Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik ben dan misschien een hele "slechte" mama.... ik liet de hondjes (4 stuks) uit als frutsel in bed lag :) Maar ja, dat is wel bij ons achter huis in de wei. De babyfoon redt dat gewoon niet, ondanks dat we dachten dat deze een groot bereik had.
    En wandelen met de wagen was achter geen optie... hobbelde veel te veel. Toen ze 6 weken was heb ik voor mn verjaardag een draagzak gekregen, dus heb daar ook veel gebruik van gemaakt.

Daarnaast ook veel met wagen en 1 hond gelopen, vaak samen met buuf.
    Maar we hebben hier ook een aardige verdeling hoor.

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ik wil niet flauw zijn, maar alles wat ze eerder betalen dan einde maand is meegenomen :( Ze zijn verplicht uiterlijk de laastste dag van de maand te betalen...
    Tuurlijk is het heel erg vervelend wanneer het later komt dan verwacht.

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ja ik heb hier dus soms een week lang geen papa om me te helpen bij het honden uit laten, en als de kleine slaapt en ik hoef alleen een plas rondje te doen kan ik dr best ff laten liggen, maar als ik een groter stuk ga wandelen laat ik dr liever niet helemaal alleen. Vandaar ook dat ik een draagzak wil :)

En dr is afgesproken dat het salaris uiterlijk de 25ste betaald wordt, dit omdat mijn vriend al genoeg verplichtingen heeft. Dus ik vind het erg vervelend.

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ga nog een kopje thee drinken en me dan aankleden. Manlief zal zo wel thuis komen en dan kunnen we gelijk door om verf te halen en gordijntjes te kijken! :D

Een fijne dag vandaag meiden.

5. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemiddag allemaal:D

Ff een berichtje van mij dat alles goed is hoor maar heb laatste dagen niet zoveel puf om te reageren:) Veel pijn in mn bekken:x
    Hier is het salaris er ook nog niet terwijl het er gisteren al had moeten zijn.Misschien zijn alle salarissen een beetje verlaat?

Wij gaan zo naar diplomauitreiking van dochter van mn vriend.Helemaal in Amsterdam Bijlmer bah maar ja moet je toch wel ff van je beste kant laten zien he;)

Tot later tot ik meer puf heb knuffff

6. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hier nog druk aan het werk, maar vond het even tijd voor wat afleiding, dus heb even gelezen.

Sanny, wat leuk; morgen ga ik ook naar de NOT! Met ons hele team. Onder het motto: studiedag… Wordt gewoon heel gezellig! Eens kijken of ik een zwangere Sanny ga zien!

Muts, heb je topic gelezen en zag dat er wel handige tips bij zaten. Ik hoop dat je snel zekerheid hebt. Wat de waarheid dan ook is.

Bloem, wat een heerlijk ochtend ritueel heb jij! Echt speciaal hoor!

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik had hier eerder moeten zeggen dat de baas niet betaald!
    (zou hij meelezen ;))
    Iig dr is betaald dus ben ik weer wat geruster :)

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Hahaha lekker dat valt dus weer even mee!

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    He meiden

Hb en zware dag vandaag ben kapot en ook erg veel last van hard buiken en zo. Vanmorgen al niet weg geweest en toen later toch even naar de prenatal en. Babydump me dozen op halen (heb ik ook nog eens de verkeerde gehad bij de prenatal). Nou daarna onwijs veel last dus gaan liggen en me nu uit eindoijk ziek gemeld zo kan ik niet merken

10. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey dames,

Binnabinna: vervelend dat je je zo beroerd voelt!

Wij zijn de afgelopen week erg druk geweest met het kamertje..het is nu gelukkig bijna klaar! Vandaag heb ik ook onwijs veel last van harde buiken..echt vervelend, ik ben ook zo moe mijn ogen vallen bijna dicht hier op het werk :p

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    binna beterschap!! vervelend dat je de verkeerde doos hebt meegekregen.. heb ik al vaker gelezen dat ze de laatste tijd de verkeerde doos meegeven....

wish veel plezier vanavond!!

marjan wat ben jij net als mij een slechte moeder!! haha ik laat 's avonds ook de hond wel eens uit als zoonlief op bed ligt...

vagans wat fijn dat het toch nog overgemaakt is!!

bloem veel plezier met uitzoeken!!

hier net trug van het shoppen enzo... helaas vrij weinig... 2 jurkjes bij miss etam... waarvan er 1 niet mijn 1e keus was maarja voor die 10 euro heb ik m maar meegenomen!!
    stond nog in een speciale positiemode winkel en dat mens vroeg of ze kon helpen (ik stond bij de uitverkoop te snuffelen) dus ik zeg "ik zoek een jurkje van max 20 euro"... komt ze aan met een jurkje van 70 euro ;)
    helaas was er bij de andere speciale winkel niets meer in mijn maat :(

topic: heb heel veel losgemaakt wat absoluut niet de bedoeling was!! en ben nog geen stap verder.... helaas helaas!
    ik ga het even laten rusten en morgen verder (of overmorgen)

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Knuf mutsyyyy

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Binna: Beterschap!

@ Muts: Jammer dat het shoppen tegen is gevallen, en wat een domme verkoopster joh!!!

Hier heel de dag al erg moe en een trekkende buik, je kan er ook echt niet meer omheen en hij begint steeds meer in de weg te zitten ;)
    Vriendlief komt weer naar huis!!! (tis heel stil op zn werk) maar ik ga eerst ff naar mn ouders want daar eet ik in zijn werkweek en daar is al op me gerekend.

Ik ben trouwens niet de enige die mn voedingskussen heerlijk vind!
    Ik hoef mn kont maar 2sec van de bank af te hebben en dan krijg je dit :p

14. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    whahaha kijk m liggen!! geweldig!!
    wat ga je eten?
    en lekker hoor dat vriendje vanavond thuis is.. die van mij belde een uurtje geleden op dat het allemaal in de soep liep... (onderneming waar hij het werk voor doet is failliet, hij moet een bepaald iets vandaag afmaken en daarbij nog veeeel meer dingen regelen wat niet gepland was)...

flower dikke knuf terug!! enne ik geloof jou!!

15. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hahaha geweldig vagans.
    Woeffie heeft iets om zijn hoofd op te laten rusten :D

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Way gaan we eten dames...

Hier cordenblaeu met tatjes. ..
    Hmmm jam jam jam jam jam

heb teouwens ook steeds meer harde buiken en me.buik zit al aardig in de weg met bukken vriendlief komt zo naar huis rond 6 uur hoop dat hij lekker relax is hihihihi

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik kijk net 2 over een klooster jeetje ze computeren zelfs hahaha...
    Zou dat echt nooit kunnen non worden

18. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hier de aardappeltjes met sperzieboontjes en een hamburger weer achter de kiezen. Zometeen lekker met vriendlief knuffelen en intieme dingen doen ;) En daarna lekker samen douchen. Vriendlief is vanavond naar een vergadering dus ik ben alleen vanavond met ons ukje en onze 2 poezen. Komt er nog wat leuks op tv???? Film misschien??

Liefs

19. meedje

meedje Niet meer actief

20. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Vagans, wat een snoepie!!!!

Misschien ga ik toch naar de 9maanden beurs... mijn man was helemaal enthousiast! Even denken nog.

Hier spinazie met gebakken aardappeltjes en schnitzel met pepersaus gegeten. Met een een of ander ananas/banaan toetje.

Deel Deze Pagina