Ohhh nu moet ik plassen en mijn voet doet auwie en ik moet naar boven om te plassen!! want beneden hebben we nog geen wc.. grrr. Maar even op bejaardentempo dan. Ohja meiden. Heb in het babyuitzet gedeelte v.h. forum een topic geplaatst met mijn uitzetlijst. Wie weet zijn er meiden die hem willen aanvullen of opmerkingen hebben. :d
Hoiii!!! Even vanuit een heel saaie studiezaal in het archief waar ik werk! Klinkt stoffig he... hahaha, maar normaal leid ik vaak schoolklassen rond en doe daar leuke opdrachten mee, dus dan is het juist heel levendig, maarja, bijna kerstvakantie, dus geen groepen nu en wel veel zieke collega's en collega's op vakantie, dus ik moet hier de hele dag invallen.... zucht... Heb nu lekker ZP in een klein venstertje open staan op de pc, dan valt het niet zo op en kan ik tussendoor lekker met jullie meelezen! @Wish, gefeliciteerd met je jarige man! @Sunny, gets, het blijft jullie inderdaad niet bespaard zeg! Veel sterkte met de begrafenis en ook met je oom! Hopelijk knapt hij zoveel mogelijk weer op! @Marjan, gelukkig had je geen last van die gladheid. Toch best spannend... Hier in het westen alleen nattigheid. @Troetel, gatsie, daar zou ik ook heel erg van schrikken! Gelukkig voelde je de beeb meteen weer even, pfieuw! Was je nog op tijd bij de wc boven? Hier nog maar 1 nachtje voordat we de echo hebben!! Woehoeei!! En we hoeven pas om 11.00u, dus ik kan lekker uitslapen morgen. Ben errug moe, dus dat komt echt als een cadeautje! En vanaaf voor de 2e keer naar yoga. Daar heb ik ook echt zin in. Het was vorige keer heel erg gezellig! Wel jammer dat ik dit keer op de fiets moet, maarja. Vriend heeft kerstgala op de school waar hij werkt en heeft dan de auto mee, sniff... Nou ja, ik zit te piepen, want het is maar een kwartiertje fietsen ofzo, haha. Hopelijk plenst het dan niet. Zo, ik ga weer even iets werk-achtigs doen. Groetjes!
Hè troetel, da's schrikken zeg!!! Anders voor de zekerheid even langs de HA hoor! Zeker met je been, misschien iets gekneusd. @vagans: naja gelukkig dat je hondjes zijn opgeknapt.
@ Marjan; Ja het gaat nu wel iets beter. Kijk het even aan en vriendlief kijkt er vanmiddag even naar. Is BHV-er en heeft me telefonisch al helemaal doorgelicht haha. Als de pijn morgen nog ondragelijk is of ik maak me zorgen ga ik wel even naar de HA. Maar ja een kneuzing kunnen ze weinig aan doen. Rustig aan doen en pootjes omhoog (doe ik nog niet vaak gnoeg zeker sinds ik zwanger ben hahaha)..
Troetel heb net je uitzetlijst bekeken en wat opmerkingen geplaatst. Balen hè dat je dan nu verplicht moet zitten hè, wanneer je dat niet bent gewend.
Toen ik net gevallen was ben ik ook nog even de poort dicht gaan doen ( is best een eind lopen van de hal naar de achterkant v.d. tuin) .. Die stond open en moest dicht haha. Maar ben wel op mijn sloffen gegaan want mn schoen kreeg ik niet aan.. Sinds 12 weken zwangerschap ben ik ook extreem misselijk dus inmiddels wel een beetje gewend om na elk afwasje, wasje etc te moeten gaan zitten/liggen/rusten. Maar ja een tintelende voet en been erbij is ook niet lekker. Heb mn tijd maar benut door even de doos met babykleertjes die we al hebben door te spitten en te strepen wat we allemaal al hebben en hoeveel. Heb me toch nog nuttig gemaakt! Ga even kijken in het andere topic
Muts, mijn oren doen niet echt pijn meer maar het dove is nog niet helemaal weg... Stijgende lijn maar nog geen einde! Sunnyqueen, jakkes, veel te veel slecht nieuws om je heen inderdaad, kan me voorstellen dat je denkt dat het wel eens mag stoppen... Troetel, niet zo gevaarlijk doen! Eng meid, rustig aan doen hoor! Mss jezelf even laten nakijken bij een arts? Mijn zus had vandaag haar 20 weken echo en ze krijgt een jongen! Leuk leuk, 4 neefjes, zal ik de 5e dragen???
