Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ sanny: wauw zelf naaien! ben ik echt niet goed in gewoon!

hier is alles rustig, ik voel me heel erg moe, waarschijnlijk omdat ik zo rot heb geslapen met om de 5 min een harde en dan weer een zachte buik... maja nu is die weer de hele tijd netjes zacht :)

ik ga zo maar is wat in het huishouden doen , wens jullie allemaal een hele fijne dag!

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.557
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    @meimama: sterkte met parkeerplekje zoeken en prikken. En ook nog eens een "leuk" gesprek in het vooruitzicht. Laat je niet de kaas van het brood eten meid!

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Bedankt voor je symphatie hihihi.
    En met dat gesprek was ik ook echt wel vsan plan om op mn strepen te gaan staan vanmiddag. Ik laat de hormoontjes wel hun werk doen. Die zorgen er nu wel voor dat ik wat pittiger ben als anders ;)

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @sanny het kan ook zijn dat je zwangerschaps hoofdpijn hebt en dan hou je het :(

@Flowertje gefeleicteerd met je 25 wk

@bloemm veel plezier met uitkiezen en ook suces vindt het altijd moeilijk

@meimama suces straks.

5. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja ben ik ook benieuwd naar meimama...hoop dat je noooooit meer naar die mensen hoeft en dat ze goed reageren op je voorstel minder te gaan werken

6. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik neem aan dat ze op kantoor wel snappen dat ik niet meer naar die mensen wil! Als ze dat niet snappen peper ik ze dat wel in.
    Maar ja als het gesprek net zo goed verloopt als dat de vooruitzichten aan de telefoon waren vrijdag, dan reken ik er wel op dat ze meednekend zijn.
    Maar ja mocht het nou het geval zijn dat ze dus toch willen dat ik alsnog naar die mensen blijf gaan en niet naar mij luisteren (maar dan moet het heel raar lopen) meld ik me "gewoon" iedere vrijdagochtend ziek! Klaar boem basta!

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Meimamma: Heel veel suc6 meid!
    girlpower!

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

idd Girlpower hihihi
    2 Tegen 1;)
    Ik ga er vandoor. Mn boeltje pakken en weer prikken en op naar kantoor. Joeppie joeppie jeej!

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    succes meimamma!! mag ik vragen bij welke organisatie je werkt???

marjan heb je al iets gehoord over pake??

oeh wish lekker hoor geen na-pijntjes :D

sanny rustig aan doen met je hoofdpijn... wel ff in de gaten houden want zoals binna al zei het kan van je zw. komen!!

10. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    succes meimamma!

Volgens mij heeft mijn mannetje mij een beetje aangestoken. Ben nu flink aan het hoesten en heb licht hoofdpijn, al denk ik dat dat laatste komt omdat ik te weinig gedronken heb vanmorgen :)

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Monika: Genoeg drinken hoor! heel belangrijk (ik doe het zelf ook niet en dat zeggen ze ook altijd tegen mij)

Net de afspraak gemaakt voor de intake van de kraamzorg.
    Hele aardige vrouw maar ze voelde zich een beetje lullig volgens mij... ze vroeg namelijk of ik de vorige keer ook daar ben geweest... Maar dit is mijn eerste (volledige) zwangerschap. (Ik heb namelijk al een miskraam gehad met 10 weken een paar jaar geleden na een vervelende gebeurtenis...) maar goed ik ben er overheen en zei voelde zoch heel lullig haha. Maar ze was erg aardig. Dus dat is ook weer geregeld.

Nu gaan we even boodschappen doen
    tot laters!

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.557
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    @muts: nee nog geen bericht van pake. Heb tussen de middag even naar mn vader ge-sms-t, maar kreeg terug dat ze pas in de namiddag meer wisten.

13. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    oke dan wacht ik nogsteeds met een brandend kaarsje dat alles goed gaat tijdens de operatie!!

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.557
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Dank je!

15. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    troetel deze is voor ons:
    ik heb geen schoonmoeder, ik heb een trouwma
    :D:D kwam ik net bij iemands onderschrift tegen :D

heb net nieuw kaarsje aangedaan marjan!!!

16. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Marjan; Ik duim ook dat de operatie goed verloopt!!

17. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Whahahahahahhaha Muts.. Die is goed:D

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    whaha ja leuk is ie he troetel!!
    enne mijn reactie op je www moet je ff met een hele grote knipoog nemen... maar dat snapte je volgens mij wel ;)

ik lees net je bericht vagans... wisten hun van je miskraam??

zijn er hier trouwens nog meer dames die een (bewuste) miskraam hebben gehad? ik heb op 17 februari 2009 op de verjaardag van mn zoontje een vroege miskraam gehad.... (ongeveer 6 weken)

19. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hey Meiden!

Ik ben vandaag weer goed gekeurd bij de VK. Ik moest nog even mijn urine laten checken ivm het bloedverlies afgelopen vrijdag maar dat was ook goed. Dus hopelijk is het iets eenmaligs, ik mag voorlopig nog bij de VK blijven omdat het nu na het eerste trimester nog maar 1 keer is gebeurd. Bij een volgende keer toch even naar de gyn. Maar dat ik zelf alleen maar goed.

Net is mijn dochtertje weer goed gekeurd bij het consultatie bureau. Dus alle check-ups weer gehad.

Ik reageer vanavond even wat uitgebreider, moet nu even gebruik maken van het slaapje van mijn dochter.

Heeft iemand enig idee waar ik ong. de laaste lijst terug kan vinden. Anders ga ik zelf wel even opzoek hoor, heb hem al een tijdje niet gezien..

20. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Whaaaa ik zie net mijn ticker... nog 100 dagen!!

Deel Deze Pagina