Ik denk dat ik ook ren als ik een muis zie hoor Wish!!! @ Flower; Tukse! Ik heb hier een onrustige buik; kleintje veel aan het schoppen en t voelt niet zo fijn moet ik zeggen.. heel de tijd krijg ik er lucht van in mn maag: resultaat constant boertjes laten.. Hihih.. Ga zo maar eens kijken of mijn stofzuigervriend mee wil naar boven om de bovenverdieping te zuigen Liefs
Zo even de banken schoongemaakt (zaten onder de stof) en even stof gezogen, lekker gedoucht en nu zit ik met een restje avondeten van gisteren (?!) op de bank. Ik had ineens trek in warm eten Hahaha. @Flower; Slaap lekker! @Troetel; Waarom ben je zo verdrietig? Niet huilen hoor.. @Vagans; Als ik een muis zou horen zou ik nooit van mn leven durven te slapen! &wat naar dat ze wel poeslief tegen je vriend doen en met jou op deze manier omgaan. Heb je goed gedaan! Ik zou ook voor mezelf opgekomen zijn. @Wish; Voel je je al wat beter??
Nee niet echt...heb zoveel pijn in die bekken doodvermoeiend is het....zo actief als jij ben ik echt niet hoor hahaha
nou zou soms wel beetje nesteldrang willen hebben hoor...heb me voorgenomen morgen eens beetje actief te gaan doen
&ik wil juist zitten, maar het lukt me niet. Ik word moe van mezelf Ach wij vrouwen zijn ook nooit blij! Hahaha.
indianennaam voor troetel: tijgertroetel tukse flower! hopelijk helpt het zeepje!! he getver vagans muizen/ratten... jekkie bah!! heb je de buuf al eens aangesproken over de rotzooi op haar balkon?? (dezelfde als de jankhond of een andere??) wish lekker rustig aan doen... hier ook geen nesteldrang... dacht het wel te hebben gehad maar helaas... wil wel vanalles doen maar komt er niet van... net verf voor de muur van beebje's kamer gehaald zoonlief was strontvervelend in de gamma.. die liep op gegeven moment zelfs aan de andere kant van de winkel die zit nu voor straf op zn kamer... en ik ga lekker ff op het bankje tv liggen kijken
Zijn jullie nou echt bang van muizen??? Ik heb er nog 3 als huidier hoor! waaronder een naaktmuis En daar hou ik heeeeeel veel van Ik wil alleen geen wilde muizen die ziektes overbrengen naar mijn dieren of mijn spullen kappot knagen!!! Net terug gebeld, dit x door een meisje, schijnt al jaren een probleem te zijn (en hij maar zeggen dat ik de enigste was) en er komt een bedrijf voor Toch blij dat ik gebeld heb! Zo heb me ff uitgeleefd in het huishouden en zelfs alles gestofzuigd ondanks mn rugpijn (eigenlijk zou vriendlief het doen maar het kon zo echt neit meer!) Dus die mag trots op me zijn O hier nog ff een fototje van een van mn schatjes!
Hey meisjes @ Bloem; Gisteren heel veel gebeurd. Daarom ben ik zo verdrietig @ Wish; Doe jij nou maar gewoon rustig aan! @ Nesteldrang; Ben net zo gek als bloem haha. Wil graag stilzitten maar kan het slecht.. En dat voel ik in mn rug, maar toch ga ik door! Zelfs reageren op zp doe ik 'even snel' haha omdat k niet te lang wil zitten.. @ Muts; Welke kleur heb je gekocht?? @ Vagans; Ieuw mn koekje kwam er bijna uit hahaha.. Maar tegen tamme muizen heb ik niets, als ze in de kooi blijven zitten hihihih.. Zooo lekker koekjes met chocomelk en zometeen weer aan de slag
Niet verdrietig zijn hoor! Klinkt zo makkelijk (doe ik zelf ook niet namelijk) maar probeer alles van je af te zetten. Anders worden onze kleintjes ook zo verdrietig als wij verdrietig zijn!
Muizen zijn echt vet lief (tamme muizen dan he) ben nog nooit door een muis gebeten! wel door een hamster, in princiepe zijn muizen veel vriendelijker en knuffelbaarder! Enige nadeel ze stinken wat harder dus je moet ze vaak schoonmaken Die poezels zijn ook leuk, al zijn katten niet echt mijn ding. Ben meer een hondenmens Naja en een muizen, cavia,vogels, reptiel,kikker, en weet ik het wat nog meer mens maar niet zon kattenmens HAHA @ Troetel: *Knuffie*
Meiden dankjewel voor alle lieve woorden en berichtjes en knuffels Ik ben weer een beetje vrolijker, heb net weer 10,00 opzij kunnen zetten voor de pretecho Maandag ga ik gewoon bellen voor een afspraak rond de 26/27 wkn en we komen er wel. Heb vanmorgen ook de twee rekeningen betaald die het snelste aanmaningen sturen! Je merkt echt dat het weer januari is.. Komt alles weer binnen zucht.. En mijn telefoonabonnement was zo grappig om een maand te splitsen in 2 rekeningen die ik dus ook allebei in januari moest betalen!! Daar ging weer 100 euro ( ben blij als mijn abbo dit jaar afloopt, heb een veel te duur abbo eigenlijk! met hi online erbij maar dat kan ik niet opzeggen!!)
Mijn abbo is ook voor niets veel te hoog! Maar ik mag pas in mei veranderen, helaas Ja wat is het stil hier vandaag zeg meiden!