Zoo, ik heb een heerlijk kopje thee voor mezelf gezet met een schaaltje koekjes. Eerst maar even uitrusten voor ik ga douchen
ow guusje wat een rot nieuws!!! hopelijk blijft de beeb toch nog wat langer zitten.... wel fijn dat jij goedgekeurd bent!! oeh bloemm en na het douchen ook weer ff rusten met thee en koekjes
Goeiemiddag meiden! Zo te lezen heerst het niet lekker zijn. Ik voel me ook niet fit. Werd vannacht abrubt kotsmisselijk wakker.En voel me vandaag verder nogal shaky! Vriendlief ligt op bed die voelt zich ook al niet lekker en heeft knallende koppijn. Het duo kneus en kneus We hadden eigenlijk een verjaardag vandaag, maar die hebben we afgezegt. Dus lekker kalm aan. Net nog wel even gauw op het fietsje een paar boodschappen gedaan, ben ik verdorie vergeten een nieuwe pot nutella mee te nemen! ALS ik straks nog zin heb ga ik nog even gauw langs de appie Nu zo misschien ff bij mn vriendje in bed kruipen....??
Kan iemand me een portie nesteldrang sturen? Ik moet de keuken nog poetsen, maar heb er 0,0 zin in Vanmorgen werd ik wakker van een trappend kindje. Ik voelde het ook aan de buitenkant. Ik manlief wakker gemaakt. Hij kreeg, van wat ik voelde, 2 trappen recht tegen zijn hand en hij voelde het niet
Heey dames!! Er is weer lekker gekletst hier Ik heb niet alles teruggelezen Guusje: dat is wel schrikken zeg! Hopelijk blijft de beeb nog even veilig in de buik! Fijn dat je bent goedgekeurd Monika: hier heb je wat nesteldrang van mij!! Ik wordt zelf gek van mezelf haha Wij hebben vanmorgen samen kleertjes geshopt bij de Hema, mijn vriend was zooo fanatiek echt super schattig!!
Meiden super TIP baby voor deel bij de wibra. leuke dingen voor weinig voor al de basic dingen hydrofyle luiers en washandjes badcape enzo en speciaal voor Vangas box kleed 6 of 7 euro wow ben kapot kan ook niet anders eerst matras gekocht voor Silver toen bakfiets getest. toen bootschapen toen even rust. toen de boven verdieping verbout. kasten om zetten in houd om zetten. baby kamer is nog niet af. Silver haar kamer zo goed als. beetje meer afwerking en zo nog. Lig nu op de bank. dochter lief is niet te genietne erg slecht geslapen dus die gaat er nu in. en wij eten straks gehakt stokbrood. hmmm
Meiden fijne aaf! Mijn vriend en ik zijn beide niet lekker. Nu lekker met een kruikje tregen elkaar aan kruipen in bed. Misschien tot morgen! xx
Gossie, we zijn er wel een beetje sneu aan toe met z'n allen! Iedereen rustig aan doen hoor! Flowertje: hopelijk had je een leuke dag! En het valt wel mee hoeveel er geschreven is, dus iedereen heeft goed naar je geluisterd Wij hadden dus vanmiddag een roofvogelworkshop. Was echt supergaaf! Ik had bij het opstaan wel een beetje hoofdpijn, maar geen koorts. Met een paracetamolletje was het prima te doen. De hele dag in de buitenlucht deed de rest, denk ik! We kregen allemaal uitleg en mochten de grote vogels ook met zo'n speciale handschoen aan op onze arm houden. Ik heb 3 verschillende uilen en een buizerd vastgehouden. Hopelijk zijn de foto's een beetje gelukt, haha. Vriend vond het een superleuk verjaardagscadeau! Nu een chille avond. We zijn naar de Mac geweest om half 5, dus heb nog niet echt trek. Later op de avond neem ik nog wel een soepje denk ik. En weer niet te laat naar bed, dan voel ik me morgen misschien nóg beter Ben wel de hele dag aan het niezen, hoesten en snotteren namelijk, haha. Maar heb nog geen koorts gehad, dus het zal wel goed zijn (kom niet boven de 37 graden uit, hoe oververhit ik me ook voel, vaag he...) Dagdag!!
