Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ben heerlijk genieten met mijn muziek hahahahahahahha ik hou ervan ben echt in zo bui

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

@troetelbeer jeetje meis wat heftig. dikke knuf. en hou je je buikje even goed in de gaten. en anders een echo laten maken hoor
    al zit het harstike goed verpakt

@muts hoest met je kleine mannetje ??

@marjan hoop dat je goed thuis gekomen bent. en wat leuke en kerst parket

@Sunny sterkte meis. en jeetje wat een begravenins bah. hebben wij een paar jaar terug ook gehad

@guusje. tja ik ben toen ook in het ziekenhuis bevalen. maar had die matjes wel nodig voor de na controle op bed (qua bloede) en voor als me vliezen zouden breken de matjes op bed.
    de alchol had me kraamhulp ook nodig voor de termometer en het naveltje.
    de maandverbanden had ik ook nodig. de gaasjes gebreukte ze ook voor de navel van me meisje eigelijk had ik weing over. en uitgerkekend zou ik meer kwijt zijn aan lossen dingen dan een kraampaket. dus heb toen bij de etos een kraampaket gekocht volgens mijn nog geen 20 euro

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Bedankt Binna! Er is hier volgens mij ergens een topic over waar ze de goedkoopste hebben... schijnt nogal een heel verschil in te zitten. Leuk! Heb ik weer iets om me op te focussen!

4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    guusje gewoon ff googlen op kraampakket en dan vind je daar best nog wel goeie en goedkope tussen!!!
    het matje is ook wel handig om zo ongeveer 2 weken voor je uitgerekende datum in bed te leggen want stel dat je vliezen dan breken dan heb je niet je hele bed zeiknat... ik heb 1 persoons plasmatjes en die ga ik door midden knippen.. 1 op bed en 1 op de bank.. je weet maar nooit waar je vliezen breken!
    *enne volgens mij mag een hittepit niet bij een baby tenzij het een speciale baby hittepit is!! ff navragen (op internet vond ik dat ze te warm blijven en wiegendood kunnen veroorzaken)
    wij hebben nog geen kruik maar was eigenlijk niet van plan om er 2 aan te schaffen met de zomerperiode in het vooruitzicht... mag een warmwaterzak dan wel???
    *owja Kotex maandverband voor na de bevalling is ook een aanrader om in huis te hebben (always enzo hebben een plastic laagje en dat gaat broeien.. is niet prettig!!)

waar luister je naar Flower??

Marjan ben je nog veilig aangekomen en thuisgekomen?
    lekker hoor als jullie thuis ook internet krijgen...

binna met de kleine man gaat het redelijk.. heeft vanmiddag ruim 1,5 uur in bed geslapen (werd volgens mij wakker dat manlief thuis kwam).. heeft goed gegeten (spinazie maar dat vind ie heeeeeeeerlijk!)
    hij heeft eigenlijk alleen af en toe erge buikpijn maar dat heb ik ook... beginnentje buikgriepje??? :(

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
  6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb een speciale vesie qua de pitten zak voor baby's.
    Ee gewonen mogen te warm en iet goed regelbaar door dat ze verwarmen

Een water zak mag volgens mijn ook nietmaat waar om kan ik
    Even niet meer terug halen

Je hebt ook elextrise kruiken en deze mogen ook. Ik heb bij me dochter 1 kruik gehad was tien ook mooi weer in de winter is 2 wel aan te raden

Meiden ik gaat slapen morgen weer tot half 7 werken en daarna personeels feest in gliter en glamer holand stijl ben beneiuwd

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

oh, Buffy en Angel (herrinneringen ;)) was daar zoooo fan van! ;)

Ik ben lekker bij mn ouders, geholpen ene kerstboom uitzoekken en ik blijf hier lekker pitten zodat mn vader me met die weer niet naar huis hoeft te brengen en morgen ga ik met mn nicht naar de kerstmarkt en dat is makkelijker vanaf hier ;)

fijne avond meiden en alvast weltrusten!

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hahhahaa ja buffy en die lekkere angel was grote fan heb lopen janken bij de laayste aflevering

9. meedje

meedje Niet meer actief

Goedemorgen!
    Fijne dag allemaal! Wij gaan over een uurtje op weg voor de 20-weken echo. Heb volgens mij nog nooit zo slecht geslapen. Heb elk uur gezien. Elke keer als ik mijn ogen dicht deed droomde ik dat de echo slecht was, dat er geen hersentjes of longetjes waren.
    Echt verschrikkelijk. Ik was heel positief en had gewoon zin in de echo, nu vind ik het toch wel eng.
    Denk dat ik pas tegen 2 uur kan laten weten hoe de echo was, moet ook nog naar de verloskundige en de fysio.

10. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal.

Meedje; heel veel plezier bij de 20weken echo

Vandaag even kerstvieringn op mijn werk en dan VAKANTIEEEEE.. oOOooooo,ik ben erzoooo aan toe.. pfff
    Fijne dag allemaal :D

11. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden!!

Pfff bijna weekend samen met mijn mannetje. En hier ligt een heerlijk pak sneeuw en het sneeuwt flink door:D wat is dat toch mooi!!

We hebben waarschijnlijk een box, maar ik moest er van vriendlief even een nachtje over slapen of ik hem wel echt mooi vind.. hahahaha.
    En een prachtig bedje heb ik op het oog maar daar willen ze volgens mij giga veel voor hebben dus dat is even afwachten.

