ow marjan wat een vervelend bericht!! hopelijk komt alles goed!!! *knuffel* ik bedoelde trouwens met het opmeten van mn buik dat ze de afstand van navel tot schaambot opmeet... (nadat ze je buik ff lekker in elkaar heeft gedrukt ) bij de ass: bloeddruk en gewicht.. evt. andere vragen zoals ik laatst had dat ik het bevallingsverslag van mn zoontje graag wilde hebben (kan ze dat alvast kopieren en doorgeven aan de vk) bij de vk: babbelen, vragen, drukken en meten van de buik en hartje luisteren! ja sanny goed blijven drinken hoor!! ookal zit je niet achter je buro!! succes met het gordijntje oeh wish wat lekker dat je geen last hebt gehad van je tandjes!!! en wees blij dat ze alles goed heeft gedaan... ik heb 5 jaar geleden een wortelkanaalbehandeling gehad en die is mislukt.. loop nu nog met pijn in mn mondje (durf niet naar de kaakchirurg omdat hij/zij de wortels bloot gaat leggen aan binnen en buitenkant 8)) hihi meimamma ik had vorige week voor de gein een geboortekaartje proefdruk aangevraagd (wilde de kwaliteit weten) en manlief vind m helemaal geweldig zijn nu hier in de omgeving aan het kijken bij welke drukkerij deze het goedkoopste is! ** laptop: idd zoals vagans al zei: je koopt vaak de ellende van een ander en wij houden nu eenmaal van zekerheid met garantie!! manlief is trouwens wel gaan darten... der moesten ff wat dingetjes besproken worden.. kheb een vreetbui... net al een halve zak cheese union chips gehad.. en zit nu een overgebleven chocoletter met hazelnootjes naar binnen te werken....
@ Muts: haha toch darten! dus jij het rijk voor jou alleen! hihi Ik kan morgen trouwens het voedingskussen van MP voor 5 euro ophalen! joeppie!
Hé ladies, ik ga ff snel mn mannetjes hoofd scheren, hij wil er weer wat vanaf hebben en dan lekker mn bedje in duiken! C U 2morrow
ja vagans sinds zijn maatje terug naar engeland is hebben ze hem gebombardeerd tot team captain maar daar wist ie nix van en ze moesten gewoon ff wat dingen bespreken en aangezien ze geen wedstrijd hadden kon dat vanavond mooi marjan heel veel sterkte! ik hoop dat jullie vanavond nog goed nieuws krijgen!!! weltrusten!
@Marjan: oke helaas afwachten dan maar.Is dus een sterke man maar ja met 89 jaar heb je natuurlijk niet meer eindeloos te leven....helaas houdt het een keertje op....al zouden we willen dat al die lieve mensen bij ons zouden blijven!! Hoop dat ie er nog een keertje doorheen komt! @Muts; zelfs dat meten ze bij mij niet op hoor haha.Wbt de wortelkanaalbehandelingen.ben ook al anderhalf jaar bezig met een andere tand waar keer op keer een wkb op is gedaan.heb nu zelfs nog een bultje op mn tandvlees daarvan...gelukkig dat dat ff rustig is maar ik weet wel....zodra ik weer last krijg ga ik verwijsbrief vragen voor kaakchirurg! das zoveel beter joh...je wordt gewoon goed verdoofd en het is hopelijk dan voorgoed over ennnnnn nog geen onbelangrijk detail....kaakchirurg wordt volledig vergoed Je wil niet weten wat die tand me al heeft gekost @Sanny:gefeliciteerd met je 25 weken!! Groeit je buikje al lekker?
@wish: ja het is inderdaad afwachten en zijn geluk is ook een keertje op natuurlijk. MOeten maar afwachten. Hij is daarnaast ook nog behoorlijk dement. @muts: het is inmiddels half 11 en als mn vader na 10 uur bericht zou krijgen, dan belde hij toch pas morgen. Hij wilde ons er verder niet mee "lastig" vallen. als het over is, is er toch niets meer aan te doen.
@muts: Oh! Ik wist niet dat vloerbekleding afgeraden werd.. Ik zal het bij de intake van de kraamzorg even vragen! Die komen deze maand nog als het goed is. Ze zouden morgen bellen! De banken zijn er en we hebben de kleine dingetjes nog even bij Ikea gehaald! Alles staat nu zoals het moet staan. Morgen even schoonmaken en dan kan ik beginnen aan de babykamer. . Nu ben ik echt moe! Ik ga even wat fruit eten en duik dan mijn bed in. Welterusten meiden!