Wat een leuk orgineel kado Sanny! Mijn man zou dat ook wel weten te waarderen. Meimama: Beterschap! Binna: Zo druk dagje dus! Wij hebben vandaag ook een bed gehaald voor de oudste! Flowertje: Leuke dag gehad?? Guusje: Fijn dat jij goed gekeurd bent! Wat sneu voor je schoonzusje, hopelijk blijft de beeb nog even bij haar in de buik. Ik ga nu nog even poetsen, heb vanmiddag 1,5 uur geslapen! Dat doe ik normaal nooit, dus ik hoop dat ik vanavond kan slapen...
zo ben ik weer ben kapot pffffff... was gezellig heerlijk gegeten maar wel erg pijn in me rug van het vele lopen... verder heb ik weer een laptop me moeder heeft een nieuwe en zei had mijn oude laptop die andere van mij is dood en dus heb ik deze weer terug gekregen maar pfffff wat is dit ding langzaaaaaaammmmm hier kan ik totaal niet tegen tegen dat langzame gedoe hahaahaha
Zo hehe keuken is schoon, mannetje heeft vanavond wat meegeholpen, die was vandaag de hele middag weg. Ben wel blij dat het af is.
zo heerlijk op bed met een laptop zo dat heb ik gemist wow hihihihihi heerlijk geniet er helemaal van..!! monika fijn dat je keuken schoon is hihihihi knuf
Nou meiden het is hier erg stil ik ga me oogjes lekker dichtdoen en slapen ben zooooo moe. . Knufffffieeeeeeee
Goeimorgen meiden. Iedereen lekker geslapen ng leuke plannen Wij veder met de kamers en Silver haar dreumes bedje naar me schoonouders brengen en vanmidag naar een verjaardag Best druk dus
Goedemorgen. Binna fijne dag Veel plezier met de kamertjes en op het feestje Gisteren een gezellige middag/ avond gehad met mijn dinnies. Was zo leuk, maar om 9.30 kwam mijn man mij al halen want isk was helemaal op. Tegenwoordig als ik moe ben gaan mijn benen pijn doen .. Pfffff Vandaag naar de Prenatal Fijne dag allemaal en geniet nog van je zondag
Ik heb trouwens weer een buikfoto geplaatst. DIe buik gaan de afgelopen 2/ 3 weken SUPER hard zeg.. Ik heb nog nergens last van over het algemeen, maar denk dat het over een paar weken over is met de pret
Goeiemorgen dames, Alweer veel afgekletst hierzo. Ik ga proberen bij te lezen... zal lastig worden denk ik. OUders zijn vrijdagavond gekomen en gisteravond weer vertrokken en zometeen staan zwager en schoonzus op de stoep. Dus doe een poging tot... @troetel: nou ben benieuwd wat je moeder gaat doen. @la Palma: hmmmm brownies mjammie. Heb vrijdag een monchoutaart gemaakt... is al op en zojuist nog een kwarktaart (sinaasappel smaak) Misschien dat ik vandaag (als bezoek het niet te laat maakt) nog wel even muffins ga maken. @muts: oh gelukkig dat je moeder je zoontje zou kunnen helpen! @meimama: wat flitsende kleurtjes zeg!!! @monika: je box doet me wel denken aan de box die mijn ouders vroeger hadden, door die kralen aan de spijlen. Maar past wel mooi in je interieur. Oh ik ga even stoppen... bezoek is gearriveerd
g'morgen dames!! flower wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad gister!! (eten zag er goed uit )... enne ff de laptop updaten en rotzooi eraf gooien wat jij toch niet gebruikt dan wordt ie al wel wat sneller!! la palma wat jammer dat je man al "zo vroeg" je op moest halen... maarja het wat gezellig en de brownies waren lekker marjan dus jullie hebben weer een lekker druk weekend?? is het werk al een beetje af??? wij zijn gister nog ff bij mn vader en zn vrouw geweest (waren al vanaf begin zw. niet geweest door omstandigheden ).. mn vader had ik vlak voor oud en nieuw nog wel ff gezien maar zijn vrouw niet.. afijn het was erg gezellig en vrouw van mn vader werd helemaal emo toen ze me dikke buik zag ze stond letterlijk met de tranen in der ogen en toen de kleine schopte en zij hem voelde kon ze wel janken!!! wil zo ff met manlief overleggen om met vrienden naar het bos te gaan... kids uitleven, hondje mee en vanavond weer totall loss