Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    la palma en sunnie gefeliciteerd met jullie 20 weken!!!
    la palma succes met verhuizen.... hopelijk gaat het lukken!!

hier ligt hooguit 4 cm sneeuw (ben nog niet buiten geweest)..
    sterkte voor iedereen die er nog uit moet... (ik ga het vanmiddag rustig aan proberen)

allemaal een heel fijn weekend... ik meld me ff af voor de tijd dat mn zoontje wakker is.. die zou eigenlijk dit weekend niet thuis zijn maar was gister zo warm, hoesterig en klagen over buikpijn dat we m thuis hebben gehouden!!

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ow trouwens der waren een aantal dames die op mijn www op hyves hadden gereageerd... (zucht.... smileys)....
    er is nu een ruzie waarbij ik betrokken wordt... zit ik dus echt niet op te wachten en "het probleem" waar nu over gebakkeleid word is al helemaal absurd (mijn vrijgezellenfeest!).... wilde er op hyves ff nix over zeggen omdat ik me er niet mee ga bemoeien maar op deze manier die dames wel ff wilde laten weten van hoe of wat!

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

O @ sunnie ook van harte met je 20 weken!

@ muts, beterschap voor je zoontje!

4. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden..

Nou gisteren nog een heel aparte wending gehad.

Was dus aan het eten begonnen omdat ik om 17:00 al maar tegen 17:30 helemaal van mn stokkie ging. Bleek de boerenkool bedorven maar had m al bovenop de aardappels gegooid. dus dat was eigenlijk het lucifertje op het vuurtje wat al aan het broeien was vanbinnen.

Ben toen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel boos verstandig gaan douchen om effe bij te kome had ook al de hele dag spierkrampen.

toen kwam vriendlief thuis en hebben we door de douche-deur heen een hele tijd lopen kibbelen. hij dacht dat hij wat verkeerd had gedaan etc. Toen hij even naar beneden liep omdat er toch niks redelijks uit ons beide kwam ben ik flauwgevallen onder de douche geloof ik. Helemaal ingestort (waarsch. omdat ik al zo´n honger had). Toen is vriendlief binnengekomen (heeft het slot opengebroken want die had ik in boosheid erop gedaan) en heeft me naar bed gedragen en afgedroogd en ingesmeerd met body-lotion.. Achteraf even gepraat en hij kan niet echt begrijpen hoe het met mijn hormoontjes zit maar na 10 keer uitleggen kon hij het toch een beetje begrijpen..

Kreeg gisteren nog lekker een migraine-aanval en heb de hele nacht heeel slecht geslapen door herrie in de straat en een blaffende hond en veel pijn.

Af en toe ben ik al die hormonen wel even heel erg zat hoor.. pff

Nou meiden, sorry voor de ego..

5. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Troetel, heftig meid! Zo te horen heb je meer last van hormonen dan een gemiddeld ander. Zorg je wel goed voor jezelf? Anders wellicht even al die heftigheid overleggen met een arts/verloskundige?
    Flauwvallen is niet zo'n strak plan hoor, of heb je dat buiten de zwangerschap om ook wel eens?
    Sterkte en doe rustig aan!

6. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Oh troetel dat is allemaal niet goed he.
    Als ik echt flauw ben van de honger en mijn man nog niet thuis is, dan eet ik of een boterham of een crackertje, zodat dat soort dingen mij niet zullen gebeuren.
    Wel flink balen dat de boerenkool bedorven was.
    Je kan nu echt meer op je neus vertrouwen, dat heb ik ook. Ruik nu alles veel beter dan voorheen.
    Hoop dat het nu tussen jou en je mannetje wel beter gaat?

7. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    *onsmakelijk verhaal*
    Ik ben kotsberoerd... Vannacht liggen draaien van de misselijkheid en vanochtend om 7 uur ging ik overeind zitten en gooide ik een deel naast het bed eruit. Vriendlief dravend er uit om een emmer te halen. Daar is gelukkig de rest in gegaan. Daarna ging het wel weer. Ik weer slapen want was doodop. Ik heb ongeveer 2 uurtjes geslapen en toen werd ik wakker. Ging eerst goed, maar hupakee daar ging ik weer. Daarna weer even bekomen en toen met vriendlief gaan douchen.
    Ik stond onder de douche en ik voelde mijn hele maag zich weer om draaien... Dus ik weer over mijn nek, maar echt veel zat er niet meer in natuurlijk dus het was meer water wat er uit kwam.... Heb van de week een bewoner geholpen met buikgriep... bedacht ik me net... En sinds ik zwanger ben pik ik echt elk virus op!! Lig nu ziek op de bank.... We zouden vandaag van alles doen, maar dat wordt het dus niet. Ik baal echt als een stekker!!

