Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemorgen dames,

Nou het slapen was vannacht niet echt prettig. De kleine hield een feestje in mijn buik wat ik natuurlijk geweldig vind om te voelen, maar constant schopte hij/zij tegen mijn blaas aan. Met het gevolg dat ik dus uit bed ging om te plassen en 5 minuten later weer er uit moest..... En vanochtend toen vriendlief naar zijn werk ging dacht ik ook ik draai me nog even om, maar daar dacht die kleine anders over dus die draaide en schopte ff flink daar beneden.

Liefs

2. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vagans; Als vriendlief boos wordt gewoon rustig uitleggen dat het stom van je was en dat je het verkeerd begrepen hebt.

Wij hebben dat soort dingen hier ook wel eens (dat er ineens iets wordt afgeschreven) en dan balen we er samen om. Ja toch.. Meer kun je er niet aan doen. Veel staat hier dan ook op acceptgiro. Neem een vb aan cz; die schrijft elke maand steeds vroeger af.. Hi ook: kreeg nu al de 3e rekening in 1 maand. Toen zei ik dacht het effe niet he!!!

3. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Sq; Jeetje ook al zo slecht geslapen. Hoorde meerdere meiden dat al zeggen..

Hier ook niet zo geweldig: weer een heerlijke nachtmerrie brr.. Dan ben je toch niet echt uitgerust in de ochtend hoor:(
    Ons kleintje is sinds gisteren flink rustig, nu voelde ik net weer een schopje dus ben weer gerust.. Had sinds een paar dagen ook rare druk op mn onderbuik ( soort ongesteldheidspijn) klapte er gwn dubbel van!

Maar weer even met mijn vriend de stofzuiger aan de gang:D

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ nou het valt wel mee met de boosheid van vriendlief
    al zegt hij wel dat ik voortaan beter moet luisteren aan de telefoon...

O en die harde buiken is toch niet erg? het deed best wel pijn...

5. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @ Vagans, Zolang de harde buiken niet de hele dag aanwezig zijn om de 5 a 10 minuten hoef je je geen zorgen te maken. En anders de vk bellen. Ik heb elke ochtend een harde buik als ik wakker wordt, maar ook als ik dus heel nodig moet plassen. En na een hoogtepunt wordt mijn buik ook direct hard. Dit heeft met het samen trekken en groeien van de baarmoeder te maken. Ook als je heel druk bent kun je er flink last van krijgen. Als je dan je rust pakt hoort het wel weer af te zakken. Als je er last van blijft houden en het komt met regelmaat dan moet je ff de vk bellen!!

Liefs

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

Okeey thanx!

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hoe graag ik gisteren van alles wou doen hoe geen zin ik vandaag heb maar tja het komt meestal savonds hahahahahaa

romy gaat vandaag echt om een rottijd naar school en moet altijd een stuk rijden en heb er zo geen zin in hahahaha

8. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Vagans; Fijn dat vriendlief niet boos was. :)

Nou meiden ik ben echt bezig bijtje vandaag hahaha.
    De was hangt+ nieuwe was zit erin en de stofzuiger staat nu boven om de bovenverdieping te doen. Even bijkomen en dan de wc poetsen.

Liefs

9. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Flower; Gefeliciteerd met je 25 weken:D

10. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Goeiemorgen dames!

Sip dat er een aantal niet goed geslapen hebben! die harde buiken 's morgens herken ik wel. Ook omdat ik dan nodig moet plassen trouwens. Als ik onder de douche sta of in bad lig daarna, trekt het weer weg.

Alweer hoofdpijn vandaag... zondag en gisteren ook al. Ik drink me suf nu, hopelijk trekt het dan weg en anders neem ik een paracetamolletje.

Ben gisteren nog eventjes verder gegaan met het gordijntje. Het is zo'n ikeagordijntje waar ik de lussen van afgeknipt heb en wat ik in moet korten en ik ga er verduisterende witte stof acher den, want het is maar dunne stof, dus dan schijnt het zo door.
    Heb gisteren alles al wel gespeld, maar moet het nog vastnaaien. Dacht eraan om dat vanaaf te doen, maar ik ga eten met een vriendin, dus dat wordt woensdagavond dan (als ik dan niks heb... m'n agenda ligt thuis)

Het is m'n eerste naaiproject wat ik in m'n eentje op m'n eigen naaimachientje doe, dus best spannend en ik klooi maar wat aan. Maar als het lukt, ben ik wel supertrots! :)

11. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen meiden:D

Hier lekker geslapen sinds nachten!! Heerlijk!

@Sanny zo knap hoor dat je zelf gaat naaien....ik kan nog geen knoop aanzetten;)

@Marjan: sterkte vandaag en we zullen voor hem duimen!!

