Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    2 nieuwe buikfoto's geplaatst in het mei buikjes topic!!!

2. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames. shoot, vergeten te wegen bij de vk! Stom van me.. Ik ga zo wel opmijn eigen weegschaaltje staan

De baby doet het goed. Suiker geprikt en het was niet te hoog of te laag, dus voorlopig hoef ik geen tolerantietest te doen.
    @Meimamma hoe was jouw test vandaag zo de hele dag in het ziekenhuis?

Verder heb ik pijn bij mijn heupen/ middel. Ik heb een ondersteunende buikband gekocht die mag je wel iedere dag aan. was 9,95.
    En ik ben bang dat ik griep heb/ krijg. Voel me beroerd. Dus even ego. Muts ik hop dat het naar je zin was bij de vk. SPreek jullie snel

FIjne avond allemaal :) Knuffies

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Troetel, die rolgordijn is echt geweldig! Heel leuk! :D.
    @Palma, Rust lekker uit. Verkouden zijn sucks! Fijn dat alles goed was bij de VK!

We zijn naar Prenetal (die grote in A'dam Zuidoost) geweest ipv Babypark en er waren hele leuke kleertjes in de Sale, gelijk meegenomen! Nog een aankleedkussen, hoesen, een ledikant dekentje en lakentjes gekocht. Dus we zijn weer geslaagd! :D. Nu lig ik languit op de bank, met snoepjes en koekjes (mag wel na een week lang bezig zijn met het huis:p) en ik kom er lekker niet meer vanaf! Haha.
    Een fijne avond allemaal meiden!

4. meedje

meedje Niet meer actief

Pake is een uurtje geleden overleden. Ben net gebeld, vriendlief is 15 minuten geleden de deur uit gegaan dus moet het even in mijn eentje verwerken. Opgelucht dat het voor hem over is, verdrietig dat we hem moeten missen, dankbaar voor de herinneringen

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    gecondoleerd meid knuf

6. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Meedje: Gecondoleerd! Heel veel sterkte met het verlies. "gelukkig" heeft het niet meer heel lang geduurd.

7. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd Meedje en heel veeel sterkte de komende tijd

8. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Gecondoleerd meedje. Veel sterkte met dit verlies. Dikke knuffel.

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ marjan: wat rot die onzekerheid!

@ Flower: Nee, ik zou niet in mn nakie naar de sauna gaan, ben op zich helemaal niet preuts maar ik zou daar uit onzekerheid totaal niet op mn gemak zijn! Nu ga ik zowiezo niet naar de sauna! mij te warm! en ja ik zou ook naar beneden kijken bij een leuke vent, daar ben je mens voor!!! ;)

@ La palma: Zou dat echt helpen tegen de pijn? Ik heb ook nog steeds zon pijn, wordt er zooo moedeloos van!!! En waar heb je m gekocht? ik vind die prijs niet heel duur namelijk!

@ Meedje: Gencondoleert! *knuffel* en heel veel sterkte!

Ik ga zo ook ff nieuwe buik fotos plaatsen!

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meedje gecondoleerd meid.
    Maar ja gelukkig voor hem. Nu kan hij rusten. Koester de herrinneringen. Heel veel sterkte!

11. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Meedje gecondeleerd met het verlies van pake

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    zo heb een afspraak gemaakt voor een 4d echo bij twinkelster nu wachten tot ze me belt hahhaha..!!!

ik krijg dit voor me verjaardag van me vriend en ook voor zijn verjaardag is dit dus zijn we meteen klaar mee hahahah

verder gaan we niet naar sanadome het is voor ons een pittig stuk rijden en pffffffff geen zin in wel jammer
    nu denk uit eten lekker maar weet het dus nog steeds niet wat i wil
    jullie iedeeen wat me zus me moeder voor me verjaardag kunnen geven iets te doen

13. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd Meedje, sterkte met het verlies.

14. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Dag meiden!

