Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bamboepen

Bamboepen Lid

9 dec 2010
    81
    0
    0
    Heumen (vlakbij Nijm
    20 weken echo

december 2010:
    Aukje de 11e: Alles goed!
    liset de 13 : Alles goed!
    binna de 14:Alles goed!
    flowertje de 15Alles goed!
    Meedje de 17eAlles goed!
    Sanny76 de 17e verzet (toch ?)
    La Palma de 21e
    Mutsevluts de 21e
    Mlyn82 de 22ste
    GuusjeB de 23ste
    Rianne80 de 27e
    Bas1759 de 27ste
    Bloemmm de 29ste
    Wish30 de 30e

januari 2011:
    Bamboepen de 3e
    Troetelbeer de 3e
    Monika de 4de
    Vagans de 4de
    Meimamma de 5de
    Miek74 7e

Kwas eruit gehaald, maar weer even teruggezet ;)

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Troetel: Wat sneu voor je moeder! Het is heel erg om een dier te moeten
    verliezen!
    Wel heel veel plezier met je echo vanaaf!
    @ Meimamma: Fijn dat je een prettige nacht heb gehad!
    @ flower: heel vervelend dat jou nacht niet zo goed was!
    @ Bamboepen: Ik ben eerst een halve kilo afgevallen en die de laatste x weer
    aangekomen. Dus eigenlijk ben ik het zelfde gebleven. Mn eetlust heb ik wel
    alleen eet ik minder en snoep ik bijna niet meer...
    @ Muts: Oei, vervelend van je zoontje! Beterschap voor hem!

Hier een redelijke nacht gehad, nog 1x bij mn ouders, mn lief komt me hopelijk vanaaf halen als die weer klaar is voor deze week.

Ligt weer een hoop sneeuw, dus straks weer met mn sneeuwmonsters naar buiten (mn vader heeft het eerste rondje al gedaan ;))

fijne dag allemaal!

3. Bamboepen

Bamboepen Lid

9 dec 2010
    81
    0
    0
    Heumen (vlakbij Nijm
    @Muts, ja ik weeg alleen bij mijn moeder.. Die heeft ook zo'n nieuwe digitale en staat ook altijd op dezelfde plek enzo.
    Merk ook echt dat ik ben afgevallen (op m'n buik na dan) en ben er eigenlijk best blij mee (alleen de manier waarop niet haha) want mijn broek zit echt super los, passen bijna 2 benen in niet normaal :p

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik wordt helemaal niet gewogen bij de gyn hahahahaha

5. Bamboepen

Bamboepen Lid

9 dec 2010
    81
    0
    0
    Heumen (vlakbij Nijm
    Ik ook niet, moest alleen bij de intake mijn gewicht vertellen.. (Heb er toen stiekem 3 kilo afgelogen haha, echt erg durfde 't gewoon niet te vertellen).. Maar volgende keer zeg ik wel dat ik die dag nog gewogen had en dat t 3 kilo meer was, dan weten ze tenminste mijn echte gewicht haha..

6. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    bij de ass van de vk moet ik me wegen en ze doet bloeddruk opnemen...
    vraagt ook of alles nog goed gaat en of ze nog iets voor ons kan doen.. echt een schat!!

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

iedere x bij de verloskundige wordt ik gewogen en dit wordt ook genoteerd en wordt mn bloeddruk gemeten en gaan ze naar het hartje luisteren.

verder weeg ik me tussendoor niet aangezien ik geen weegschaal heb ;)

8. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    20 weken echo

december 2010:
    Meedje de 17eAlles goed!
    Sunnie de 20e
    La Palma de 21e
    Mutsevluts de 21e
    Mlyn82 de 22ste
    GuusjeB de 23ste
    Rianne80 de 27e
    Bas1759 de 27ste
    Bloemmm de 29ste
    Wish30 de 30e

januari 2011:
    Bamboepen de 3e
    Troetelbeer de 3e
    Monika de 4de
    Vagans de 4de
    Meimamma de 5de
    Miek74 7e

Ik mag vanmiddag!! Spannend.

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    veel plezier sunnie!!

vagans hier ook geen weegschaal dus ook niet tussendoor... ben benieuwd morgen...

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

Sunnie heel veel plezier bij je echo!!!

11. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bij mij is ook alleen bij de intake naar mn gewicht gevraagd.

Was toen al 19 kg kwijt van juni tot sept. dus de VK gaf aan dat ik nog max 10 % van mijn eigen gewicht kwijt mocht en anders aan de bel moest trekken..

Bij controle wordt alleen mn bloeddruk gecontroleerd en naar het hartje geluisterd en gevraagd hoe het is etc.

Ben echt benieuwd hoe en wat vanavond haha. Spannend om het verborgen te houden voor iedereen..
    Blegh heb echt nergens zin in vandaag..

