Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hmm ik ben ook gek op rijst gerechten! Ben ook gek op kip tandorie!!
    Maar ik heb een vriend die geen hap rijst door zn keel krijgt grrrrr!!

Ik heb zuurkool ovenschotel in de oven staan. Lekker met veel stukjes annanas!!!

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    iehlll warme ananas hahahahahaa zo moeilijk woord hoor ananas

galgje woord hahahaahaha

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Zijn een hoop mensen die warme ananas niet lekker vinden, maar ik eet mn vingers erbij op hihihihi

4. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier vanavond zuurkool stamppot.
    Uit de oven heb ik nog nooit op.
    Lijkt me ook erg lekker.

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    me zus heeft gisteren zuurkool schotel gegeten met banaan ook erg lekker zei ze ik moet er niet aan denken maarja hahahahahhahaha

zuurkool vind ik wel heerlijk

6. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hier vanavond patatjes want manlief is pas rond 7 uur thuis en zoonlief wilde graag patatjes.. met loempia en kipkorn :D:D

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    hmmmm tatjes met kipcorn jam jam jam

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik doe altijd zuurkoolschotel van zon pak van Maggie jammie jammie jammie!

Maar patat klinkt ook altijd goed!

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ga ik van de week ook maar is maken zuurkoolschotel hihihihi leuk idee weet ik wer eens wat ik moet eten:p

heb trouwens hir chocolade broodjes en kan er heeeel moeilijk vanaf blijven grrrrrr maar het moet

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    frietpan staat aan!!

oeh lekker chocolodebroodjes... :D:D:D:D

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    meiden hebben julie de wij binnen gehad daar zitten bonnen tussen vor de negenmaandenbeurs je kan er ook gratis een buikschildering laten maken enz leukk

alleen manlief wilt niet dus heb ik niemand die met me wilt zielige ik

12. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    nee nog niet gehad...
    staat er nog iets leuks in? of wordt het weer een enkeltje doorbladeren en richting papierbak?

13. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Ben zo ontzettend blij!!!!:) Loop al de hele middag te stralen:):)!

Jullie weten dat wij door het faillissement van Babymax onze maxi-cosi kwijt zijn.
    Nu kwam ik er bij toeval achter dat de zaak weer open is sinds een paar dagen, maar onder een andere eigenaar. Ik ben in mijn pauze naar de winkel gereden, kreeg eerst een heel bot en niet meelevend persoon (deed onwijs gemaakt meelevend :x). Omdat ik gewoon niet kon geloven dat er zo'n 20 maxi-cosi's in de winkel stonden en ik er geen één kreeg, bleef ik aan de praat. Ik stelde vragen over mijn maxi-cosi waar zij geen antwoord op had en ze wees me door naar haar collega. Hij was direct heel meelevend, vond het echt vervelend. Ik moest de bon laten zien en hij vond dat ik gewoon recht had op mijn maxi-cosi, maar hij had de Cabriofix Black reflection niet meer. Maar misschien had hij iets anders zei hij. Ik kreeg de zwarte Maxi-cosi Pebles in mijn handen. Deze was wel duurder, maar hij vond het zo vervelend dat ik deze mocht meenemen. De tranen stonden weer eens in mijn ogen, maar nu weer van pure geluk en dankbaarheid. Ik heb ook tegen die jongen gezegd dat ik het niet zou doen, maar ik zou hem echt een kus kunnen geven!

Wat kan een mens daar gelukkig van worden zeg!:)

14. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Flowertje, hier is het tijdschrift nog niet binnen.... is de 9 maanden beurs nou echt zo leuk? Ik weet van de Love en Marriage beurs dat die over het algemeen tegenvalt.

Muts, doorbladeren? Ik lees zo'n beetje iedere letter van die tijdschriften!

Zag net trouwens in mijn mailbox dat ik de blije doos van Prenatal kan gaan ophalen! Mijn werk heeft een vacature uitgedaan voor mijn verlof. Er is niemand te krijgen. Wel heel apart en leuk om zo'n vacature te zien.Wat een heerlijke dag toch!

15. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Meisjes... voordat ik ga eten: Dit is een van de jurkjes van Prenatal. Had het vandaag aan en mensen waren er zo leuk over.
    Sommige collega's dieniet zwanger zijn waren zelf aan het bedenken het te halen.

Maar hier mijn buik *trot* in mijn 9,99 jurkje van Prenatal. Morgen ga ik ECHT even terug

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    owwww ik wil hem ook palma maar rotterdam ligt echt te ver weg boehoeeeeeeee

17. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Nou Guusje volgens mij kan jou dag niet beter!
    Wel fijn dat je zo'n meelevend persoon trof!

18. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wat een wijze buik La Palma!

Mijn dag kan echt niet meer stuk! Ik besef heel goed dat ik ontzettend veel geluk heb gehad dat ik deze man trof.

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Pfff heb een hele trekkende buik nu al half uur lang een dikje bol trekt onwijs in me zei pfff ga zo lekker warm douchen auw auw

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Guusje wat moet jij je heerlijk hebben gevoeld! Meid wat ontzettend fijn voor je zeg!

Palma wat eet jij allemaal om die buik zo te laten groeien!!!
    Krachtvoer ofzo?
    Meid meid wat heb jij een flinke maar vooral mooie buik zeg!
    Daar mag jij echt erg trots op zijn!

Hier net boodschappen gedaan.
    Dat + het lopen van vanmiddag is net iets teveel van het goede.
    Lopen zal best goed voor je zijn nu hoor maar pff mn hele buik staat op spanning!! Echt geen prettig gevoel. Hebben jullie hier ook weleens last van?
    Ik ga zo voor de ontspanning maar eens ontspannen onder de douche hopelijk dat die spanning dan wat afneemt!!

Ik heb de WIJ vanmiddag ook binnen gekregen.
    Ik zal m straks een doorneuzen.
    Maar een buikschildering is wel erg leuk!!

Deel Deze Pagina