Joepie... krijg zojuist bericht dat we zeer waarschijnlijk vanaf 29 december weer een internetaansluiting zullen hebben!!! Ik blijf toch wat voorzichtig omdat we al vaker een toezegging hebben gehad mbt ADSL en dan was het uiteindelijk toch niet mogelijk. En iedere keer moest je er zelf weer achteraan fietsen :x Dus ben voorzichtig blij!!! Dan kan ik ook 's avonds/weekends met jullie meekletsen *mist een juichende en dansende smiley*
JEEEEEEEEEEEEEEEJ Hopmarjanneke. Met internet het jaar uit dan! Op hoop van zegen dat ze dit keer de toezegging ook nakomen
pff alles gaat fout vandaag! Ik voel me weer licht in mn hoofd, en daardoor gaat alles wat ik wil doen nog moeilijker! heb het er ook helemaal warm van! Planten water geven: Alles zeiknat Tafel soppen: Wierook houder kappot laten vallen Afwassen: Glas kappot maken Vogels voeren: Voer laten vallen Was ophangen: wasrekje slopen! Grrrrrrr Ik pak mn boek en ik doe NIKS meer!
Hmm Vagans groot gelijk hoor meissie! Lekker rustig aan doen en lekker zitten. Ik was vandaag ook vrij ijverig en wilde veel doen. Ging ik even naar boven iets halen, donder ik de trap af met een doos in mn handen. Bont en blauw en overal pijn.. Ja zie dan nog maar eens alles te doen.. grrr Ga maar gauw nog effe de afwas doen en kijken wat we eten vanavond. Misschien kan ik voor vriendlief thuiskomt ook nog even de stofzuiger er door doen. Liefs
Zo dames alles is op de lost heb er een briefje bij geschreven dat er geen loonbeslag meer is nu dus afwachten en duimen duimen jullie met me mee...???
Goedemiddag! Niet mijn dag vandag, maar dat lees ik bij meerdere mensen. Marjan, doe je heel voorzichtig als je terug rijd naar huis? Enorm veel sneeuw en gladheid(in Hoogezand, dus zal richting grens nog wel erger zijn) Vind het wel grappig dat je bijna elke dag langs mijn huis rijd Troetel, ga anders even naar de dokter... Vind het echt een nare val als ik het zo hoor! Ik ga er weer vandoor, even slapen op de bank. Nog 1 nachtje en dan de echo!!! Sunny(of sanny) jij ook veel plezier!
Probeer het thuisfront te bereiken voor overleg. Hoort de foon kennelijk niet en de verbinding wordt nu ook steeds verbroken naar de duitse handy, kl*te zooi. Groningen is het droog.
Zo het huis is schoon en het eten staat klaar. We gaan nu lekker eten en daarna ga ik voor de buis hangen! Een fijne avond meiden!
Mutsevluts, volgens mij heb je voor de kraamzorg 2 kruiken nodig. Mijn moeder heeft er nog 1 liggen die ze weleens voor de kleinkinderen gebruikt. Deze kan ik mooi in de kraamperiode lenen. Verder heb ik zelf ook nog een pittenzak, dus wij hebben genoeg dingen om ons kleintje straks warm te houden! La Palma, heb je een foto van je jurkje? Je hebt me nieuwsgierig gemaakt hoor! Veel plezier vanavond! Troetelbeer, wat leuk dat jij ook een box van MP haalt! Lastig als mensen laag aangeven, maar er toch nog een flink bedrag voor willen hebben! Gewoon rustig verder kijken hoor en volhouden! Dat is altijd mijn MP advies. Wat een schrik, je val! Maar wat gaaf dat je kleintje liet weten dat alles goed gaat! Tsjonge dat jij nog steeds zo ziek bent, nou ja, eigenlijk bent geworden Wish, gefeliciteerd met je vriend! Alles goed met je kleintje? Sunny, bah wat naar allemaal. Heel veel sterkte en ik hoop echt dat jullie nu overgeslagen worden en volledig kunnen gaan genieten van o.a. je zwangerschap van 17 weken! Ik heb de zorgverzekering gebeld over de gezinspolis. Nou, volgens mij heb je daar pas iets aan als je in ieder geval al 1 kindje hebt om voor te zorgen. Grrr kinderopvang voor de overige kinderen in het gezin . Dat soort dingen. Nou ik bespaar nu mooi 450 euro en we hebben enkel de basisverzekering genomen. Moet je trouwens echt zo´n kraampakket hebben ook als je poliklinisch wil bevallen?
helluuur ladies nog een paar nachies slapen en dan ga ik lekker naar Spa zuiver heerlijk ontspannen de sauna's in alleen ga der niet lang in blijven maar wel lekker zwemmen en ontspannen whooohooo heb er zo een zin in