Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Muts; Jeetje had ook wel effe uit mijn slof geschoten in dat geval hoor..

Ik weet ook zeker dat het verhaaltje hier straks weer gaat vanuit s-monster dat ik alle aandacht op eis ofzo.. Euhm ja ik had al vanaf de 'ruzie' met mijn moeder harde buiken snel achter elkaar.. Vind je het gek dat ik dan van streek ben en wil dat mn mannetje thuis is.. Maarja als ze dat zegt heeft ze echt een verkeerde aan mij en mn hormonen hahahahahaha:D

2. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Wat een gedoe he met die schoonmoeders hahaha

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @troetel grrr soms denken mensen niet veder dan hun zelf hè snaP wel dat je boos was hoor

@must oei dan zou ik ook niet vrolijk zij

@wish. Dan zou ik als ik jou was gewoon eens zeggen dat je er heen wilt meeste bedrijfs artsen zijn gewoon zo oké dir zegt de Vk of gym en ht werken gaat niet prima stoppen kindje en moeder van voor ben je Ook van gezeur van je baas af
    Wij moeten meteen heen omdat ze dan alles meteen via UWV regelen en hun betaald krijgen voor mijn want als zwangere kost je ziek zijn niks voor de baas.'

@Guusje jep had een reuze baby die ook nog eens met haar duim in der mond terwereld kwam
    En deze duimt ook weer dus ben benieuwd

4. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja dat is hier ook hoor dat baas al geld krijgt van UWV...ben wel door UWV gebeld maar niet door bedrijfsarts.Zal vanzelf komen dat ik naar bedrijfsarts moet..we wachten het af.Als ze vandaag beginnen te zeuren over klusjes op het werk zal ik het misschien zeggen dat ze me maar naar de bedrijfsarts moeten sturen

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Goeiemorgen allemaal!!

Hier net mn bed uitgerold. Ik had met mezelf afgesproken dat ik zou proberen uit te slapen vandaag. Hoef toch pas om 12 uur te werken en ook maar 2 uurtjes.
    Erg lekker geslapen. Alleen van dat iedere keer in slaap kuukelen en weer wakker worden omdat je nog eeeevven wil blijven liggen, wordt je zooo duf!
    Dus maar lekker relaxt blijven plakken op de bank en dan straksjes wakker worden onder de douche!
    Bijna weekend!

6. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Wish; Haha niet alleen de schoonmoeders, ook moeders kunnen vervelend zijn;) Soms onuitstaanbaar..

Enne wat is die baas/leidinggevende van jou irritant zeg.. Is toch van de gekke dat jij je lullig voelt doordat hij/zij kan bellen of je al weer kunt werken.. Als je het mij vraagt heeft diegene het woordje 'begrip' nooit geleerd..

@ Meimamma; Heerlijk zo'n ochtendje haha. Geniet er maar van.

@ Hier; Nu aan de b'hammetjes had alweer honger.. Ga mezelf maar proberen bezig te houden want merk dat ik flink treurig ben ( net een wandelende zombie) door alles van gister..
    Mannetjelief heb ik net al een sms gestuurd om te zeggen hoe ik me voel en daarbij gevraag hoe het met hem is. Maar nog niks terug..
    Pff wat zou een weekendje weg met zijn twee heerlijk zijn na al die ellende met andere mensen.. Maar helaas:(

Liefs

7. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ow troetel Meis niet te treurig zijn. Tis klote zon s-moeder en zon situatie. Maar laat nu niet ook deze dag ervoor verpesten. Straks overheerst het ook nog eens je hele weekend. Maart ik begrijp je wel hoor meid.

8. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    ja idd troetel en dan te bedenken dat sommige collega's echt lang ziek thuis zijn en dan denk ik...hoe krijgen die het voor elkaar!!!!!!

9. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    JOEPIE! Ben vandaag alweer 25 weken...! Waar blijft de tijd?

Las net in het drielingtopic dat een mama die exact even ver is als ik al in het ziekenhuis ligt. Wat een spanning zeg...

Ik ga vandaag dus extra genieten van deze fantastische zwangerschap en mijn vrije dag.
    Net kwamen mijn ouders onverwachts langs en die hebben snel de babykamer bekeken. Ze vonden hem fantastisch! Babyhuys belde ook dat de Familifix binnen is, dus die kunnen we ook gaan halen!

Een hele dikke knuffel voor een aantal hier. Ik merk dat jullie het niet altijd even gemakkelijk hebben. Zet 'm op meiden. Al dat gepieker en gedoe kunnen jullie nu eigenlijk niet zo goed gebruiken.

10. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Meimamma;
    Tja diep vanbinnen weet ik het.. Maar toch ookal houd ik me bezig, dan branden de tranen af en toe achter mn ogen..
    Ook het gedoe met mijn moeder gisteren doet pijn..

