Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb dat jurkje ook al echt een tijdje terug gekregen.
    Mn moeder wilde er vroeg bij zijn haha ;)

Heb een heel fijn vest van de Piet Kerkhof, bovenin 2 houtje touwtje knopen dus je buik valt precies in het open gedeelte ;)

draag ook wel is een buikband omdat sommige topjes wat kort worden ;)

Leuk te lezen dat we een beetje dezelfde smaak hebben hier haha

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Truste allemaal!!

3. meedje

meedje Niet meer actief

Weltrusten allemaal! Hopelijk een rustige nacht allemaal!

4. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hai!

Hè Meedje, daar zit je inderdaad niet op te wachten zulke reacties van een goeie vriendin... Vervelend dat ze zich niet wat meer in jou kan inleven. Ik bedoel: ik was ook pas heel laat aan kinderen toe, maar ik heb nooit raar gedaan tegen vriendinnen die al veel eerder voor kinderen kozen. Fijn toch, dat zij er al wel aan toe waren? Nou ja, misschien dat het nare gevoel wel slijt na een tijdje en ziet ze zelf in dat haar reacties niet helemaal gepast waren...

Dat Miss Etam-jurkje ziet er leuk uit! :D Ik heb nog helemaal niet naar kerstkleren gekeken eigenlijk... Ik heb een zwart jurkje van Brooker (koop ik altijd via Wehkamp) en daar pas ik nog nét in :) Ik wil eigenlijk een leuke, kerstige buikband kopen voor er overheen. Straks even op buikbanden.com kijken

Mooie buikies Flower! Opvallend dat je buik nu zo anders van vorm is!

Meimamma, succes vannacht. Hoop toch dat 't een beetje binnenblijft. Of staat de emmer al naast je bed?

Ik ben een inpaklijstje voor onze daagjes Vlieland aan het maken (ben zo vergeetachtig, hahaha, zo kan ik alles afstrepen) en morgenmiddag is dan eindelijk de echoooo!!! :D

Morgen goed op tijd naar werk vertrekken. Lopend door de sneeuw naar het station en hopen dat er een trein komt. Ik ga ook heeeeel bijtijds weer richting trein terug, want de echo is om 15.45 en no way dat ik die ga missen doordat er geen trein gaat, o.i.d!

Vanmiddag op kraambezoek geweest, bij een superlief babymeisje met een schattig broertje van 2,5. Lief joh! Ik kreeg haar op een gegeven moment in m'n armen gelegd en daar heeft ze de hele tijd liggen pitten, hihihi. Heerlijk makkelijk kind!
    Daarnet kwam er een vriendin koken en eten, dat was ook heel gezellig. Lekker bijgekletst! En nu nog even computeren en dan op tijd naar bed.

Welterusten alvast en tot morgen!!

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Nog ff ER kijken en dan duik ik ook mn bedje in ;)

6. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Goedemorgen!

Hoe is het vandaag met iedereen?

Ik was lekker vroeg wakker (6.20...) en ben dus al lekker aan de poets. Hoe is het met jullie kunnen jullie een beetje naar het werk komen?

Wie heeft er vandaag allemaal een echo? Sanny, en nog meer dames? Veel plezier in ieder geval.

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

zo wij gaan zo me man naar ze werk brengen. en dan bootschapen doen. maar even een boel in slaan voor de kerst.

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    20 weken echo

december 2010:

Aukje de 11e: Alles goed!
    liset de 13 : Alles goed!
    binna de 14:Alles goed!
    flowertje de 15Alles goed!
    Meedje de 17eAlles goed!
    Sanny76 de 17e verzet (toch ?)
    La Palma de 21e
    Mutsevluts de 21e
    Mlyn82 de 22ste
    GuusjeB de 23ste
    Rianne80 de 27e
    Bas1759 de 27ste
    Bloemmm de 29ste
    Wish30 de 30e

januari 2011:
    Troetelbeer de 3e
    Monika de 4de
    Vagans de 4de
    Meimamma de 5de
    Miek74 7e

9. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen allemaal:D

Net uit mn werk gekomen....DRAMA om thuis te komen! Bussen reden niet en taxi's hadden enorme wachttijden maarrrrrrrrrrr ik ben weer thuis.Ff relaxen en dan lekker mn bedje in.

