Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

Die ster is echt gaaf

En dat peperkoekhuisje heb ik ook nog zou ik met
    Me dochter maken

Die box os leuk hè ga ik in het niejw jaar eens naar kijken

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Jeeeeejjjj mutsy 20 wekennnnn

goedeeeee morgennnnnn allemaal knuf

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Uuuuuh me banner staat stil

4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    thanx flower!!
    hey ik zie haar ook niet lopen :p

die ster is indd erg leuk! heb de site opgeslagen.. kunnen zoonlief en ik strax nog ff knutselen...

brr het heeft hier vannacht behoorlijk gesneeuwd.. der ligt zeker 10 cm!!! ja ik weet dat bij andere dames meer ligt.. .maar daar lag gister al veel en hier nix....

5. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mustevluts, gefeliciteerd met je 20 weken!!!

Ontzettend leuk die kerstster, beetje jammer dat ik er nooit de tijd voor neem om crea bea dingen te frutselen. Het is wel zo leuk!

Hier ook een dik pak sneeuw. Vandaag willen we naar de stad om wat kerstinkopen te doen, we gaan maar lopend met dikke snowboots aan.

Wij moeten nog beginnen aan de babykamer (ik heb het gevoel dat ik nog de enige ben). Zijn er meer die nog moeten beginnen? Het kamertje is al wel besteld en volgende week na de kerst gaan we laminaat leggen.
    Maar we moeten nog wel verven. Ach tijd zat toch? (Zijn dit dan toch stiekem de eerste tekenen van nesteldrang?)

Maandag 20 weken echo. We kunnen niet wachten. Nog 1 nachtje slapen ;)

Fijne dag meiden.

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja laat haar eens lopen muts hahahahahaha

neej ik loop een dagje achter hahahaahahahhhaga

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

@Muts, Gefeliciteerd! 20 weken!

Wat een pak sneeuw ligt hier!!!
    zon 20cm!!! De hondjes waren weer sneeuwmonstertjes vanmorgen!

Strax even op bezoek bij mn opa en oma, die heb ik al ff niet gezien en die zijn natuurlijk weer benieuwd naar hoe ik gegroeid ben ;) wordt hun eerste achterkleinkind!

Fijne dag allemaal!

8. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Goooood morning!

Sunnie, je bent vast niet de enige die nog niet zo erg begonnen is met het kamertje hoor. Bij ons scheelde het heel erg dat we vorig jaar, toen we gingen verhuizen al wel een beetje in ons achterhoofd hadden dat het kleine kamertje naast onze slaapkamer ooit (hopelijk) een babykamer zou worden. We hadden de vloer en de muren dus al af (laminaat en de muren lime-groen met 1 retro muur met verschillende groentinten) Hoef dus alleen het gordijntje nog maar, haha. En een vriend van me (met grote bestelwagen) vroeg of ik meeging naar ikea laatst, dus toen heb ik meteen m'n slag geslagen met meubeltjes, want in ons eigen Toyotaatje Starlet zou dat nooit passen! :) Tja, en als die dozen dan eenmaal in huis staan, dan wil je ze ook openmaken en de boel in elkaar zetten natuurlijk, hihi. Vandaar dat het bij ons al bijna klaar is. :D

Binna: ben nog niet met peperkoekhuisje begonnen. Gisteren wel van die dingetjes om te versieren gekocht. Misschien gaat het vandaag lukken, maar we hebben net afgesproken vanmiddag op kraambezoek te gaan en daarna komt er een vriendin eten, dus er zal wel niks van komen. Ach, dan een ander dagje. Huisje loopt niet weg!

Vagans: ik zie je hondjes helemaal voor me, hahaha! Hier is ook weer heel veel gevallen. M'n schoongemaakte paadjes zijn weer helemaal weg, sniff... Nou ja, straks voor we weggaan even de bezem er overheen. Tis nu nog niet van die aangekoekte sneeuw, dus zal wel makkelijker gaan dan gisteren :)

Zo, ik ga m'n boerderijtje op farmville oogsten en vriend zal de croissantjes met kaas uit de over zo wel klaar hebben :D Daarna even in bad en dan wandelen naar de vrienden bij wie we op kraambezoek gaan.

Fijne dag allemaal!

Flower: raar dat je banner stilstaat... misschien komt het wel weer goed later op de dag

Muts: op de site staan verschillende knutseldingen. Die ster was best een precies werkje, pfff... Die laatste punt kreeg ik er ook haast niet op, grrr... echt een gedoe! Maar hij ziet er wel mooi uit, haha.

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Goedemorgen meiden!!

Ik was gisteren de hele middag met manlief bij Babypark. We hebben de rest van de grote spullen ook besteld (Box, Kinderwagen, Maxi Cosi, Badje en wipstoeltje). Dus ben helemaal in de wolken :D 1 Maart wordt alles tegelijk geleverd dus we hebben nog genoeg tijd om met de kamer bezig te zijn gelukkig!

Mutsy gefeliciteerd met je 20weken!! :D

Mijn schoonvader komt straks terug van vakantie. Dus we zijn straks daar.. Een fijne dag allemaal meiden!

