Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Troetel, Flower, af, in jullie mand meiden, ga maar even lunchen dan is je suikerspiegel weer op gezellige peil ;) (grapje he, niet op in gaan :p)

Meiden, ik weet niet hoe oud iedereen precies is maar in manier van schrijven kan je merken dat er leeftijdsverschillen zijn en dat werkt net zo in manieren van lezen, een mini generatiekloof waardoor een meningsverschillen ontstaan met betrekking tot de interpretatie ervan...

Muts, speelgoedzak bijna niet gebruikt? Hier echt wel! Dreumes duikt er nu zelf ook in (je ziet dan alleen maar beentjes ongeveer, erg cute) en de kat gebruikt hem als krabpaal *zucht*, al met al, die kan aan het eind echt niet meer verkocht worden hahaha
    Hier ook altijd een sterkt verminderde weerstand als ik zwanger ben, ook als ik net bevallen ben trouwens, dan komt mijn koortlip altijd heel heftig opzetten terwijl dat gevaarlijk is voor baby's, erg leuk dus...
    Nu dus oorontsteking gehad, dat heb ik sinds mijn jeugd al niet gehad, belachelijk maar herkenbaar dus ;)

Flower, waarom moet je de belastingdienst terug betalen? Dat is mij maar eens gebeurd en dat was een foutje van mezelf die ik had gemaakt omdat ik iets niet wist helaas... Niet fijn...

Troetel, muurstickers? Versjes? Even reclame voor mezelf maken hoor, die verkoop ik, ook vrij in te vullen teksten :D
    DeDrieDraakjes - kinderwinkel en babywinkel - (houten) speelgoed - kinderkamer accessoires ;)

2. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ rianne;

Nee dankje; heb geen honger haha.

En ben het niet helemaal met je eens dat het aan de leeftijd of de leeftijdsverschillen zou kunnen liggen hoor.

Ik ben juist van mening dat er genoeg mensen 'oud genoeg' zouden moeten zijn om zich te gedragen ( ik heb het niet over mensen hier in het bijzonder!!!!!!!!!! dus voel je NIET aangesproken).. Maar dat het vaak niet aan de leeftijd ligt hoe iemand zich gedraagt. Leeftijd is maar een getal en zegt niks over de volwassenheid of manier van spreken van een persoon zelf!

Een beetje reclame maken voor jezelf. FOEI! haha Ik ga gelijk effe kijken:)

3. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    bijna echotijd!!!! Ik heb er weer zo'n zin in!!!!!!

Liefs

4. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Super Sunny! Veel plezier:D

Meiden even een vraagje wat betreft buikbanden. Vind het zo moeilijk om voor een maat te kiezen.

Heb er nu een maat S/M. die paste ik eigenlijk gelijk al goed maar kan me voorstellen dat die tegen het eind een beetje uitlebbert. En een maat 2 van prenatal (weet niet waar dat mee overeenkomt).

doordat ik gewichtsschommelingen had voor de zwangerschap en niet echt meer in bepaalde kleding paste weet ik mijn maat niet zo. Moet minimaal een M hebben, maar twijfel of ik L goed pas. Iemand ervaring misschien en die tips heeft??

5. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Troetel, nee ik zeg niet leeftijd en gedrag, ik zeg leeftijd en manier van communiceren/praten/typen en de interpretatie daarvan.

Sunny, geniet ervan!

6. Bamboepen

Bamboepen Lid

9 dec 2010
    81
    0
    0
    Heumen (vlakbij Nijm
    Hoi meiden!

Ik ben een beetje ziekjes, dus heb niet veel gezegd afgelopen dagen.. Heb gewoon alweer koorts (3 weken terug ook al), het lijkt wel alsof mijn weerstand 0,0 is tegenwoordig.. (Ben ook heel ziek geweest de 1e 15 weken (7x per dag overgeven enzo) en heb dus ook bijna niks kunnen eten, misschien komt het daardoor..
    Heb net 5 of 6 pagina's zitten lezen over een box.. Haha hormonen ;) Wij hebben onze box met lade voor 10 euro op MP gekocht, je moet er maar net geluk mee hebben en als ik er 1 had gevonden die 30 kostte had ik het ook gedaan.. (Ik bood 10 euro voor de gein en kon hem op komen halen haha)

Maar over leeftijden gesproken, is misschien wel leuk om van elkaar te weten?
    Laat ik beginnen met een lijstje, en dat jullie hem dan aanvullen??
    Van jong naar oud ofzo?? :D

Bamboepen: 23 jaar (24 als de baby er is)

7. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Rianne;

Ik bedoelde dus dat ik van mening ben dat interpretatie en manier van reageren ( heb ik volgens mij ook gezegd hoor maar goed..) niet afhankelijk is van leeftijd.

