Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abster

Abster Lid

18 jan 2011
    73
    0
    0
    NULL
    Delft
    Hey dames,
    Ik ben hier pas sinds gister dus ik kom even inbreken.
    Ik ben 14 mei uitgerekend van ons eerste kindje!

2. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Vagans; Leuk idee zo'n foto. Hier misschien ook wel. Al was mijn oma niet zo blij om overgrootmoeder te worden geloof ik. Ach en anders gewoon een 3 generatie foto:D

@ Muts; Tja das wel een goede om tegen s-monster te doen haha.
    Mja mn moeder zei dat het haar ook niet veel uitmaakte. Als het kindje maar gezond is en dat is wat telt he!

@ abster; Welkom en klets gezellig mee:D

3. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Welkom Abster!

Wauw wat ga ik goed vandaag, derde berichtje al ;)

4. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen meiden!!!

@Abster welkom!!

Hier redelijk rustig dagje voor de boeg! Zo ff douchen en dan een boodschapje doen en verder doe ik nikssssssss vandaag:D

5. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    @abster; welkom hier bij de mei mama's!

hier rustig dagje vandaag, denk dat ik maar eens de bonus aanbiedingen ga halen bij de ah, dat scheelt weer in de centjes.

6. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    oja en maandag hebben we de pretecho, ben echt super benieuwd hoe de kleine eruit ziet en of we enigszins helder beeld hebben bij de 3d/4d.

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Welkom abster waow al 3 berichtjes hahahahahahah kom maar kletsen hoor je hebt er nog wat te gaan...

Hier een uur met upc staat klote en hij dat het nog steeds niet dat kutding grrrrr...
    Hoir mensen wel praten maar heb geen beeld hoe dan. ..

Verder is het elke avond weer raak hier zie weer gezellig mensen in me kamer staan pffff ben er zo klaar mee er is iets veranderd en nu zijn ze er weer of heb ze meegenomen van ergens anders ach jaaaa

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Abster: welkom hier!
    probeer ons maar eens bij te houden met al het geklets ;)
    Tipje: gebruik het kladblok op je pc als je aan het terug lezen bent, werkt heel fijn ;) hahahahaha

zo buiten is het echt lekker!
    Had mn jas open tijdens het wandelen met de hondjes en het leek zowaar Lente!

9. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Abster.. ik ken jou.. Van het trouwforum ;)

Welkom

Goedemorgen.. Ben dus ziek thuisgebleven. Vanmiddag moet ik even bellen of ik morgen ook kom, maar ik denk dat ik thuis blijf. Heb ook een afspraak met de dokter morgen. Blegh

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ La palma: Oe das vervelend!
    Beterdchap!

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    abster welkom!!

wauw rianne maak het niet te gek he met al 3 berichtjes op 1 ochtend ;)

la palma beterschap.. je kunt beter thuis blijven en goed uitzieken dan aan het werk gaan en er langer over doen om te herstellen...

flower sterkte met upc!!!
    wie zie je staan dan??? enne de volgende keer niet meenemen he ;);)

senna alvast veel plzier maandag !!!
    en shopse!!

hoezo was je overgrootmoeder niet blij troetel?? beetje vreemd.. een ander zou helemaal dolgelukkig worden dat ze het nog mee mag maken!!

zo ik ga zoonmonster ff ophalen van school.. .die had vanmorgen boekbespreking... moet ie vertellen over een boekje... maarja wij lezen nooit met hem :) ook niet voor het slapen gaan want hij loopt altijd te kl*ten met douchen en tandenpoetsen...
    ben erg benieuwd hoe het gegaan is...

enne :) ik heb net 2 broodjes naar binnen gewerkt... en daarna een halve zak cheese union chips :):):)

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hum me dochter heeft net chocomelk gedronken en heeft nu auw buik

13. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Welkom Abster! Klets maar gezellig met ons mee.

Hier vandaag niet veel in de planning.
    Beetje uitzieken, mijn rijbewijs ophalen en wat boodschapjes doen, stofzuigen en de babykamer verder klaar maken voor de meubeltjes zondag.

Pff eigenlijk toch nog veel wat ik wil doen.

14. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey dames!!

Ik wil proberen gezellig mee te kletsen met jullie, toch leuk allemaal mei mammie's :D In het begin heb ik ook geprobeerd hier mee te kletsen, alleen vond ik het erg lastig op 2 forums tegelijk mee te praten:p

Ik ben 15 mei uitgerekend :) Vinden jullie het ook allemaal zo snel gaan?

Liefs Lisa

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Mutssss het is 12 uur hoor jih met je chips

uuuh vanacht een kind denk ik jaar of 10 was een klein iemand..
    Gisteren een wat groter iemand maar kan ook dezelfde zijn ik zag hem boven me maar gisteren schrok ik want zaf hem zo lang staan maar ging weer rustig slapen

16. Abster

Abster Lid

18 jan 2011
    73
    0
    0
    NULL
    Delft
    Wat een geklets ladies, hahahaha... Jullie gaan lekker vlot!:D
    Heb net een afspraak gemaakt voor de 3d echo..! Spannend..

@La Palma,
    Wie ben jij dan?:p

17. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik stuur je wel even een PB'tje @ Abster

Welkom MissLisa. Klets gezellig mee :D

18. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ La palma; Dat is minder meid! Beterschap. Hoop dat je niet zo ziek bent als ik een tijd terug. Dat mag iedereen bespaart blijven.. Kon nauwelijks forummen of iets doen. Alleen maar liggen & slapen!:eek:

@ Senna; Ik geloof dat jij het was met pretecho binnenkort:D Alvast veel plezier!!

@ Flower; Heb je de tv al aangeschopt??

@ Muts; Hahaha jij met je chips. Ik heb zin in dorito's nacho cheese.. Maar niet in huis dus pech:(
    Wbt. mn oma; nou ja ze is sowieso anders sinds mn opa aantal jaren geleden ernstige ziekte kreeg. Maar ze reageerde heeeeeel koeltjes toen het verteld werd in oktober. Ik was wel heel jong etc.
    Het was dat mijn moeder overenthousiast riep: JE WORDT OVERGROOTOMA.. En toen zei mn oma: Oh ja.. Zo had ik er nog niet aan gedacht.. ( echt heel koeltjes)..

Is wel jammer want zij zijn de enige overgroot- oma en opa waar we contact mee hebben/die het meekrijgen. (vaders kant hebben wij geen contact, s-vader kant leeft niet meer, s-moeder kant is stokoud, dement en doof. Die denkt zelfs elke keer dat wij de taxi chauffeur zijn.. En niet haar kleinzoon en zn vriendin hahaha)

Maar als wij maar blij zijn:D

19. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Misslisa; Vergat jou helemaal! Welkom (terug) en klets gewoon maar weer mee. Je hebt er alleen een dagtaak aan om het bij te houden hahaha..

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Neej hij doet het niet en er is een wachttijd van 8 min op upc en geen In om te waxhten hahahah

Deel Deze Pagina