nou net terug van de gyn en het vruchtwater was ruim maar niet te. alleen het korte beentje baarde meer zorgen. liep met de meting 2 weken achter op de rest en zat onder de P5 lijn? ze zei dat dit een marker is voor downsyndroom. ze heeft nog gekeken voor andere markers maar die kon ze niet vinden.
Jeetje meid dat is wel even schrikken lijkt mij... En nu... Gaan ze verdere onderzoeken doen of laten ze het eerst hierbij? Hoe zijn jullie er zelf onder? Sorry meiden reageer de laatste tijd niet zoveel, maar lees wel degelijk mee elke dag. Heb gewoon niet echt de puf om te reageren en heb momenteel ook niet veel te vertellen. Alles gaat hier mooi zijn gangetje. Buik groeit mooi door en ik voel de kleine echt elke dag heel duidelijk. De ene dag wat vaker dan de andere, maar dat verschil zit hem in het feit of ik aan het werk ben of niet. Als ik werk dan is de baby rustiger dan als ik vrij ben. Afgelopen weekend had vriendlief eindelijk het geduld om wat langer te wachten op beweging in mijn buik, maar dat was die keer niet nodig, want kleine uk was ontzettend druk en bleef maar schopjes geven dus hij heeft onze uk wel degelijk gevoelde verschillende keren. Toch ook weer een geruststelling voor mij dat het voor vriendlief nou ook eindelijk zover is. Hij keek er namelijk zo naar uit om de kleine ook te voelen. Bijna 23 weken.... waar blijft de tijd. Het gaat echt zo snel vind ik!! Nou fijne avond meiden. Liefs
oeh la palma wat een mooie grote buik heb jij!! en wat een super jurkje!!! hier vanmiddag totaal nix meer behalve maat L of XL... of toch nog 25 euro voor een jurkje... Guusje wat een geluk zeg!!! super dat je de andere MaxiCosi hebt meegekregen!! oef Senna das ff een bericht wat heftig is... wat gaan ze nu doen??? heb sinds zondag nix anders dan een hele harde bobbel in mn buik.. alsof je zn koppie of kontje vast kunt pakken... net ook weer... pfff en dat doet zeer!!! manlief voelde ook ff en die zei ook al dat je m echt weg voelde zakken.....
@ Guusje, wat heerlijk dat je de cosi gekregen hebt!! Wat ga je met de andere doen? @ Senna, dat is wel schrikken, en nu? gaan jullie het nog verder laten onderzoeken? Mooie echo foto's! Lijkt me heel bijzonder! @ Meimamma, doe je wel rustig aan? @ flower, jij ook rustig aan. @ la palma, mooie buik hoor!! En mooie jurk! @ blije doos, hier ook een mailtje dat ik m op kan halen. Dus dat maar even doen vrijdag. @ 9 maandenbeurs, ik ga niet, ben dan 29 weken zwanger en de vriendin waarmee ik heen wil is dan 35 weken zwanger. EN momenteel loop ik niet zo lekker, dus om dan een dag op een beurs te gaan hangen... daarbij komt ook nog dat het kaartje niet goedkoop is, we daar naar toe moeten rijden en daar ook nog moeten parkeren(dat is asociaal duur..) Dus ik sla over @ troetel, fijn dat je moeder waarschijnlijk dichterbij komt wonen! Is echt een fijn vooruitzicht! Ik hoop dat de commode nog ergens te vinden is! Heb je een plaatje?Kan ik eventueel nog even kijken hier En inderdaad niezen of hard moeten hoesten zorgen hier ook nog wel eens voor een natte broek @ flower, Gefeliciteerd met je 26 weken! Best een mijlpaal! @ de rest, sorry als ik jullie overgeslagen heb. Het is niet bewust! Heb mijn best gedaan Hier gaat het redelijk, heel moe en veel harde buiken. Dus ben om half 7 met laptop in bed gaan liggen. zo nog even douchen en vroeg slapen.
Ik heb nog geen blije doos mail. Misschien omdat ik een ander huis adres heb? Daar heeft het toch niets mee te maken?
Net even vluchtig de WIJ doorgebladerd, maar er zitten echt leuke aantrekkelijke bonnen bij voor de 9MB! Alleen nog ff iemand zo gek zien te krijgen om met me mee te gaan......JOEHOE ZUSJE!!!! Voor de dames in het westen van het land is het een minder grote onderneming. Omdat het zo klote parkeren is daar bij de Rai wil ik dan met de trein gaan. Nou dan ben ik al gauw 1,5 uur onderweg.
*zwaait zomaar even naar iedereen!* zorry ik heb echt veel te weinig tijd om hier alles te volgen. Dadelijk in mijn verlof lul ik jullie weer de ogen van jullie hoofd... Gaan we na 500 pagina's niet weer over naar een nieuw deel? Wil iemand even de link hier neer zetten anders raak ik van de wereld!! thnx liefs en een knuf aan iedereen!
Nou ja, ik heb mijn gegevens nu wel goed ingevuld. Ik ga zo slapen. Mijn leven tegenwoordig: Werken- douchen-eten-slapen.. Misschien ga ik vanuit bed nog meelezen. Of even surfen hier op ZP.
Ja tis hier wel een gezelig kippenhok met ons gekakel hihih. Senna wat een naar verhaal. Hoe gata het nu verder?
