Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht

Mooi box hoor...laat je hem nu al staan tot aan de bevalling?

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Thnx:)

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    leuk hoor monika!!
    en zoals wish al vroeg: laat je m staan?

wij gaan m pas begin april opzetten... eerst de bank terug voor de verwarming en dan de box erin...

4. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hihi nee laat hem niet staan.
    Zondag komen mijn ouders en dan vind ik het wel leuk om hem even te showen, zij hebben hem alleen nog maar op foto's gezien.

5. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hey Meiden!

Weer een werkweekje voorbij; nog maar 8 weken te gaan! Gaat super snel nu.

Morgen waarschijnijk naar IKEA voor een peuterbedje.
    Deze week ook de vakantie geboekt, ik ben eigenlijk niet van vakantie in Nederland maar dit jaar toch maar gedaan.
    En hoe toevallig: gister met m'n zus gebeld en we hebben zonder dat we het van elkaar wisten hetzelfde park geboekt! 1 week overlap, haha.

Monika: mooie box! Die hadden mijn ouders volgens mij vroeger ook, jeugdsentiment!

Meimamma: Leuke gordijnen.

Mutsevluts: Oei ik vind het altijd griezelige verhalen, enig idee wie die man is? Hoe is je zoontje er verder onder?

LaPalma: Lekker brownies! Lief dat je ze deelt. Hoe is het op school, geen rare "vechtende" dingen de laatste tijd?

6. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Aukje, ik had de box hier al staan toen ik in mijn baby album keek en zag dat ik in zo ongeveer dezelfde box heb gezeten vroeger ;)

7. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Troetel: Wat leuk dat je moeder misschien dichterbij komt wonen. Als ze al in gedachten meubeltjes aan het verhuizen is dan komt het vast wel goed.

Marjan: Lekker zo'n opstandige pake. Mijn beppe is dement en die kan er ook wat van, ze is niet agressief maar wel obstinaat. En ze wordt elke dag bestolen van haar grote sieraden schat (nooit gehad) daarnaast had ze geklaagd dat ze de krant al een week niet meer kreeg; mijn tante vond bij het opmaken van haar bed 8 kranten onder de matras, haha. Zij woont nog thuis, maar heeft laatst een keukenbrand gehad... dus niet meer voor lang hoop ik.

8. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hoi allemaal!

Sorry, ik reageer weer eens niet op iedereen. Duik zo m'n bed in. Heb zo'n gloeihoofd!
    Beetje te druk gehad op werk denk ik. Terwijl het wel allemaal wel heel leuke dingen waren!
    Eerst twee vmbo-klassen waar we onze handen aan vol hadden, maar die wel helemaal blij naar huis gingen vol ideeën voor een een projectopdracht van hun school en daarna een groep studenten uit Tilburg voor een rondleiding.
    Ook nog even alles klaargezet voor de basisschoolgroepen die maandag komen en toen naar het station, waar het ondanks de drukke studentenprotesten gelukkig alweer vrij rustig was. Kon dus gewoon zitten in de trein dit keer! :)

Maar goed, ik ga nog even m'n temperatuur opnemen en dan plat, want ik wil morgen een beetje fit zijn, omdat we gaan valkenieren. Met van die grote valken die je dan op je arm mag houden enzo, waaah! Had ik m'n vriend voor z'n verjaardag gegeven vorig jaar, haha. Ben benieuwd!

Even ego dus en ik hoop dat alles goed is met iedereen.
    Misschien tot morgenmiddag ofzo!

Groetjes! en welterusten!

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hele leuke box en gordijntjes:D.

Hier is de visite net weg en liggen manlief en ik lekker met een kopje thee op de bank! Even uitrusten.. Het was wel heel gezellig en we hebben lekker gegeten, de taart was goed gelukt! Haha!

LaPalma: Lekker Brownies! Daar ben ik gek op!

Ik ga nog even mn kopje thee opdrinken en mn pyjama aandoen, daarna lekker naar bed. Welterusten allemaal!

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeifmorgen meiden.

Zo heb de werk dagen weer over leeft was toch wel zwaar dus nu volgende week proberen op de peuter groep is toch wat minder zwaar. En ook even de Fysio bellen om het allemaal even na te laten kijken en zo
    Me assistenthoofd zei ook anders moet je gewoon de ziektewet in dus we gaan het even bekijken.
    Dit wiekend gaan we aan het kamertje eerst matras voor dochter kopen en waarschijnlijk een bak fiets en dan even alles verplaatsen vanmidag of morgen ochtend en het bedje dan naar me schoonouders brengen daar op Zolder

Sorry even alleen ego geweest ga vandaag weer mee lezen

11. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden!!

Zooo leuk.. Weekend en vroeg wakker.. NOT! Haha gisteren zijn we om 21:30 al in slaap gevallen.. We waren zoo moe van die hele week met korte nachten en manlief gisteren ook nog eens overwerken. Breekt je best op in combinatie met een zwangerschap!
    Nu dus beiden om 7:00 wakker ( manlief zelfs al om 5:30 zei hij.. Arm schaap). Hij staat nu effe lekker te douchen want had knallende koppijn.. En ik giga rugpijn…

Gisteren weer goedgekeurd door de VK. Was een beetje raar hoe het daar ging, maar het was weer een andere dus ja.. Ze kwam een beetje onprofessioneel over en alsof ze een enorm slechte dag had. Maar richting het eind werd ze wat vrolijker en opener! Alles was goed alleen probeerde ze het hoofdje te voelen maar dat kon ze niet vinden. Jammer want we waren benieuwd hoe onze kleine meid nu zou liggen. ( 12 wkn lag ze in stuit zegmaar en 20 wkn mooi voor de bevalling haha..) Plus het is een bevestiging van wat je voelt he (handjes of voetjes ofzo!)

