Parkeerkosten maken mij even niet uit, gedeelde smart is halve smart met mijn zusje, twee keer de trein zonder korting is minstens net zo veel en minder comfortabel... Ik ben alleen nog nooit met de auto in amterdam geweest en denk, euh... is dat te doen met een navigatie? Of is dat vragen om problemen
Uuuh is wel te doen hoor alleen hebben ze wel dingen verbouwd bij de rai maar je komt er echt wel meid
Goeiemorgen allemaal! Heb gereageerd op je topic Muts, maar weet niet zeker of je daar iets vindt... Hopelijk kan dat meisje dat gaat kijken iets ontdekken! Ik ga zo eerst eens ontbijten. Wel goed geslapen gelukkig (maar 1x wakker om te plassen! ) hoofdpijn is er weer, maar na het ontbijt ga ik weer stomen en hoop ik dat het weer afzwakt. Verder tussen de dutjes door maar wat rommelen in huis. Wasjes draaien enzo. Vriend is vrij, dus da's wel gezellig, maar hij moet heel veel toetsen nakijken, dus hij zit voornamelijk op z'n werkkamer, haha. Maar goed, de wasmachine en het droogrek enzo staan daar naast, dus dan ben ik toch een beetje in de buurt, hihi. Misschien nog tot straks! Nu teveel trek om meer te typen
Gewoon invoeren richting rai. en als je daar bent goed de borden volgenen rai parkeer plaats. is erg goed te doen. omdat je van af de snel weg gewoon richting de parkeer plaats gaat. dus niet midden in de stad zeg maar. en meestal is het druk dus sta je in de file richting de parkeer plaats dus dan kom je er helemaal. ik ben nog even aan het denken hoe ik ga. denk dat ik auto bij me schoonouders zet en dan met de metro
Nou meiden.. Ik ga lekker niet! Geen zin om die rotafstand te rijden en voor die parkeerkosten kan je heel veel andere leuke dingen doen!!
Nee het is goed te doen, RAI staat duidelijk aangegeven hoor! Maar een retourtje Weesp-A'dam Rai kost je 5,60 p/p en je hebt geen stress mbt rijden en parkeren.
Het is misschien ook een optie om de auto in de buut van amsterdam te zetten???? en dan je reis per trein te vervolgen? Dan sta je voor de Rai niet in de file, je hoeft Amsterdam niet door. Je betaald dan we parkeerkosten en treinreis. Maar ja als je dan weg wilt pak je de trein weer naar waar je auto staat en rij je zonder drukte zo naar huis..??????
@ Bloemmm: Gefeliciteerd met je 24 weken! Pff net vriendlief aan de bel gehad, en nu is deze baas ook al te laat met betalen!!! grrrr.... het had gisteren al binnen moeten zijn! Wat hebben die werkgevers tegenwoordig toch!? maar goed, ik ga nu ff lekker met de doggies wandelen, ik zie een straaltje zon!!!