Na ruim 5 dagen ben ik er ook weer! Barcelona was heerlijk! Lekker hele dagen zonder jas buiten gelopen. Voor het eerst ons kleintje ook van de buitenkant kunnen zien. Heel gaaf!!!

Net onze nieuwe auto op gehaald en zo weer weg. Heb nog geen tijd gehad om even wat te lezen hier.

Meedje, ik wens jou heel veel sterkte. Een hele dikke knuffel!

15. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    meedje gecondoleerd meis!! heel erg veel sterkte en zoals werd gezegd: koester de herinneringen!! sterkte voor jullie allemaal!!

marjan heb je inmiddels iets gehoord???

la palma fijn dat je goedgekeurd bent.. vervelend dat je niet gewogen hebt... beterschap!!!

haha flower nee wij ook geen sauna-klanten... 1: ik ga niet in me nakie voor een ander behalve me man 2: ik kan helemaal niet tegen die hitte.. als ik in bad ga liggen krijg ik het al benauwd...

enne vagans: eens met flower w.b. je vriend... pff wat een moeilijk geval zeg... geniet jij maar lekker van je kussen!!!

ego: goedgekeurd bij de vk! in 4 weken 4 kilo aangekomen (nu 67 kilo), bloeddruk was goed.. manlief begon over het hele erge moe zijn van mij (hmm het dringt niet tot hem door dat het door de gebroken nachten komt dankzij hem maar vond het wel lief dat ie erover begon).. heb nu floradix-flesjes meegekregen om te proberen en moest ff de pillen van der halen...
    heb ook alle info over mn vorige zw. meegekregen :D was wel ff confronterend om sommige dingen te lezen... zo las ik dat het vandaag 6 jaar geleden is dat mn moeder een hele zware operatie heeft gehad (ik had hun gebeld ivm blijvende harde buiken)
    en mn vaste vk gaat weg :( ze had een beter aanbod in der eigen woonplaats gekregen... jammer jammer jammer!!!

16. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    @meedje; gecondoleerd meid. veel sterkte.

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ GuusjeB: Super dat je het leuk hebt gehad! Lijkt me ook heerlijk weer ff weer waarbij je geen jas aan hoeft! haha

@ Flower: oe, heel moeilijk... ik zou het echt niet weten, sorry!

18. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat het gaat helpen ja. De reden waarom ik pijn heb, is omdat mijn buik op niets kan steunen zeg maar. Morgen de ik die band heel de tijd aan.
    Ik heb het bij de thuiszorgwinkel hier om de hoek gekocht. Het is een buikband van het merk Medela. Als het niet bij jou in de buurt te vinden is, wil ik het wel voor je kopen en opsturen hoor.

19. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    En overdrijf ik met alle voorlichtingen en cursussen?
    Als ik naar mijn agenda kijk de komende maanden!!!!

* 4d echo ( eenmalig )
    * Cursus samen bevallen ( 8 keer ofzo )
    * Intake gesprek Kraamzorg ( 1x )
    * Voorlichting borstvoeding ziekenhuis ( 1x )
    * Rondleiding verloskamers ziekenhuis ( 1x )

Jeetje, soms denk ik echt dat ik overdrijf. Dat het beter is dat we het gewoon op ons af laten komen ipv al die cursussen.

De borstkolf krijg ik trouwens ( gebruikt door mijn schoonzus ) Ik hoorde dat je zo'n tuitje gewoon los kunt kopen van avent en de flessenwarmer krijgen we ook :)

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Rond leiding in het ziekenhuis hoef ik niet weet al hoe het gaat enz...
    En cursis hoeft ook niet want ik krijg een keizersnede hahahaha. ..
    Wel wil ik graag een cursus hoe wordt ik minder bang voor een ruggenprik pffffffff ik wil hem.niet maar wil ook niet helemaal.onder narcose...
    Vorige keer 7 keer misgeprikt komt door me ongeluk boehoeeee...
    Maarja is voor een goed doel maar ben wel bang...

Deel Deze Pagina