Ben niet zo heel goed met alles bijhouden, maar lees wel veel mee Flower gefeliciteerd, ik zie dat je jarig bent! Ik ga zo naar de VK, controle en een korte echo omdat de kleine met de 20wkn echo zoveel bewoog. Vind het natuurlijk helemaal niet erg, kan ik weer even kijken!
Veel plezier Cin. Zo ben ik hier vandaag al geweest? Vlgens mij niet he? Vanmorgen naar de huisarts gegaan. Voor mijn zwangerschap had ik vitaminetekortjes en er is eigenlijk nooit uitgezocht waar dat door komt. Dus als ik geworpen heb ( ) moet ik een darmonderzoek gaan doen. Verder voel ik me wel weer wat beter. Straks even boodschappies doen, misschien doet de buitenlucht goed. Nog meer echo's / afspraken today?
EN voordat ik het vergeet: FLOWERTJE Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van. De zon schijnt mooi voor je
Zo Vagans, 22 weekjes alweer. Gefeliciteerd EN Hopmarjanneke en Senna alweer 26. De tijd vliegt he.. WOW Wish; succes met de bekketherapeut. Stom want ik was bij de huisarts en ik vermoed BI. Maar ben het vergeten te vragen. kan ik gewoon een fysio bellen en een afpraak maken? Bloemmm lekker rustig aan he meis? Troetel: Lekker avond eten als ontbijt .. GEwoon aan toegeven hoor
♥ Bevallingslijst Mei mama's 2011 ♥ 26 April Flowertje 2e kindje ziekenhuis Jongen fv 28 April Marjan(36) 2e kindje ziekenhuis Meisje Bv 28 April Senna 1e kindje ziekenhuis Verrassing 28 April Aukje(26) 2e kindje thuis Jongen Bv 29 April Binna (27) 2e kindje ziekenhuis meisje Fv 02 Mei Sanny76 (34) 1e kindje ziekenhuis Zegt het nietBv 05 Mei Meedje (25) 1e kindje ziekenhuis? Zegt het niet Bv 06 mei liset (30) 3e kindje thuis/zkh Meisje bv 07 Mei Lapalma 1e kindje thuis/ziekenhuis Verrassing fv/bv? 07 Mei Sunnie (27) 1e kindje thuis? meisje bv 08 Mei Muts 2e kindje ziekenhuis Jongen fv 13 mei Bas175(29) 2e kindje Zegt het niet Bv 13 mei GuusjeB (26) 1e kindje ziekenhuis Verrassing Bv 13 mei Cin22 (22) 1e kindje ziekenhuis Meisje FV 18 Mei Wish 1e kindje Jongen ziekenhuis fv 18 Mei Bloemmm (21) 1e kindje Meisje Bv 21 Mei Monika(30) 1e kindje ziekenhuis Jongen bv 23 Mei Chaartje 79 (31) 2e kindje ziekenhuis Zegt het niet Bv 23 Mei Bamboepen(23) 1e kindje Ziekenhuis Meisje bv/Fv ? 23 Mei Meimama (27) 1e kindje Ziekenhuis Zegt het niet bv 24 Mei Rianne(30) 4e kindje Meisje (ks 38 wk) Bv 25 Mei Troetelbeer(20) 1e kindje Thuis Meisje Bv 26 Mei Sunnyqueen(23) 1e kindje Verrassing 26 Mei Vagans (24) 1e kindje Ziekenhuis meisje Bv ♥Buddylijst♥ Marjan 28 april / Marieke 5 mei Flowertje 26 april / Mutsevluts 8 mei BinnaBinna 29 april / meimamma 23 mei Monika 21 mei / Sanny76 2 mei Sunnyqueen 26 mei/ Aukje 28 april Wish 18 mei / Vagans 26 mei Senna 28 april / Troetelbeer 25 mei La Palma 7 mei / Bloemmm 18 mei Chaartje79 / La Palma Hoeft geen buddy!!! Liset Rianne GuusjeB ♥Afsprakenlijst♥ 20-01 Cin22 vk 21-01 Troetelbeer controle vk 21-01 Chaartje79 controle VK 24-01 Sanny76 pretecho! 24-01 Bloemmm Controle vk 24-01 Bas1759 Controle Gyn 26-01 Bamboepen controle VK 28-01 Marjan controle FA + suikertest + CTG 31-01 Sunnie 3d pretecho 01-02 Meimamma klinisch vk 01-02 Sanny76 controle vk 01-02 Bloemmm pretecho (25weken) 01-02 Cin22 4D echo 02-02 Monika controle gyn 04-02 Chaartje controle gyn 07-02 meedje verloskundige 09-02 Sunnyqueen controle gyn 09-02 flowertje controle gyn 11-02 Meedje intake kraamzorg 14-02 Chaartje79 pretecho 17-02 Vagans Pretecho 22-02 Muts controle VK 24-02 flowertje 4D echo 01-03 Bloemmm pretecho 01-03 liset start zwangerschapscursus 02-03 flowertje controle gyn 22-03 Bloemmm pretecho (32weken) 30-03 flowertje controle gyn 13-04 flowertje controle gyn ♥ Wie gaat wanneer met verlof ♥ 18-03 Aukje 19-03 Binnabinna 23-03 Meedje 01-04 GuusjeB 01-04 Marjan (voorafgaand 2 weken vrij, laatste werkdag 17-03) 04-04 Cin22 04-04 Wish 04-04 Sanny76 09-04 Sunnie 11-04 Meimamma 15-04 Sunnyqueen
