Hahaha monika.. Ja tuurlijk, we willen gewoon een deel 3 hihihih.. @ Bloem; Hier ook pas in juni ofzo dat mijn abbo verloopt. Maar weet niet of ik hem ga verlengen of opzeg en een nieuw aanvraag. Als ik hem verleng kan ik in maart al.. Mannetje en ik vinden dat we allebei een te duur abonnement hebben ( ik betaal tegen de 50 per mnd en mannetje als hij netjes binnen bundel blijft 35. Maar hij heeft ook een bedrijfstel dus 9 v.d. 10 keer is het weggegooid geld! ) En een duur toestel, pff vind ik helemaal niet belangrijk meer straks hoor! Nu al niet meer, maar zit er nog aan vast haha! Ben bezig met een lijstje voor geboortekaartjes.. Maar nu komen de twijfels.. Vb; - mn nicht woont niet bij mijn tante en oom en is al vrij zelfstandig maar woont bij haar moeder zegmaar. Haar apart een kaart sturen of de naam lekker makkelijk bij tante en oom en zusje zetten? - kennis van mijn moeder 'wou ook wel langskomen als ik bevallen ben' maar normaal hoor je ze nooit.. Kaartje sturen of niet?? - zo ook de dochter van bovengenoemde kennis. Woont tegen die tijd waarsch. in haar eigen huisje.. Enige waar we elkaar horen is zelden via hyves, met kerstkaartje en verhuizing.. Kaartje sturen of niet?? - Tante van vriendlief hebben we weinig contact mee omdat dit vanuit zijn thuis zo is geweest. Maar zou haar toch graag een kaartje sturen.. Wat zouden jullie doen??
500 pagina's al bijna ja! Vriendlief belde, hij komt vandaag echt niet naar huis (moet vanacht slepen) en het weekend is heel erg onduidelijk. Hij was trots op me dat ik zo mn best had gedaan op het huishouden zelfs al deed t me allemaal best veel pijn. Ben echt blij dat het de laatste tijd ineens een stuk beter gaat tussen ons, das al 1 onderwerp minder om harde buiken van te krijgen Ik ga vanavond lekker naar mn ouders voor het weekend, ik kan morgen wel gaan onder het mom van dan kan ik nog even het eea doen, maar doen moet mn pa extra heen en weer rijden en ik weet bijna zeker dat ik morgen nog meer last heb (omdat ik vandaag zoveel gedaan heb) dus das heeft toch geen zin, en zonder mij in huis kan het ook geen zooi meer worden Ik heb ook al lekker de lente in huis, van mn moeder 2 potjes met knolletjes gehad, crocusjes & hyasinten. Vinden jullie dat ook zo leuk? van die knolletjes in huis?
@ Troetel: De mensen waar je nooit wat van hoort ook gewoon lekker geen kaart sturen! Wij doen ook alleen de mensen waar we echt mee te maken hebben! Ik zou het niet fijn vinden als je net bevallen bent om van die koppen die je nooit ziet ineens wel aan je bed te zien, en ze willen natuurlijk allemaal de kleine vasthouden...
@ Vagans; Balen dat vriendlief vanavond en het weekend waarsch. door moet werken Maar je zal het wel gezellig hebben bij je ouders hoor ik zo Ik ben niet van knolletjes of plantjes want de katten vreten ze aan of wij vergeten ze water te geven hahahahahaha
@ Vagans; Je moet niet tegelijkertijd typen hoor, dan moet ik zoveel antwoorden hahaha.. Ja dat is ook weer zo.. Mn moeder zei: Lekker kaartje sturen, krijg je veel kado's.. Maarja eigenlijk heb ik zoiets van je hoeft mn kleine niet vast te houden hoor! Maar aan de andere kant.. We hebben al zo weinig mensen in ons leven.. En weer aan de ene kant.. Die mensen komen alleen om interessant te doen.. Hmzz Misschien een oplossing geen kaart te sturen maar gewoon zoiets van als ze via hyves of via mn moeder vragen of ze mogen komen dan maar kijken wat we doen?? Dat kan ook
@Vagans; vervelend dat je vriend moet werken! Maar wel heel gezellig een weekendje bij je ouders Lekker even uitrusten. @Troetel; Ik heb nog niet eens geboortekaartjes gekeken! Ik wil eerst het kamertje af hebben. Dan ga ik wel naar een drukkerij denk ik..