Goeimorgen meiden Bij mijn bij de Vk is het bloeddruk meten Tussn door nog vragen of ii vragen he.Daar na op de tafel/bank en dan voelt ze hoe me. Baarmoeder ligt en zo dus kijken hoever boven me navel. En dan gaan we hartje luisteren
Goedemorgen meiden!! Jeeeutje wat is er weer veel gekletst! Ik ben gisterenmiddag nog maar een dutje gaan doen.. Lag er om 14:00 in maar sliep pas na 3-en en om 4 uur stond mijn mannetje alweer naast het bed. Valt me op dat na een klein uurtje slaap, je toch heel wat energie meer hebt ineens! Mannetje heeft gisteren de kasten op de babykamer zo goed als klaar gemaakt dus ik ga de spulletjes vandaag alvast ongewassen in de kasten leggen. Kunnen de dozen daar weg! Vanavond gaat als het goed is het laatste deel v.d. vloer erin en dan laten we hem even een weekje rusten en uitwerken. Hier beneden moesten de meubels erin en dus de plinten erop dezelfde dag nog omdat de meubels al bijna 2,5 maand in de garage stonden en wij op een matrasje op de grond sliepen. Maar dat heeft geen geweldig effect gehad; trapkanten heeft vriendlief er tijdelijk af gehaald omdat de vloer uiteraard ging werken en uitzetten. Dus boven kunnen we het laten rusten, doen we het ook maar effe. Heb van de week trouwens KNALROZE rolgordijntjes gekocht hihihi. Het is een meid en dat mag gezien worden!! @ Meimamma; Wat een leuk cadeau! Hij zal er vast en zeker superblij mee zijn. @ Pretecho; Jeetje Vagans bij jullie is hij wel heel goedkoop zo met dvd zelfs! Bij ons is hij 105 met dvd en 90 zonder. Het is dus eerst even sparen voordat we een afspraak kunnen maken helaas. Wilde ook graag een cursus samen bevallen gaan doen, maar ook dat kost weer 120 euro. Als ik heel eerlijk ben, ben ik dan liever wat banger voor de bevalling en dan steek ik die 120 euro in spulletjes voor de kleine en anders haar spaarrekening die wordt geopend. Maar die pretecho willen we toch wel heel graag, alleen het kost flink wat he! @ Vagans; Kadootje voor je mams. Ik denk dat ze iets omtrent de baby wel heel leuk vind hoor. Wat wij hier voor de verjaardag van mijn moeder hebben gegeven ( wordt ook voor het 1st oma) is het boekje mijn kleinkind van Pauline Oud. Viel enorm goed in de smaak! Of een bedelarmbandje met een bedeltje van een baby wat Chaartje zegt lijkt me ook een leuk idee. @ Binna; Wat vervelend van je bekken meid! Zorg goed voor jezelf en houd je rustig. Jouw gezondheid en die van de kleine zijn belangrijker dan werk he @ Muts; Heerlijk dat manlief zo vroeg thuis was, heb je effe lekker kunnen bijtanken! @ Flower; mooi buikje meid, prachtig!! @ Marjan; Wat een vervelend bericht van je pake! Hopen dat alles toch nog goed komt, het is niet niks voor zon oude man om nog onder het mes te moeten zeg! @ Sunnie; Gefeliciteerd met jullie ondertrouw, kan niet wachten tot wij in ondertrouw gaan haha. En fijn dat je weer goedgekeurd bent door de VK. @ Meimamma; Nog gefeliciteerd met je 22 weken meid @ Vk; Hier wordt niet gewogen en niet gemeten! @ bloem; Ook hier twijfels over de babykamer hoor hihihi. Als ik zo al die babykamertjes zie op het forum (lekker kleurrijk etc) baal ik wel van ons neutrale behang. Maar dat zat er al op en toen we gingen behangen was er nog geen baby op komst dusja. De kamer maar zoveel mogelijk opleuken met accessoires en vriendlief stond het toe om knal fuchsia rolgordijntjes te kopen ( en de overgordijnen zijn weer wit) dus dat vrolijkt al een hoop op! @ Sanny; Nog gefeliciteerd met je 25 weken HHi Nou meiden, denk dat ik weer helemaal bij ben Nu effe ontbijten en dan rustig eens in huis kijken wat ik ga doen Heb wel last van nesteldrang geloof ik hahahaha.. Maar persoonlijk ga ik liever babykleertjes kijken en uitzoeken boven, dan dat ik ga stofzuigen.. Klinkt dat bekend?? Grrrrrr wij hebben hier een kat die de hele dag door miauwt om ik denketen.. Je wordt er helemaaaaaaal kriegel van.. En ze krijgen echt genoeg eten hoor ( 2 x per dag, zitten op speciaal dieet). Heb al geprobeerd ze meer te geven en meer verdeeld over de dag.. Maar heeft allemaal geen effect.. Nou ik ga eerst eten, poeslief wacht maar lekker tot een uur of 9.. Liefs
Nou, opa wordt pas in de loop van vandaag geopereerd. Kennelijk was het operatieschema te vol ofzo. Kreeg vanochtend een SMS-je van mn ouders. Dus nog steeds spannend.
