Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @flower; Ik vind Milan heel mooi! :D
    @vagans; Fijn dat je hondje toch iets heeft gegeten!

We hebben heerlijk gegeten met mijn vader en manlief, maar ben nu echt moe. Doordat ik zo moe ben kom ik ook niet in slaap, kennen jullie dat? Het lijkt alsof onze kleine meid de hele dag slaapt omdat ik de hele dag bezig ben en dat ze dan 's avonds wanneer ik ga liggen wakker wordt :D
    Maargoed, ik duik straks lekker me bed in! Morgen worden onze banken geleverd, spannend! Daarna ga ik eindelijk aan de babykamer beginnen. Heb het deze week nog erg druk! Maar ik heb het ervoor over natuurlijk :D

Welterusten meiden!

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meiden ik ga ook slapen!
    Trusten en wellicht tot morgen! xx

3. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meedje, vind ik ook. Lijden gun je niemand, maar ik kan mij voorstellen dat zo'n beslissing nemen zo moeilijk is. Sterkte en dikke knuffel.

Veel plezier met het beginnen aan de babykamer Bloemm. Ben benieuwd hoe die eruit komt te zien. Sowieso van allemaal.

Enne helemaal fan van Milan. Timo op nr 2 en Joey op 3.

4. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Ziek hondje, ben even kwijt alweer van wie die is :)
    Hondjes kunnen best even zonder eten hoor, maak je daar maar niet druk om. Gewoon voldoende water neerzetten en wat eten en dan beslissen ze zelf wanneer ze weer willen/kunnen. DA raadplegen is nooit onverstandig maar honden zijn niet als katten en konijnen waarbij een dag niet eten gevaarlijk is.
    Sterkte met het beestje!

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Binna: Kan me voorstellen dat je het zwaar hebt gehad op t strand!

@ meedje: oe wat vervelend zeg!Ik hoop dat jullie er uit komen!

@ Bloemmm: Hier is ze ook voornamelijk wakker als ik wil gaan slapen
    al lig ik er niet echt wakker van maar blijf er meer wakker voor omdat het zo leuk is ;)

@ Rianne: Ik weet dat een keertje eten niet slecht is
    maar door al het braken denk ik ook niet dat die veel vocht binnen krijgt, en dastoch wel erg belangrijk! Het is ook nog een hele jonge hond (10 maanden) en hij lijkt wel een oude opa nu!

Nou meiden moet wel zeggen dat Pulchra toen we net terug kwamen van de verjaardag heel vrolijk hallo kwam zeggen! Hij heeft een klein beetje gegeten en ik heb geen kots zien liggen! Dus met een beetje geluk gaat het de goede kant op, dan kijk ik het ook nog even aan voor ik de DA raadpleeg, hij kan natuurlijk gewoon een keer niet lekker zijn zoals wij, maar vooral het kotsen (wel 30 x) vond ik erg vervelend. Maar goed we zien wel hoe die het vanacht doet! Voor de meiden die gaan slapen: Weltrusten

Ik ga nog ff E.R. kijken :)

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Zo me serie gekeken nu lekker slapen. ....

Knufffieee

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Flower: Trusten!

8. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Meedje: sterkte met Pake en de rest van de familie!

Vagans: hopelijk is je hondje inderdaad aan de beterende hand! In elk geval fijn dat er net geen kots meer lag :)

Verder weet ik eventjes niet meer. Laptop liep telkens vast en ik wil echt gaan slapen nu. Maandag altijd 3 kindergroepen achter elkaar op bezoek in ons archief en da's vrij druk, haha.
    Ga nog even wasje ophangen en dan onder de wol.

Oh ja, er zaten best leuke dingen in de geleende-kledingdoos, Muts! Paar shirtjes eruit gehaald en er zitten toffe zomerjurkjes in, maar die moeten nog even wachten :) Verder ook veel wat echt te groot was (die vriendin is wat forser dan ik, dus veel kleding is L of XL, terwijl ik altijd M heb) of dingen die echt niet mijn smaak zijn. Maar goed. Alles is nu bekeken, de doos is naar de logeerkamer verplaatst en de slaapkamer is gestofzuigd.

