Troetelbeer90: 20 jaar Bloemmm: 21 jaar Vagans: 23 jaar (24 als de baby er is) Bamboepen: 23 jaar (24 als de baby er is) Flower: 23 jaar (24 als de baby er is) Mutsevluts: 32 jaar Wish: 33 als baby er is Sanny76: 34 jaar
@ Troetelbeer : ah, vervelend is dat he als jij een slechte dag hebt en iemand anders heeft het helemaal naar zn zin (zonder jou!) sterkte hoor meissie Hier ligt er nog vet veel sneeuw! Echt een heel pak, net zo veel als vanochtend en het dooit volgens mij ook voor geen meter (geeft niet ik hou er wel van) Hebben jullie veel last van je hormonen? ik heb er eigenlijk nog helemaal niks van gemerkt.
Troetelbeer90: 20 jaar Bloemmm: 21 jaar Vagans: 23 jaar (24 als de baby er is) Bamboepen: 23 jaar (24 als de baby er is) Flower: 23 jaar (24 als de baby er is) Monika: 30 jaar Mutsevluts: 32 jaar Wish: 33 als baby er is Sanny76: 34 jaar
mn humeur wordt er echt niet beter op.. Grrr nu maar effe aardappels schillen, met de hond lopen en dan ga ik gewoon onder de douche staan totdat ik er vanonder stoom.. Heb me toch een zin om uit te vallen tegen vriendlief. Een uur geleden zei hij: Oh schatje ik sms je zo nog wel even.. Nou hoeft dat van mij echt niet perse.. Maar als je het niet doet, beloof dan niks.. grrr
haha neuj joh helemaal nergens last van ik ben zo opstandig als het maar kan en zeeeeeeeeer snel geirriteerd der hoeft maar iemand iets verkeerds te zeggen of doen en ik knal al uit mn panty... zo ben ik dus ook mn baan kwijtgeraakt (die ik toch al zat was)
Troetelbeer90: 20 jaar Bloemmm: 21 jaar Vagans: 23 jaar (24 als de baby er is) Bamboepen: 23 jaar (24 als de baby er is) Flower: 23 jaar (24 als de baby er is) Monika: 30 jaar Rianne: 30 jaar (31 als baby er is) Mutsevluts: 32 jaar Wish: 33 als baby er is Sanny76: 34 jaar Troetel, je hebt helemaal gelijk in dit geval meid want ik was jou leeftijd even vergeten en had je zo ongeveer bij de mijne geschaard Vergeet dus maar wat ik zei hihihi
Troetelbeer90: 20 jaar Bloemmm: 21 jaar Vagans: 23 jaar (24 als de baby er is) Bamboepen: 23 jaar (24 als de baby er is) Flower: 23 jaar (24 als de baby er is) Monika: 30 jaar Rianne: 30 jaar (31 als baby er is) Mutsevluts: 32 jaar Wish: 33 als baby er is Sanny76: 34 jaar Mammienes : 29 jaar
Ik ben eigenlijk gewoon mezelf... al helemaal niet boos, ik ben zowiezo iemand die vrij verdriettig kan zijn maja niet meer als anders.
Hallo dames, Alles goed hier? Ff ego.. Ben laatste tijd alleen maar moe dus weinig puf voor dingen en banden pijn :-s Wat een sneeuw heh! gelukkig heb ik nog soep hier en een stokbroodje dus hoef er niet uit.. Verder zou ik een Quinny speedy overnemen..maar ik zie ervan af, is te lomp voor mijn fiatje en heb geen zin om iedere keer banden eraf te gaan halen en daar bij heb ik liever 2 wielen aan de voorkant en heb ik veel slechte reacties gelezen en gehoord.. Las over de bedjes bij ikea, ik vind ze best leuk hoor en heb ook weinig budget maar denk dat ik marktplaats ga afstruinen voor een setje.. zou toch een complete babyuitzet overnemen? nou ik heb ff alles nagerekend en bekeken op marktplaats en ben een stuk goedkoper uit als ik het niet doe, dus ja jammer voor die collega van mijn vriend hoor.. xx
Hormonen weet ik ook alles van pff... mijn vriend hoeft maar ''iets'' verkeerds te doen en ik ontplof al.. ook domme geintjes tegen zijn vrienden over zwangere en hun hormonen:x vind hij grappig en zijn vrienden ook ( 1 is vader geworden en de ander zijn vriendin is ook zwanger ) :x:x:x