Liefs

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

@troetel, volgens mij heb jij mijn missende hormonen er dubbel en dwars bij... veel sterkte daarmee hoor!

@Sunny, vervelend joh! heel veel beterschap!

Ik ben net thuis geweest, alle beestjes zaten er nog prima bij
    heb ze weer extra eten gegeven en even geknuffeld zodat ik nog wat langer bij mn ouders kan blijven en mn vader niet de hele tijd door dit weer hoef te stuuren. (ik eet namelijk bij mn ouders als mn vriend werken is, omdat ik de puf en de maag niet heb zelf te koken, al helemaal niet voor mij alleen) want ja als je dat aangeboden wordt zeg je daar toch geen nee tegen :D

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik zag dat ik van de lijst was gehaald. Waarschijnlijk is er ergens een oude lijst gekopieerd.

Troetelbeer90: 20 jaar

Bloemmm: 21 jaar (13dagen later 22 :p)
    Sunnyqueen: 23 (bijna 24 als de baby er is)
    Vagans: 23 jaar (24 als de baby er is)
    Bamboepen: 23 jaar (24 als de baby er is)
    Flower: 23 jaar (24 als de baby er is)
    Meedje:25 jaar
    GuusjeB: 26 jaar
    Aukje83: 26 jaar (zondag wordt ik 27)
    Meimamma: 27 jaar
    La Palma: 27 jaar

Sunnie: 27 jaar
    Binna: 27 jaar (mischien 28 als de baby er is 27 april jarig
    Mammienes : 29 jaar
    liset: 30 jaar
    Monika: 30 jaar
    Rianne: 30 jaar (31 als baby er is)
    Mutsevluts: 32 jaar
    Wish: 33 als baby er is
    Sanny76: 34 jaar

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @muts he meis wat een gezeur balen zeg. beterschap me tje mannetje

@SQ he meis beterschap

@troetle oei meis dat is even schrikken. ook voor je vriend. maar ook mischien wel even een ogen opener dat het voor ons erg zwaar is het zwanger zijn

@vagas geniet er maar lekker van beetje verwend worden door je ouders heerlijkt toch

@flowerje dat is een wijs besluit want er komt nog veel meer sneeuw

11. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Sunny beterschap. Wel balen dat je echt alles oppikt nu.

12. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Sunnyqueen: beterschap!!
    Troetel: fijn dat je vriend je zo lief verzorgd heeft (weliswaar pas toen het flink mis was, maar toch, hopelijk helpt het bij hem een beetje bij het begrip) Inderdaad gewoon even iets kleins eten als je langer dan normaal moet wachten met eten!
    Muts: vervelend dat er gekissebist wordt over jouw vrijgezellenfeest en dat je daar dan ook nog bij wordt betrokken! Proberen langs je heen te laten gaan, maar dat lijkt me lastig... Beterschap voor je mannetje!
    Flower: lekker dat je nou fijn een vrije avond hebt! Ik vind het ook helemaal heerlijk dat ik vanavond niks hoef :) Nou ja, alleen wat wasjes draaien enzo.

Umm... verder weet ik eventjes niet meer.

Hier ligt een ongelofelijk dik pak sneeuw! Ik wilde net onze stoep sneeuwvrij gaan maken (doen we eigenlijk nooit, maar ik ben nu zelf wat banger om onderuit te gaan, dus nu doe ik het wel... egoïstisch eigenlijk...) maar het begon weer heel hard te sneeuwen, dus ik wacht eventjes, anders heeft het geen nut.

Verder een fröbeldagje. Heb op een leuke website die iemand tipte hier op ZP (www.watmaaktsuzettenu.nl) een toffe papieren kerstster gezien om zelf te maken, dus daar ga ik zo mee verder. Is best wel een werkje, maar hopelijk wordt het mooi!