Liefs

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

zo ga weer me lange dag te gemoetd. het gekke is ik werk op donderdag even veel uren maar met de 18.30 dienst heb ik veel meer moeiten moet ook zeggen dat de kindjes op vrijdag veeel meer aandacht vragen.

En dan vanavond ook nog een personeels feestje
    in gliter glamor holand stijl. ben benieuwt we krijgen dan ook ons kerst paket.

en helemaal vergeten te zeggen zo lief gisteren er was een kindje wat afscheid nam. en we hebben als afscheids cadeautje gewoon een kerst paket gehad. een coctail shake pakket. echt super lief

13. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Meedje, probeer ook van de echo te genieten hoor! Het moet ook weer heel bijzonder zijn. Maar kan me je angst wel een beetje indenken.

La Palma, nog even volhouden, bijna 2 weken vrij! Ik ben vandaag lekker een dagje vrij, maar moet volgende week nog wel 3 dagen voor de klas. Wij beginnen ook pas weer 6 januari.

Binna, werkse en veel plezier vanavond!

Troetelbeer, deze week kreeg ik een folder van Gardo binnen (zitten in Groningen, Verserbreok, Utrecht en Amersfoort). Een nieuwe box voor 5 tientjes. Veel mooie kamertjes sterk afgeprijsd. Misschien een idee om even te gaan kijken?

La Palma, jij wilde toch de Quinny Buzz kinderwagen? Ze hebben de rode (Rebel Red) voor €469,00. Ze zeggen dat deze normaal €759,- is.

Dit is de folder: http://www.gardo.nl/upload/pdf/gardo.pdf

Ik wilde vandaag een reisbedje gaan kopen, heb er echt super veel zin in, maar als ik de berichten zo lees gaat het hier over een uur sneeuwen. Echt balen! Het is zo'n 10 km rijden en onze auto moet nog even een maandje mee dan ruilen we hem in. Ik blijf dus maar thuis....:x

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Pffff ben al 1 uur onder weg naar me werk wqt nog maal maximaal 20 minuten duurt

15. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    JAHOEEE!!! Ben vandaag 19 weken!!!

Binna sterkte. Leef erg met je mee!

16. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Meedje, spannend als het goed is heb je de echo gehad. Hopelijk was alles goed.

Hier vandaag 20 weken. Wil vanmiddag het behang bestellen voor de babykamer, dan kan die ook aangepakt worden

17. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    meedje je ligt er nu... heel veel succes en plezier!!!

guusje gefeliciteerd met je 19 weken!!
    liset gefeliciteerd met je 20 weken!

dames die eruit moeten: sterkte!!!

binna veel plezier vanavond!

oeh la palma lekker hoor 2 weken vakantie... zoonlief wilde niet naar school (voelt zich niet happy en op vrijdag hebben ze een hele vreemde juf.. beetje hard en eng kwa uiterlijk)

en troetel vind je de box nogsteeds mooi???? (evt. link ?? :D)
    enne welk bedje??? ben heel erg nieuwschierig :D

zo ik ga ff lekker hier in huis beetje opruimen enzo...

18. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen!!

@Guusje;hier alles goed met het kleintje hoor! Gisteren hartje weer gehoord en klonk super! Met jou ook alles goed?

@Meedje; Kan me heel goed voorstellen dat je zenuwachtig bent voor de echo,ben ik ook al en ik hoef pas over 2 weken haha.Maar toch wens ik je heeeel veel plezier.

@Palma; Bijna vakantie!!!!!!!! Heerlijk!!!

Verder iedereen bedankt voor felicitaties!! Tis weer voorbij....druk altijd hoor zo'n verjaardag maar wel gezellig!

19. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden!

Vanochtend hondje uitgelaten daarna gepoetst in het huis en een beetje van de kunstsneeuw van het raam gehaald.( was niet naar mn zin:)) Afwasje klaargezet om zo afgewassen te worden.
    Dus lekker ijverig bezig maar nu even een pauzetje ingelast effe stukje boterkoek eten Jummie:D en wat drinken.

@ Guusje; Dank voor de tip meid. Maar vanuit Noord- Brabant is het nogal een eind naar het noorden voor een box/kamertje.
    Sowieso waren we er al overuit waarsch. geen nieuw bedje te kopen omdat we enkel een ledikant nodig hebben (Commode halen we bij ikea en we hebben inbouwkasten). Ledikant los wat een beetje mooi is betaal je toch gauw nieuw zo'n 200 euro voor en als je dan kijkt wat een compleet kamertje kost!..

Box hebben we al op het oog. En mogen we komen halen voor €30,00. Het is niet de box die we perse willen hebben. Maar het is wel een koopje en hij ziet er nog mooi uit. (we wilden graag een witte maar een paar in houtkleurkleur vinden we ook wel mooi..)
    Marktplaats.nl > Babybox Schardt Laufgitter ZGAN - Kinderen en Baby's - Boxen

en dit bedje vind ik mooi: Marktplaats.nl > ledikantje 'megane' - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Troetel die box heb ik ook en hij was gratis
    vind 30 euro dan evst wat geld hihihi bij de 2 hands hebben ze vaak nog hele mooie nette boxen
    ik had die van mij dus gratis van iemand gekregen via internet hihihihi

mooi bedje maar 70 euro wowie die van mij was ook gratia hahahahahaha en die ga ik nu van rose straks wit schilderen....
    En bij ikea hebbe ze ook babybedjee voor minder dan 70 en dan is hij wel nieuw

Deel Deze Pagina