Bij ons 30 min pure echo tijd 80 euro (min 8 zwrt/wit + 6 kleur fotos) een dvdtje 15 euro evt fotos op cd 10 euro evt
Nou moet ik nog 8!!!!!!!!! weken mn mond houden. We hebben de echo op een zaterdagmorgen om 10.40 uur. Dus eerst rustig ontbijten en dan neem ik mn vriend niets vermoedend mee hihihi. Nu al voorpret.
He meimams? Ben je dan al niet over de 28 weken? Ik dacht dat ze het daarna niet meer deden? Wij gaan 27 januari naar onze prins/ prinses kijken lol @ Flowertje.. een paar weken later heb je hem live in je handen hahahah
@ La palma: Volgens mij doen ze het nog zolang de klant het wil (t gaat toch om t geld) maar wordt het gewoon steeds onduidelijker omdat het kindje te groot wordt
Palma Vanaf een week of 32/33 daalt je kindje in en doen ze het niet mee? Of dan heb je geen mooi beeld meer. Zoiest zei die vrouw aan de telefoon
Of je geeft een vervroegt kado in de vorm van zon echo..8) Of je zegt dat ie nog een paar weken geduld moet hebben voor the real ting! Of je doet een ander kado hihihihih
ik doe de pret echo met 26 weken, leek me wel een mooie tijd mn nicht heeft t geloof ik ook nog met 30 weken gedaan, t gezichtje was op zich best goed te zien.
Ik had het die mevrouw zo uitgelegd dat mn vriend dan jarig was en ik dan 30 weken ben. Maar dat was geen probleem dan was het heel mooi te zien allemaal. Als het beeld dan niet zo geweldig zou zijn had ik het eerder gedaan, als vervroegd cadeau.
Hier zeiden ze coor de wat dikkere onder ons dat je beter rond de 30 weken kan gaan.. met mijn dochtwr was het 32 weken en prachtig beeld hoir....