tnks allemaal ben me haar aan het verven hahahahahhahahahahaha..!!! en het jeukt grrrrrr zo maar is uitspoelen ik had een uitgroei van hier tot tokio het groeit als kool
Hoi hmz ik heb alweer honger maar ben effe op bed gaan liggen.. ( had steken in mn borst bij mn hart en mn bekken/heupen voelden heeeeeel brak &zwak aan).. Nu geen zin om naar beneej te lopen voor eten hahaha.. *rinkelt met een belletje. *ROOMSERVICE??!! Flauw zeg er komt niemand
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK heb zin in pannekoekennnnn Dus ik ga nu mix maken en pannekoeken bakken.. Ohhhhh wat is zwanger zijn raar
pfff wat zijn jullie lui zeg grapje hoor!! heb ff dagje met wat meer energie ... vanmorgen wasjes gedaan en de keuken een beetje en uurtje zitten bellen .. tussen de middag paar boodschapjes en met zoonlief lekker croissantjes zitten smikkeln.. net 3 boeken opgehaald met geboortekaartjes maar der zit er 1 tussen waarvan ik zoiets heb van hmm dat is wel een leuke maar geen 1 die eruit springt van dat is m!! was wel een superleuke drukkerij .. goeie uitleg kwa printkosten, de extra's die hun kunnen bieden enzo en ik mag de boeken een week houden.. zit er nix tussen dan mag ik ze omruilen voor nieuwe (morgen dus hahaha) dames met de 22, 24 en 26 weken: gefeliciteerd!! flower welke kleur wordt het??? vagans veel plezier dit weekend... hier ook instructies over de hond hoor... als het aan de jongens ligt waar ze soms gaat logeren dan krijgt ze Poolse worst enzo whaha troetel jij eet ook vanalles he??? ben beetje jaloers want ik kan niet alles meer eten... frikandel speciaal ow heerlijk maar helaas vind beebje dat niet....
Gewoon lekker donker bruin hihihi lekker makkelijk uit een pakkie... Ik ga vanaag lekker wokken met vriendlief is niet zo heeel duur inclusief drinken en dacht doe nou eens niet zo moeilijk met geld en gewoon gaan.. Ben namelijk heel zuinig met me centjes maar wil gewoon wat leuks doen even alles vergeten. .. Kindje lief blijft bij opa hihi
pannenkoeken hmm heerlijk, hier staat de poffertjes mix klaar voor vanavond. ook lekker. even een vraagje; voelen jullie de baby ook wel eens een 3 a 4 uur helemaal niet om dan ineens weer wat schopjes te voelen? en merk ook dat als hij de ene dag wat drukker is dat dan de dag erna rustiger is, net of hij dan wat meer rust ofzo.. hoelang slapen baby's eigenlijk rond deze termijn iemand een idee? merk dit nu omdat ik de hele dag thuiszit en dan valt het natuurlijk extra op als het stil van binnen is. @flower; veel plezier straks!
Babys slapen nog best veel in de buik maar op een gegeven moment voel je dat ze een ritme krijgen hiwr is hij meestal wakker om 21;00 dan weer om 23;00 Sochtends ook en dan van 10 tot 12 stil en smiddag zoals nu begibt hij weer... Nergens om je druk over te maken meid mocht je het niet vertrouwen aan de bel trekken
@Senna, volgens mij slapen de baby's nu erg veel! Meer dan dat ze wakker zijn als ik het niet mis heb.. Bij mij is ze ook de ene dag veel drukker dan de andere dag. Maar dat ligt meestal ook aan wat ik doe.. Als ik rustig ben is zij juist best druk en als ik druk ben is zij rustig. Ik merk trouwens wel dat ze steeds harder begint te trappen, mijn prinsesje wordt sterk!
ok, las nml verhalen op internet van vrouwen die ieder half uur wel beweging voelde en dan ga je toch twijfelen... en ik heb een angelsound dus als het voor mijn gemoedsrust te lang stil blijft zet ik die er wel op haha. maar wist niet dat baby's bv een aantal uur achter elkaar sliepen. dacht dat die bv 15 min. wakker zijn en dan 15 min. slapen etc.