1e topic in 9 weken volgekletst 2e topic in ongeveer 6 weken.. Voorspelt nog veel goeds voor tijdens het verlof Een topic per week?
Oei Senna, da's idd schrikken. En wat nu? Guusje: wat een heerlijk bericht zeg! fijn dat je nu alsnog een mooie maxi cosi hebt!!! Eten: hebben nasi gehad met lekker komkommer in t zuur.... en als toetje een hele dikke bak met chocoladevla... met slagroom 8) Dat is mijn "zonde" tijdens de zwangerschap, chocovla met slagroom. Oh ja en cola, maar dat valt best mee eigenlijk, paar glazen per week... compenseer ik wel weer met anderhalf a twee liter karnemelk per dag Dochterlief wilde net niet slapen, heeft wel een uur in de bedje zitten spelen en kletsen Ze was overdag ook al zo vreselijk druk volgens papa... de hele week eigenlijk al. Naja inmiddels slaapt ze geloof ik wel. Maar toen ik net achter de pjoeter kroop was t: "Memmie..... Memmmmieieieieiei...... Memmmmmm" Lekker ding. Gisteravond ook zoooo lief, ik kom thuis en ze komt op me af gerend, armpjes omhoog... dus mama moet optillen, nou ik heb weet niet hoeveel kusjes van dr gehad
@ Muts: Wat jammer van de reactie van je man! Nou kan ik wel zeggen dat ik er ervaring mee heb maar ja ik heb geen tip voor je dat het minder vervelend is! @ Hopmarjanneke: Fijn dat ze iig met je meedenken! @ Binna: Wat leuk al die drukte! Ik moet binnenkort ook echt ff bijkletsen met een vriendin van me die ik al ff niet gezien heb! @ Meimamma: Mijn kindje ligt ook nog erg laag, heb ook pijn bij het omdraaien en soms ook een constante druk op mn blaas! en ja ook dat gespannen gevoel als ik teveel heb gedaan of me te druk heb gemaakt. en wat grappig dat je je kan verspreken zonder dat iemand het door heeft haha! @ Chaartje: Fijn dat alles goed was bij de VK! @ Flower: Ach zijn dr oortjes strax misschien weer extra goed uitgerust @ Bloemmm: Ga je voor je man iets totaal anders koken??? ik wil het best wel is voor vriendlief aanpassen maar echt niet iets totaal anders maken hoor! @ GuusjeB: Wat ontzettend leuk voor je!!! echt lief van die man joh! @ La palma: Wat een ontzettend gaaf jurkje! @ Senna: okee, gaan ze verder nog onderzoeken doen? @ SQ: Hier (natuurlijk ) ook bijna 23 weken, gaat echt snel ja! * Zuurkool: Als je me echt wil zien kotsen moet je me dat voorschotelen! haha * 9mdbeurs: Ga ik niet heen, te duur voor mij en te ver weg en ik functioneer zowiezo niet zo goed op drukke beurzen de laatste tijd Hier vanaaf weer bij mn ouders gegeten, vriendlief belde dat die naar huis kwam! zitten nu saampies op de bank tv te kijken. Ik verga van de pijn in mn rug, dat is wel heeeeeel erg kl*te! Maja niks aan te doen ff een beetje rustig aan en veel met mn voedingskussen knuffelen!
Nee 9maandenbeurs ga ik ook niet heen hoor, is mij ook te druk. Uiteraard wel leuk dat soort dingen maar mede met de reistijd van bijna 2 uur voor ons... nee laat maar.
oo meiden ik zit net lekker aan de vers gebaken brownies hmm @senna he bah meis en hoe nu veder @marjan lekker toch @meimama ja staan leuke dingen inhe. ik wil ook zoek ook nog iemand en anders gaat me man mee mar dan moeten we even kijken want dan gaat dochter ook mee en we gaan savond's dus tja wordt dan wel laat En we moeten met zoveel berichten over. pagina's maakt niet uit toch. want ene bericht is langer als andere
@Senna; Wat schrikken.... Ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is! @Vagans; Nee, dat doe ik normaal ook niet hoor. Maar ik probeer zo gezond mogelijk te eten en als hij dan ergens trek in heeft maak ik het wel hoor. Geen probleem Alleen was er geen spinazie meer in de supermarkt , dus ik heb een groentesoep gemaakt (Heerlijk!) en daarna heb ik ook maar meegegeten met de patat . @Palma: Geweldig jurkje!! Ben jaloers! Hij staat niet op de site toch? Meiden! De babykamer is helemaal leeg Jeetje wat een opluchting is dat zeg! Morgen even de stofzuiger er doorheen en dan wachten op de kamer/spullen
Misschien is dit een domme vraag uit onzekerheid.... Ik heb dus een behoorlijke speklaag, en als ik mn positiebroek aan heb met een band en een shirtje erop dan is ook best wel een bollend buikje te zien. Maar ja als ik in mn blote niksie sta vind ik dat het zwanger zijn niet echt nog te zien is. En tsja ik heb ook nogal wat spek op mn kont dus met een tuniek aan komt die buik ook niet mooi uit. Denken jullie dat naarmate de weken voorbij gaan dat die buik wel wat meer de overhand zal nemen op die speklaag? Ja stomme onzekerheid hoor. Mar ja sommige van jullie hebben al zon mooie buik ook al in de week waar ik nu in zit. Maar ja daarom kunnen we hier ook met elkaar praten toch.