Flower; Heb er met guusje al even in PB over gesproken maar denk dat het maar op moet houden. Want jouw reactie nu net doet straks weer een hoop oprakelen.. En waar is dat voor nodig? Nouja laat ik eerder zeggen wat bereik je er mee? Niks! Dus zoals ik eeeeeeeeeeeeerder OOOOOOOOOOOOOOK al zei.. LACHEN en niet zeuren.. hmm Vagans dikke knuffel meid. Balen die pijn.. Ik heb trekkerig gevoel alsof mn muts een muts-lift (ipv face-lift) krijgt. Geen idee wat dat is die pijn haha
O naja dan weet ik iig wat het is en dan zal ik wat rustiger opstaan enzo. Ik heb trouwens een mailtje naar de felicitas klantenservice gestuurd, ben benieuwd @ Troetel: knuf terug voor jou muts lift HAHAHA
Vagans, weet je nog wanneer je hem hebt aangevraagd? Ben benieuwd of die 10 weken al om zijn namelijk. Straks ligt de bon maandag op je deurmat; lang leven de stakingen bij de post!
Ja volgens mij meteen toen ik wist dat ik zwanger was haha maar ik heb in de mail ook gezet ongeveer en dat ik het niet precies meer wist. Dus ik hoor het vanzelf wel
Troetel wat bedoel je nou ik rakel weer alles op ik doe niks zeg alleen dat er niet zo gezeurd moet worden hahahaaahahaahhaaahahga.... is toch niet te geloven als iemand een tip geeft ergens over dan begint de 1 te zeiken hahaahha
Vagans, dan duurt het inderdaad wel heel erg lang! Ik heb de doos met 12 weken aangevraagd. Neem nu maar even aan dat jij al ruim voor de 12 weken wist van je zwangerschap. Houd ons op de hoogte!
@vangas he bah meis dat je je weer naar voelde in de winkel en dat van die scheur gevoel dat zijn je banden is echt een rot gevoel @troetel ha ha ik heb het doosje ook nooit gebruikt en vondt niks leuk in die doos alleen die sokjes die je eerst bij het boekje kreeg en die bon die in de doos zat. ha ha erg slecht dus heb hem alleen daarom weer aan gevraagt
Ja ik wist al vrij snel dat ik zwanger was 2-3 weken gaf de CB aan en ja wat ga ja dan doen... internetten! hahaha en dus die doos aanvragen leek me wel leuk en alle gratis dingen zijn natuurlijk van harte welkom! Ik ga me lekker niet bemoeien met het zeiken, als ik dat moet ga ik wel naar de wc hihi Mn liefje was wat minder blij, hebben flinke schade aan de boot gemaakt (weet nog niet het hele verhaal) dus hij was erg nukkig aan de telefoon, ook tegen mij maja ik gooi het er maar op dat hij er even doorheen zit.
pffff ik zit in me maag met die kredietcheck waneer is hij goed en wanneer niet word er gek van maak me zo druk maar kan niet meer doen dan afwachten .. wil dat het heel snel maandag is want dan werkt iedereen weer hahaahhaha
bonnen: ik heb de kruidvatbonnen binnen... heeft iets van 2 weken geduurd... kruidvat neemt alleen nog originele bonnen in!! babydumpbon zijn we gewoon iedere keer vergeten maar als ik het zo lees is dat ook niet zo erg... de gratis sokjes bij de brochure vind ik k.u.t. sokjes (veeeeel te groot) dus als iemand intresse heeft .. (niet allemaal tegelijk hahahaha) sanny als je de brochure aanvraagt bij babydump krijg je de bon ook!! das k.u.t. vagans schade aan de boot.. hoop niets ernstigs!! en klopte de termijn van de cb test bij jou? bij mij gaf ie 3+ aan en dat klopte niet (hebben ook 3 weken in spanning gezeten ivm bloedingen, geen hartje die klopt en een K.u.t. arts bij de hap die zei MA!!) weet iemand nog de site die mams85 toen gaf voor die ene box waar je een kleine bijdrage voor moest betalen? dacht dat ik m had opgeslagen bij favorieten maar helaas niet dus... flower nog ffkes geduld!!!