Vriend is nu aan het kijken of zijn basketbalwedstrijd wel doorgaat. Als dat niet zo is, gaan we lekker een wandeling maken door het park. Ooohhh!! Ik vind de sneeuw echt tof! (oké, niet als je lange afstanden moet reizen voor werk, zoals sommigen van jullie) ik kan gewoon lopend naar het station en meestal rijdt er wel een stampvolle stoptrein, hahaha. Dus in principe heb ik er zelf niet zo'n last van.

Nou, ik ga weer verder knutselen!
    Fijne dag allemaal!

13. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Troetel en Sunny, een dikke knuffel!
    Hier lekker even naar Gardo geweest. In Amersfoort vind ik de zaak leuker dan in Utrecht. Heb me weer vreselijk staan te verbazen over de prijzen voor een hemeltje. Dat gaan we dus mooi zelf proberen te maken!
    Manlief stond nog een poosje bij de campingbedjes te kijken. Vind hij een rode mooi. Ahum... er ligt thuis een appeltjes groene onder de boom, maar dat kon ik dus niet zeggen!:)

Kreeg trouwens bij Gardo 3 babyhangertjes en een knuffeltje. Weer wat voor bij de uitzet!

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Pfff ik heb zo een rare buikpijn doet gewoon best pijn vooral met lopen ik ga het even in de gaten houden

15. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Pff ik dacht net even lekker de stad in te gaan, want moest nog wat halen bij de Blokker. 1ste parkeerdek was vol. Doorgereden naar het bovenste, tja helaas ligt daar wel sneeuw en ijs. Auto gelukkig kwijt gekomen, lekker winkelen.
    Alles gehaald wat ik moest halen loop ik terug naar de auto.
    Moest tussen een paar auto's door om bij mijn auto te komen.
    Ja je raad het al, tussen de auto's glijd ik me toch een partij uit.
    Klap zo met mijn linker bovenbeen op de bumper van een auto, auw!
    Thuis gekomen been bekijken, die is dus mooi blauw precies waar ik de auto geraakt heb.
    Plus mijn rug heeft een tik gehad, die voel ik nu ook.
    Lekker begin van het weekend, maar niet heus.
    Nu lekker thuis op de bank.

16. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden:)

voor degenen die het zich afvroegen: het gaat hier wel beter hoor. Alleen ben ik nog wat down, maar komt ook door de slechte nacht denk ik..

Vanmorgen zijn we om dat bedje geweest waar ik van de week een linkje van had geplaatst. En we hebben m meegenomen:D Echt een superbedje voor een superprijsje.
    En we zijn ook nog even wezen neuzen bij babydump en de kadodoos meegenomen. Hier zat alleen echt weinig in, teleurstelling maarja.

Liefs

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Oh, Monika, wat balen! Hoop dat je snel weer opgelapt ben en dan je rug ook snel over is.

Flowertje, dat heb ik ook weleens. Meestal is het met 2 dagen over, maar het is knap vervelend. Weet ook niet echt wat je eraan kan doen eigenlijk...

Joepie! Ik heb eindelijk de bon voor de Etos doos binnengekregen! Snap ook gelijk waarom het zo lang duurde... er staat dat de baby in juni verwacht wordt.:)

18. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oehh Monika. Als je het niet vertrouwt even de VK bellen hoor meid. Doe maar lekker rustig aan.

Dikke knuffel

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Trloetelbeer, wat super dat jullie een bedje hebben! Gefeliciteerd! Nog wat anders bij de Babydump gescoord dan alleen de cadeaudoos? Ik vond hem eigenlijk nog wel meevallen. Het is een klein doosje, behoorlijk wat reclame, maar toch ook wel dingetjes waar je wat aan hebt. ;)
    Ik bedoel Gardo had ook wat leuks klaar liggen en dat waren 3 houten hangertjes en een ieniemienie knuffeltje.

Oh trouwens, zat er in die Babydump doos ook nog een kortingsbon? Staat me iets van bij en dat zou echt heel dom van mezelf zijn... heb er gisteren nog een campingbedje gekocht!;)

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Troetel hoe is het verderr met je heb je al een bejde gescoort

Deel Deze Pagina