Heb honget hahahahahahaaha.. Mooie buik palma wouw.. Hier komen de striee weet in zicht en nu veel meer naar boven op me buik grrr maar ach jaaaaaa ik groei ook meer boven dan onder.. Buikje zit hoog laatst ree ik in de auto en me buik ging te keer als een gek
@ Boemmm: ja die is ook heel leuk maar dan worden mijn fotos zo het zelfde als die van haar En ik kan nog altijd die groene halen natuurlijk, ik houd erg van groen maar leek me wel leuk om goed te laten zien dat ik een dochter heb!
@Vagans: Zal het je zeggen als ik nog ergens een roze tegenkom! Vond de film die ik wou kijken toch niet zo leuk.. Ik ga lekker mn bedje in, mijn buik is erg 'aanwezig'. Mijn banden zijn weer bezig geloof ik! Welterusten meiden!
Vagans: ik heb die groene van de Hema, want badstof leek me een fijn koel stofje voor in bed. Alleen blijft het dekbed er een soort van aan plakken, dus is een glad stofje eigenlijk handiger. Ik slaap er hetzelfde mee als Bloemmm. Vannacht voor het eerst gedaan en ik had m'n hoofd dan nog op het uiteinde liggen, omdat dat kouder was dan m'n kussen. (doordat ik niet lekker was, voelde m'n hoofd als een kacheltje, hahaha) Ben net terug van de repetitie en het was best intensief, maar het ging heel goed en we hebben duidelijke afspraken gemaakt over hoe laat we vrijdag verzamelen enzo. Het geeft dus wel een heel rustig 'alles op een rijtje-gevoel' dus ik ben wel blij dat ik gegaan ben. Het zingen klinkt nu wel wat snotterig, hahaha, dat zal vrijdag ook nog wel zo zijn Zondag moeten we een uurtje figureren bij een kids-filmgala voor het goede doel. Er zit hier in Leiden een heel toffe bios (Trianon) en daar heeft een groep dames dat georganiseerd. De inkomsten gaan naar een project waarvan ik niet meer precies weet wat het is... Wij doen dus ook kostenloos mee, maar het lijkt me echt heel leuk. Twee meiden zijn filmsterren/diva's, een jongen is een heel erg gay type. Zo'n stylist/visagist en ik ben samen met een ander meisje een journalist/razende reporter en wij moeten de kinderen dan korte interviewtjes afnemen, die later in het verslag worden verwerkt. Er is ook echt een rode loper en het is een heuse première van een kinderfilm. Ben heel benieuwd! Vrijdag gaan we naar de kostuumverhuur om dingen uit te zoeken Zo hee, een heel verhaal weer, hahaha. Ben nog een beetje hyper geloof ik. Was leuk om na twee dagen binnen zitten weer onder de mensen te zijn, merk ik Nu ga ik nog even wat drinken en dan m'n bedje in, want morgen wil ik wel naar die beurs gaan. Goed rondspieden of ik tussen de duizenden mensen Guusje en haar collega's kan spotten, haha. Denk niet dat het lukt... Trusten alvast!
Goedemorgen allemaal. FIjne dag Kijken of ik het ga volhouden. Ik ben zo kapot. Het wordt nu echt zwaar zeg maar. Vanavond pret echo Doeiiiii
Goeimorgen meiden Ik ben ziek thuis heb gisteren steeds harde buiken als ik alleen silver al verschoonde nou wat doe ik op mijn werk alleen maar tillen en verschonen en heb ook wat last van diaree ble
Goeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen meiden!! Ik heb even teruggelezen en ga maar eens reageren @ Binna; Vervelend dat je je zo beroerd voelt meid, hoop dat het snel beter gaat! @Muts; Hahahah die verkoopster dacht ach die 50 euro extra kan ze wel betalen hihihihih.. Beetje blond was ze misschien @ Vagans; Hahaha wat schattig. Hier zaten katten + hond er gisteren ook al op te loeren. Dacht Toby wil lekker bij mij liggen maar het ging hem meer om het kussen. Vond het heel zielig, maar heb t hem gelijk afgeleerd. Moeten we straks niet hebben dat hij er de baby vanaf gromt ofzo.. ( hij is nogal verdedigend naar zijn knuffels en kussens toe hahaha. Gaat er altijd mee slepen enzo.. Dus anders denkt hij straks dat het zijn kussen is!!) hoes voor voedingskussen; Als je er een gevonden hebt moet je hier even een foto posten Want ik ben ook opzoek naar zon soort hoes, heb nu ook een witte haha.. @ Palma; Wat lief dat je man lekker gekookt had.. En hahaha echt een mannen actie van die courgette! Superleuk dat je een voedingskussen hebt gehad van je collega. Enne wauwwww wat heb jij een mooie buik Jeeeeej! Vanavond pretecho. Superleuk. Werkse en veel plezier vanavond alvast @ hier; Gisteren dus naar die dealer.. Komen we daar staat er enkel een hyundai Accent.. Dus wij: Ja dat is hem niet.. De Excel zagen we nergens staan. Binnen gekomen bleek degene waar we de afspraak mee hadden niet aanwezig. Die had bij zijn