Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    100 dagen!! das zo voorbij, aftellen maar.

2. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik weet niet of het een echte zwangerschap is geweest, maar had een keer een posi test gehad, maar die streep die duidelijk was werd steeds onduidelijker ??? maar bleef wel heel licht staan.
    Daarna na een week ongesteld geworden, echt mega veel.
    Dat was in juli 2007.

Maar om nu te zeggen dat het bewust was...niet echt.

3. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    ik heb 2x een missed abortion gehad, 1x met 6 weken en 1x met 8 weken. beiden zijn gecuretteerd.

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hoi Meiden,

Marjan al nieuws van je pake?

Muts ik werk bij thuiszorg groot gelre kantoor zit in de buurt van presikhaaf. Voorheen hete het sensire maar is overgenomen.
    Waar heb jij gewerkt?

Hier goed nieuws...
    IK HOEF NIET MEER NAAR DIE MENSEN!!!! ben zo blij en opgelucht!
    Ben nu op de vrijdagmiddag vrij tenzij ze echt ontzettend met de handen in het haar zitten.
    Maar ik was wel zwart gemaakt.
    Ik toonde geen initiatief, was veel met mn telefoon aan de gang, Ik was veel over andere clienten aan het praten.
    Allemaal gelul!!!
    En ja ik was voor haar te dik en nu ook nog eens zwanger!
    Ik pufte en steunde veel zei ze....Ja duh als je mij een heel tuinpad en terras aan laat vegen vind ik dat dat mag!
    Maar goed ik ben er vanaf en ik ben happy!

5. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Oh Meimamma, wat fijn dat je daar niet meer heen hoeft!
    En echt superstom dat ze dingen over je hebben gezegd die helemaal niet waar waren :(

Miskraam: ik heb er geen een gehad. Wel een keertje dat het denk ik fout gegaan was met innestelen, want toen werd ik te vroeg ongesteld. Heel erg heftige bloedingen en van die gestolde flupsels enzo. Omdat het ineens was toen ik in bad zat, zag het er heel horror-achtig uit, maar emotioneel was het niet erg zegmaar.

Ik was best verbaasd dat ik in één keer goed zwanger was nu. Ben natuurlijk al 34 en in m'n omgeving hebben de meiden van mijn leeftijd allemaal eerst een keer gehad die tussen de 6 en de 2 weken misging en daarna pas een goeie zwangerschap. Ik durfde in het begin daardoor niet goed te geloven dat het bij mij allemaal goed bleef gaan, maar ik heb veel geluk gehad blijkbaar :)

Heb zo'n zin in eten met vriendin vanavond! We gaan in onze oude stamkroeg eten. Daar kun je eenvoudige pastamaaltijden krijgen. We aten er toen we studeerden bijna elke week en waren er sowieso 3x per week aan de bar te vinden. Ben er al maanden niet geweest, dus heb er echt zin in, hihi.

Misschien nog tot daarna en anders allemaal een fijne avond/nacht!

6. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik heb ook nooit een miskraam gehad. maar vond het ook moeilijk om de eerste weken te bevatten dat het bij mij allemaal in 1x goed zou gaan. Ken wel meiden die miskramen hebben gehad vroeg in een eerste zwangerschap.
    Nu pas na de goede 20 weken echo kan ik ook pas echt op en top genieten!

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Zo dames ik ben er ook weer kindje lief van school..

Boodschappen gedaan daarna maar pfffff eomy had een bui is zo moe vann school gillen schreeuwen niet mee willen lopen pfff soms wordt ik er gek van. ..
    Ik ben 2 en zeg nee maar schreeuw ook alsof ik vermoord wordt en al die mensen kijken dan ook heel geiriteerd van kan dat kind niet der mond houden..
    Blegh stomme mensen

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Muts: Ja in de brief van de verzekering stond 2e zwangerschap...

@ Aukje: Wat goed dat jullie beide zijn goedgekeurd! :D

@ Meimamma: Wat goed! Geloofde ze het verhaal van die mensen of geloofde ze jou kant van het verhaal?

@ Sanny: veel plezier vanavond!

@ Flowertje: lastig als ze zo vervelend is, maja wat doe je er aan?
    We zullen het allemaal nog wel meemaken, miss heeft iemand dan DE tip ;)

@ Hopmarjanneke: Al nieuws?

Net mn voedingskussen opgehaald, vriendlief ineens omgeslagen... hij vind het maar ondingen bla bla bla gehoord dat ze helemaal niet fijn zijn bla bla bla... Nou leuk is dat :( Heb hem niet eens zelf hoeven te betalen (die hele 5 euro) maar van mn moeder gehad dus hij moet niet zo zeuren!

Zou die positieviteit weer uitgewerkt zijn... pfff

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Vagans die vriend van jou moet eens een keer behandelt worden zoals hij jou behandelt wil het graag voor je doen wow wat is dat af en toe een. ...... En een zeikerd...
    Sorry hoor. .

