Hiep hiep hoera! Flowertje is jarig! @ Senna, had de kleine vandaag nog niet gevoeld. Begon een beetje zenuwachtig te worden, en nu ik ff rustig op de bank zit, begint hij een beetje te trappen, dus ben weer gerust gesteld.
IIk ben zelf heel druk in beweging op een dag dus ik voel het kindje op de dag heel weinig tot nooit. Voel dr zowiezo vind ik nog heeeel weinig. Gister voelde ik schopjes en was ik helemaal in mn ellement. Maar ja zit pas op 22 weken dus hoef dr nog niet regelmatig te voelen, maar ja je leest hier van iedereen verschillende verhalen dus je gaat weleens twijfelen. Hier weer paar uurtjes gewerkt en thuis benedenboel lekker in orde gemaakt. Bloemetjes gekocht om de lentesfeer in huis te halen. Ik wilde eigenlijk nog ramen wassen. Maar ja dat heb ik op mn werk gedaan en nu hier geen zin meer in. Morgen weer eend ag, dan korter werken dus wie weet meer animo. Hier merk ik met eten ook hoor dat ik niet alles meer hebben kan. Vooral uien en pittig eten/ veel kruiden kan ik niet meer tegen. Gelukkig dat daar altijd wel wat op te verzinnen valt. Net even een lekker fruitmomentje gehad, voor de vitalemientjes. Appeltje, banaantje en cranberrysap.
Palma fijn dat je je wat beter voelt meid. Fysio kan je idd zelf bellen heb je geen verwijzing van HA voor nodig. Meedje veel sterkte dikke knuffel en gewoon toegeven aan je emoties hoor meid! Meiden gefeliciteerd met jullie 22, 24 of 26 weken!
Ik ga even wat opruimen in de babykamer. Dat is 'leuk' opruimen. Gek dat je geen zin hebt om het huis schoon te maken maar de babykamer met liefde doet
Dank dank voor de felicitaties Beweging.... ik heb zittend werk en soms denk ik zelfs wel "ga eens slapen... t lijkt wel een golfslagbad daar binnen" En soms als je je er op concentreert dan is het ineens alsof ze daar op reageren en juist superstil blijven Nee, ik kan ook niet meer alles eten hoor... vanmiddag broodje rookworst op... heb ik dus nu nog "last" van. Naja, lang leve de karnemelk Er gaat hier smiddags een pak karnemelk door, neem tegenwoordig iedere dag een pak mee naar mn werk.
Ik kwam er vd week bij toeval achter dat rauwe rode paprika "snoepen" bij mij ook helpt tegen maagzuur...
Zo, hier zijn alle beestjes weer gedaan, en de spullen staan klaar voor mn vader als die komt, Tassen zijn zo goed als ingepakt en vriendlief is nog steeds niet thuis, het doet er lang over. Wss is die eerst nog ff boodschappen doen ofzo. Kwa eten ik kan alles eigenlijk nog gewoon eten! heb niet trek in bijzondere dingen en er zijn ook geen dingen die ik ineens niet meer lust...
heh jakkie, de vogels hier hebben ook lentekriebels door het zonnetje...Ik heb een koppeltje wippende duiven op mn schutting zitten ahahaha
Ikke lui vandaag?? Ikke juist hyperactief vanalles doen hahahaha.. Enne tja vanalles eten, dat is ook nog maar sinds kort hoor.. Bepaalde dingen die ik lekker vind kan ik nu nog niet verdragen.. De eerste 12 weken kon ik 1 hap van elke maaltijd binnen krijgen en die ging er vaak nog uit. Van 12-20 weken heb ik elke ochtend lopen kotsen en kon ik alleen 'lichte' dingen verdragen.. Met 20 weken kreeg ik zware griep.. Dus nu sinds 2 weken kan ik een beetje eten wat ik wil en krijg ik ook overal zin in haha.. Hmm mn energie raakt vandaag maar niet op Ben al vanaf 7 uur in de weer met vanalles: afwassen, keuken schoon, was draaien, was ophangen, was opvouwen, brieven opstellen, hondje uitlaten, aardappels schillen voor vanavond, oud papier van garage naar de hal verslepen, pannekoeken bakken.. En energie is nog niet op! Al heb ik nu meer zin in plezier met manlief maar ik weet niet hoelaat die thuis komt.. ( ga ik daar straks op bed liggen en komt ie pas over een uur thuis hahahahaha).. Bewegen v.d. baby: ze is hier de ene dag rustig, andere dag druk. Als ik rustig zit/lig is ze lekker actief. Soms ook als ik bezig ben, ze schopt wel steeds harder.. Gisteren riep ik echt ineens: AUW TRUT! hahahaha Vriendlief gisteren even zijn hand op mn buik gelegd maar de arme a.s. papa kon dr nog niet voelen Ohhhhjaaa morgen controle vk Hartje horen
Heey dames, Pffff jullie kletsen heeeel veel hoor ik zit op mijn werk dus kan niet alles teruglezen.. Maar ik wilde even zeggen: Gefeliciteerd met je verjaardag Flowertje!!!!! En ik zag een bevallijstje voorbij komen, vanavond zet ik mezelf er ook tussen Hoever zijn jullie eigenlijk allemaal met de kinderkamer?