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik vind het knap hoor dat je het geheim houd
    ik kan dat niet! ;) Maar ik vind dat ook niet zo belangrijk.
    Kunnen ze alvast leuke cadeautjes uitzoekken hahaha :D

13. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    moeten ze wel dezelfde smaak als jou hebben ;)
    schoonzus is aan het sparen voor kado-bonnen van verschillende winkels want die had al in de gaten dat ik voor hele andere outfit ga dan zij... en mn schoonmoeder is van de streepjes en blokjes en dat vind ik niet altijd even leuk!!!

veel plezier troetel!!

agossie mijn arme kleine hyper-mannetje ligt al de hele ochtend op de bank met een dekentje over :(

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Môgge dames!!!!
    Nou ben donderdag alsnog naar die kerstborrel geweest! Was erg gezellig, na afloop nog even snel de C&A ingedoken en heb mezelf een positie-jeans gekocht, klein lichtblauw vestje voor frummel (babyrib) en voor de oudste een broek, rokje, twee gebreide tuniekjes en een gebloemd shirtje. :D
    Heb er uiteindelijk een uurtje over gedaan om thuis te komen. Nog steeds problemen met mijn eigen telefoon :(. Kan wel telefoon/sms ontvangen, maar kan niet uitbellen of sms zenden. Zometeen eerst Tele2 maar eens gaan lastig vallen!
    EDIT: GEBELD met Tele2: Nou mooi stom dus... mn onlineaccount zegt dat ik dik 2 euro saldo heb (dus zou moeten kunnen bellen etc), stuur ik zo'n saldo-smsje... heb ik maar 6 cent. Maar krijg dus hoegenaamd geen berichten/meldingen dat er te weinig saldo zou zijn! Kl*tezooi daar! :x

@muts: nee warmwaterzakken mogen helaas ook niet.
    Mbt weerstand... ja ik heb al weer twee keer koortsuitslag gehad... nu weer een lekkere op het puntje van mn neus!!! :x:(
    Volgens mij bedoel je de site van www.Beebbox.nl
    Balen meid dat je zoontje nog steeds zo ziek is!!! Beterschap voor je manneke.

@troetel: nee de combinatie die je noemt met box, boxkleed en opbergzak dan ben je echt niet gek uit voor € 30,=. Wij hebben € 230,= betaald voor: Quinny Speedy, maxicosi, box, wippertje, magnetronsterilisator uhm... dat was het geloof ik. Uiteindelijk kregen we er nog een tweede maxicosi bij en twee tassen met meisjeskleding. Moet ik er wel bijzeggen dat we het spul hebben overgenomen van nichtje van vriendlief.
    Mbt de kleuren op je kamertje, je kunt het dan juist leuk opfleuren met kleurige gordijntjes of "knallie"-accessoires! Wij hebben het huidige babykamertje whitewash, lichtvanille op drie muren en licht pistachegroen op een muur (zelf gemengd) en er ligt een bruinig/grijze vloer in. Hebben er blauw/geel geblokte gordijen hangen en leuke muurstickers van Ikea... zit er echt prachtig uit!
    Och meid jij hebt dus echt een kl*te weekend achter de rug!

@Sanny76: balen dat je afspraak niet door ging! Maar gelukkig kun je direct maandagmiddag al heen!!!
    Jeps Marjan is nog iets ouder (lekker puh, duh) :D

@Guusje: dat soort verhalen moet je ook niet gaan lezen tijdens je zwangerschap!!!!

@Sunnie: dat zijn dus "harde buiken", die bal in je buik!
    Hahaha,... onze kamers zijn in ontwikkeling....het is nu nog een grote betonnenruimte bij ons boven. Vriendlief heeft dit weekend de eerste staanders/liggers voor de wanden geplaatst!!!

@sunnyqueen: beterschap meid! Hier ook nog kamers in ontwikkeling hoor (zie hierboven)

@Monika: beterschap met je blauwe been meid!

@Vagans: die melding geeft gewoon aan dat je bestelling is verwerkt. (staat bij de FAQ van jongegezinnen site)

@LaPalma: lekker hè dat je "over" bent!!

@Meimama: beterschap meid!

@Aukje: Fan herte lokwinske mei dyn jierdei wyfke!!!

@meedje: jemig meid wat een domme reacties zeg van die zogenaamde vriendin!!! Ene oor in, andere oor uit moet je maar denken!