Goedeavond hormoonbommetjes Hoe is het hier. Las vanalles over bandenpijn? Hier ook het idee dat uk aan het groeien is pppfff. Vannacht een nachtje op de pot gehad! Volgens mij een buikgriepje ofzo??? Alles wat ik eet bezorgt me kramp. Beschuitje, fruit cornflakes. Maar zal wel weer over gaan voor ik een jongetje wordt Vandaag nog weer verder gegaan met babykamer verven. Nu nog 1 muur voor een 2de laag en 2 kozijnen. Enige irritante is dat de muren glasvezel behang hebben en dat als je daar overheen verft je precies kan zien waar de lijm minder goed geplakt zit. Dan krijg je van die "gaatjes"erin zelfs na 3 lagen verf! Dus daar hebben we maar mee te leren leven. Plakken we dan wel iets overheen ofzo. We hebben vandaag ook de gordijntjes opgehaald voor de babykamer Erg mooi Ik had verwacht dat we in januari pas een keer bericht zouden krijgen dat ze klaar zouden zijn. Gister kerstboom gekocht. We gingen kijken voor een echte maar kwamen met een mooie neppert terug. Was ook nogeens 25% korting. Gelijk opgezet en het huis in kerstsfeer gebracht. En nu met die sneeuw buiten komen we helemaal in de kerstmis mood
@Muts, bij mij zei die 2-3 weken, weet nog wel dat ik ruim een halve week ben terug gezet bij de echo
Oh, die beebbox stond ook in de viva-mama. Lijken wel leuke dingen in te zitten! Ik ga die site wel even doorspitten en kijken of ik het doe. (maar wel pas als ik weer nieuw salaris heb, hahaha, ben heeeelemaal blut!) Flower: spannend, die kredietcheck! Ff geduld hebben nog.... moeilijk!!! Oei Meimama, klinkt niet goed! Meerdere mensen hebben dat buikgriepje te pakken geloof ik. Ff rustig aan maar en idd kleine beetjes proberen te eten enzo. Ik heb het tegenovergestelde van buikgriep: een heeeele grote vreetbui, hahaha. Al flink opgeschept met avondeten (kippensoep, pangasiusfilet, erwtjes en friet met mayo) en ook al een moorkop en een heel pak van die Pim's op. Blurp! Erg hoor ... :S Nou ja, vanaf nu even alleen maar water drinken om weer een beetje tot rust te komen, hihi. Oh, ben zo trots op m'n zelfgemaakte kerstster! Hij ziet er zo uit: Wat maakt Suzette nu? » Sterren maar dan met andere papiertjes. Wilde eigenlijk ook het Ikea peperkoekhuisje nog in elkaar gaan zetten vandaag, maar denk dat ik dat tot morgen bewaar. Zal ook wel een heel project worden en wil proberen niet te laat naar bed te gaan. Misschien nog tot straks. Zit nog ff de film Polar Express te kijken. Doeg!
Vagans, dan duurt het inderdaad wel heel lang voor je de bon krijgt... Goe ddat je contact hebt opgenomen. Flowertje, geduld is een schone zaak, maar dat zijn weer van die loze woorden... snap dat je het nu graag zou weten. Kun je maandag niet bellen of ze misschien al meer weten? Meimamma, super dat jullie al zo ver zijn met het kamertje. Zelfs al de gordijnen binnen! Ik ken het wel een beetje van de glasvezelbehang... knap irritant. Sanny, crea bea! Echt gaaf dat je zoiets in elkaar zet! Ga je hem nu ook tot volgend jaar bewaren of heb jij ieder jaar zo'n project?
sanny kijk uit met de "lijm" van het peperkoekhuisje.. ik las laatst hier dat iemand zich er flink aan heeft verbrand!! (oke ze had het niet echt lang laten afkoelen...) en anders van dr. oetker een zakje kopen wat je in warm water legt (icing).. dat doe je ook op cupcakes om ze te versieren... monika thanx voor de link die bedoelde ik!!! haha hier ook pas bestellen als het geld weer binnen is... na de tv, box, kinderwagen enzo is het nu toch echt opperdepop!!! hmm vagans bij jou klopte hij dus wel.. lees wel vaker dat ie niet echt klopt dus was ff benieuwd!! weltrusten dames!!
Oeps, weer eens op de bank in slaap gevallen! Mensen, wat sneeuwt het hard! Echt gaaf! Krijg zin om een sneeuwwandeling te gaan maken, maar een wandeling naar mijn bed lijkt me een beter plan! Je zou nu maar naar het ziekenhuis moeten voor een bevalling... Gelukkig is er een zeer kleine kans op sneeuw en gladheid in mei! Slaap lekker allemaal!