Hier zaterdag naar sanadome voor me verjaardag met me zus en moeder..voor me verjaardag wanr ben bijna jarig hihihi..
    Ze vroeg of we naar de sauna gaan maar ik durf niet in me snakie echt niet brrrr

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    haha flower wees blij dat het vanmiddag pas was... ik kwam er vanmorgen om half 9 al 3 tegen in de supermarkt.. begon dus al goed!!!

aukje aftellen maar!! fijn dat jullie allebei zijn goedgekeurd!!!

oeh meimamma wat fijn dat ze op kantoor zo goed reageerde! ja sensire heb ik wel eens van gehoord.. groot gelre niet... ik heb bij het centrum gewerkt... dat is dus precies het tegenovergestelde als bij jou...
    client wordt eerder geloofd dan medewerksters... of van kantoor gaan ze de client iemand anders aanbieden omdat ik 1 keer niet kon ivm kapotte auto... echt vaag bedrijf!

vagans zo'n kussen is voor iedereen weer anders.. mij lijkt het persoonlijk ook nix maar ik hoor ook goeie verhalen.. wat ik wel veel hoor is dat het met BV wel erg fijn is!

sanny heel veel plezier!!

marjan where are u? hoe is het afgelopen????

la palma hoe was het bij de vk??
    manlief is aan het koken.. zo eten en daarna richting Vk.... ben benieuwd hoe "zwaar' ik nu ben...

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Flower: Ja ja nog 2 nachtjes slapen he ;)
    en heel veel plezier met je verjaardagscadeautje!

Nou meiden, ik vind het voedingskussen nu al fijn!
    ipv mn baby staat mn mini laptop erop, haha dat zit echt vet lekker hihihi ;)

12. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Vaganas wat je vriend betreft ben ik het ook wel met flower eens.
    Tis wel een moeilijk figuur hoor foei foei!!!
    Hij mag zich nou weleens meer met zichzelf bezig houden in plaats van het jou zo moeilijk te maken met al dat gedram en gezeur nu je zwanger bent!

Muts ik heb weleens van het centrum gehoord, maar verder niet over het werken daar ofzo.
    op kantoor stond de persoon dus helemaal volledig aan mijn kant en konden ze het al niet voorstellen dat wat die mevrouw over mij had hezegt, dat dat waar was, want ik werk er al een paar jaar en ze kennen mijn manier van werken en de referenties van de mensen.

En Palma ben je weer goed gekeurd bij de vk?

Hier heb ik shoarma vanaaf. Heb ik weer fijn maagzuur vanaaf, maar ja tis dit of niks want tis armoe hier in de kast. Wij moeten nodig boodschappen doen vanavond;)
    En daarna door naar het zh laatse keer prikken.
    Wel fijn dat zel gelijk kunnen zien wat de uitslag is. Was allemaal hardstikke netjes, gelukkig!!

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.557
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja was er nog wel hoor.... maar nog steeds geen bericht van mn ouders :( Dus weet niet of dat nu positief of negatief is. Het enige wat ik tussen de middag terug kreeg was "in de namiddag", en volgens mij ging dat dus om het meoment van opereren.

Zo ga nu afsluiten en naar huis. Tot vanavond!

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Heh bah Marjan wat naar voor je die onzekerheid en dat afwachten. Hopelijk krijg je positief bericht meid!!

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Gaan jullie wel.eens in jullie nakie naar de sauna hahaga ik durf het gewoon niwt

16. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hihi nee dat durf ik ook niet hoor;)
    Daarom vind ik Sanadome juist een uitvinding daar kun je gewoon in je badkleding lopen! Ideaal!

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja hahahaaha lijkt me.zo erg dat mensen kijken naar alles.
    Ze zeggebd at je dat niet doet enz maar ik ga echt wel als ik een leuke vent zie naar beneden kijken hoor hahahahahahahahahahaahhahaahah

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hmmmmm ben verslaafd aan broodje nutella

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Denk dat ik dat ook wel zou hebebn hoor:)

20. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik ga regelmatig naar de sauna, laatst nog met vriendlief geweest immers. En ja in ons nakie. De allereerste keer was erg wennen. En tuurlijk kijk je om je heen, maar dat doe je toch ook als mensen gewoon kleren aan hebben. Ik ben ook niet de slankste en ook best onzeker, maar in de sauna heb ik helemaal geen moeite er mee omdat daar zoveel verschillende types rondlopen en uiteindelijk zijn we toch allemaal hetzelfde. Bovendien vind ik het heerlijk ontspannend. Maar goed ieder zijn ding natuurlijk.

Meiden ik ga ff nieuwe buikfoto plaatsen in buikjestopic. Kijken jullie even als jullie tijd hebben???

Liefs

Deel Deze Pagina