@Bamboepen: bij laatste controle (2 weken terug) was ik anderhalve kilo zwaarder als bij aanvang. Ach je kindje neemt toch wel wat het nodig heeft!!!
    Eetlust is er wel, maar kan gewoon niet zoveel ineens eten. Ik kom 's avonds echt met de honger in de hals thuis, neem drie of vier happen en zit dan al bijna vol! Maakt niet hoe lekker mn vriend heeft gekookt.
    Hier wordt bij iedere controle gewogen. Tussendoor weeg ik thuis ook wel eens hoor, maar daar zit inderdaad verschil in (thuis poedelnaakt en bij FA met kleren aan)

Zooo, bijgelezen. Nu eerst dat leeftijden lijstje maar weer even opzoeken en de leeftijd van oma Marjan gaan invullen.... jajaja Methusalem :D

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Knuf voor je mannentje mutsyyyy

jammer dat jebhet geheim houd wou welneensnweten of ik goed gezien had bij je troet

16. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Duitsland
    20 weken echo

december 2010:
    Meedje de 17eAlles goed!
    Sunnie de 20e
    La Palma de 21e
    Mutsevluts de 21e
    Mlyn82 de 22ste
    GuusjeB de 23ste
    Rianne80 de 27e
    Bas1759 de 27ste
    Bloemmm de 29ste
    Wish30 de 30e

januari 2011:
    Bamboepen de 3e
    Troetelbeer de 3e
    Monika de 4de
    Vagans de 4de
    Meimamma de 5de
    Miek74 7e
    Marjan 11 januari

Boehoe... en weer was ik van het lijstje verdwenen :p

17. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou we maken vooral de keus om het geheim te houden omdat met het vertellen van de zw. schap ook niet iedereen direct zijn mond heeft gehouden.

Moeder en s-moeder hebben het aan best wat mensen al doorverteld met 6 a 7 weken en daar was ik echt nie blij mee. Want we hadden nadrukkelijk gevraagd dat niet te doen.
    Mijn moeder begon gisteren in de kroeg alweer (we hadden haar gevraagd naar leuke jongens en meidennamen) roept ze midden door de kroeg: Weet iemand nog een leuke jongensnaam want ze denkt dat het een jongen wordt. Zo deed ze dus ook bij de verjaardagsborrel. Ik heb gisteren wel 5 keer gezegd dat we zoeken naar namen voor beiden !

Vandaar dat het geslacht bij niemand bekend wordt gemaakt, zo voorkomen we dat het weer wordt doorverteld..

Hmm moet straks vriendlief zijn kado gaan kopen (bestellen) had een canvas doek van een echo willen laten maken maar de resolutie was te slecht helaas.

Liefs

18. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ik hoop dat ik het juiste en laatst bijgewerkte lijstje heb gevonden....

Troetelbeer90: 20 jaar
    Bloemmm: 21 jaar (13dagen later 22 :p)
    Sunnyqueen: 23 (bijna 24 als de baby er is)
    Vagans: 23 jaar (24 als de baby er is)
    Bamboepen: 23 jaar (24 als de baby er is)
    Flower: 23 jaar (24 als de baby er is)
    Meedje:25 jaar
    GuusjeB: 26 jaar
    Aukje83: 26 jaar (zondag wordt ik 27)
    Meimamma: 27 jaar
    La Palma: 27 jaar

Sunnie: 27 jaar
    Binna: 27 jaar (mischien 28 als de baby er is 27 april jarig
    Mammienes : 29 jaar
    liset: 30 jaar
    Monika: 30 jaar
    Rianne: 30 jaar (31 als baby er is)
    Mutsevluts: 32 jaar
    Wish: 33 als baby er is
    Sanny76: 34 jaar
    Hopmarjanneke: 36 jaar, nog net voor mn 37e.... ga er niet van uit dat ze me drie weken laten "overlopen" :)

19. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Pffff.... wat een rotopmerkingen zeg. Ik bedoel dat ze dan op die manier proberen te achterhalen wat het gaat zijn/worden!!! Gelukkig steekt mijn/onze familie niet zo in elkaar!

20. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nah het zijn niet echt opmerkingen om te achterhalen. Heb zelf laten vallen dat ik een vermoeden heb.. Maar hoe vaak ik het ook vraag mn moeder ´vergeet´ steeds dat ik heb gezegd dat ik niet wil dat iedereen het weet.

Ze doet het niet op een ´rotmanier´ gelukkig. Ze is gewoon superenthousiast. Wij en ook zij hebben zoveel ellende gehad. Deze kleine uk doet ons allemaal opleven dus snap haar ook wel dat ze er ronduit over wil vertellen!;)

Pff heb honger maar geen zin om op te staan.. grr wat een stomme rotdag heb ik.. Had er ook gehakt uit willen leggen om ballen te maken straks, maar denk zo niet dat het dan nog op tijd ontdooit voor 4 uur (eten vroeg moeten om 18:00 naar echobureau).. Ga maar eens opzoek naar iets makkelijks te eten haha.

Deel Deze Pagina