@ Meimamma: Wat fijn dat je dag zo goed ging! idd probeer dat er in te houden! * Kale hond: Tsja door zijn bizare vacht (t lijkt wel een puli vacht) vilt het beestje verschrikkelijk!!! hoe goe ik ook kam!!! arm beest en vilten kunnen tot ontstekingen lijden Nu ben ik normaal helemaal niet van het scheren en houd juist van langharige hondjes maar ja ik moet dit even voor hem doen, ik hoop dat OF het haar in een iets andere structuur terug groeit wat wel kambaar is, of dat als ik het ietsjes bij knip ik de vilten buiten de deur kan houden!!! Omdat dit erg duur is bij een trimsalon heb ik van mijn oom en zn vriendin een bon gehad om het te laten doen bij de trimsalon die aangesloten is bij het pension van die vriendin van mn oom en haar dochter gaat het doen en ik mag alles laten doen Maja het zal wel kaalscheren worden Ik zal een foto plaatsen dan hoor!!! hihi
Hoii, eventjes kort! Vagans, als je hondje kaal gaat, past 'ie wel mooi bij je muis Al dat gepraat over eten, ik krijg er trek van! (ik heb niet helemaal teruggelezen hoor, was echt teveel vandaag, we gaan al bijna naar een nieuw topic! Hier eten we spinazie, verse pasta (i.p.v. aardappels) en een hamburger. Ik ga heeeeeeeel langzaam eten en een bakje vla als toetje nemen, want ik heb sinds gisteren erg last van maagzuur, bleh... Ik kom er niet helemaal uit of we nou rennies mogen of niet... Dinsdag maar even aan de vk vragen. Nu hopen dat de vla helpt. De voorstellingen die we vandaag op een school moesten spelen, gingen supergoed. 8 kleuterklassen vermaakt, haha. Ze deden onwijs leuk mee Tijdens de laatste voorstelling kreeg ik wel steken in m'n zij, dus ik ben na het afschminken en omkleden meteen naar huis gegaan. De anderen hebben het decor afgebroken en naar de opslag gebracht. (ik mag toch niet tillen, dus ze hebben niks aan mij, haha) Thuis in bed gaan liggen voor dutje, maar kwam niet in slaap. Alleen maar liggen draaien en last van maag en slokdarm gehad. Dus nu weer achter laptoppie. Ik ga me zo netjes aankleden, want vriend heeft jubileum op werk. Hij werkt er al 12,5 jaar!!! Dus nu is er een feestelijke avond. Zometeen even eten, dan z'n ouders ophalen en dan naar Delft. Hopelijk wordt het niet al te laat. Sorry dat ik niet overal op heb gereageerd, maar moet een beetje haasten nu. Toedeloeeee!!!
Ik denk dat je beter een balletje op kan gooien op het werk. Ik denk niet dat de VK hier zeggenschap in heeft.
Ik heb niet veel ervaring met dit soort situaties en vandaar dat Ik dacht eerst maar eens vragen bij de vk???
Zooo het eten is bijna klaar en ik heb nog een lekkere chocolade pudding gemaakt.. Hahaha! Die is nu lekker koud aan het worden in de koelkast. Ga ik vanavond van smullen! Zo lekker met mn bord eten voor de buis We hebben bijna een deel 3!
@ Sanny: HAHAHA ja een beetje wel ja! Al probeer ik natuurlijk zo veel mogelijk haar te redden!!! En maagzuur, tsja het lijkt me erg vervelend maar ik heb dat dus nog nooit gehad... Veel plezier vanaaf! @ Flower: Beterschap voor je kleine meid! Hier net lekker gegeten, nu lekker rustig op de bank.