Goodmorning. .. Hier echt kut geslapen heb rusteloze benen heeeeeeeel erg verschrikkelijk erg.. Wist noet hoe ik moet liggen bah... Verder achopte meneer me zo hard zijn voetje kwam bijna uit me buik hihihihiji... Knuffff meiden.. Meedje sterkte laat.je het even weten hoe en wat
Meiden ff ego hoor verschrikkelijk geslapen vanacht, was mn voedingskussen vergeten en te lui om terug naar de woonkamer te gaan, vriendlief was mega aan het draaien rechts van me, links van me lag pulchra dicht tegen me aan dus als mn vriend half op me gedraaid was en ik achteruit wilde kon ik eerst mn hond aan de kant leggen en dan zelf weer gaan liggen pfff Daarbij heb ik flink keelpijn en voel ik een verkoudheid opkomen pfffffff voor pret echo dames, veel plezier! voor meedje: Sterkte! verder weet ik het ff ni meer, ben kappot!
Goedemorgen!! Hierrrrrrrrrr ben ik!!! @Meedje sterkte bij de vk! @Troetel: zou kunnen kloppen die misselijkheid...ik krijg een jongen en geen dag misselijk geweest>Maar zal wel niet in alle gevallen opgaan. @Palma:Mooi buikje meid!! @Muts: Leukkk nieuwe auto uitzoekenIk ben juist helemaal niet van de witte auto's maar ieder zn smaak natuurlijk! Nieuwe auto is sowieso leuk!! Hier verder weinig veranderd...nog steeds veel pijn.Teamleider zal vandaag wel weer gaan bellen Vind het steeds vervelender worden dat ik niet kan zeggen dat het beter gaat pfff
@Binna & Meimamma; Vervelend dat jullie je niet lekker voelen! Goed uitrusten hoor.. @Palmpje; Nog even doorzetten en je bent lekker thuis. Heel heel heel veel plezier vanavond! Kom je laten weten hoe het ging? @Meedje; Wat vervelend van je harde buiken.. Sterkte zo bij de VK. @Vagans; Gefeliciteerd met je 23weken! . @Misselijkheid; Ik ben de eerste 12weken echt beroerder dan beroerd geweest! Heb alleen maar overgegeven en wist niet meer hoe een dag zonder misselijk zijn eruit zag . Maar daarna was het over.. Ik hoop ook echt niet dat het terug komt! . (Even afkloppen)
Manlief lacht me trouwens elke ochtend(nacht?) Uit. Hij moet altijd 4u opstaan en naar werk.. En dan brengt ie me een broodje (Ja, om 4u!!) En dan zit ik op de zijkant van mn bed om die tijd een broodje te eten. Puur omdat ik zo'n honger heb.. En als het aan mij ligt eet ik er dan nog 10, maar dat doe ik natuurlijk niet. Dat had ik nou nooit van mezelf verwacht. Ik ontbijtte vroeger voor mn zwangerschap niet eens, laat staan in de nacht eten.. Hahaha!.
hihi wish ik vind m leuk bedacht maar helaas gaat die vlieger niet op!! hier ook erg misselijk geweest in het begin... of zal er dan toch een meisje in mn buikje zitten Grapje!!! maareh jij kunt er echt helemaal nix aan doen dat je zwangerschaps gerelateerd thuis is! je kiest er toch zelf ook niet voor!!! enne je werkgever krijgt een vergoeding voor jou en voor je vervanging dus kwa kosten moeten ze niet zeuren!! enne ik is ook niet van de witte auto's... moet je zovaak wassen maarja das niet mijn taak hahaha!!! ow en rode auto's ook niet... doe moet je echt bijhouden met poetsen anders dan verschieten ze van kleur!! hmm vagans ik denk dat ik de hond dus echt wel een zwieper uit bed had gegeven hoor!!! onze kat ligt af en toe bij me in bed maar die weet inmiddels al wel dat ie aan de kant moet gaan anders heeft ie mij op zich liggen... gelukkig past poeslief zich aan mij aan pffff heb nergens zin in.... en ik wil vanmiddag ff naar de kapper maar weer niet welke of welk model... de laatste 2 keer ben ik naar de kapper hier om de hoek geweest maar dat vond ik helaas geen succes... zo is ff speuren naar een leuke hier in de buurt... en anders terug naar die in het dorp hiernaast (is zo rot parkeren en vooral op donderdag ivm markt)
@ Muts: in mn vriend zn werkweek slapen ze bij mij maar dan ligt mn vriend er niet dus dat kan makkelijk, als mn vriend weer thuis is slapen ze in de gang. Maja nu kwam die onverwachts thuis en hij had ze al meegenomen dus ik denk dan : ahhh wat lief maar idd vlgende x gaan ze gewoon de gang op!