collega midden in de nacht alle sleutels op bureau gegooid en hij zou zomaar plots een dagje weg zijn. Maar ze waren dus vergeten ons te bellen dat de Excel pas vrijdag geleverd wordt.. Waren we dus helemaal voor niks naar dat ROTDORP gereden!! GRRRRRRRRRRRRRR Helemaal voor niks de kinderwagen uit elkaar gehaald en ingeladen om te passen.. Tevens heeft hij 2 andere toyotas staan ( eentje bijna hetzelfde als de onze) dus dat zal ook niet veel goeds doen aan de waarde die hij voor de onze biedt! Die accent was iets duurder dan die Excel dus waarschijnlijk moeten we daar teveel op bij betalen. We hebben niet eens verder dan de buitenkant gekeken.. We waren ook flink pissig kan ik je vertellen.. Vriendjelief helemaal op tijd naar huis en ik was creatief bezig ( hele eettafel lag vol met fotos en albums) en had dat snel op moeten ruimen etc.. Kom je voor niks.. Leuk!! Zometeen maar even opzoek naar export-opkopers. En uitnodigen om langs te komen, kijken wat die bieden.. Liefs
Goodmorning!!! Meedje: Wij zitten ook te denken aan die "kuvussen" aan de muur in de babykamer! En dat dan i.p.v een plankje. Heb het al helemaal in mn hoofd... Zag in die negenmaandenbeurs bijlage in de Wij dat er een aanbieding was van het merk Dermocare ook shampoo bodylotion etc 6 dingen en dan afbeeldingen van Nijntje erop!!! Zooo sweeeeet!! En dat dan in een nijntje tas! Dus dat vind ik dan wel leuk om daar zo in te zettten. Sanny: Leuk dat je zon geslaagde avond hebt gehad en dat je er helemaal hyper van was! Palma: Mijn mening over je buik hoef ik niet meer te zeggen denk ik Troetel: Dat was dan ff een domper met die auto. Beetje raar geregeld. Vagans: Heb je net zo lekker geslapen met je voedingskussen vannacht als je hondje Hier heb ik het dus voor elkaar dat mijn zusje mee wil naar de 9MB!! Joeppie joeppie!! Beide hebben we zon kruitvat kaartje voor de avond. Ik denk dat ik dan met de auto totaan Maarsen of Breukelen rijd en vanaf daar met de trein naar de RAI ga. Weet er iemand hier misschien toevallig of er bij het station van Maarsen of Breukelen een station zit?? En ik ben mn vriend even het hoofd gek aan het praten... Hioj wil graag van zn verjaardagsgeld (in maart) een filmcamera kopen. Maar nu hebben ze die btw aktie bij mediamarkt. Ik heb nog een aantal vvv-bonnen liggen, hij heeft nog geld wat ie van zn werk met kerst heeft gekregen, we hebben nog geld van een koelkast die we verkocht hebben dus ik zei al tegen m dat ie dat dan mooi voor die camera kon gebruiken en vooral nu met die btw aktie dat scheelt enorm! En geld dat ie dan nu zelf bij moet leggen heeft ie straks met zn verjaardag wel weer terug. Maar dan komt meneer met het argument dat er over een paar maand wel weer zon aktie is. Terwijl hij die camera wil hebben voor de geboorte. Dus das over een maand of 4. Nou ons kennende moeten we nu profiteren van die aktie want anders komen er niet meer van die akties. Dus vanmiddag is hij vrij en ik ook optijd want we gaan bij de kinderopvang kijken en dan zal ik toch nog een even op meneer in praten!
Binna meid ben je ook al zo beroerd! Hier ook joh wordt er simpel van! Hier is het met name de ochtend. Ontbijt wil dr niet tot nauwelijk in blijven zitten. Wat ik dan ook maar eet!! Dus zoals nu zoek ik dan afleiding na het ontbijt achter de pc en dan zakt de misselijkheid af. Als ik dit niet doe is het kotsen geblazen. Ik blijf me ook de hele ochtend beroerd voelen en dan aan het eind van de ochten aat het weer en kan ik weer eten wat ik wil en hoeveel ik wil! Dacht er makkelijk vanaf te zijn gekomen aan het begin van mn zwangerschap maar nu begint het feest! Gisteravond verjaardag van mn s-vader gehad was erg gezellig. Alleen hele avond een gespannen gevoel in mn buik gehad. Harde buiken zonder inspanning. De misselijkheid is weer wat gezakt... Nu weer wassen en aankledewn en gewoon stug door gaan werken. Ow ow ow wat zorgen we toch goed voor onszelf! Uche uche
@ Meimamma;; Ook hier de misselijkheid weer terug hoor. Ben geloof ik 2 weken hooguit niet misselijk geweest.. Ze zeggen wel eens dat je als je zwanger bent van een meid kotsmisselijk bent.. Nou bij mij is het waarheid!!! Even gezocht naar opkopers, zijn er genoeg.. Straks maar eens effe met mannetjelief overleggen en dan foto's maken.. Pff wat een druk ineens als die APK bijna verloopt.. Ben toch bang dat export-opkopers niet meer dan 500,00 bieden.. En ik als positief mens had toch wel 1500,00 in gedachten hahaha.. Ga maar eens naar de wibra & om boodschapjes! Drukke dag voor de boeg vandaag