Sinds gisteren voel ik de kleine schoppen!! Wat een leuk gevoel is dat zeg! Jammer genoeg heeft mannetje het nog niet gevoeld maar dat zal vast snel komen.
    Vandaag rustig dagje...vanavond naar de kapper.

12. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Flower gefeliciteerd met je 25 weken.
    Vaganas fijn dat je vriend niet boos was, maar eigenlijk van de zotte dat je daar "bang" vooor moet zijn. Je bent ook maar een mens... een zwangere.... en die vergeten weleens wat!

Hier prikdag vandaag, voor de suiker.
    Eerst vanmorgen nuchter, das niet heel prettig als zwangere. Liep met een boterham die ik mee had genomen het zh uit.

Om half 11 weer geweest in de vinger geprikt, waarde van 6,4, was goed zeiden ze. Ik zou niet weten waar je suikerwaarden tussen moeten zitten. Nu zo netjes op tijd om 12 uur eten en dan om 2 uur weer prikken. En dan tegen 8 uur vanavond weer.
    Tis ook weer een sport om de auto kwijd te raken;)
    Allemaal van die zenuwachtige bejaarden die heel nerveus rijden pppfff.

Na het prikken heb ik een gesprek op het kantoor van mn werk over het akkerfietje van vrijdag.
    Zal toch even heel duidelijk tegen ze zeggen dat ik niet meer naar die mensen toe ga. En ik die uren minder ga werken.
    Zo maar zachtjes aan afbouwen, wordt me lichamelijk toch zwaar. Goede reden om het kalmer aan te doen. Mn kindje gaat voor!

13. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Jij zegt wat ik dacht meimama....vind het ook te gek voor woorden dat je "bang'moet zijn dat je vriend boos wordt:$ Niet echt een gezonde verhouding maar ja ieder zn ding he

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Flower!! Gefeliciteerd met je 25weken:D.
    @Meimama, Succes met de prikjes vandaag!

Manlief is vandaag lekker vrij, dus we zijn onderweg naar de studio waar onze trouwfoto's zijn gemaakt. We moeten foto's uitkiezen voor de album en we mogen nog wat grote foto's uitkiezen die we in onze nieuwe woonkamer gaan hangen :D. Helemaal blij!
    Daarna nog even naar babypark als we tijd hebben om nog wat rond te neuzen.

@Troetel; Ik wil ook KNALROZE gordijntjes! Haha, maar heb ook hele leuke hartjes gordijnen gezien op internet, daar moet dan een rolgordijn achter. Zal het een keer opzoeken!
    Ik heb trouwens het badje echt knal en knal roze. Was al blij dat manlief dat goed vond :p. Maargoed we stonden quitte want hij koos een wipstoeltje waar ik niet bepaald van stond te springen :p.

Ik kom vanmiddag nog wel even lezen, fijne dag allemaal!

16. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht

17. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Dat is wel heeel fijn dat je nergens geen last meer van hebt gehad.
    Tandarts is nooit prettig, maar als je dr napijn aan over had gehouden bah!

18. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Idd! Heb weleens 2 dagen napijn gehad is ook geen pretje!Maar had nu meteen 2 pcm genomen toen ikt huis kwam dus misschien heeft dat geholpen

19. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Bloem;

Hihi hier zijn het de rolgordijntjes die echt KNAL roze zijn:D Verduisterend rolgordijn
    Ze zijn in het echt nog feller haha.. Overgordijnen zijn wit:) Alleen moet ik die nog in de juiste lengte maken. Zoom erin maken.. Ik heb nog noooooit wat in die trant gedaan dus spannend hahaha..

Badje is hier helaas wit haha. Nu het een meid is vind ik het wel 'jammer' dat sommige dingen neutraal of zelfs BLAUW zijn.. Maar dat compenseer ik dan maar met veel roze beddengoed en roze wikkeldekens en kleertjes etc. hihihi. Het zal straks echt geen jongenskamer te noemen zijn!

Veel plezier vandaag meid met foto's uitzoeken en wie weet nog babyspulletjes snuffelen.

Ik ga proberen of mijn lichaam de wc wil schoonmaken, daarna effe snel de stofzuiger door de slaapkamer heen en dan babykleertjes snuffelen in de dozen en even in de kasten opbergen:D (dat laatste is het leukste) hahahha

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik heb nu ook wel dat ik het jammer vind dat ik met sommige dingen al te overhaast ben geweest om te halen. Nu ik weet wat het wordt had ik ook bepaalde dingen wel in een knalkleur willen halen. Maar ja dan moeten er maar veel gekleurde accenten en assorsoires komen.

Ik zit hier nu lekekr irritant te wachten dat het half 2 is en ik weer op kan naar het zh.
    Ben ook beneiuwd hoe dat gesprek op mn werk gaat strakjes!!

Deel Deze Pagina