La Palma, he H&M hebben voedings bh's met beugel! Ik ga dus ook niet in een beugel loos ding he, ziet er niet uit
Is dat zo? Dan moet ik gauw gaan winkelen. Echt weer een goede reden m te shoppen. Ik wacht wel op mijn nieuwe salaris. Afgelopen maand hebben we zoveel uitgegeven aan ons huissie ( gewoon maar blijven pinnen, ken je dat ) dat we nu een beetje krap zitten. Maarja het is maandag al zover. Ga ik desnoods gelijk na mijn werk hahhahaha
haha la palma wat herkenbaar!!! zoooo makkelijk dat plastic pasje flower wat vervelend van de bekeuring... maar je boxer maakt het helemaal fleurig weet trouwens niet waar ik last van heb maar ben ff beetje van padje af (vandaar mn rare berichtjes en niet op iedereen reageren)... zoonlief heeft weer een enge man op zn slaapkamer die hem pijn doet (zoonlief ligt al 2 halve nachten bij mij in bed).. gelukkig komt vanmiddag mn vriendin om ff te helpen... en het enge is: ik heb het idee dat mn opa waar ik al 1,5 jaar geen contact meer mee heb is overleden en dat hij het is... tis een superlieve man maar hardhandig zonder dat ie het zelf doorheeft.... kga me maar ff aankleden (zoonlief is vrij vandaag) en dan grote ronde met de hond lopen
Gatsie muts...ik vind dat wel een beetje eng hoor! En sneu voor je kereltje dat ie bang is!!! Ik hoop dat je vriendin wat kan doen voor hem
@ La palma; Je bent niet de enige hoor. Ik heb bij de hema gewoon een paar bh's in een grotere cupmaat gekocht. Ik draag dus altijd met beugel en niet van die superdunne voering. Zo'n slap ding als die meegroeibh's zijn niks voor me. Voel me dan net weer 11 hahahaha. Heb wel 1 meegroeibh gekocht om te 'proberen' maar die heb ik welgeteld drie keer aangehad waarvan de meeste keren in bed met compressen omdat ik lek hahaha. Er is idd kans dat deze bh's dan straks nutteloos zijn, maar dit liever dan zo'n slap ding.. Afschuwelijk! Voedingsbh's met beugel.. Oehh die wil ik ook hahaha @ muts; Balen zeg meid dat je zoontje zo wordt 'lastig gevallen'. Hoop dat het gauw over is. Is voor zo'n klein mannetje niks en voor jullie als ouders zeker ook niet leuk! Even ego: Lig lekker in bed samen met de hond en heb net pannekoeken gegeten ( in bed haha). Ik dacht ga om 13:00 effe liggen maar had geen puf meer dus nu maar alvast lekker in bed filmpjes kijken. Ohja weer goed nieuws: Mijn mama krijgt een dezer dagen een huisje aangeboden via de woningstichting!! Ik ben helemaal blij Zij zelf schoot gelijk in de stress. Maar hoop toch dat ze het accepteert.. Ze gaat dan wel van eengezinswoning naar flat met 2 slpk. maar ja als je hier een woning+tuin wil zit je gewoon gauw op een wachttijd van 3 jaar. Hoop dat hier wonen voor de bevalling zwaarder weegt.. Ze riep van tevoren dat ze alles er voor over had zelfs naar een appartement gaan evt. dus hoop dat dit nog steeds zo is.. liefs
Muts meis hier ook last wordt er gek van maar moet het helaas zelf oplossen me dochter praat ook met diegene vanacht niet geslapen ik pfff
der zijn hier 2 mannen... de ene wisten we en die doet verder nix.. kijkt alleen en zit OVERDAG mn zoontje te "pesten" (zegt dan boe) maar die andere (nieuwe) die klopt hem op de rug (en niet zo zachtjes!) midden in de nacht... zoon is daar ook erg bang voor... voor meneer 1 niet maar meneer 2 wel... mn vriendin heeft gister al ff zitten praten met mn zoontje en die zei al dat ze kon helpen... troetel ik hoop dat ze het flatje accepteerd!!! enne hier is een wachttijd van minimaal 12 jaar op een 1gezinswoning met tuin(tje) het merendeel van de woningen die uit de verhuur komen worden verkocht... zo staat er sinds gister ineens een bord in de tuin bij de buren waarvan de achtertuin aan onze voortuin grenst... zijn we niet rouwig om want het zijn echt rare lui!! (zodra de zon iets schijnt loopt hij in zn korte broek of liever nog boxershort door de woonkamer... echt contact kun je er ook niet mee krijgen)...