@Muts: Is dat nou veel duurder? Kaartjes via een drukkerij bestellen of zoals je veel ziet via internet? @Eten: ik kan alles eten haha en vooral slechte dingen...ben nu gek van saucijzenbroodjes!!! @Baby voelen:Hier voel ik sinds maandag de baby elke dag de hele dag door...behalve als je er ff voor gaat liggen om te voelen dan wil ie zich nog weleens stil houden. Nou ben bij bekkentherapeut geweest...ik ben er dus mooi klaar mee.Al mn banden rondom mn bekken zijn geirriteerd.Vaak hebben vrouwen alleen last van of de liezen of het schaambeen of de rug...ik heb alles voor de prijs van 1:x Advies van haar is dus NIET gaan werken.Belangrijkste met dit soort klachten is de balans vinden tussen rust en activiteit en dat gaat in de zorg dus niet.Avonddienst is teveel lopen dagdienst idem en nachtdienst teveel zitten Verder mag ik een bekkenband gaan halen voor ondersteuning...tijdens zwangerschap vind ze het gebruik hiervan alleen maar goed als dat helpt....na bevalling is ander verhaal. Heb oefeningen mee naar huis gekregen en maandag weer terugkomen. Nu leidinggevende weer bellen(weer een andere) dat ik voorlopig dus nog niet kom.
Euhm wij hebben de babykamer al geverft. Vloer lag er al in (laminaat). We hebben nieuwe hoge plinten tegen de muur gemaakt. van het weekend de gordijnrails weer ophangen. Dr hingen al rolgordijntjes op die kamer, die hangen we ook terug en de plafoniere hangen we op. Ik heb de gordijntjes ook al binnen. Maar die hangen ik pas op als de babykamer er is i.v.m stof enzo. De babykamer wordt 24 februari bezorgt. Dus voor die tijd nog een keer de vloer extra goed boenen en de ramen wassen
Heh wat k.l.o.t.e Wish. Nou probeer een goede tussen weg te vinden die prettig voor je is. En je therapeut zegt dat je niet moet gaan werken dus laat ze het lekker uitzoeken op je werk!
ff snel... wish ik had op mercard/intercard gezocht en daar staat op de site dat je naar een drukkerij in de buurt kan gaan voor de kaartjes... heb besloten om dat te doen zodat je meer kan overleggen kwa lay out enzo... vervelend dat je alles in 1 keer hebt gekregen aan je bekken... wel fijn dat de therapeut je goed advies heeft gegeven!!! enne de werkgever kan vervanging voor je betalen... dus gewoon je eigen balans proberen te vinden en jammer dat de werkgever/je collega's je moeten missen... marjan helaas had zoonlief geen droom maar was het echt mn zoontje ziet meer dan ons... helaas helaas!! maar we hebben er gelukkig hulp voor!! babykamer: op de helft de kledingkast en 1 muur moet nog geverfd worden en ik moet nog de gordijnen naaien (of kant en klaar kopen ) ow manlief staat voor de deur... snel eten maken en de boeken ruilen
Zooo, heb ik toch nog even de babykamer opgeruimd vandaag.. Nu ga ik lekker Kip Tandoori met rijst voor mezelf maken en dan eens kijken of er iets leuk op tv is vanavond!
Wat vervelend Wish!! Denk maar goed aan jezelf meis! Oke, dus jullie zijn eigenlijk net zover als ik met de babykamer haha!
