@ Wish; Jeetje meid, goed van je dat je idd effe het UWV gaat bellen. Want dit slaat nergens op, je draagt wel een kindje in je en je zit niet voor niks thuis joh! Snap dat je er boos om wordt, zou ik ook zijn.. Dikke knuffel @ Vagans; Nou vind dat je toch behoorlijk wat hebt gedaan hoor En tja de dingen die ik hier doe zijn ook dingen die moeten gebeuren.. Ik wou vandaag nog meer doen maar de kleine gaf aan dat dat niet mocht ( klapte dubbel van de pijn in mn bekken & heupen)... wbt. je hondjes: Denk dat als je eenmaal op pad bent het wel gaat hoor. Ik wil ook altijd ons woefje meenemen maar dat kan helaas niet altijd. Is soms wel even moeilijk, maar als we eenmaal weg zijn dan gaat het wel met me. Maar het is net alsof ik mn kindje achterlaat dan hahahaha..
Ja idd!!! Mijn hondjes zijn echt ALLES voor me En nu weet ik wel dat ze het hartstikke leuk vinden bij mn ouders dus dat het voor hun ook een soort van Logeer partijtje is Vooral alle aandacht die ze bij mn vader op zn werk krijgen zullen ze wel leuk vinden en ze mogen door vrij over het hele terrein lopen! (steigerbouw bedrijf) Dus het komt wel goed, maja toch he... hihi
Haha moedergevoelens Vagans. Hoort erbij Pff ben bezig om met programma van hema een foto album te maken.. Jeetje wat een werk zeg.. En leuk in combinatie met hormonen: Het is nooit naar je zin hahahaha..
@wish zou het anders ook gewoon met de arbo bespreken die zijn vaak eel soepel omtrend zwangerschap. en denk dat je werk maar moet gaan beseven dat je waarschijnlijk helemaal niet meer komt. want je moet echt aan je zelf denken. want anders heb je voor altijd bi (= beken instabilteid)
Even ego hoor!! ARGGGGGHHHHHH ik heb ruzie met het foto album wat ik aan het maken ben. Meeste pagina's zijn naar me zin en gewoon leuk.. Maar er zijn 2 pagina's waar ik ruzie heb met de achtergronden en 1 foto.. Ik wil een foto van mannetje en mij ( van in het begin ) erin planten maar elke leuke foto die ik vind staan allemaal stomme mensen op de achtergrond.. ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
@ troetel: HAHA ja dat soort dingen gaan nooit meteen in 1x goed Enne moedergevoellens betreft mn hondjes, die heb ik altijd al Hahahaha!
Ik ben er in december al mee begonnen.. En het moet een album zijn van 2009-2010.. Dus wil het toch wel eens afronden hahahahaha.. Dus in 20 x gaat het nog niet goed.. Maar de foto ben ik inmiddels al uit.. Alleen nu vind ik de achtergrond van het hele album niet mooi meer whahahahahaha..
@ Troetel: O hahahaha ja dan mag het nu wel een keertje lukken ja! Hee meiden hoe zit dat trouwens met het afsteken van wierrook? Is dit eigenlijk schadelijk???
Grrr.. ik ga er zo mee stoppen anders word ik nog bozer wierrook; Eigenlijk geen idee, goede vraag.. Ik heb het gewoon gebrand hoor hier sinds de zwangerschap al enkele keren, dus lijkt me dat dat niet zo'n kwaad kan.
Ja maar zegt die teamleider....je kan toch gewoon nachtdienst doen...dan hoef je alleen maar te zitten en collega's doen het werk wel pfffffffffffffff wat moet ik er perse doen dan???? En had allang zelf bedacht dat als oefeningen ofzo aanslaan en evt met bekkenband dat ik heus wel weer wat nachtjes wil werken maar niet PUSHEN aub
@ Wish: niet leuk dat ze blijven pushen nee! dat werkt meestal juist averechts! Voor jezelf opkomen hoor! en wat wierrook betreft, thanx, blijf ik het lekker stoken!
Trouwens nog wel ff leuk nieuws....heb 3-4d echo op mijn verjaardag!!!! 15 februari...ben dan 27 weken Ennn mannetje heeft gisteren baby ook voelen schoppen....echt leuk!!!
@ Wish: Wat leuk! Ik heb hem op 17-feb ben dan 26 weken Vriendlief heeft hier de baby al meerdere malen gevoeld en ook mn moeder & mn zusje hebben dr gevoeld Is erg leuk ja!
wish probeer het naast je neer te leggen en overleg morgen met je therapeut of het wel verstandig is om te gaan... enne ze weten heus wel dat als jij wel een nachtdienst gaat draaien dat je dan niet blijft zitten en wel wat gaat doen dus das gel*l van ze!!! * geweldig dat je op je verjaardag een pretecho krijgt!!! leuk is dat he als iemand anders de kleine ook kan voelen... gister was mn zoontje de gelukkige.. die vond het maar wat raar maar wel geweldig!! welkom misslisa... sterkte met bijhouden van alles... ik ben nu 3,5 uur niet online geweest en moest 6 pagina's teruglezen... flower kun je ook vragen aan ze waarom ze je opzoeken? anders vragen en dan antwoorden en vragen of ze je met rust laten... @upc: wij hebben ook upc maar nergens last van.. af en toe dat het stoort en dan belt manlief en is het weer voorbij! in 2,5 jaar tijd heeft ie 2 keer moeten bellen (en daarvan was 1 keer over de nieuwe mediabox) pff wilde vanmiddag ff wat leuks doen met mn zoontje... ben ik ZITTEND in slaap gevallen... wilde ik daarstraks met hem naar het bos gaan: regen.... zei net: sorry dat mamma in slaap is gevallen, dat was niet de bedoeling zegt het lieverdje: geeft niet mamma je mag wel slapen want dan groeit de baby *verliefde smiley*
Vind het zo grappig dat het heel lang duurde voordat ik wat voelde en dat ik nu eigenlijk de hele dag door schopjes voel
Wish: wat vervelend zeg dat ze je zo "dwingen"! Wel super leuk dat je die echo op je verjaardag hebt Lijkt me ook zo leuk om te doen alleen ik heb geen idee waar je dat kunt laten doen, en met hoeveel weken Mutsevluts: Wat lieff van je zoontje!!!!!
Gewoon ff op google zoeken naar een echobureau bij jou in de buurt. Beste tijd om zo'n pretecho te doen is tussen de 27 en 30 weken.(werd mij verteld) Zijn wel prijzig...hier in Utrecht 110 euro maar ja tis wel superrrrrrrleuk!