Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

weltrusten meiden
    ik ga ook plat!

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    We gaan zaterdag lekker shoppen in alkmaar en daar highteaen is een keer wat anders

3. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Meedje: Gecondoleerd meid! Dikke knufff

@Marjan: Gelukkig is ie goed door de operatie heen gekomen!!:D Hopelijk blijft het goed gaan.

Verder ff niet zoveel puf om meer te reageren....tot morgen!! slaap lekkerrrrrrr

4. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hoii!

Avondje met vriendin was weer ouderwets gezellig!
    Ik duik zo meteen mn bedje in, want morgen ga ik met mams naar Utrecht om een nieuwe broek voor haar te kopen en laarzen. Zelf niet echt iets nodig eigenlijk.

Ik wilde Meedje even sterkte wensen met het verlies van Pake. Jammer dat hij jullie kleintje niet meer heeft kunnen meemaken, maar hij zal inderdaad wel over 'm waken!

En met Marjans pake is het juist goed. Dat is fijn!

Nu ga ik plat.

Trusten!

5. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    [FONT=&quot]Goedemorgen lieve meiden!

Ik heb weer een hoop gemist dus ga eens even reageren;)

@ Muts; Heb je reactie gezien op mijn www. Dacht al hahaha die is niet serieus! Heb een reactie teruggeplaatst..
    …. Miskraam; Vermoedelijk enige tijd voor deze zwangerschap een miskraam gehad. Op dat moment wist ik niet dat ik zwanger was ( had onregelmatige cyclus) maar had wel een voorgevoel. Toen ik zulke erge pijnen en bloedverlies kreeg, zei mijn gevoel gewoon dat het een miskraam was. Ik moest toen hooguit 7 a 8 weken zijn. Was rondom mei 2010 (staat in mijn agenda, maar weet uit mn hoofd niet wanneer).

@ aukje; Fijn dat je bent goedgekeurd door de VK. Hopen dat het bloedverlies idd weg blijft!
    Enne nog 100 dagen, het gaat snel ineens he?!

@ Meimamma; Gelukkig dat je niet meer terug moet naar die mensen.. Het lijkt me geen fijne manier van werken zo als iemand zo over jou doet!

@ Zwangerschap; Zie dat meer meiden moeite hadden met het geloven van de zw. Schap. Dat heb ik ook heel erg gehad. Gek genoeg zei ik in het begin al: Het gaat mis.. En dat bleef ik zeggen tot aan de 20 weken echo, erna had ik eigenlijk weer zoiets van ik leef van echo tot echo. Elke keer dat ik een hartje zie kloppen en de kleine zie bewegen of dat ik haar voel bewegen, voelt als een wonder!
    Denk dat ik het pas echt ga geloven als ze er straks uitkomt haha..

@ Flower; Hihihi Romy is lekker vervelend las ik. Het hoort er allemaal bij! Hoop dat ze daarna weer heel lief was voor haar mama.
    Edit; Naakt naar de sauna; mij niet gezien.. Lijkt me helemaal niks hahaha..

@ Vagans; Jeetje meid.. Die reacties van je vriend zouden niet goed zijn voor mijn hormonen..
    Haha lees dat flower ook al in karatehouding staat hihihihih.. Ik zou echt hormoonbommetje zijn en me toch uitvliegen zoals hij nog nooit heeft gehoord!!!
    Edit: Wat leuk dat overzichtje van je buik!:D

@ Meedje; meis toch, heel erg veel sterkte met dit bericht. Maar hopen dat hij zijn rust vind daarboven, zonder pijn en ellende! Dikke knuffel vanuit hier;)

@ Guusje; Wat fijn dat je lekker even bijgekomen bent in Barcelona! Lijkt mij straks in de lente ook geweldig als er geen dikke winterjas meer overheen zit haha.

@ La palma;
    Wij zouden willen dat we een cursus konden gaan doen. Maar voor die 10 bijeenkomsten vinden we hem nogal prijzig. En met de verbouwing en de wens voor een pretecho in het achterhoofd zal de cursus waarschijnlijk aan ons voorbij gaan!
    Denk niet dat je overdrijft, je doet het ook omdat je het interessant en leuk vind. Alleen zou ik me er niet superveel op focussen dat je er écht wat aan hebt. Een bevalling kan altijd anders gaan.
    Wbt. Kolf en flessenverwarmer: Wat een mazzel meid:D Doe mij ook zo’n schoonzus hahaha..