@ Muts; Ja ze zijn hier niet echt duidelijk over de wachttijd. Maar sinds vorig jaar is er een regel in gekomen dat je telkens 1 jaar ingeschreven kan staan en kan reageren. Dit kun je aan het eind v.h. jaar verlengen. Maximale verlenging is 3 jaar. Dus lijkt me dan dat je na 3 jaar een woning moet hebben gekregen. Wachttijden vallen hier idd nog mee. Dit is voor mijn moeder ook een mazzel denk ik ( staat nu 1,5 jaar ingeschreven). Maar de woningen die waar zij eigenlijk op zocht zijn schaars hier. Ze wil graag een woning met 2 slaapkamers en een tuin. Maar het is hier óf flatjes of eengezinswoningen. En onder de woningzoekers zijn veel gezinnen, die gaan uiteraard bij die grote woningen voor op mijn moeder. Zij is maar alleen.. Dus hoop echt dat ze inziet dat ze deze woning het beste kan aannemen. Ze zit nu nml. in een uitzichtloze situatie met een te dure, te grote woning in the middle of nowhere met 3 werkgevers ( 2 met nachtdiensten en 1 met enkel ochtenddiensten).. Ga dr zo nog eens bellen/smsen ze nam vanmorgen niet op Liefs
Brr krijg echt de kriebels van dat soort verhalen muts Meiden ik zie de laatste tijd steeds meer over de zogenaamde labeldoekjes.Wat weten jullie ervan en wat is jullie mening?Het schijnt dat kids het geweldig vinden zo'n doekje met verschillende labeltjes?
Het is wel zo... Als je een kind een normaal doekje geeft met een label gaat het vaak aan het labeltje zuigen/ trekken/ voelen. Dus daar heeft iemand die heel slim is iets op gevonden ( was ik het maar want ze gaan als zoete broodjes ). Ik vind het wel schattig zo'n doekje, maar geen must ofzo
Neee zeker geen must maar ik vond iemand die ze zelf maakt...dus je kan dan je wensen aangeven wat kleur en motiefje betreft...leek me wel leuk
Hoi meiden, Muts wat een kriebelig verhaal. Heb weleens gehoord dat kindjes heel gevoelig zijn voor dat soort zaken. Hopelijk valt er iets op te doen. Vakantie: Wij gaan niet op zomer vakantie. Maar ik hbe begrepen dat in de babydoos van prenatal een 40% kortingsbon zit van Centerparcs (die je niet in schoolvakanties kan gebruiken). Wij willen dan een midweekje in november gaan. Als ukje prikjes heeft gehaden het water ook in kan. Hier lekker 2 uurtjes gewerkt vandaag. Voortaan vaste prik op de vrijdag, HEERLIJK! En als verrassing had mn liefje vanmiddag vrij genomen, die stond ineens op de stoep Die is nu restjes verf van de ramen en vloer aan het krabben. Kan ik van t weekend ff aan de poets
Hier hebben ze bij de Hema ook van die roze onderbroeken. Moet er ook nog een stuk of 3 bij hebben, dan kan ik de hele week die dragen zonder een "normale" te hoeven pakken. Die zitten niet zo fijn meer, al helemaal niet als je die positieonderbroeken gewend bent! En labeldoekjes... zijn die voor kids ook om mee te todden? Mn nichtje heeft zon lodgerdoekje aan dr speen. Die slaapt serieus niet meer zonder. Die knuffelt zich daarmee in slaap. Die heeft mn zusje dan ook aan de speen gemaakt.
