Ohhhhhhhhhhhhh Bloem.. Nu krijg ik zin in een heerlijk wit bolletje met kaas, ham, schijfjes komkommer, snippertjes ui en een beetje mayo... Zooooooooooooooooooooo lekker Maar heb geen komkommer en geen ham hahahah
Komkommertjes heb ik in overvloed Troetel (eet het heel veel sinds ik zwanger ben!) dus: *Stuurt een komkommer naar Troeteltje* Vangen he!
wat gaat het alweer snel he, 27 weken, nog een paar weken en dan is het al bijna zover, vind het nog steeds heel onwerkelijk, hebben jullie dat ook? Ben van plan om vanmiddag ff naar de kruidvat te gaan om wat babyverzorgingsproducten te halen. denk niet dat ze bij de kruidvat avent flessen hebben of wel? Lakentjes etc; heb nu 2 fleece dekens, 2 lakens en 2 onderlakens. moet er nog een stuk of 2 bijhebben denk ik. trouwens net het vgz kraampakket binnengekregen, werd je niet blij van, al die verbanden haha. maar er zat wel een tummytub in, gaaf!! die hadden we nml nog niet, dus wel een leuk cadeautje. vanavond partneravond bij de yoga, ben benieuwd wat mn man ervan vindt, had al moeite om hem te overtuigen om mee te gaan. arme hij hahaha
Ik zit te twijfelen of ik aan Zwangerschapspyoga zal doen.. Is het leuk Senna? De ene keer denk ik; Ja ik ga het doen! en de andere keer denk ik; Nee laat maar.. Hahaha. Ik ga even het huis opruimen, ben zo weer terug!
Jullie hebben gelijk meiden wat werk betreft alleen denkt mijn werkgever er anders over haha die gaat klusjes zitten verzinnen zodat ik PERSE op het werk ben pfff maar ja tot nu toe heeft ze nog niet gebeld. Zijn er meiden die weleens op de 9 maandenbeurs geweest zijn?Is het leuk?? Ik zit te twijfelen...kan natuurlijk niet zover lopen dus weet niet of het verstandig is om er heen te gaan maar lijkt me wel leuk! @Meedje:Lekker uitrusten meid!!!
yoga; dacht ook dat het niks voor mij zou zijn, de eerste les vond ik mwah... niet zo, maar de tweede en derde les hadden wel veel uitleg en klikte de groep ook wat meer onderling en veel oefenen gehad om weeen op te vangen. en ademhalingstechnieken. op zich duurt deze cursus 3 maanden, heb na vanavond een maand erop zitten maar weet niet of ik er mee nog doorga. heb niet het idee dat er nog meer info komt, alleen dat er herhaalt wordt omdat er continu nieuwen instromen. tis gewoon leuk om andere te zien en te praten en ff te relaxen en tijd hebben voor je baby. 9maandenbeurs; zou heel graag gaan, alleen ik kan niet zo ver lopen, dus dan zou er een rolstoel meemoeten en de vriendin waarmee ik eigenlijk zou gaan is ook zwanger, uitgeteld half mei en die heeft geen puf om ook nog een rolstoel te gaan duwen, dus hebben we besloten om niet te gaan. vind het wel jammer, maarja het is niet anders.
hey meiden nou toch maar even de vk gebeld. want bleef bij elke ding wat ik doe een harde gespanen buik krijgne. nu naar dokter urnine gebracht en af wachten of het blaasontsteking is. en anders weer vk bellen beddengoed ik heb altijd gehoord 3 er van. 1 in de kast 1 in de was en 1 op het bed. ik heb ook altijd twee hoesjes zodat mochter er lekage zijn boven of onder is niet je matras steeds vies dus ik heb 5 hoezen. twee witten en 3 gekleurde (bij Silver nu nog niet compleet) @meedje oie meis doe je rustig aan. @senna ooooo leukk dan krijg ik die denk ook. mischien ook wel vandaag we wachten af. ik heb ook nog geen tummy tub negenmaande beurd. 2 jaar terug geweest vondt er erg leuk om over al even te snufelen was toen wel druk en nog niet zo ver zwanger dus kon weinig kopen. lijkt me deze keer leuker omdat je weet wat je krijg en veder bent.
Hier helemaal geen badthermometer, volgens mijn moeder is dat nergens voor nodig hahahaha dus ik heb er ook helemaal niet meer naar gekeken voel me nog steeds niet goed Heb ook zin in een broodje kaas met komkommer maar hier ook geen komkommer in huis, eet ze wel veel maar in de week dat vriendlief aan het werk is eet ik bij mn ouders dus ja straks maar is even een tosti maken, ook lekker
thermometer action: die had ik ook gehaald en getest op zoonlief: regelrecht prullebak in! gaf met die van kruidvat verschil van bijna 1 gr. aan... oke lijkt niet zoveel maar als dat ding 39 aangeeft dan kan het maarzo 40 of hoger zijn.... meedje en binna doe rustig aan! wish tis moeilijk en makkelijk gezegd van mij maar ff poep aan je werkgever hebben... ze kunnen nu niet van je verwachten dat je voor een k*tklus op komt draven!! hoe vervelend het ook voor ze is!