Welterusten!!

9. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden:D

Heb heeeeeeeeeeeeeeeeel veel gelezen maar weet niet veel meer :(

@ Meedje; Nogmaals veel sterkte meid in deze moeilijke tijd
    @ Vagans; Hoop dat het beter gaat met Pulchra. Vaak kan het idd geen kwaad als ze even niet in orde zijn, maar door je moedergevoelens maak je je gauw druk. Onze Toby van de week ook 1,5 dag niet eten, nauwelijks drinken en alleen maar een beetje flauwtjes bij mij op schoot liggen. Hij was echt even uit zijn doen, is nooit fijn om te zien!

@ Melk; Hier al euhm met 16 wkn de eerste natte plek in mn shirt haha. En met 17 of 18 weken een flink aantal druppels uit beide borsten. En zaterdagochtend werd ik wakker van een natte plek tussen manlief en mij in: Jahoor melk en borst weer helemaal nat(en zijn rug ook) gelukkig sliep ie door, anders hadden we samen weer in onze broek gezeken van het lachen denk..

@ Flower; Mooi kastje, goed gevuld al zeg! En wat betreft de namen: Moeilijk hoor. Persoonlijk zijn wij fan van Milan ( stond bij ons ook op het lijstje) maar het blijft jullie keuze uiteraard.
    Ik ben ook zo'n twijfelkont met boodschappen, namen, eten, alles eigenlijk hahahaha. Zullen de hormoontjes wel zijn die het erger maken!
    @ Muts; Fijn dat die rotdagen weer voorbij zijn. Op de dagen zelf voel je je vaak toch wat rusteloos en weet je niet wat te doen.
    Dikke digi knuffel voor jou!
    @ Sanny; Heel veel sterkte vandaag met de drukte op je werk.

Als ik iemand vergeten ben, geef me maar op mn donder dan haha.

@ All;
    Hier gisteren naar ikea geweest om toch nog een pak laminaat ( erg lullig, we moeten nog twee planken en een paar kleine ieniemini stukjes.. Maar alle pakken waren op), plintjes meegenomen en we gingen ook om de commode. Zo waren dan alle 'grote spullen' op matras na in huis..
    Blijkt dat ze de kleur van ladekast die wij wilden hebben niet meer leveren. Was een 'proefverkoop' en hij is uit het assortiment en niet meer leverbaar. Ja misschien over 2 jaar als hij terug komt.. Nou potverdorie wij balen.. grrrrr nu maar geen commode meegenomen... Kan er wel bij..

Mannetje weer vroeg aan het werk vandaag: voordeel hij is vroeger thuis dan normaal. Ik ben om 6:15 maar niet terug gaan slapen, kort geslapen maar was klaarwakker.
    Nu effe lekker serie kijken en straks aan de slag, er ligt vanalles te wachten op me.

Liefs

10. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen!!:D

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen Meide

12. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Moet zo naar de tandarts brrrrr....2 gaatjes en een uitgevallen vulling:$ Denk niet dat ze ze allemaal tegelijk doet.Haat het zo lang in die stoel te liggen:x

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @wish suces brrr

14. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Wish; Brrr succes meid. Ben blij dat ik in Juli pas weer moet.

15. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    ohhh dan heb jij eerst nog een bevalling om naar uit te kijken;)

16. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahaha idd. Al sla ik dat gedeelte liever over!

17. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    g'morgen dames!

meedje heel erg veel sterkte! ik kan me voorstellen dat ze het idee hebben dat ze hem een spuitje geven maar het is zoooo'n verlossing voor die man!!! (i know.. heb t met mn mamsie meegemaakt)
    *digi knuffel*

troetel was de commode ook niet meer via een ander filiaal te krijgen? wij hebben het ook een keer gehad.. we stonden er voor de 3e keer en toen was er 1 zo slim om te kijken bij een ander filiaal.. trouwens via internet kan je dat ook doen :D

succes wish!! mijn tandarts doet het wel in 1 behandeling.. zijn we er vanaf zoals ze zegt :D wij moeten ik geloof 11 februari weer.. zo ff bellen want ik weet het niet zeker...

melk: hier nog geen last van! had ik bij de vorige zw. ook niet maar wel heel erg veel stuwing na de bevalling :(

gister stond s-monster voor de deur... had er echt geen zin in... die ging ff met manlief bepalen hoe het kamertje wel ingericht kon worden kwa meubels :$ hmm nah denk het niet.. we waren er uit hoe het neergezet wordt (en wat het handigste is) dus bemoei je er dan niet mee.. heb nix gezegd en ben naar beneden gegaan....
    pff toen begon ze ook nog over die k.tbruiloft a.s. vrijdag.. dus ik zo "ik ga niet mee" zij helemaal verbaasd.. zegt mn man "ja ze is zooo moe dat red ze niet" :$ het is een middagreceptie tot 6 uur dus wat lul je nou?? maargoed s-monster weet nu ook dat ik niet ga.. en meteen ff een hint gegeven dat ik het niet eens was met het ophalen van de wasmachine... "ja dat is makkelijker zodat ik haar dan ook op kan halen bij der broer" (mn s-monster dus)... pfff rot op ze gaat overal lopend, met de bus of trein heen dus das onzin!!!
    sorry voor het hele verhaal maar het hangt me nu echt de str*t uit!!!

18. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen muts:)

Wat betreft s-monster; Goed dat je hier effe je stoom afblaast. Kan wel begrijpen dat het je effe je strot uitkomt zo nu en dan..
    Maar je manlief blijft erbij om met de bus naar die bruiloft te gaan?
    Wat een dwarskop!

commode; Nou het is de Hemnes met 3 lades. Die hadden ze een tijd ook in white-wash/ wit grenen. Maar die staat niet op i-net, maar stond wel in het filiaal in Breda een paar mnd geleden. Toen waren we er helemaal uit dat we die zouden gaan halen.. Waarom we hem niet gelijk hebben meegenomen toen snap ik zelf ook niet achteraf, maargoed.
    Medewerker gaf iig aan dat het een tijdelijke invoer was van die kleursoort en dat die uitverkocht was nu en niet meer terug zou komen. Vermoed dan dat het bij andere filialen ook zo is. Hebben we eigenlijk niet gevraagd. We willen nu misschien gaan voor de grijsbruine variant ( want de azuur witte vinden we echt niet mooi).. Maarja de meubels zouden white wash worden.. grrrrrrr

19. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen. Even eten, daarna kom ik kletsen. Knuf

20. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    haha ja daarom blaas ik hier ff stoom af... kweet dat het zijn moeder is maar toch is het af en toe zooooo frusty!!
    hij is zoooo verschrikkelijk eigenwijs als het om haar gaat... pff dan moet de hele wereld wijken... nou is goed dan ben ik zaterdag pleitte (wat zoonlief en ik gaan doen weet ik nog niet maar dat zie ik dan wel)

jaa hemnes is een gewild artikel!! mijn zoontje heeft de oude versie van kledingkast (1 brede en 1 smalle deur zonder laatjes)... pff die hebben we nieuw voor 250 euro gekocht maar op MP bieden ze voor 1tje die kapot is al 200 euro :$

ach bij ikea denk je snel dat ze het artikel wel langer in het assortiment hebben dus wacht je gewoon tot je het echt nodig hebt... zouden wij ook hebben gedaan hoor!!!

kun je trouwens de grijsbruine variant niet zelf white wash maken?

Deel Deze Pagina