♥ Bevallingslijst Mei mama's 2011 ♥ 26 April Flowertje 2e kindje ziekenhuis Jongen fv 28 April Marjan(36) 2e kindje ziekenhuis Meisje Bv 28 April Senna 1e kindje ziekenhuis Verrassing 28 April Aukje(26) 2e kindje thuis Jongen Bv 29 April Binna (27) 2e kindje ziekenhuis meisje Fv 02 Mei Sanny76 (34) 1e kindje ziekenhuis Zegt het nietBv 05 Mei Meedje (25) 1e kindje ziekenhuis? Zegt het niet Bv 06 mei liset (30) 3e kindje thuis/zkh Meisje bv 07 Mei Lapalma 1e kindje thuis/ziekenhuis Verrassing fv/bv? 07 Mei Sunnie (27) 1e kindje thuis? meisje bv 08 Mei Muts 2e kindje ziekenhuis Jongen fv 13 mei Bas175(29) 2e kindje Zegt het niet Bv 13 mei GuusjeB (26) 1e kindje ziekenhuis Verrassing Bv 13 mei Cin22 (22) 1e kindje ziekenhuis Meisje FV 15 Mei Misslisa(23)1e kindje ziekenhuis Jongen BV 18 Mei Wish 1e kindje Jongen ziekenhuis fv 18 Mei Bloemmm (21) 1e kindje Meisje Bv 21 Mei Monika(30) 1e kindje ziekenhuis Jongen bv 23 Mei Chaartje 79 (31) 2e kindje ziekenhuis Zegt het niet Bv 23 Mei Bamboepen(23) 1e kindje Ziekenhuis Meisje bv/Fv ? 23 Mei Meimama (27) 1e kindje Ziekenhuis Zegt het niet bv 24 Mei Rianne(30) 4e kindje Meisje (ks 38 wk) Bv 25 Mei Troetelbeer(20) 1e kindje Thuis Meisje Bv 26 Mei Sunnyqueen(23) 1e kindje Verrassing 26 Mei Vagans (24) 1e kindje Ziekenhuis meisje Bv ♥Buddylijst♥ Marjan 28 april / Marieke 5 mei Flowertje 26 april / Mutsevluts 8 mei BinnaBinna 29 april / meimamma 23 mei Monika 21 mei / Sanny76 2 mei Sunnyqueen 26 mei/ Aukje 28 april Wish 18 mei / Vagans 26 mei Senna 28 april / Troetelbeer 25 mei La Palma 7 mei / Bloemmm 18 mei Chaartje79 / La Palma Hoeft geen buddy!!! Liset Rianne GuusjeB ♥Afsprakenlijst♥ 20-01 Cin22 vk 21-01 Troetelbeer controle vk 21-01 Chaartje79 controle VK 24-01 Sanny76 pretecho! 24-01 Bloemmm Controle vk 24-01 Bas1759 Controle Gyn 26-01 Bamboepen controle VK 28-01 Marjan controle FA + suikertest + CTG 31-01 Sunnie 3d pretecho 01-02 Meimamma klinisch vk 01-02 Sanny76 controle vk 01-02 Bloemmm pretecho (25weken) 01-02 Cin22 4D echo 02-02 Monika controle gyn 04-02 Chaartje controle gyn 07-02 meedje verloskundige 09-02 Sunnyqueen controle gyn 09-02 flowertje controle gyn 11-02 Meedje intake kraamzorg 11-02 Misslisa Controle VK 14-02 Chaartje79 pretecho 17-02 Vagans Pretecho 22-02 Muts controle VK 24-02 flowertje 4D echo 01-03 Bloemmm pretecho 01-03 liset start zwangerschapscursus 02-03 flowertje controle gyn 22-03 Bloemmm pretecho (32weken) 30-03 flowertje controle gyn 13-04 flowertje controle gyn ♥ Wie gaat wanneer met verlof ♥ 18-03 Aukje 19-03 Binnabinna 23-03 Meedje 01-04 GuusjeB 01-04 Marjan (voorafgaand 2 weken vrij, laatste werkdag 17-03) 04-04 Cin22 04-04 Wish 04-04 Sanny76 09-04 Sunnie 11-04 Meimamma 15-04 Sunnyqueen
Zoo mezelf er tussen gepropt Trouwens ik zag bij iemand staan "intake kraamzorg", wordt je daar zelf over gebeld? want dat moet 3 maanden van te voren toch?
Ik geloof dat het kraambureau jou beld voor een intake. Na inschrijving heb ik een bevestigingsbrief gehad en daar staat dat ook in vermeld geloof ik
In de bevestiging brief bij mij staat dat hun gaan bellen voor een intakegesprek. Ben alleen nog niet gebeld