Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Het bedje, links de commode en rechts de kast.

2. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    En hier de kast.

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    mooie spullen monika...

lapalma ja ben erg moe van het winkelen pfff echt heel erg..
    maar komt wel weer goed gisteren eindelijk een broek kunne scoren bij de c&a jippie en maar 20 euro hahaha..

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik heb lekker shoarma besteld hahahah en me vriend een calzone romy eet poffertjes hihiihihihi

5. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Leuke spulletjes, Monika!
    Is dat ding dat in het badje staat een luieremmer? Die heb ik nog niet... iemand ervaringen met welke soort luieremmers handig zijn? Toen m'n broertjes klein waren hadden we gewoon een emmer met een passende deksel, maar nu zijn er geloof ik allerlei nieuwe snufjes op de markt, haha.

La Palma, geschreven etiketten zijn natuurlijk wel veel persoonlijker. Mochten we op tijd de kaartjes bestellen en dan de enveloppen al krijgen, dan schrijf ik ze denk ik wel. (dan is de lijst alleen een geheugensteuntje) Maar ik ken mij en m'n vriend langer dan vandaag en waarschijnlijk komt alles weer op het laatste moment neer... dus voor de zekerheid alvast etiketten, haha.

Oeh, Flowertje, nu heb ik trek!! En tof zo'n voordelige broek!!

Verder weet ik even niet meer.
    Misschien nog tot straks!

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Monika, leuke spulletjes!
    @Palma, Ja op een Zondag is het meestal erg druk overal..
    @Sanny, ik heb ook nog geen luieremmer dus ben ook benieuwd! :D

Ik heb net het eten opgezet, heb honger zeg! :D Ben al de hele dag aan het snaaien en nog zit ik niet vol.. Lijkt wel of ik 2min vol zit en dan weer iets wil eten. Maar goed :D
    Is er vanavond nog iets leuks op tv? Weet iemand dat toevallig.. Want ik heb niets te doen :D

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    baaaah die shoarma was echt niet te vreten :S het proefte me gewoon niet hahahahaha ...
    vanaaf maar chipjes en me serie's komen ook weer fringe hahhaha
    dus een heerlijk ik lig in me bed avondje hihihi

morgen naar de wibra en even naar de outletwinkel van missetam met me zus ...!!1

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Zoooo, bezoek is de deur weer uit... hernieuwde poging om bij te lezen.

Aukje: jij ook nog maar 8 werkweekjes te gaan.. ikke ook, lekker vooruitzicht hè. Ben alleen wel benieuwd of het gaat lukken met de gewenste vervanging tijdens verlof
    Ach ook wel leuk om een week samen met je zus/familie op hetzelfde park te zitten.
    Ja het wordt vervelend wanneer ze niet meer voor zichzelf kunnen zorgen of een gevaar voor de omgeving gaan worden... aardappels opzetten en dan heeeeeel wat anders gaan doen,.... resultaat kooltjes in de pan.

@Sanny: valkenieren lijkt me ook wel een heel leuke bezigheid!!! Fijn dat het zo geslaagde dag was!
    Lekker morgen die pretecho!
    Ik heb ook zo'n luiergeval, ik zal weer even zoeken om het werk. Die van ons passen nl alle soorten plasticzakken in. Die van Sangenic is wel goedkoper in aanschaf, maar daar moet je altijd weer speciale cassettes voor kopen... Ă  9,95 per cassette :$

@flower: hoop dat je dagje uit met mams en zus gezellig was! En dat je het met je rug een beetje kon volhouden!

@Guusje: oh wat erg zeg voor je zusje dat ze al zo snel moet gaan bevallen! Is het niet langer meer te rekken?

@muts: oh wat fijn voor je stiefmama dat ze het dan ook even heeft gevoeld. Mijn moeder heeft het nog niet kunnen voelen dit weekend, juist bij bezoek is frummel vrij rustig.
    Veel gedaan? Moeders heeft de keukenkastje uitgesopt en de rest van de strijk gedaan, hebben samen met haar en M. even geshopt. Pa en E. zijn de hele dag boven bezig geweest, Lijkt alsof er niet veel is gedaan, maar vooral veel "prutspriegelwerk" gedaan.

@Lapalma: ja ik mag graag bakken en kokkerellen, maar geen hoogdravende moeilijke dingen hoor. :D

@kwarktaart: gewoon kwarktaartmix en in Duitsland heb je van die zakjes met citroen of sinaasappelpoeder. Maar met een paar lepels sinaasappeljam lukt het ook prima

@Monika: oh dat ziet er mooi uit, helemaal donker koloniale stijl! Kan lichtinval zijn, maar het lijkt alsof de kast lichter is van kleur tov commode en bedje? Of vergis ik me?