Meiden met een echo....veel plezier!!!!

10. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden!!

Wat een weer zeg. Gisteren een barre tocht naar Zeeland gehad voor een verjaardagsborrel. Daar was het toch wel wat erger met de sneeuw dan in Brabant. Maar we zijn heelhuids heen en heelhuids terug gekomen.

De verjaardagsborrel was niet veel soeps. Beetje spijt dat we daarvoor naar Zeeland zijn gereden maargoed. We hebben ook mijn mams weer even gezien en zijn na de borrel (want die duurde heeeel erg fijn tot 18:00.. leuke tijd als je nog een uur naar huis moet rijden) lekker met zijn drietjes uit eten geweest.

Van het weekend is de hele oude kat van mijn moeder overleden, ze krijg het wel te verduren de afgelopen tijd hoor.
    Iets meer dan een jaar terug onverwachts een van haar katten binnen 1 dag overleden. Enkele maanden terug kwam ze thuis lag haar hondje dood op bed. En nu was ze gelukkig vrij van werk en heeft ze 12 uur met de kat in haar armen gezeten en hij is ook in haar armen gestorven. Gisteren nog even bij het beestje gekeken en nog een aaitje gegeven. Ik was 3 toen die kat bij ons kwam als kitten.. Dus dat is toch een stukje jeugd, best hard. Je gaat er soms iets te makkelijk van uit zo van och de kleine maakt die beestjes nog wel mee!

@ Aukje ; Dacht dat jij het was die jarig was geweest toch?:D
    Gefeliciteerd nog in ieder geval:)

@ Meedje; Jeetje meid altijd effe hard iemand die zo anders denkt. Maar probeer het van je af te zetten 'helaas' zijn er altijd mensen die minder leuk reageren op je zw. schap. Hier ook ervaren dat mijn oma heel droog zei : Oh word ik overgroot oma.. En dan 1 maand later niet eens vragen hoe het gaat.. Nou als je het niet boeiend vind, zeg het dan gewoon recht in mn gezicht!

Vanavond de geslachtsecho:D En we gaan het lekker niemand vertellen..
    Brrrr.. ik heb het koud, zo nog maar even de afvalbak aan de weg zetten.

Liefs

11. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Iedereen die door de sneeuw moet sterkte allemaal!
    Ik heb net mn auto uitgegraven! Wat lag er een pak sneeuw op en om zeg!
    Zo weer aan de arbeid!
    Ik heb vannacht wel een goede nacht gehad. Heb er niet uit gehoeven.
    Nu kijken hoe de rest van de dag gaat. Maar voor alsnog heeft die vette hap gister wel geholpen hiihihih.

Fijne dag allemaal en tot later!

12. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Aukje alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

Troetel veel plezier vanavond.

Vandaag lekker langer genieten van mijn man, want het is nu niet verantwoordt om rijles te geven.

13. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Lekker Monika dan hebben jullie voordeel van het weer;)

14. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha maak me maar jaloers Monika. Ik zou er veel voor willen doen om nu lekker samen met mannetje terug in bed te kruipen. Maar helaas die is weer hard aan het werk:(

Maar meid, geniet er maar lekker van.

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Morgen moppies....

Hier slecht geslapen zo veel last van mijn benen krampen enz zij. Rusteloos kon geen fijne lig positie vinden. ...

16. Bamboepen

Bamboepen Lid

9 dec 2010
    81
    0
    0
    Heumen (vlakbij Nijm
    Wij moeten ook nog beginnen aan de babykamer hoor.. Elk weekend is er weer iets! En nu volgend weekend weer kerst, dan oud en nieuw, pfff het komt er maar niet van!