PFFFFFFFFFFFFF zo meiden 15!!!! pagina's bij gelezen.... En weet echt niet meer op wie of wat ik moet reageren dus bij voorbaat al mijn excuses.... Een dikke knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken!!! Liefs
@ Troetel: ja liever een paar ECHTE mensen dan van die neppers aan mn bed hoor!!! En tsja planten moet je idd wel verzorgen, net als huisdieren! Ik heb ook heel lang bonsai boompjes gehad! En binnenkort als ze er weer zijn ga ik er weer een halen (nog een verjaardagscadeautje van mn zusje) En tsja dat vriendlief niet naar huis komt, het is zn werkweek dus als hij wel naar huis komt is dat bijzonderder dan als hij er niet is, maar juist in de weekenden vind ik het altijd wel fijn. Maja we zullen zien! Het kan met de minuut veranderen daar!
@ Bloem; Haha wij ontwerpen de kaartjes zelf, maar dacht zal alvast eens een kladje maken van een lijstje.. Kamertje is hier ook nog niet klaar, vriendlief moet de plinten nog in verstek zagen en erop zetten. Dan kunnen de meubels erin voor zover we ze hebben.. En we moeten nog opzoek naar een geschikte commode want ikea gaf de melding dat we hem in Heerlen konden gaan ophalen.. ( Ja ga even vanaf begin Brabant naar Heerlen rijden.. 2 uur heen, 2 uur terug! ben wel gek zeg!) En verder zeiden ze niks!! Dus vrees toch dat het een andere commode moet worden..
@ Vagans..; Ja dat is zo. Maar moet zeggen dat er ook een enkeling is die ik wel een kaartje wil sturen maar die vanwege omstandigheden toch niet langs kan komen. Maar die stuur ik een kaartje gewoon om te laten weten dat onze dochter geboren is Haha voor onze diertjes zorg ik wel hoor. Maar ben meer een bloemen dan planten mens!
@Troetel; Ja dat van die commode wist ik.. Hoop dat je iets vind dat erop lijkt of iets veel mooiers! Ik hoop dat ze zondag het behang afkrijgen.. Dan kan ik de kamer goed stofzuigen, de ramen wassen en dan komen vrijdag (dus nog een weekje!!!!) de babykamer, het badje, mijn oh zo mooie roze maxi cosi, de kinderwagen, de box en alle kleine dingetjes voor de babykamer. Gelukkig wordt het allemaal gemonteerd en in elkaar gezet dus daar hoeven wij verder niet mee aan de slag Ik zoek nu nog een leuke (roze geruit) lamp en gordijnen. Dan ben ik eigenlijk zo goed als klaar..
Pff ik denk dat we echt geen commode gaan vinden die naar ons zin is.. Vind het zo moeilijk om de zelfde kleurtint te vinden als het bedje. Ben bang dat als het een iets andere kleur is het zo uit de toon valt!
Weet niet precies waar je woont in Brabant, maar ik woon in Sittard (vlakbij heerlen) en ik doe er 2 uur over om naar Hoek van Holland te rijden....dus kan nooit zo zijn dat je vanuit brabant ook 2 uur erover doet lijkt me...?
Is dit anders niks voor je? Marktplaats.nl > White wash commode van Prenatal evt met baby ledikant - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Overige Meubels
@ Monika; Lief dat je meedenkt.. Onze rit enkele reis van huis naar Heerlen is 1 uur en 50 minuten volgens google maps. Dus zeg 2 uur voor het gemak. Zijn we 4 uur onderweg. Laat staan de tank benzine die we leegrijden.. Als we dan een commode van 100 euro kopen, tja dan kan ik net zo goed het benzine geld erbij leggen en een duurdere kopen snap je? We hebben echt het geld niet voor het oprapen+ tweede probleem binnenkort ook geen auto meer.. als het tegen zit!! Die commode op mp heb ik idd al eerder gezien ja. Geloof dat die mensen er best veel voor wilden hebben en vriendlief twijfelde over de kleur tint. (commode bij ikea was wit grenen, net iets anders dan dat whitewash)
Ohja.. Denk dat de hormonen alles ook aanwakkeren hoor. Kan er nu echt wel om huilen.. Straks hebben we geen commode! We willen nu misschien die witte van ikea nemen ipv die wit grenen. Maar ja die vonden we niet 'supermooi' en om een of andere reden is die ook 30 euro duurder dan de andere kleurvarianten.. Dus dat wordt ook weer puzzelen.. Maar denk dat dat vloekt bij het bedje ( beetje crème wit/room wit)
@ troetel: En als je dan eens een totaal andere kleur commone neemt, echt helemaal anders! is dat niet leuker dan het lijkt net niet hetzelfde??? (tis maar een idee hoor)
oeh over geboortekaartjes gesproken ik heb het zo bedacht ik stuur alleen naar naaste fam een kaartje en de rest daar scan ik het kaartje voor in en die krijgen het over de mail scheelt mij ook weer