@Vagans; wat ontzettend schattig! . Wij hebben net gegeten en ik zit helemaal vol! Nu lekker met een schaaltje fruit voor de buis . We hebben het verf voor de babykamer gekocht en ik ga toch voor de rolgordijnen van Ikea met een roze hartjes gordijn van internet.. Of gewoon knalroze gordijnen.. Zit nog een beetje te twijfelen. Maar de gordijnen kunnen natuurlijk altijd nog . Manlief gaat deze week verven! Kan niet wachten tot alle spullen er zijn. Zo nu even niets doen! .
Meedje, ik heb geen klamboe nodig, maar hij ziet er super uit zeg! Echt leuk! Mag ik vragen wat je mannetje dan wil???? Nee hoor, ben echt niet nieuwsgierig!
Hij vind de klamboe niet mooi,(zegt ie nu, was bang voor een hormonale reactie van mij) en we gaan nu een soort hokjes maken Zoiets: http://www.zwangerschapspagina.nl/newreply.php?do=newreply&p=9065595 Maar dan zonder achterplaat. We hebben een knalgroene muur, dus dat lijkt hem wel leuk.
hoi lieve meiden! Ik ben net thuis. Mijn man had gekookt. Pasta met o.a. courgette. Dus ik zocht de courgette in mijn pasta en ik zag alleen maar doorzichtige groenten en paprika's. Dus ik vroeg' waar is de courgette nou' ? Blijkt het dat hij de schil van de courgette eraf had gehaald. Lekker ding! Hier moe. Ik ga zo even douchen. Vanavond alleen thuis Het werken valt me veel zwaarder ineens. Net wel een voedingskussen van mijn collega gehad
@Palma; Wat lief van je man zeg! . Hahaha en grappig van de courgette. Hier is mijn meisje lekker aan het schoppen! Wat vind ik dat toch heerlijk
Ja lief he die gekke hond van mij Hier macaroni op met komkommer en lekker veel melk! , ben altijd wel een melk drinker geweest maar nu wil ik echt niet zonder! @ La palma: wat lief van die man van jou! en wat schattig van de courgette! Hier weer lekker thuis, beetje bankhangen en er zullen hier wel geen intieme dingen plaatsvinden aangezien ik echt veel last heb van mn buik en ik dat toch niet verborgen kan houden voo vriendlief Maar ik begin toch onderhand gefrustreerd te raken hoor! Hahahahahaha
Hoii!! Hier frietjes met pangasiusfilet en mexicaanse groente uit blik gegeten. We hadden geen zin in boodschappen doen, haha. Hier bevalt het voedingskussen ook prima! Heb er vannacht voor het eerst mee geslapen en kon veel langer op m'n zij liggen. Echt fijn! Ben nog steeds niet helemaal in orde, maar moet wel naar toneelrepetitie zometeen. We gaan een stuk oefenen wat we maanden geleden voor het laatst gespeeld hebben en wat we a.s. vrijdag 3x op een basisschool moeten opvoeren. Is dus echt wel nodig om ff te gaan, want anders weet ik echt niet meer hoe alles ook alweer ging. Bedacht net dat ik hoop dat ik nog in m'n kostuum pas, hahaha. Maar ik speel een spookje, dus het zal wel loslopen Gussje: misschien zie ik je morgen dan wel op de NOT. Weet nog steeds niet 100% zeker of ik ga hoor, ik kijk morgen wel hoe ik me voel als ik wakker word. Vandaag in elk geval nog geen paracetamol genomen en de hoofdpijn is er wel, maar niet meer zo erg. Oeh... nu moet ik echt gaan, anders ben ik te laat....
Ff vraagje: Ik heb nog niet met mn voedingskussen geslapen, hoe doen jullie dat? ik bedoel hoe leg je dat ding dan neer???
fijne avond dames!! Ik duik mijn bed in, net al in slaap gevallen op de bank Dus het wordt tijd voor het bed. Nog een beetje tv en boekje lezen en dan lekker slapen. Knuffel voor iedereen!! En veel beterschap, geloof dat hier wat meiden zijn die dat kunnen gebruiken!
Slaap lekker Meedje @ Vagans. ik ga er vannacht voor het eerst mee slapen. Voor de naveldames.. Ik weet niet of het goed te zien is van de zijkant, maar hier mijn navel
@Vagans; Ik maak 'm gewoon langwerpig, dan liggen op mijn linkerzij en de voedingskussen tussen mn benen! Slaapt heerlijk . Slaap lekker voor de meiden die gaan slapen. Ik ga straks nog even een film op RTL 5 kijken en daarna mn bedje in.
Thank you bloemie! Zit je aan de thee?? Ik ga ook een bakje nemen. Mmmm. Misschien het weekeind naar de markt om verse munt te kopen! Ging jij trouwens net niet winkelen of was het iemand anders? Oja.. ik heb dus ijzertekort!. 3xdaags een ijzertablet en dan heb ik er ook nog een herhaalrecept voor.. Iemand van jullie dit ook?
Hahaha wat heb ik trouwens charmant uitgelegd hoe je met een voedingskussen slaapt! Hahahaha! Manlief en ik liggen helemaal dubbel hier
Ik voor zover ik weet geen ijzer tekort. Ik zal is proberen hoe het is met je voedingskussen te slapen. Iemand nog een andere winkel dan de Hema die hoezen voor het voedingskussen verkoopt (niet duur) Ik heb een witte maar die wordt zo snel smoezelig, en ik wil wel een beetje een meisjes hoes maar bij de hema hebben ze maar 1 meisjes achtige hoes en die heeft mn nicht ook al en staat op al haar fotos, wilde ik eigenlijk een andere hihi
Ja, we hebben vandaag verf gekocht voor de babykamer (Gewoon wit hoor!.) En we gingen even kijken voor gordijntjes en we zijn nog de Babypark ingewandeld. Was erg leuk ! Ik hou van een kopje thee met een koekje lekker niets doen! Vandaag werd ik wel ineens heel duizelig en moest echt even gaan zitten.. Denk dat mijn bloeddruk even daalde.. Als het vaker gebeurd ga ik wel even bellen ervoor, misschien heb ik ook wel Ijzer tekort.
Ik heb die van de Hema (die je bedoeld, meisjesachtig) dus daar kan ik je helaas niet bij helpen Vagans .