17. Bamboepen

Bamboepen Lid

9 dec 2010
    81
    0
    0
    Heumen (vlakbij Nijm
    Net even snel een quote voor ik het vergat, nu een wat langer verhaal.
    Vraagje: Zijn jullie al veel aangekomen op dit moment?
    Ik ben namelijk alleen nog maar afgevallen.
    Ik heb wel heel veel overgegeven (7xperdag) echt van 7 weken tot 15 weken.. Toen was ik 9 kilo afgevallen en at ik ook bijna niks.. Maar nu stond ik gister op dezelfde weegschaal bij m'n moeder, ben nu 10 kilo afgevallen in vergelijking tot voor de zwangerschap.
    Nu kan ik al ongeveer 3 weken weer eten binnenhouden, maar mijn eetlust is totaal verdwenen. (Ik snoep zelfs niet meer!)
    Echt zo raar, ik ben best wel stevig van mezelf, en afvallen is dus ook niet echt erg voor mijn gevoel;) maar mijn eetlust is gewoon WEG.
    Moet mezelf dwingen om te eten, en als ik dan eet is het niet omdat ik er zo'n zin in heb maar omdat ik anders misselijk wordt haha..
    Voordat ik zwanger was was ik echt een snaaierd hoor! We gingen minstens 2x per maand uit eten (echt erg haha!) en elke avond wel wat lekkers op de bank, en ook overdag wel wat snaaien..
    Zijn meer meiden hun eetlust kwijt??

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    goeiemorgen dames...
    hier k.u.t.nacht gehad.. zoonlief is erg ziekjes.. hoofdpijn, buikpijn, koorts en erg heel erg witjes met dikke rooie wangen...
    en het ergste: erg flauw/dof uit de ogen kijken (is bij hem teken dat ie echt ziek is)

sanny veel plezier bij de echo!! hopelijk rijden de treinen.. las net op nu.nl dat het niet echt denderend is op de weg en het spoor...

troetel veel plezier bij de echo!!
    vervelend voor je moeder... (en voor jou natuurlijk)

ach bamboe hier ook ieder weekend wel weer iets hoor.. we hadden afgesproken dat we in het weekend dat mn zoontje thuis is nix aan het kamertje zouden doen maar iedere keer komt er weer iets tussen...

@mannen en vakantie: die van mij zou eigenlijk ook vakantie hebben deze en volgende week maar helaas is er nog genoeg te doen met de machines enzo dus die moet zo af en toe nog op pad... gelukkig kan hij het zelf bepalen :D

oeh flower vervelend dat je zo slecht hebt geslapen... helpt een kussen tussen je benen niet? haha wel komisch want ik geef steeds deze tip maar bij mezelf helpt ie niet :(

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Bij mij ook niet muts hahahahhaha..

Baboem mijn eetlust komt nu pas weer terug ik ben ook -10 nu -7 maar get komt weer terug believe me hahahahahhahah ik eet nu alles wat los en vast staat heel eeg

20. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    nee bamboe hier niet de eetlust kwijt maar zoals je het omschrijft van voor je zw. was het bij mij ook hoor! (2x per maand uit eten, chippies en andere lekkers)
    heb wel heel erg drang naar 1 bepaald ding.. IJS!!

zolang je vk je gewicht niet erg vind is er niet veel aan de hand voor jezelf.. probeer wel zo gezond mogelijk te eten voor je kleine.. lekker veel fruit enzo!!

trouwens hou je wel steeds dezelfde weegschaal aan?
    weegschalen verschillen namelijk nogal.. ik deed me bij een client altijd wegen en heb een keer bij mn s-moeder op de schaal gestaan en daar zat bijna 3 kilo verschil in (die van s-moeder klopte want dat was een nieuwe digitale en die van mn client een ding uit de jaren 70)

Deel Deze Pagina