@Muts, heel herkenbaar.... Ik heb er ook ontzettend last van. Vorige week moest onz grijze container geleegd worden. Ston keurig aan de weg, maar is niet geleegd. Verder geen briefje of wat dan ook waarom het niet gebeurd is. Vandaag had ik pas tijd om te bellen omdat ik op die tijden dat je kan bellen steeds aan het werk was. Vandaag vrij dus kon nu bellen. Zegt die man: Ja dan had u vorige week moeten bellen. Dus ik zo ja maar normale mensen werken op die hoerentijden van jullie! GRRRRR Ik schiet uit mijn vel door de meest kleine dingetjes... Vriendlieg moet het ook regelmatig ontgelden. Gelukkig heeft hij er wel begrip voor (meestal) @echo, WOW wat was ons kleintje weer gegroeid.... En erg bewegelijk volgens de gyn. Hartje klonk ook erg mooi als een treintje. Dus alles in orde. Bloeddruk was ook keurig. Maandag ff bellen voor 20-weken echo en over 4 weken moet ik naar de verloskundige in het ziekenhuis, want die gaat dan voorlichting geven over borstvoeding e.d. Dus dan geen echo waarschijnlijk, maar goed dan heb ik net de 20 weken echo gehad als het goed is. Foto's volgen na het weekend. Da scant vriendlief ze op het werk namelijk in. Liefs
Troetelbeer90: 20 jaar Bloemmm: 21 jaar Sunnyqueen: 23 (bijna 24 als de baby er is) Vagans: 23 jaar (24 als de baby er is) Bamboepen: 23 jaar (24 als de baby er is) Flower: 23 jaar (24 als de baby er is) Mammienes : 29 jaar Monika: 30 jaar Rianne: 30 jaar (31 als baby er is) Mutsevluts: 32 jaar Wish: 33 als baby er is Sanny76: 34 jaar
Ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n last van mijn hormonen.. Ben niet sneller verdrietig of sneller geïrriteerd dan normaal.. Nu ga ik lekker koken! Een fijne avond meiden.
wij gaan vanavond lekker uit eten met vriendlief zijn werk. Ben benieuwd. Is eerste keer dat ik ze allemaal tref. Hij is vorig jaar voor het eerst mee geweest toen werkte hij er net. Wordt vast gezellig!! Fijne avond iedereen!! Liefs
Oke.. Ik ben echt boos.. Mijn mannetje heeft normaal niet van die typische vervelende mannen trekjes. Zoals dat hij dingen zegt en ze niet nakomt ofzo.. Nou om half 4 moest hij plots ophangen en hij zou ´zo´ wel even smsen.. Nu is het vijf uur en nog geen sms.. maakt me nou niet zoveel uit hoor. Zij het niet zo dat ik al TWEEEEEE keer heb gesmst met dat ik me niet goed voel.. Maar niks terug hoor.. En hij belt altijd als ie naar huis rijdt hoeft voor mij niet perse maar dat doet hij graag. soms moe hij een uur rijden en als hij dan met mij belt is de tijd zo voorbij.. nou hij zei dat ie gewoon rond normale tijd thuis was. Heel knap dat hij nog 40 minuten moet rijden en me nog niks heeft laten weten terwijl ik zit te janken van de rugpijn omdat ik bijna niks kan.. ga zo met een rammelende maag de hond uitlaten (eten meestal om half 6 anders ga ik van mn stokkie).. Maar nu meneer nog niet thuis is.. Normale tijd dat hij thuis is, is dus tussen 16:30 en 17:00.. Enn dit is al de TWEEDE keer deze week dat hij dat beloofd en niet nakomt.. Dit word een gezellige avond.. (NOT) ik ga gewoon lekker met hondje lopen. Daarna eten en issie er niet dan eet ik alleen.. Vervolgens ga ik naar de stad voor een VVV-bon want tante viert t weekend haar verjaardag.. (zouden normaal met auto gaan maarja als hij niet thuiskomt..!)
Hoop zo snel mogelijk mutsie ahhahahahahaahhaaahha troetel kan het niet zijjn dat hij even Ijn mobiel niet bij zich heeft meid probeer in en uit te ademene mischien bedeolt hij dit niet zo. .....
Nou ik zou vanavond naar de kerstmarkt gaan met mn nicht, ik ben bij mn ouders (vlak bij de waterbus) en zei zou daarheen komen. Nu wil dr vriend dr niet brengen met dit weer (tis maar een klein kut stukje) dus gaat het hele feest niet door! Grr ik had me er zo op verheugd, ook ff bijkletsen enzo