Goedemiddag dames, VANDAAG 23 WEKEN!!! En goede vriending van mij is vanochtend bevallen van een kerngezonde zoon!!! Ze was vandaag 39 weken en 1 dag en ze heeft echt een turbo bevalling gehad! Dus ik ben helemaal hyper de hyper en blij voor hun! Liefs
@ Beddengoed; Iedereen zegt wat anders hahaha.. Ben er nou nog niet echt over uit hihih.. Maar voor lekkage heeft het voor ons geen nut om een extra hoeslaken erover heen te doen.. Dan lekt de kleine door beide heen, kunnen ze beide in de was?? Onder het hoeslaken hebben wij sowieso een molton rondom het matras, het matras zelf heeft ook een 'beschermende tijk'. En we hebben voor lekkage molton 'zeiltjes' ( ze zijn niet van zeil/plastic, ze zijn gewoon van molton; dus stof en houden vocht voor een groot gedeelte tegen) En ik ben ook van plan om tegen lekkage evt. hydrofielen te gebruiken Denk dat voorlopig 4 hoeslakens dan wel genoeg is, kan er altijd nog bij halen. @ Senna; Ohhh ben benieuwd hoe het zit met het kraampakket van cz dan haha @ Vagans; Ja ik twijfel ook over die badthermometer. Vertrouw ook heel erg op mn eigen gevoel.. Maarja weet niet hoe anderen dat hier ervaren/ erover denken?? @ thermometer v.d. action; Toen wij ziek waren hadden we beiden een steeds verder zakkende temp. ik had zelfs 34,5!!! Dus schrok in eerste instantie maar had daarna zoiets van nouja dat is wel een beetje gek.. Welke thermometer raad jij aan dan muts?? @ SQ; Gefeliciteerd met je 23 weken en uiteraard met je vriendin die bevallen is
Heb een foto in de buikjes topic geplaatst meiden! @Sunny; Gefeliciteerd met je 23 weken!! @Binna; Hoop niet dat je een blaasontsteking hebt en dat je buik snel weer wat rustiger wordt..
Oh jee, hier net een nieuwe verslaving gevonden. Snack a Jacks Choco met Kokos. Mjammie! Hier sinds gistermiddag dat het net is alsof de kleine dwars ligt. Doet echt pijn als ik op een bepaalde manier zit. En hij is erg actief aan het voetballen binnen. Pff wordt er zelfs een beetje misselijk van.
Gewoon dubbele laag... doe ik met kussenslopen en onze eigen hoeslakens ook. Ik doe dus gewoon twee hoeslakens over elkaar, waarbij de onderste een beetje als molton functie doet (niet als plasbescherming dus... ) Van mijn mammie geleerd om het zo te doen Nou ik moet zeggen dat onze kleine ook wel eens lekkage heeft en dat alleen de bovenste laag nat/vochtig is, dus dan hoeft alleen de bovenste in de was. En soms lekken ze zo erg door dat je dus echt alles in de was moet doen en dat zelfs het tijk van de matras licht vochtig is. Ik heb dus... matras, "zeiltje"/molton, hoeslaken, hoeslaken... en dan slaapzakje plus kind (nu dan hè) Thermometers: ik heb die van de Kruidvat... super ding!!! Moet er nog weer even eentje halen. Heb de onze voor de bevalling van de hond gebruikt De "hondenthermometer" was leeg (batterijtje op) Badthermometer: ik vond/vind m toch wel errug handig!!! heb er veel gebruik van gemaakt. Maakte badje klaar op 40 graden, daarna frummel uit de kleren etc, in de tussentijd was badje netjes afgekoeld naar 38graden.... frummel erin, netjes op temp.
Onder het hoeslaken hebben wij sowieso een molton rondom het matras, het matras zelf heeft ook een 'beschermende tijk'. En we hebben voor lekkage molton 'zeiltjes' ( ze zijn niet van zeil/plastic, ze zijn gewoon van molton; dus stof en houden vocht voor een groot gedeelte tegen) En ik ben ook van plan om tegen lekkage evt. hydrofielen te gebruiken OOk onder de kont dan maar wat je nu omschrijft is prima. ik kon toen een moton vinden voor over het helematras vandaar een tweede hoes. en ik het ook een molton onder haar kont. weetje als ze spugen is het meestal wel door gelekt. maar zoals met poep dan is het niet zo veel. maar net 1 klein vlekje door gelekt en vandaar de exstra hoes zodat niet de hele tijk iedere keer in de was hoeft.
nou heb geen blaasontseking. moet nu om 14.20 bij de vk zijn. ben benieuwt. had zelfs in de auto met het naar de dokter rijden een twee keer een harde buik . vindt het maar niks zo. vraag me af hoe het kan. doe echt niks geks zit al de hele ochtend op de bank met een uitje naar de wc of keuken