Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nou die tip kregen wij ook van onze DA hoor, moest standaard Sinaspril in huis hebben , vond hij :D Zeker bij koorts etc. Uiteraard niet tot in het oneindige geven, maar het kon zonder problemen volgens hem.

2. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Wish;

Ach meid toch. Die rottandarts!! brrrr
    Mn maag draait er van in de rondte..

Ik ben vandaag niet vooruit te branden geloof ik.. zo maar eens even met mn swiffervriendje door het huis lopen hahahaha:)

Liefs

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Brufen mag je officieel niet hebben, maar als het kiezen is tussen twee kwaden... dan neem ik toch echt een brufen hoor!!!! Wat je nu wel kunt doen, maar misschien ook al hebt gedaan. NU direct al twee PCM's innemen. Dat kreeg ik mee van de tandarts na een zenuwontsteking. "Direct bij thuiskomst innemen en niet wachten tot de verdoving is uitgewerkt!!!"

4. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden. Ik zou ontbijten en dan meekletsen. Maarja, ik rolde toch weer terug mijn bed in en nu ben ik weer wakker. Maarja dan moet je natuurlijk lunchen he? Ik ben mezelf heerlijk aan het verwennen. Misschien duik ik er na de lunch wel weer in hihihihi

Tot zo. Mmm ik las iets over lakentjes bij zeeman? Even op de website kijken zo

5. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik heb op de website van zeeman gekeken. Wij weten het gelacht niet en ik zie blauw en roze. Wat ik wel intressant vind is die pyama van 9,99. Grotere maat kopen en dan kun je het nog maandjes aan. Misschien ook handig om vast te kopen voor na de bevalling.

ooo, ik kan niet wachten tot ik mijn kleine hummeltje mag knuffelen.

6. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hihih La palma.. Heerlijk zo'n verwendag voor jezelf..

Ik wilde daarstraks ook terug in bed duiken maar kwam tot de ontdekking dat ik het bed had afgehaald en ik dat nog op moest maken hahahahah..

Nu lekker smikkelen van een restantje lasagne:D
    Eet smakelijk voor degenen die gaan lunchen/ontbijten!

Liefs

7. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemiddag dames,
    Ik meld mij ook maar weer eens. Ik heb wel alles bij gelezen, maar weet niet of ik nog alles onthouden heb. Ik zal proberen op de meeste te reageren.

@ Meedje, nogmaals sterkte met het naderende einde van je pake. Hopelijk hoeft hij niet lang meer te lijden.

@ Vagans, beterschap voor je hondje. Altijd zielig als 1 van je beestjes zich zo ziek voelt. Wij hebben 2 katten en 1 daarvan is toen ze nog net geen jaar was ook zo ziek geweest. Die was dus aan de diarree, maar ze had toen ook geen controle over haar sluitspier meer. Gevolg: hele huis onder de kleine beetjes diarree.... Eten deed ze nog wel en drinken gelukkig ook, maar ze viel ontzettend af. Ze is al vrij mager omdat dat haar bouw is volgens de DA, maar nou was het net een anorexia kat. Dus ik met haar naar de DA. Die heeft haar op een kuur gezet en speciaal voer tijdelijk. En binnen een paar dagen knapte ze gelukkig op.

@ troetelbeer, balen dat die ladekast niet meer in jullie kleur geleverd wordt zeg. Hopenlijk vinden jullie nog een andere naar jullie smaak.

@Wish sterkte bij de tandarts.*Edit* je bent al weer terug. AUW!!! Dat was een vervelend bezoekje.....

@melk, geen druppel nog ontdekt, maar even intiem detail: Volgens vriendlief komt er regelmatig vocht uit mijn tepels als hij er aan sabbelt. Dus die proeft het vast even voor hahaha!

@ Mutsevluts, pff niet makkelijk die schoonmoeders soms. Ik heb er gelukkig geen problemen mee nu, maar bij mijn ex was het echt een hel!!! Die moeder van hem die mocht mij gewoon niet en deed er alles aan om tussen ons te stoken. Volgens haar was ik de duivel op aarde. Hahaha herkenbaar van de droger. Vriendlief doet hier ook regelmatig de was, maar ik heb hem wel heel duidelijk geinstrueerd dat bepaalde kledingstukken niet in de droger mogen. En als ik weer een nieuw shirtje of jurkje heb dan laat ik hem dat even zien met de boodschap NIET IN DE DROGER!! Gelukkig gaat het nog steeds goed. Hij wist ook echt niet waarom die dingen niet in de droger mogen.

