder pijn en rustig....

Deel Deze Pagina