Manier van reageren valt toch echt onder je gedrag lijkt me zo. Maar denk dat je het anders opvatte ( scrolde even terug en zie dat ik het wat warrig heb neergezet. Komt omdat ik was vergeten wat ik wou zeggen haha)

Ik kan stuk voor stuk voorbeelden noemen van mensen van 45, 60, 28 of hoe oud dan ook die niet normaal kunnen doen om het maar over kort te noemen. Denk dat het vooral aan persoon ligt en niet aan leeftijd hoe je dingen interpreteert.
    De een is minder volwassen en de ander juist meer voor zijn/haar leeftijd.. Maargoed dat is mijn mening.

8. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Maar over leeftijden gesproken, is misschien wel leuk om van elkaar te weten?
    Laat ik beginnen met een lijstje, en dat jullie hem dan aanvullen??
    Van jong naar oud ofzo?? :D

Troetelbeer90: 20 jaar

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Kinderopvangrekening moet het is allemaal gaan iitzoeken samen met me moeder maar betaal het gewoon en zoek het dan wel uit heb nu bijna meer terug vetaalt dan gekregen

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

wat heb ik gelachen!
    Mn hondjes waren echt sneeuwmonsters!
    Maar ze hebben heerlijk gespeeld!

Het ledikantje wat ik had gezien en wel er leuk vond is deze:

IKEA | Baby | Babybedden | LEKSVIK | Babybed

en dan met groene dekentjes erin :D

Vagans: 23 jaar (24 als de baby er is)

11. Bamboepen

Bamboepen Lid

9 dec 2010
    81
    0
    0
    Heumen (vlakbij Nijm
    @vagans.. Dat bedje heeft mijn beste vriendin ook.. Ze zei toevallig van de week dat hij niet zo heel stevig was. Ze krijgt nu namelijk een 2e maar ze wil toch een ander bedje kopen omdat ze deze niet vertrouwd.

Leuk dat jullie de leeftijdenlijst aanvullen!

12. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht

Wish: 33 als baby er is

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oke! :D

14. Bamboepen

Bamboepen Lid

9 dec 2010
    81
    0
    0
    Heumen (vlakbij Nijm

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Meiden ik heb zo'n trek in knakworstjes. Als je ze gewoon goed warm maakt mag je ze toch gewoon? Door de restvlees die erin zit durf ik het niet :D

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bloemmm: 21 jaar

17. Bamboepen

Bamboepen Lid

9 dec 2010
    81
    0
    0
    Heumen (vlakbij Nijm
    Tuurlijk mag je die gewoon.. Ik heb 't ook al een paar keer op.
    Er zijn maar weinig dingen die je niet mag, staat allemaal op voedingscentrum.nl volgens mij.
    Smakelijk!

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb heel veel knakworstjes gegeten hahaha
    vooral in het begin toen ik misselijk was! haha

@bamboepen, Mmm... bedankt voor het waarschuwen
    Ik zal ze nog eens goed bekijken!
    ik het ook nog eens van mn schoonouders die ik het ook niet te gek duur wil laten maken, en ik vind dat bruinen heel mooi! ik houd niet van dat witte...

19. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja hoor die mag je gewoon! Ik heb gisteravond van de hapjes zitten snoepen en een paar stukken osseworst gegeten;) Zat er vanmorgen aan te denken en dacht oneeeee zonder erg ide osseworst zitten eten....dom dom dom maar niks meer aan te doen

20. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    oHHHH nou krijg ik ook zin in knakworst hahaha.

@ bamboepen; dank voor de waarschuwing, wilde het bedje straks aan vriendlief laten zien. Maar als het idd nie zo heel stevig is kijken we nog even verder.

hmz ik ga maar eens wat in huis doen als mijn rug er zin in heeft. Vreselijke steken vanuit mijn rug richting stuit richting billen.. grrr

Deel Deze Pagina