Weer terug van vk, heb een week rust voorgeschreven gekregen. En dan ook echt rust! Dus ik ga de afspraken maar afzeggen voor de komende dagen en dinsdag kijken hoe het gaat met de harde buiken, als ze dan nog blijven komen moet ik me ziek melden, anders rustig aan opbouwen en kijken of het effect heeft. Kleintje had een groeispurt gemaakt en BM kan daarom ook wat gevoeliger zijn. Frummel ligt al netjes met koppie naar beneden(maar dat dacht ik zelf ook al) en mijn bloeddruk was wat hoger dan de vorige keer. Moet veel drinken en rust houden. Dus ik sleep even mijn voedingskussen naar beneden en ga lekker onder een dekentje op de bank liggen.
Jep hier ook een tekortje... zit aan twee keer 50mg. Ben benieuwd of het is aangeslagen, slik dit sinds 2 weken ofzo.
Heeey meiden, Was ik weer Heb helemaal koude wangetjes en een rood neusje! Lekker bij wibra babyspul geshopt en daarna nog even boodschapjes gedaan. Kwam s-monster tegen toen ik de boodschappen stond in te laden. En ze was zowaar lief!! Kon ze mooi even op mn fiets letten toen ik de winkelwagen weg wou zetten want er stonden 2 zwerrie's al de hele tijd met hun stinklijf me te irriteren.. grrr Kwamen ze toch naar ons toe: HEB JE 50 CENT? Dus zij nee zeggen en ik ook.. Begint die helemaal naar mij te flippen.. Jaaaa jij kent mij, en dat weet je zelf ook. Je kent mij gewoon.. Dus ik: NEE! helemaal niet en je krijgt geen 50 ct en ik wil je niet eens kennen.. Was onderweg naar huis best een beetje van streek.. Bah wat een creap!! Belde ik met vriendlief.. Zegt hij doodleuk: Heette hij geen K.... (naam van mijn vader).. Grapjas.. Kreeg net een mailtje van de eerste opkoper: 400,00.. Nou in geen 400,00 jaar! @ Meedje; Meissie doe je lekker rustig aan? Lekker bijkomen en heel veel sterkte meid! @ wish; Jij kan er niks aan doen he meid dat je thuis zit! Maak je er niet te druk om. @ Iedereen die het kan gebruiken; Een dikke knuffel vraagje: Iemand ervaring met de badthermometers van wibra?? Zag ze liggen (scheelt weer 1,95 op die van bv. de hema) maar twijfelde over de kwaliteit.. Moet zeggen dat onze thermometer v.d. action ook niet echt fijn bevalt.. Verder bij wibra meegenomen: 10 spuugdoekjes, 3 hoeslakentjes, 1 badcape, 2 aankleedkussenhoezen, een valentijnskaart , en een legging die in de aanbieding was voor uk! Hydrofielen heb ik laten liggen. Vond ze dit keer van mindere kwaliteit en stomme kleurtjes.. Ook de lakentjes vond ik lelijk!!! Liefs
Lol.. Ach juaaahh ik ben ook een misselijk mens.. Misschien ligt het daar aan?? hahahahahaha Meiden.. Is 4 hoeslakentjes genoeg voor het ledikantje?? We hebben ook een wiegje en zullen dat toch eerst gebruiken, dus op voorhand is t wel genoeg toch??
@Meedje: meissie doe je wel rustig aan!!!! @hoeslakentjes: ik gebruik er altijd twee per keer. Dus je hebt in principe genoeg aan 4, maar ..... dan moet je kindje geen "lekkage" krijgen... want dan ben je zo door je vier lakentjes heen Mn afspraak van morgen bij de Frauenartzt moet worden verschoven, ze kan niet morgen. Dus volgende week woensdag zal ik dan gaan... heb maar gelijk de hele dag vrij gevraagd op mn werk. Bedoel, ben zo twee-en-een-half uur kwijt woensdag ivm alle extra dingen die ze willen gaan doen. Joepie: vandaag 27 weken alweer! Na dit dagje werken is het nog maar 7 weken tot aan verlof Hahaha het lijkt wel alsof ik mn werk niet leuk vind.... dat is niet waar hoor... maar aftellen is altijd leuk toch
Oh en over misselijkheid en meiden gesproken... beide keren helemaal niet misselijk geweest! En ben nu toch in verwachting van meidje nummer 2