Hier evne een uurtje rust gepakt. Ik werk op woensdagmorgen 4,5 uur zwart bij een gezin met een 2ling van bijna 4, maar voel me zo niet lekker! Denk dat er een griepje op de loer ligt. Dus ben ik maar 2 uurtjes eerder weggegaan. Nu gaat het eten hier beter als verwacht dus dat scheelt alweer. Nu over een klein uurtje nog 2 uurtjes voor de baas werken en dan zit het er weer op voor vandaag. Vanavond verjaardag van mn schoonvader en daar eten we ook. Das helemaal niet zo fijn als je al niet lekekr in orde bent. Maar ja anders ga ik gewoon eerder naar huis. Dan moet mn vriend zich later maar af laten zetten ofzo
@Muts; Hoop dat je snel wat meer informatie over je opa vindt.. Wou dat ik je kon helpen! @Troetel; Jij gefeliciteerd met je 23 weken! @Vagans; Dankjeweeeel! Zoo, ik ben mn ontbijt naar binnen aan het werken en het is heerlijk! Ik vind de ochtenden zo leuk, dan ga ik op mijn rug liggen en praat ik tegen ons meisje en dan trapt ze de hele tijd terug wanneer ik praat. Hahaha kijk er elke dag weer naar uit! Ik voel haar nu ook echt de hele dag door! Jeuhj
Even ego: Ik ga gewoon de hele dag de katten ECHT geen eten geven.. GRRRRRRRRRRRRRR !@#&!@#&@!#&!@#&!@&#!@... Word écht!!! agressief van die beesten.. Ze staan serieus elke dag+nacht uren door te miauwen ( ookal voed ik ze bij of geef ik ze netjes op tijd eten). Geef ik geen eten dan gaan ze naast het miauwen ook nog lopen irriteren.. Ik was aan het opruimen dus had wat troepjes op tafel gezet. O.a. lege plastic zakjes.. Wat doet de grootste miauwert van allemaal al tot 5 keer toe!! die tas opeten.. Denk toch echt niet dat ik telkens als hun iets doen direct op ga staan om het op te ruimen!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
dames die naar de beurs/beurzen gaan heeeel erg veel plezier!!! oeh troetel das ook niet lief van ze!!! hier liggen er 2 te snurken bij elkaar in de mand... ik ga nog ff de hond uitlaten en richting H&M... door het speuren enzo is er nog nix van gekomen om te shoppen..
Ik heb vandaag een -ik-blijf-binnen-dag hahaha.. Enige waarvoor ik buiten kom is de hond uitlaten en vanavond dan effe weg voor de auto.. Maar verder.. Lekker in mijn joggingsbroek een beetje poetsen enzo Ik ga maar eens opstaan.. Hahaha
ik heb vandaag ook een ik blijf lekker binnen dag en ga vanmiddag een lekkr tukkie doen dag hahahahahahaha
@ Troetel: HAHAHA, zijn je katten zo vervelend joh! @ muts: veel shopplezier! Volgens mij zitten hier best wat mama's met hondjes! hoe gaan jullie het uitlaten en wandelen enzo combineren met de kleine pasgeborene? Mijn vriend is soms natuurlijk een hele week weg dus moet ik het allemaal zelf doen en ik denk dat ik voor een draagzak ga zodat ik mn handen vrij heb voor beide hondjes en ze niet strak naast de kinderwagen hoeven te lopen maar lekker aan de lange flex. ik heb over kinderwagen gesproken de boekjes van de kinderwagen die ik krijg van mn schoonzus gekregen, het is dus een Mountain Buggy die je kan veranderen van kinderwagen naar buggy ofzo, heb er niet zo heel veel verstand van maar ik ga de boekjes is doorbladeren
@ Flower; Ik heb geen zin om te slapen Zo maar eens stofzuigen ( niet dat ik daar wel zin in heb maarja hahahaha) @ Vagans; Eigenlijk nog niet over nagedacht. Omdat onze Toby wat ouder is loopt hij meestal 3 keer per dag een lang stuk. Ochtend kan op 3 manieren: - Ik met babyfoon op zak ( wandel hier aan de overkant sowieso) als papa al op het werk is - papa met de woef lopen terwijl mama de kleine verzorgd (vroeger dan normaal dus.. Maar betwijfel of woef dat leuk vind zo vroeg hahaha) - Mama met woef én baby lopen (later dan normaal dus, weet niet of zijn half incontinente blaas dat redt hahaha) Middag op een van de volgende manieren: - Wachten tot papa thuis is (17:00 uur) en papa of mama alleen met woef lopen - mama met baby én woef lopen - als papa thuis is met zijn 4tjes lopen Avond: - papa óf mama alleen lopen - samen lopen met babyfoon op zak We zullen wel zien hoe het zicht in de praktijk ontwikkelt De eerste kraamweken zal het toch allemaal ongeorganiseerd zijn hahaha..