Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Troetelbeer90: 20 jaar
    Bloemmm: 21 jaar
    Sunnyqueen: 23 (bijna 24 als de baby er is)
    Vagans: 23 jaar (24 als de baby er is)
    Bamboepen: 23 jaar (24 als de baby er is)
    Flower: 23 jaar (24 als de baby er is)
    Mammienes : 29 jaar
    liset: 30 jaar
    Monika: 30 jaar
    Rianne: 30 jaar (31 als baby er is)
    Mutsevluts: 32 jaar
    Wish: 33 als baby er is
    Sanny76: 34 jaar

Hier vanmiddag het eerste behang besteld. Wil er alleen graag lichtroze bij voor de rest vd muren en dat kon ik niet echt vinden. Wel 2 ideeen mee dus even overleggen wat mijn man er van vind
    Hier ook een man die al tijden onderweg is vanuit amsterdam. Ben benieuwd hoe laat die thuis is.

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ow vagans das balen!!
    kan ze niet een bus nemen ofzo???

troetel rustig meis denk om je hart!!!
    mijn man heeft ook niet altijd tijd om direct (of binnen een uur) te reageren...

ow liset wat vervelend... hebben ze niet ergens anders het behang wat je mooi erbij vind passen??
    wij kwamen bij de gamma LIEF! behang tegen.. had ik nooit verwacht!!

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hier is een weer alarm uitgegeven. Al dik 15 cm? Gevallen komt vanaaf nog meer bij we zijn ingesneeuwd hier in noordholland ahahaha

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Muts, de bussen rijden al niet meer vanaf 12 uur vanmiddag...

5. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hij zit met collega´s in een café dus lijkt me dat je dan wel even tijd hebt om desnoods te smsen dat ik alvast kan eten of dat hij niet op tijd thuis is.

Sinds die val gisteren heb ik constant pijnscheuten door mijn hele stuit. Is normaal ook wel maar nu erger. Heb het al bij de VK aangegeven maar ik moet er maar mee leren leven. Maar als ik die pijn heb kan ik bijna niks!

Dus ik ga net alvast voorzichtig eten maken en ik ga bijna over mn nek van de geur v.d. boerenkool die gewoon al bedorven is volgens mij want hij stinkt echt heel erg. Maar hij moest gewoon nog goed zijn..

En ik bel meneer net om te laten weten dat ik het zat ben dat hij niet even wat laat weten.. En hij doet gewoon heel koeltjes en geeft nergens om.. Ik ben het even allemaal zo zat.. Heb gewoon geschreeuwd net dat ik weg wil bij hem en dat hij het kan bekijken met zijn verlovingsring etc.

Misschien is dat even in the heat of the moment hoor.. Kan best.. Maar ik heb zo vaak dat ik even ergens heen wil af koelen ofzo.. Maar dat kan gewoon niet want de enige die ik hier heb is schoonmoeder.. Niemand anders.. En dat weet vriendlief en hij kan gewoon wegblijven of me boos maken of wat want ik heb toch niemand om even een nachtje of dagje heen te gaan en af te koelen..

pfff wil echt gewoon wat spullen pakken en effe laten merken dat het menis is.. Maar dat is zo afschuwelijk als je nergens heen kunt..

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Maar troetel is dit wat al langer speelt of nu echt omdat hij niet twrug smst
    hij hweft het denk gewoon naar ze zin en mischien begrijpt hij je ewoon even niet doordat je hormonen. Nu even door de dollen zijnn..
    Waar relax jij van ga wandelen met de hond schreeuw het uit. ..
    Ga lekker muziek opzetten. ..
    Maar zo uit je verhaal lijkt het dat je hormonen nu een achtbaan zijn en je vriend dit moet bezuuren....
    Straks ben je uitgeraazt en zie je het mischien anders is meid

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hier rijden de bussen weer maar het sneeuwd heel hard nog hahaaahah

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Troetel: och jee
    dat heb ik ook wel is gedaan hoor, ik ben ook heel erg afgesloten van alles en iedereen en soms weet je gewoon ff niet waar je het zoeken moet en denk je: Is dit het nou???

Adem in en adem uit ;) ik hoop dat hij extra lief voor je is als die thuis komt!

9. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hier moet je de sneeuw tellen in millimeters in plaats van centimeters... Balen! Sneeuw is leuk!

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Nou meiden, ik ben er weer! Vanmorgen toch met mams de sneeuw getrotseerd! Nu ligt er een appeltjesgroen campingbedje onder de kerstboom! Heb ook nog ieniemienie slofjes gekocht met ‘I love mum’. Even mijn man terug pakken. Loop nu namelijk met een buikband met de tekst; ‘I love papa’.

Mooi ledikantje heb je op het oog Troetelbeer! Box ziet er ook prima uit. Wat een koopje zeg!

Meedje, wat heerlijk! Gefeliciteerd! Echt fijn dat alles zo goed gaat met jullie ukkie!

Mutsevluts, geen last van een verminderde weerstand hier. Komt misschien omdat ik mamavitamines slik? Nee, dat zal vast niet veel schelen. Jij slikt ze misschien ook wel. Ach en wie weet ben jij er nu voor de komende 14 jaar vanaf!

Troetelbeer, wat Aukje aangeeft is een goede optie, even zelf aan de slag gaan. Maarre, ik denk dat een white wash heel leuk kan staan bij een wit bedje. Bedoel je trouwens dat je niet mag verven, omdat je zwanger bent? Was eigenlijk van plan om in de kerstvakantie de trap te gaan schilderen…! Dat kan toch wel als ik goed lucht? Werk voor meer kleur in het kamertje met gekleurde lakentje of dekentjes. Leuk aankleedkussen, mandjes, knuffels, kleurige gordijnen en leuke muurstickers wordt het vast helemaal gezellig!

Wish, niet zo´n drukte maken over dat eten hoor. Ik geloof dat een foutje hier en daar echt geen kwaad kan.

Bamboepen, wat balen joh, dat je zo gammel bent en nog steeds zo weinig eetlust hebt. Kijk maar uit, anders ben je na de bevalling niet zwaarder maar juist lichter geworden. Hahahaha, zo´n vaart zal het vast niet lopen, maar het lijkt me nu wel balen voor je.

Sanny, wat balen dat de echo niet door ging! Het kan natuurlijk altijd gebeuren, maar dit is wel jammer zeg! Wij hebben onze box ook uitgezocht passend bij de meubels in huis.

Flowertje, kan me indenken dat je zenuwachtig bent. Ik zal voor jullie duimen!

11. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Ik zie dat er een gat is tussen de 20 en 30 jarigen.... Zal ik dat dan maar opvullen?

GuusjeB: 26 jaar

12. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Aukje83: 26 jaar (zondag wordt ik 27)

13. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    #553 Wortel, 17 dec 2010
    Laatst bewerkt: 17 dec 2010
    Ah, nog een opvuller! ;)

Zie trouwens net dat mijn gekochte campingbedje gemiddeld nieuw maar 2 tientjes duurder is dan een tweedehands op MP. Kreeg trouwens van mijn moeder heel lief het hoeslaken voor het matrasje.

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bloemmm: 21 jaar (13dagen later 22 :p)

Even aangepast :p.

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heb net heerlijk gegeten. Hier ligt echt nog een hele pak sneeuw! Nu lig ik lekker op de bank met de tv aan, lui te doen. Heerlijk :D.

16. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meimamma: 27 jaar

17. meedje

meedje Niet meer actief

Meedje:25 jaar
    Meimamma: 27 jaar

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Verdorie heb ik hier net een heel boekwerk zitten typen, wil ik het versturen komt er zon fraai scherm met"webpagina kan niet worden weer gegeven" beeld!!!!!!

Morgen maar weer opnieuw proberen nu geen puf meer! En het was zon gezellig verhaal!!

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb de laatste paar dagen echt een vreetbui!

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

pff wat een dag. de dag was druk maar ook erg lang. want door het leuke weer bleven de kinderen ook veel langer omdat de ouders niet naar ons toe konden komen gelukig niet veel later klaar.

en bedrijfs feestje is af gezegd. dus daar hoefde ik niet heen. gelukkig maar terug weer onwijs lang over gedaan.

Deel Deze Pagina