@Adressen: je kunt er ook voor kiezen een "handschriftachtig" lettertype te kiezen. Ik heb ze bij M ook allemaal geschreven maar overweeg nu toch etiketten te printen.

Zo heb hier een "naaktdraver" :D M. mag sowieso graag op blote voetjes lopen, maar bij voorkeur trekt ze dus ook nog haar broek uit. Aangezien ze een laat middagslaapje heeft gehad, liep ze nog in haar pyamabroek... dus die was al snel uit. Naja laat maar rennen ;) Maar ja het wordt ook wel een keertje koud he. Dus moeders probeert haar de broek aan te trekken :$ ene beentje erin... proberen andere beentje te vangen, heb je die in de andere broekspijp zitten.... heeft ze haar linkerbeen alweer uit de broekspijp gewurmd... enzovoorts.

Oh en puppies.... het lijkt er wel op!!! Laten zeer waarschijnlijk as vrijdag een echo maken.

9. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ow, jammer dat de shoarma niet lekker was, Flower! Ik hoop dat vriend straks zin heeft om iets te eten voor me mee te nemen vanaf de sporthal. Hij heeft nu een basketbalwedstrijd.

Ik ga vanaaf heel tuttig Boer zoekt vrouw kijken, hahaha. Verder niet echt kijktips. We hebben nog heel veel op de harddiskrecorder staan, dus als er niks is, kies ik daar iets van. Vanmiddag Glee van afgelopen dinsdag gekeken.

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ik heb de diaper champ... kost 59,95
    Diaper Champ Regular
    Maar als je je bedenkt dat je per week zeker 1 zak verbruikt, en later zelfs 2 zakken per week..... tel uit je winst.

11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Oh maar daar zit ik vanavond ook voor hoor!!!! :D Heb al twee zondagen gemist ivm af te leggen bezoekjes :(

12. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Hahahaha, jij bent grappig! Maar straks komt ' komt een vrouw bij de dokter ' op film 1.. om 19.00 uur. Dat ga ik kijken. ( we hebben alvast film 1 genomen voor wanneer mijn verlof in gaat hahahahah )
    En daarna ga ik boer zoekt vrouw kijken. Ik heb nog niet gekoookt. Ik ga vandaag uit de tajine koken. Kipfilet met honing en kaneel en amandelen. Heb niet echt een recept dus ik doe maar wat. Daarnaast aardappelpuree en mais ofzo. Ach, zondag, een lekker bij elkaar geraapt zooitje :D

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh, leuk! Die ga ik dan ook straks kijken.. Heb 'm nog niet gezien.
    Het klinkt heerlijk hoor! Ik heb hier broccoli en aardappelen in een tomatensaus gemaakt en rijst erbij ;). Straks maar lekker met mijn bord voor de tv :D

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik moet trouwens ook eens vinden hoe je een kanaal kan opnemen! Heel goed idee :D

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

we zijn super op geschoten en de kamertje zijn zo geod als klaar zal morgen foto's maken. moesten vanmidag weg naar een verjaardag.

was echt een te druk wiekend :( nu van de week maar rustig doen voor zo ver dat kan. morgen al naar de wibra meteen maar bootschapen doen na het zwemmen.

Luieremmer gewoon een vuinis bakje en daar gaan de plasluiers in en de poepluiers in een zakje in de prullebak buiten. vindt al die baken veelste duur en ze stinken even goed.

@bloem en laplama wonen jullie in de buurt van amsterdam dan??

@monika ziet er al leuk uit hoor.

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Binna, Ja, wat is dichtbij te noemen.. Ik woon 20minuutjes van A'dam.

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik heb ook gewoon een luieremmer hihih
    zo bak stinkt ook verschrikelijk en erg duur..!!!

binna ben benieuwd hoe de kamer eruit ziet meid

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    o echt erg zit foto's te kijken van romy haar zwangerschaps hihihi

hier was ik 26 weken zwanger me buik is nu 2 keer groter
    Bekijk bijlage 124007

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik draag nu veeeeeel hoger

20. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    BLoemmm; het is wel zo'n ordinaire Nederlandse film. Veel schelden... onnodig bloot. Weet nog niet of ik er helemaal zin in heb.

Kiptajine gaat niet door. Donderdag had ik kipfilet gemaakt, maar die is nu al overdatum :S Dus gewoon een kliekje uit de vriezer! Jammer.

Binna; ik woon in de buurt van Amsterdam.. 15 minuutjes ongeveer! Woon jij er id buurt? :D
    Fijn dat je kamertjes zo goed als af zijn. Wat een rust moet dat zijn.

Ik heb een luierermmer van Nijntje. Mijn schoozus heeft zo'n afsluitding.. Die mag ik hebben, maar ik heb liever de luiers in een zakje en die dan gelijk buiten.

Deel Deze Pagina