@ Meimamma; Wat een prachtige vrolijke combinatie van gordijntjes:D Kan niet wachten tot het hier hangt en ik het jullie kan showen;)
    @ Monika; Heerlijk vroeg de box, blijft hij staan tot de kleine er is nu??
    @ Muts; Dan voel je het toch goed aan lijkt me;)
    @ Sanny; Hopen dat je geen kou gevat hebt of griep te pakken hebt. Dat zou minder zijn! Veel plezier vandaag:D
    @ binna doe je rustig aan meis;)

Liefs

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Haaai dames vandaag ga ik lekker een dagje winkelen in denhaag en uiteten voor me verjaardag met me mamsie en zus heb er zin in hoop dat ik het volhoud hihihi.....

Gisteren avond was me buik net een golfbad me hele buik ging heen en weer hahahaha. ..

Fijne dag meiden ene uuuh niet te veel praten he want anders moet ik zoveel bijlezen hahahahaahh

13. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Goedemorgen meiden!

@Troetel, nee die blijft alleen even voor show staan voor mijn ouders die morgen komen (ze wonen 200 km verderop namelijk) :D

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Nou weet niet wat er is. maar voel me niet echt super. of eigelijk mijn buikje en bekken. (denk toch wel door het werken) me buik is erg opgeblazen en gevoelig. baal wel. want eigelijk zouden we van alles gaan doen. dus moeten maar even kijken. want het matras halen en slaapkamer verplaatsen moet echt gebeuren want hier na is me mannetje voortaan op zaterdag aan het werk en dan lukt dat dus niet echt in een dag.

15. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal.

Flowertje: Misschien kom ik je tegen. Ik ga straks ook naar DH. Have fun in ieder geval.

Binna; rustig aan een dagje. Hopen dat je snel opknapt

Troetel: Leuk he dat je de baby nu ook echt kan voelen? SOms zwemt die van mij zo heftig heen en weer dat ik ineens een keihard bolletje voel. Denk dan dat het 't hoofdje of de rug is.

AUkje: Doe je het rustig aan dit weekeind? AFgelopen week heb ik mij ziekgemeld. Maar ik ben nu de vrijdagen vrij en per 1 feb worden dat de woensdagen. Denk dat het wel prettig is om de week te ' breken '
    Veel plezier bij ikea.. BIj Gardo hebben ze nu superveel aanbiedingen. Toevallig had mijn schoonzus daar eergisteren 1 gekocht ( bedje )

Sannny; hopelijk voel jij je al wat beter

MOnika: Veel plezier met je ouders

Bloemmm; ja ik had ook zelf muffins gemaakt, die waren SUPER lekker :D

Nu weet ik het allemaal niet meer hoor.

Hier vandaag 25 weken. NOg maar 15 weken te gaan :D Yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

16. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen!!

Soms slaat ff de schrik om mn hart dan denk ik ojeeeee nog 17 weken:$ duurt maar heel ff hoor hahaha

17. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ja Wish: Soms denk ik ook; oo oooooo. Wat spannend en eng, maar het komt allemaal goed :)

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Palmaaaa, Gefeliciteerd met je 25 weken! Oh de tijd vliegt echt :D :D.

Manlief en ik hebben net heerlijk ontbeten en hij moet nu naar werk. Heeft een late dienst vandaag.. Ik ben vanavond gezellig bij een vriendin. Eerst maar even de boel opruimen hier en een lekkere douche nemen. Ik heb nog wel even tot vanavond :D

19. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    g'morgen dames!!!
    binna, sanny, la palma en aukje doen jullie wel rustig aan???

binna wat fijn dat er gezegd wordt dat je anders de ziektewet in moet gaan... erg veel begrip voor je vanuit het werk!!!

dames die iets leuks gaan doen... veel plezier en shopse!!

haha wish hier ook hoor... dan denk ik wow nog 15 weken en het kamertje is nog niet eens klaar... en we moeten nog zoveel!!!
    maar komt goed!!! kga manlief gewoon achter de broek aan zitten...
    maarja volgende week missen we alweer een dag want dan moet ie de wasmachine ophalen...

troetel beterschap voor jullie beiden!!!

20. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Goedemiddag allemaal!

Heb niet alles meegelezen, sorry daarvoor.

Afgelopen week goedgekeurd door de VK. Met mijn schoonzusje gaat het heel anders... Ze is nu 29 weken en met zo'n 3 weken verwachten ze de baby al!:$ Gezien de vorige zwangerschappen. Echt heel sneu, want ik gun haar zo graag een keer een gewone normale zwangerschap!

Kamertje hebben we gisteren opgehaald. Het lijkt wel of er een vloek op ligt, al geloof ik daar niet in. Maar manlief is hem nu in elkaar aan het zetten. Heel gaaf! Nu wordt het allemaal zo lekker echt!

Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel. En voor iedereen; geniet van dat mooie gevoel in je buik!

Deel Deze Pagina