@ bloemmm, is niet kinderachtig hoor ik heb ook een hekel aan de tandarts.... Al hoeft er bij mij bijna nooit wat te gebeuren. Ik moet me nog steeds inschrijven bij een tandarts hier in de buurt sinds ik verhuisd ben. Ben dus al veel te lang niet meer geweest!

@Marjan, lekker druk weekendje gehad dus. Nou maar weer even bijtanken.

Zo ik geloof dat het redelijk gelukt is!!
    Hier gaat het lekker. Ik ben momenteel verslaafd aan jurkjes omdat mijn buik daar zo mooi in uitkomt. Heb een gewoon jurkje bij de wehkamp gekocht en die staat ook mooi. Rekt toch wel mee. Zo lekker paar daagjes vrij. donderdag pas weer werken. Heerlijk!
    De babykamer vordert ook gestaag. Volgens vriendlief is het meeste wel klaar begin februari. Dan kunnen we de meubels gaan kopen bij de IKEA en begin maart heb ik een weekje vakantie dus dan kan ik mooi alle kleertjes in de kasten doen en de kamer leuk aankleden. Kleine uk voel ik echt met de dag duidelijker schoppen. Nog even en dan kan vriendlief het ook voelen denk ik. Heerlijk dat gevoel. Ik ga er mee slapen en ik wordt er mee wakker. Vanochtend ging de wekker van vriendlief en ik kroop lekker nog even tegen heb aan. Begint die kleine te schoppen. Dus ik zeg tegen mijn vriend... toe je moet er uit!! Die kleine schopt je het bed al uit hahaha!!!
    Fijne middag dames!!

Liefs

8. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja klopt marjan maar brufen is sowieso al rotspul laat staan als je zwanger bent....aan de andere kant...niks zo erg als zenuwpijn!:$ Heb idd toen ik thuis kwam al 2 pcm genomen uit voorzorg:D

9. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Goedemiddag meiden!

Heb alles gelezen, maar niet veel onthouden :)

Zit hier thuis met een ziek mannetje, hij heeft flink de griep te pakken.
    Ik ken hem nu 8 jaar en heb hem nog nooit ZO ziek gezien.

Hopen dat hij mij niet aansteekt.
    Maar doordat hij zo ziek is en 's nachts dus flink aan het spoken is en ik de laatste tijd heel licht slaap, slaap ik dus ook bijna niet...pff ben doodop en geen puf om nog wat te doen in huis.

Wij hebben tapijt in de kinderkamer liggen. Dat lag er al voordat het een kinderkamer zou worden. Dat zal dus ook gewoon blijven liggen.
    Vroeger had ik ook tapijt op mijn kinderkamer en dat is zo gebleven eigenlijk tot mijn tienerjaren. Ik heb nergens last van..:(
    Maar we zien het straks vanzelf wel.

10. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap..
    Ik slaap half hier, ga maar eens wat doen denk ik.. De swiffer en stofdoek bewegen niet uit zichzelf.. Flauw he??
    En de kaboutertjes zijn ook niet echt hulpbehoevend:(

11. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hier ook moeeeeeee....ga zo echt een dutje doen als mannetje naar zijn werk is:D heerlijk ff lezen in bed en dan heerlijk 2 uurtjes maffen:D

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ SQ: HAHAHAHA een voorproever!
    Nu zit mijn vriend zowiezo niet zo aan mn borsten te sabbelen aangezien ik daar bijna geen gevoel in heb en de laatste tijd zijn we (zoals jullie wel weten) helemaal niet intiem.

@ Monika: Beterschap voor je mannetje hoor!

@ Troetel: Wat flauw van die kaboutertjes! ;)

Nou hier een leuk lakentje, 2 hoeslakentjes, hydrofiel washandjes en on onwijs leuk kikker krukje gehaald! :) Naja gehaald, gekregen, van mijn mama ;) Ook alvast een fotolijstje waar ik straks de pret echo foto in ga doen!