Ja vind het ook gezellig dat ie dr is. En hij is zo heerlijk lief tegen me *zucht* tis zon poepie...*verliefde smiley*
@muts: ah okay, dat verklaart dat hij aangaf dat er iemand op zn kamertje was. Ik hoop dat je vriendin hem kan helpen! Oh fijn dat je al een keuze hebt kunnen maken mbt kaartje... zo ver zijn wij nog niet helaas @kraamzorg: hing vanmorgen in mn voicemail.... niet gehoord omdat we onderweg waren van/naar Enschede voor de ID-kaarten van vent en mezelf Dus moet nog maar even terugbellen... wanneer ik zin heb gemaakt. @Bloemmmm lekker chocolade taatrt.... ik ga zometeen monchoutaart maken en misschien ook direct nog een kwarktaart... maar da's afhankelijk van de ruimte in mn koelkast @meimama: dus jullie ook al een kaartje gevonden! @flower: balen van je parking ticket zeg, was het toch nog een duur etentje. Zeker koopavond??? Mooie knallie onderbox!!! En ook mooie buik uiteraard! @Rianne: oh wat een mooie foto!!! Ik is verliefd!!!! @La Palma: wij zijn een aantal jaren geleden met vrienden naar Italiƫ geweest. Hadden een frummel van 3 maanden oud, in de nacht gereisd was goed te doen Moet wel zeggen dat we "illegaal" bezig waren hoor... frummeltje lag niet in de maxicosi, maar mooi in de kinderwagenbak, pas bij de zwitserse grens weer officieel in de maxicosi. BH: ik draag normaliter ook met beugel, maar de voedingsbh's die ik heb, zitten dusdanig stevig dat het allemaal plezierig blijft. Nu weet ik niet hoe jou "voorkomen" is, maar ik normaliter 80B/85A... nu is het 85D als het inmiddels geen E is geworden. @troetel: oh wat fijn dat je mama nu zo lekker in de buurt kan komen wonen. Ze had toch ook een sollicitatiegesprek? Hoe is dat afgelopen? Nou goed nieuws hier... pake is afgelopen dinsdag dus voorzien van een nieuwe heup... en hij mag vandaag al weer naar huis Wordt met de ambulance thuisgebracht en daar volgt verdere revalidatie (zit in een soort van verzorgingstehuis) Ze werden gek van m in het ziekenhuis. Naja is ook niet zo verwonderlijk eigenlijk. Hij is zo dement als een deur en daardoor wordt hij "agressief"/opstandig. Hij heeft van de week het halve ziekenhuis bijeen getierd omdat de zuster m temperatuurde (via het oor) Pa heeft medelijden met de persoon die m fysiotherapie "mag" geven.
@ Labeldoekjes; vind ze wel apart, maar niet echt nodig nog denk ik. Hebben sowieso enkel nog maar knuffels en nog niet veel speelgoedjes of dergelijke. Speelgoed doen ze de eerste maanden ook weinig mee toch? @ Meimamma; Wat fijn mannetje lekker vroeg thuis hihi. Geniet er maar lekker van! @ Marjan; Hahaha moet wel lachen om hoe je schrijft over pake hoor. Het zal vast niet altijd plezierig zijn die dementie, zeker niet voor degenen die hem dagelijks ondersteunen en verzorgen. Maar de manier waarop je het zei kwam grappig over! Net mijn mama gesproken: ze was de eerste keer dat ik haar sprak vandaag een beetje koeltjes tegenover het huisje. Omdat het een flat is en ze heel erg gehecht is aan haar tuintje. Plus ze zag even niet hoe ze dat nu met doen met de afstand. Ze heeft 2 mnd opzegtermijn bij haar huidige werkgevers, terwijl haar woning waarsch 1 mnd opzeg heeft en de nieuwe woning zeker binnen 1 mnd te betrekken is. Plus ze moet al beslissen over die woning voor ze op sollicitatie gaat ( sollicitatie is 3 febr.). dus ik heb haar aangegeven dat het haar keus is en wij hoe dan ook achter haar staan. Al wil ze daar blijven wonen, die 2 uurtjes rijden is wel minder, maar voor haar hebben we het over.. Maar toen gaf ze toch aan dat ze wel wil verhuizen en ik zei haar dat ze dan toch een risico moet nemen. Ik bedoel als ze die woning niet aanneemt omdat ze bang is dat ze de baan niet krijgt, heeft ze straks de baan en niet de woning!! Het lijkt me beter als ze bv. nog heen en weer moet reizen voor werk omdat ze al een woning heeft, dan dat ze moet reizen omdat ze hier werk heeft maar nog geen woning. Ik ga effe plassen hihih
Yes voor nu zijn wij ook al uit een kaartje Ook al uit het gedichtje Even een vraagje. Weet een van jullie of je ook standaardjes hebt voor een klamboe? Beetje het idee als je voor een hemeltje/sluier hebt? Ik wil m liever niet aan het plafon hangen.