meimamma vertel hem maar dat die actie van de btw van de mediamarkt maar 2 keer per jaar is! aan het begin en aan het einde van het jaar!!!! heel erg vervelend dat je nu de ochtendziekheid krijgt... beschuitje met kaas naast je bed en zodra je je ogen opent een hap nemen helpt misschien ??? harde buik: is toch een teken dat je gespannen bent!! ik heb er totaaaal geen last van gehad totdat ik met slecht weer een eind moest rijden... nou ik heb de hele avond een baksteenbuik gehad.. was echt niet leuk meer!! ow binna meis probeer je wel rustig aan te doen!!! heel erg veel beterschap! wel heel erg goed dat je je ziek hebt gemeld!! hmm la palma ik hou mijn commentaar op je buik ook voor me (ben het met de andere dames eens ) maareh hier ook hoor dat de armen niet "meegroeien".. me kont helaas wel! enne vind het super van je man dat hij de courgette heeft geschilt! ze waarschuwen er heel erg voor dat je groente en fruit zoveel mogelijk moet schillen!! ooooooohw troetel wat een eikel van een verkoper!!!! ik zou echt helemaal over de riedel gaan tegen die vent als ie weer terug was!! voedingskussenhoes: babydump? prenatal? heb geen idee maar ik zou daar gaan kijken! wibra: gistermiddag toch nog ff naar binnen gelopen maar alleen een boxkleed meegenomen.. vond de rest niet zo'n fijne kwaliteit.. ik keek bijna door de hydr.washandjes heen... en tja ik had net van de week bij prenatal voor 50 cent meer 6 stuks meegenomen... voelen: heb sinds zondag steeds een koppie of kontje vast als meneertje in mn buik zich aan het omdraaien is.. tis dan net of ie er via mn navel uit probeert te komen het is echt een harde bult die ik kan vastpakken omdat de rest erom heen niet hard is... WISH WAAR BEN JE!!!
ja troetel het kan dan ineens heel erg tegenvallen!! manlief rekende voor onze auto ook steeds 1500 euro maar we moeten blij zijn als we de helft ervoor krijgen... maar aangezien er een aantal Poolse jongens zijn die mijn auto heeeel erg graag willen krijgen we er misschien net iets meer voor... ow ow ow ik heb gister een proefrit geregeld!! we gaan zaterdag een uurtje testrijden in de a.s. lease-auto van manlief: een VW Polo BlueMotion
hhmmm vindt het echt raar van uit het niets zo last van me buik. nu ben ik net uit me bed aangekleed en tijndens het broodje smeren weer zo'n harde gespannen (goede omschrijving muts baksteen buik) heb me vraag bij de verloskunidge op het forum gesteld
Goede morgen allemaal! Ik reageer even algemeen, want heb niet bijgehoude wie wat precies zei.... La Palma, super buik! Wel cool dat je navel nu al naar buiten is gekomen. Maar soms ook wel lastig. Ik hoorde dat je het kan afplakken met een pleister? Wat een leuke kubussen! Die wilde ik eerst ook, omdat ik de standaard plankjes er duur vond. Nu hebben we bij onze kamer een hele leuke zitten (oké, niet goedkoop ofzo), dus die gaan we als we tevreden zijn met de inrichting ook ophangen. Sanny, tot straks op de NOT (samen met nog 1000den anderen!) Ik ga buikjes spotten hoor! Die btw aanbieding van de Mediamarkt vind ik niet echt een aanbieding. Ooit hebben wij toen ons fototoestel gekocht, maar ze schroeven vaak eerst de prijs op... lees ik op internet ook regelmatig. Wat een idioot gedoe met die auto! Daar wil je gewoon niets meer kopen! Succes met de ver- en aankoop van de nieuwe auto. Niet teveel stressen hoor! Collega van mijn man (30 weken zwanger), is wel erg dik en nu moet ze volgende week terugkomen voor een echo om te kijken of er geen 2 baby's in haar buik zitten! Dat kun dus ook nog... Voedingskussen; bij de prenatal hebben ze leuke voor zo'n 15,-. Ook de Babydump heeft leuke. Veel plezier vandaag allemaal! Ik zag dat er meiden vandaag hun pretecho hebben: jullie heel erg veel plezier!
Dat is leuk!!! Die auto is echt wijs! Welke kleur zouden jullie willen? Wij rijden sinds 2 weken de Toyota Auris hybride en ik vind het geweldig! Wat een luxe!!!!
meneer is helemaal verliefd op de witte.... we hebben m in het zilver gezien maar die vind ie standaard en de donkerblauwe vind ik niet mooi... manlief heeft ook gekeken naar de toyota maar toen hij erachter kwam dat de accu's in de kofferbak lagen en daardoor ruimte verloren ging is ie er vanaf gestapt....
Dames ik ga riching verloskundige, blijf regelmatig harde buiken houden(10x per uur) sinds gisteravond. vk wil even kijken en verder onderzoeken.