@ Binna; Meissie toch wat balen dat je zo moe bent! Houd het even in de gaten hoor. Dat je niet teveel van jezelf vraagt etc. Enne je hoort er natuurlijk nog wel bij joh;) We denken allemaal aan je.
    Dikke knuffel:D

@ Marjan; Wat fijn van het goede nieuws van pake!

Dat was het weer een beetje denk ik:D

@ Ego; Vandaag 22 weken:D Tijd vliegt joh..

Liefs

[/FONT]

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

Niet zo best geslapen vanacht wel jammer hoopte. Bij te tanken

Straks naar de markt en als het goed is vanmidag de maxi cosi op halen

7. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Goeiemorgen allemaal!

Allemaal een fijne dag gewenst vandaag. Ik ga zo naar het station voor de trein naar Utrecht, dus ben er vanavond pas weer.

Groetjes!

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.557
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Sanny veel plezier vandaag!!!!

Voor de anderen werkse etc.

9. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Al weer een paar mei-mama's ontwaakt zie ik;)

@ Binna; Balen dat je slecht geslapen hebt. Doe je wel rustig aan??
    @ Sanny; veel plezier vandaag:)

@ All; Zo ben weer lekker actief hahahaha.. Net lekker de woonkamer+keuken gedweild en de wc ook. Straks effe keuken poetsen en aardappels schillen voor vanavond.. Eens kijken wat ik nog meer kan doen vandaag:D

Nu effe handcréme opsmeren.. Handjes zijn flink droog :(
    Liefs

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    g'morgen!
    sanny veel shop-plezier!!

binna doe je wel rustig aan? en veel plezier met het ophalen van de maxi cosi!!

eeehm troetel ik lees net je onderschrift.. ben je niet bang om herkent te worden???
    enne wanneer kom je hier langs? pff hier echt totaal geen puf...

flower leuk dat ze iets hebben geregeld.. veel plezier!! hoop dat je het high tea-en leuk vind!!

zo afwasmachine en wasmachine staan aan.. zo ff doggie uitlaten en dan lekker een uurtje op de bank liggen..pff vannacht weeeer een halve nacht wakker geweest...
    werd vanmorgen op de bank wakker met een kat in mn armen die lag te spinnen :D

11. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Muts; Goedemorgen meid! Nah ben niet echt bang herkend te worden hoor. En als ik meelezers heb dan hoop ik dat ze blij zijn met de info die ze ontdekken haha..

Gebruik hier mijn eigen naam niet en ook geen 'andere' namen uit de familie. Verder zijn er weinig mensen die hier rondhoppen ik die ook zwanger willen worden oid ( gezien leeftijd etc.) Verder heb ik niks te verbergen..

Hihih hier net de keuken alweer schoon ( alleen afwas effe laten staan voor vanavond, is nog niet zoveel), stoelen terug op de grond gezet want de boel was droog. Zo effe sopje maken voor de konijnenkooi ( Zusje-konijn staat nog in de ren) was er nog niet aan toe gekomen om haar een schoon hokje te geven. Zo effe doen:)

Liefs

12. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Goeiemorgen!

Hier aan de koffie, ppfff soms is opstarten zo lastig ;)
    Dreumes werkt ook niet mee dus die eet nu koekjes :)
    Oh wacht, nu leest hij lief een boekje, ssssttt

Later! :D

13. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ik zeg nix rianne behalve:
    :x@*&*$&@*($&@#:x

manmonster verslikte zich gister in zn koffie... zie ik net dat ie mn papieren van de vk van de vorige zw. heeft ondergekoffiet!!!!! :$ en nix gezegd!!!!

:x:x@(*$@*&$*&^:x:x

14. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ohhh Muts!!! Jeetje dat is k*t zeg! @#*@!#*@#*
    Zijn ze er erg aan toe? Die papieren en kun je ze evt. opnieuw opvragen??

Dikke knuffel!

15. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    troetel de papieren zitten helemaal onder de koffievlekken en spetters... gelukkig kan ik ze nog wel opnieuw opvragen (de ass. printe ze gister waar we bij zaten)... maar gewoon het feit dat ie er nix over zegt :x:x:x:x

whaha ja indd als ze het willen weten dan weten ze het nu... ik doe daar ook niet zo moeilijk over... als ze het liever niet hadden willen weten hadden ze het niet moeten lezen!!!

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Flower: Wat een leuk uitje! geniet er van!

@ Sanny76: Shopse!

@ Troetel: Gefeliciteerd met je 22 weken!!! En jeetje wat ben jij ijverig! hihi

@ Binna: Vervelend he die rot nachten!! Veel plezier op de markt

@ Muts: Altijd lekker wakker worden als er een beestje bij je ligt toch! ;) en HAHAHA Manmonster hihi!

@ Rianne: haha, lekker laten lezen!

Hier ook niet zo fijn geslapen, mn buik zit me in de weg. Ik draai heel veel maar nu doet draaien wel wat pijn enzo :( dus dan lig je gewoon echt NIET lekker.

Pulchra (doggie) heeft nog steeds moeite met eten, dus ik gok op aanstellerietis en dus heeft hij gewoon pech en als die niet snel eet krijgt die niks (zoals vanmorgen dus) vanmiddag heeft die weer een kans (ik voer ze 3 x per dag)

Vanavond gaan we naar een vriend van mij/ons (die ex baas van me) want zijn vrouw heeft allemaal spulletjes voor ons uitgezocht! Ze hebben zelf een meisje van bijna 2 en dan gaan we daar ook lekker eten :)

Nu eerst maar is ff douche en opruimen hier

17. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hmm snap wel dat je boos wordt dat hij er niks over zegt idd. Zou ik ook flink sago om worden! Gelukkig kun je de papieren wel opnieuw opvragen;)

Ach ja, s-monster wil het absoooluuuut niet weten. Maarja als ik me een keer verspreek heeft ze gelijk haar woordje klaar: ZE IS HET EEN MEISJE DAN? Ondertussen koopt ze alles expres blauw omdat het noooooooooooooit een meisje word in hun familie (argghhhhh).. We hebben maar besloten er niks van te zeggen en de kleertjes lief aan te nemen en wat echt niet kan voor een meid, opzij te leggen:)

Bij mijn moeder heb ik het er overigens al uitgefloept. Maar die heeft dit keer echt belooft het niemand te vertellen. Ze zegt ook nog steeds 'mijn kleinkind' en niet 'kleindochter' dus dat scheelt..
    Ze had sowieso al gezegd: Je hebt een meisjesbuik.. En het is wel bijzonder, zij heeft maar 1 kindje gekregen: ik( meid voor de duidelijkheid) en ons 1e kindje nu ook een meid hahaha..

Ik ben de computer aan het opruimen. Flink nodig:D

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

ach hier zei ook iedereen jongen, had ook al jongens kleertjes gehad want ja als opa het zegt dat is het zo... Nou lekker niet HAHA

Ik ben trouwens van plan om een 4 generatie foto te maken als de kleine er is. samen met mn mama en oma natuurlijk ;) Dit laat ik dan gewoon door mn zwager doen want die heeft zon proffesionele camera en kan een aardig plaatje schieten!

meer meiden die dit gaan doen? of meiden die een jongen krijgen waarvan e partner het wil doen?

19. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Oeeehhhh Muts, dat zou mijn manlief ook niet ongezegd moeten doen ;)

20. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    probeer eens met je nieuwe voedingskussen te slapen... een gedeelte tussen je benen leggen en de rest lekker omarmen!!

hier helaas geen generatie-foto :(

troetel wat een m*ts is die s-monster van jou... ze wil het niet weten maar wel vissen.... enne als ze weer die opmerking maakt over dat het geen meisje kan worden moet je ff tussen je benen voelen en zeggen "hmm volgens mij ben ik ook een meisje dus het kan wel"
    wees maar blij dat je moeder haar mond houdt... niets is zo vervelend als jezelf verspreken en een ander die het dan doorkletst!!!!

Deel Deze Pagina