ik ga me zo maar eens op de bootschapen storten. en meteen langs de hema om mijn prachtige (ahum ) ondergoed op te halen Jullie nog plannen
@hopmarjan o meis wat balen zeg. knufff o en er waren er toch een paar die wel eens bij de drieling mama's kijken zoals ik. eentje is bevalen lijkt me wel heftig hoor. met 30 wk
@ Binna; Veel plezier met de boodschapjes en je sexy ondergoed hahaha. Mijn garderobe telt inmiddels al 3 zwangerschaps. onderboxen! en 2 bh's in maat superballonnen en 1 meegroeibh hihihi.. Over een tijdje maar eens uitbreiden met voedingsbh's! @ Marjan; Balen zeg meid, nog steeds afwachten.. Dat is zo vervelend en onzeker, ben benieuwd hoe het in de loop van de dag verder gaat. @ All; Net stofzuigertje er doorheen gehaald (benedenverdieping), zometeen nog even het laatste stukje afmaken. Wasje staat ook al te draaien.. Krijg nu alweer honger pff blijf eten met dat zwangere lijf van me hihihi..
g'morgen dames! marjan hopelijk vandaag goed nieuws! ik ga kaarsje aansteken!! wow troetel wat ben je actief!! wees blij dat je na een uurtje slapen weer energie hebt.. hier echt niet hoor!! @kat: onze kat heeft de hele dag een bakkie met brokken er staan zodat hij kan eten wanneer hij wil... 's avonds krijgt hij beetje blikvoer maar dat zijn we aan het afbouwen want de DA zei "jij krijgt toch ook niet iedere dag Mac??" @gordijnen: geweldig knalroze!! wij houden het rustig.. de muur om het kozijn wordt donkergrijs en de jaloezie is zilver dus worden het verduisterende witte gordijntjes... kozijn is trouwens knalblauw (nog van mn zoontje) en s-monster was al weer aan het zeiken "blijft dat blauw?? of ga je die nog schilderen?" toen ik zei nee die blijft blauw had je dat gezicht moeten zien binna sterkte met de boodschappen... hier alles voor de rest van de week al in huis ben alleen weer de pens voor de hond vergeten... nouja vanmiddag of morgen maar ff halen...
Goedemorgen muts! Hahahaha geweldig hoe je je s-monster te pakken had met dat blauw. Zou ook echt een actie voor mij zijn babykamer; Hmz ja ik probeer mijn 'balen' van het beige behang een beetje weg te krijgen door accessoires in roze te gebruiken hihihi.. Lukt al aardig met die rolgordijnen he?? Heb ook roze vlinderstickers liggen en winnie the poeh 3d dingen dus dat komt wel goed Het is aan de ene kant maar goed dat vriendlief me tegen kan houden haha anders zou ik nu zo prinsesjesbehang gaan halen, dat beige eraf snokken en nieuw erop doen.. Hihihih hoezo hormonen?? Nesteldrang planning voor vandaag: - stofzuigen beneden - wc boven schoon & boven stofzuigen - wasje ophangen - met babykleertjes in de weer - eten maken +afwas En eigenlijk nog een dutje doen Boodschapjes worden eind v.d. week denk ik, we hebben nog een hoop in huis
Goedenmorgen oeeee me banner staat op 25 wekeb wauwwwww... Verder hier vanacht niet lekker geslapen die kleine zat heeeel laag en te trappen op me scgaambeen en dat is geen lekker gevoel doet gewoon pijn dus verschillende houdings aangenomen en nog voelde ik het auw verder dochter liwf vandaag naar achool
@ Muts: HAHA Mac, dat zeiden wij in de dierenwinkel ook wel is om sommige soorten voer mee te vergelijken @ Marjan: sterkte! @ Flower: Gefeliciteerd met je 25 weken! Pff vanacht wakker legegen omdat omdraaien zon zeer deed, voel ik aan mn buik... KEIHARD echt alsof ik een baksteen had ingeslikt niet normaar, later werdt die weer zacht en toen weer hard en dit ging een paar keer zo door. Nu is die weer zacht. Pff ik vind dat echt eng voellen haha! vriendlief slaapt nog, ben bang dat die strax ruzie maakt. Ik had iets verkeerd begrepen en dus geen geld afgehaald, en nu hebben ze ondertussen weer van alles afgeschreven (wat nog even had kunnen wachten) en hebben we bijna niks meer over voor de vakantie... dom dom dom van mij!
leuk hoor troetel knalroze gordijnen.... hier worden het witte verduisterende gordijnen.... eeehm vagans ik snap ff iets niet en het is niet om je aan te vallen hoor!! maar je zegt zelf dat jullie (bijna) geen geld hebben maar je koopt allerlei dingetjes en nu gaan jullie een weekend weg... vertel mij eens even hoe je dat doet want ik wil dat ook wel nu wij ff wat krapjes zitten en graag er tussenuit willen....
@ Muts: Wij hoeven verder niks te betalen voor die vakantie omdat s-moeder kanker heeft gaan we weg met stichting roparun... Maar we wilde toch iets achter de hand hebben voor benzine en dat soort dingen (we moeten toch helemaal naar limburg) wij zouden anders ook nooit weg gaan, ik wilde eerst ook niet eens maar het was de laatste wens van zn moeder vandaar!