Snap dat verhuizen voor haar een grote stap is.. Maar ze stelde ons enorm teleur met het vertrouwen dat ze in een gelukkig leven heeft. Ben bang dat ze het allemaal weggooit, dat zou zonde zijn!

@ Wish; Ja meid, ik zou me er gewoon niet teveel van aantrekken als ik jou was. Jij bent niet ziek he, je bent zwanger en in jouw geval is het HEEEL belangrijk om voor jezelf en je ukkie te zorgen.. Een zwangerschap is al een fulltime baan, en straks mama zijn ook. Werk doe je er dan nog bij;)

@ Guusje; Bedankt voor je lieve woorden:) Geniet jij maar lekker van je vrije dag en van het zonnetje ( als die bij jou ook schijnt hihi.. Anders moet je het zeggen, stuur ik hem even langs!)

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Bloemmm: He wat vervelend dat je verf niet is geworden zoals je gewild had!

@ La Palma: Wat jammer dat je geen dvd kon krijgen! Mag je daarom niet nog een x terug komen??? Ik heb bij mijn afspraak al aan moeten geven dat ik met dvd wilde en als ze me die niet geven pik ik dat dus echt niet! Tis niet jou schuld dat dat ding stuk is en het is allemaal al duur genoeg!

@ Troetel: He wat een naar verhaal zeg van die oma! Kan me voorstellen dat je er even doorheen zat, niet leuk hoe dat allemaal gegaan is! En hoezo alle aandacht
    opeisen??? Wiens vent is het nou... die van jou of haar??? eens moet ze dr zoon loslaten hoor!!! Ben blij dat ik dat probleem niet heb! maar mijn s-moeder woont dan ook zon 2 uur rijden hier vandaan ;)

@ Muts: Zo dan zou ik ook pist zijn hoor! waar slaat dat nou op! Ik had gewoon gezegd dat het niet kon, jammer dan! En idd duimende kinderen die vervolgens met hun afgesabbelde duimpje overal aan zitten of je een hand moeten geven, bah bah

@ GuusjeB: Gefeliciteerd met je 25 weken!

Hier niet zo heel goed geslapen door de pijn in mn keel en mn neus die steeds dicht zat. Vriendlief om half 5 er weer uit.
    Vandaag ook maar een beetje rustig aan doen want ik wil niet dat het griepje wat ik aan voel komen door gaat zetten, daar heb ik echt geen zin in ;)

Nu ga ik ff een boterhammetje maken ;)

fijne dag iedereen!

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hier schijnt de zon fantastisch! Ik ga me aankleden en dan eens lekker de zolder op. Kijken welke spullen in inmiddels allemaal vergaard heb Dan de babykamermeubels afnemen en even voor het oog het bedje opmaken... verrassing voor mijn man.

13. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    leidinggevende heeft gebeld en ze vroeg nu helemaal niet wanneer ik weer wat kon doen:D moet dinsdag weer bellen om te vertellen hoe het bij de therapeut was.

14. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hier schijnt de zon ook maar der staat een hele vieze koude wind!! brrrrr.....

vagans beterschap!

grrrr onze hond heeft weer uitslag... heb der net staan kammen maar kan geen vlo vinden.. maarja dat had ik van de zomer ook en toen bleek ze wel onder de vlooien te ziten... ga straks of morgen der mand in de wasmachine proppen en vlooienspul halen..... baal baal baal!!

15. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    whoehoe ze heeft het door!!!!
    fijn hoor... toch ook een stukje meer rust voor jezelf!!!

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Tralala wat is het koud buiten zeg brrrrrrrrr....

17. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    whahaha ik heb net manlief een sms gestuurd: en benne je ballen er al afgevroren????
    haha krijg ik telefoontje: nee maar me piemie is wel helemaal in zn schulpje gekropen (en wat ie nog meer zei bespaar ik jullie ;))

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Muts: Wat sneu voor je hond, weet je zeker dat het geen allergie voor iets anders kan zijn???

O en als tip: vlooienspul voor in huis heb je die wel en geen langere nawerking hebben, Bolfo werkt geloof ik wel 6 maanden! want vlooien eitjes kunnen heeeel lang blijven liggen voor ze uitkomen! en vergeet dan niet ook de auto enzo, alles waar de hond ook komt! SUC6!

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hahhaahhahahayayayayayayayayayahahah die muts met dikke billen hahahahahahahahaha

ik doop jou met deze naam indianen hebben ook zo aparte naam
    jou indianenn naam is

muts met dikke billen

20. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    vagans ik ga straks ff de dierenarts bellen voor het spul want vorig jaar zomer was ze er ook binnen no time vanaf!!

whahaha flower *dikke knuffel van muts-met-dikke-billen*

voor de dames die het niet helemaal snappen: zie mijn hyves!!

Deel Deze Pagina