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Bloem, wat moet dat leuk zijn geweest gisteren! Fijn dat alles tegelijk wordt geleverd. Tot maart heb je nog zat tijd lijkt mij.

Iemand dacht dat bijna iedereen al aan het kamertje was begonnen? Nou hier nog niet hoor! Volgende week gaan we de babykamer leeghalen en dan zijn we klaar! Nou ja, meubels moeten nog komen en ik moet nog gordijntjes bestellen/maken, maar we hoeven niet meer te verven of een vloer te leggen. Ook hangt er al een verduisterend rolgordijn.

Muts, gefeliciteerd! Jij bent ook al op de helft! Het gaat hard nu!

11. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal :D

Wooowww, wat een dag gisteren. Maar ALLES staat in ons nieuwe huis. Nu alleen nog uitpakken enzo. Als we dat hebben gedaan ( uitpakken ) kunnen we ons richten op de babykamer.
    Straks naar Ikea en dan ergens eten ( ons fornuis komt volgende week pas )

Fijne dag allen. Even een ego berichtje, maar ik heb het echt superdruk en wil voor kerst alles op z'n plekkie hebben.

12. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Zo ik voel me weer een stuk beter. Heb tot gistermiddag niks binnen kunnen houden. Gisteren ond 17.00 en boullion gedronken en die bleef zitten. Toen kreeg ik dorst. 3 glazen drinken bleven ook zitten. Rond 20.00 begon ik honger te krijgen. 2 beschuitjes met jam gehad en dat ging ook goed. Later nog een boullionnetje met 2 stukjes brood met alleen boter gehad. Dus toen ging het wel weer gelukkig. Zonet warme broodjes gehad en bij de laatste smaakte het me niet meer en heb ik die maar laten staan, want was bang dat het er weer uit zou komen. Dus nog maar even rustig aan doen vandaag.

Wat de babykamer betreft zijn wij het minst ver denk ik. Wij moeten hem namelijk nog bouwen.... We hebben nu nog een kale overloop met niks op de vloer en ook nog geen isolatie of wandjes, maar het materiaal is afegelopen week binnen gekomen en vriendlief zijn handen jeuken enorm. Dus die begint deze week met het bouwen.... Spannend!!! Gelukkig is hij zelf aardig handig dat scheelt weer mensen inhuren!!

Liefs

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    la pal,a bij de ikea kan je l;ekke en goedkoop eten hahahahaha

14. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Sunnie, hier ook nog beginnen aan babykamers enz... Ik denk in februari pas, omdat zoon nr 2 dan een week op vakantie is en zijn kamerverhuizing onderdeel van het omgooiplan hahaha Dus kunnen we rustig heen en weer schuiven en verven ;)

Hier ook nog geen babyboxen aangevraagd oid en ik heb nu pas kraamzorg geregeld, ja ik ga goed ;)

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

@sunny , ach wij hebben helemaal geen baby kamer!
    Wij hebben maar 1 slaapkamer en daar komt t kindje strax op te liggen en tegen de tijd dat hij of zij echt zn eigen kamer nodig heeft hopen we een ander huisje te hebben.

Onze slaapkamer is nu opslag van alle rommel sinds de verhuizing dus er moet nog heeeeeeel veel opgeruimd worden ;)

Verder is hier de bandenpijn weer gezakt (kan dat?)
    En geniet ik heerlijk van de witte wereld! :D

16. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    la palma, succes met uitpakken. Dat is ook nog een tijdrovende klus zeg.

Babykamer moeten wij ook nog mee beginnen. Hopelijk in de kerstvakantie. 1 deel behang is wel besteld en we hebben de rest ook uitgezocht dus die volgende week bestellen.

17. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Wij zijn hier begonnen met het opruimen van het kamertje en de meubels die er staan te verschuiven. We hebben 2 slaapkamers, waarvan er dus 1 gebruikt wordt als opslagruimte met boekenkasten.

Het begin is er, nu nog af maken.

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hier is 1 muur van het kamertje behangen... de vloer lag er al (over de hele bovenverdieping ligt doorlopend parketvloer)
    manlief is bezig met de commode te schilderen.. hopelijk krijgen we ook snel de kast zodat die ook gedaan kan worden...
    de andere muur moet nog ff met muurglad gedaan worden en dan ook behangen of verven...

hihi heb net een half bakje van hertog caramel ijs naar binnen gewerkt (tis een kleintje!!!) maar hij was lekker....
    zo stom normaal hou ik niet echt van ijs maar nu... bijna iedere dag!!

19. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh gelukkig maar. Ik dacht echt dat iedereen al begonnen was aan de babykamer en sommige zelfs al klaar. We hebben ook wel tijd zat nog, dus zo erg is het ook weer niet. Enne als die spullen binnen zijn, zou ik ze ook wel gelijk in elkaar zetten. Klaar is klaar hoor ;)

Fijne avond meiden.

20. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    sunnie wij moesten van de verkoper van babydump de box in elkaar zetten om te kijken of ie compleet en onbeschadigd was!

Deel Deze Pagina