Zo even met de hondjes wandelen langs de dierenwinkel op zoek naar een nieuwe dwergklauwkikker voor in mn moeder dr aquarium ;)

O en die stomme hond wilde nu weer niet eten...
    Nou dan niet hoor, ik blijf niet bezig. Miss beetje last van aanstellerites nu ;)

13. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Nou, zou ik hier komen kletsen... Maarja toen kreeg ik dus de opruimziekte. ALles is weer helemaal aan het glimmen. Ik ben zelf op een ladder gaan staan om de kroonluchters en de bovenkant van de deuren schoon te maken.. Waar komt dit vandaan? Zijn dit ook de hormonen? Hhihihihihih

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

Pff bij mij wil de nesteldrang maar niet doorkomen...

Zo jeetje ik heb vandaag toch wel zulk dom personeel gezien, wij gingen even naar een dierenwinkel waarvan ik dacht dat ze miss dwergklauwkikkers hadden. Meteen toen we de winkel in kwamen werden we al aangevallen, dus mijn moeder vraagd of ze ook Dwergklauwkikkers hebben gaat dat kind als een kip zonder kop op zoek naar kikkers in de terrarium afdeling, niet luisterend dus naar wat voor kikker (want het zijn Aquarium kikkers) nou haar eindelijk aan dr verstand gekregen dat het een DWERGKLAUWKIKKER moest zijn maar die hadden ze niet...

pfff het is dat ik voor de info de medewerkers in een dierenwinkel meestal niet nodig heb, dit was wel heel erg!

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik heb bij de zeeeeman hydrofiele doeken gehaalt de was handjes heb ik nog wel en vind get soms zulke ondibgen de doeken kan je overal voor gebruiken kotsdoek enz enz
    ook hoeslaken gehaalt blauwe hihijii
    en heb vanishe gehaalt vlekkenverwijderaar dus die ga ik proberen voor de kinderwagen heeft nog wat vlekjes namelijk

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Dat heet nesteldrang palma komt onderander van de hormonenn hahahahah

17. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Vagans, wat fijn dat je hondje is bijgetrokken!

Muts, wat fijn (NOT) toch zo'n s-moeder...
    En je man doet er een schepje bij ;)

Wish, oh altijd fijn de tandarts, hier ook vaak tot tranen toe hoor, brrrr

Monika, al die adviezen tegenwoordig. Tapijt kan mijn inziens gewoon hoor, je houdt het toch schoon, daar gaat het om.

La Palma, ja dat zijn ook hormonen ;)

Hier een drukke week voor de boeg dus ben op voorhand alvast moe ;)

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Wish mn maag draaid om bij je tandarts verhaal. Ik ben echt als de dood voor de tandarts. Wij moesten eind oktober op controle en ik heb altijd wel een gaatje. Ookal poets, flos en weet ik wat ik allemaal nog meer doe, maar helpt niet. Maar ja ik wil niet dat ze in mn bekkie gaan klooien terwijl ik zwanger ben. Ik wil geen verdoving enzo tenzij ik verga van de pijn en het echt moet.
    Kom ik er weer mooi onderuit.
    Ookal is het alleen maar uitstel haha.

Muts jij en je s-monster pppfff. Tis me er wel een.

Palma dat is nesteldrang meid hihi.
    Hier niet echt last van ;)
    Blij dat mn vriend me veel helpt tegenwoordig in t huishouden.

Vaganas fijn dat je hondje weer wat heeft binnen gekregen en gehouden.

Ik heb bij wibra vd week leuke hydrofiele doeken gehaald in kleur;)
    Maar had er al een stapel van mn zusje gekregen net als de moltonluiers en badcapejes.
    Ach ja alles wat je krijgt hoef je niet te kopen.

Marjan hopelijk helpen de pilletjes. En dat moeilijke opstaan herken ik wel;)

Troetel als je een paar aktieve fanatieke kabouters tegen bent gekomen... stuur ze dan even door naar mij;)

Hier VANDAAG 22 WEKEN!!
    En dat vind er in mijn buik een reden voor een feestje. Het draaid hier alle kanten op hihi.
    geen geschop maar voel ukje alle kanten op draaien. Vrolijk aktief typ:)

Mezelf net blij gemaakt met een fruitsalade en een vifit. Ow ow ow wat zijn we gezond bezig!
    Nu maar eens even snel met de stofzuiger door de w-kamer vliegen!

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Meimamma: Gefeliciteerd met je 22 weken!

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Yes ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor een 2-3-4D echo op de verjaardag van mn vriend!!!

Leuk kado, toch?

Deel Deze Pagina